Sari la conținut

Probleme Cbr f4i nu intra in viteza 3


Gajo_Dilo
 Share

Postări Recomandate

Salutare. Am o problema cu motoreta mea cbr f4i de cand am schimbat uleiul, imi intra numai in viteza 1 si 2 dar foarte greu in a 3-ia nu intra deloc sa fie de vina noul ulei ? mentionez ca am bagat Motul 7100 10/w40 insa 1 litru era mai vechi din anii trecuti si l am combinat cu cel nou,sau sunt semne ca imi cedeaza ambreiajul sau cutia de viteze? Va multumesc anticipat... :transport-040:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Free play de 2 cm este exagerat de mult!

Mai intai verifica ambreiajul daca e reglat cum trebuie. Sa ai la capatul manetei 1,5-2 cm joc. De altfel, vezi cablul de ambreiaj sa nu fie spre finalul vietii. Apoi treci la verificari mai serioase. Incepe cu ce e mai simplu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mai intai verifica ambreiajul daca e reglat cum trebuie. Sa ai la capatul manetei 1,5-2 cm joc. De altfel, vezi cablul de ambreiaj sa nu fie spre finalul vietii. Apoi treci la verificari mai serioase. Incepe cu ce e mai simplu.

am verificat cablu si este in ordine l am strans l am slabit si oricum avea joc lasat dinainte dar tot la fel imi face probleme intra greu in viteza 1 si 2 iar a 3-ia nu vrea sa intre neam...

» Post actualizat in 22 Feb 2016 16:31

Poate cablul a suferit peste iarna (rugina, gripare etc.)

Verifica daca sunt diferente la schimbat cu motorul oprit sau pornit.

Vezi

!

atat oprit cat si pornit imi face aceleasi figuri :( curios e faptul ca a mers cu o zi inainte,am dat o tura de oras si nu am avut probleme apoi a doua zi am schimbat uleiul si cand am iesit la o tura mi a facut figurile astea, mentionez ca 1 litru de ulei era vechi de vreo 4 ani l am tinut in casa si l am amestecat cu asta nou e posibil sa fi fost cumva stricat si sa l fi stricat si pe cel nou ? zic si eu....

» Post actualizat in 22 Feb 2016 16:34

se mai lipesc placile peste iarna, un pic de blana !

dupa ce l am schimbat am iesit la o tura si i am dat oleaca de blana dar tot in zadar ....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sunt personaje care nu schimba uleiul din motor timp de 4 ani. Eventual completeaza. Si motoarele (si cutiile de viteze) alea refuza sa crape.

Nu cred ca un ulei tinut in bidon 4 ani se degradeaza intr-atat incat, amestecat cu un ulei bun sa se faca totul bors...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Uleiul are aceleasi specificatii ca cel vechi?

pai da era motul 7100 10w40 la fel ca cel nou....

» Post actualizat in 22 Feb 2016 17:26

Sunt personaje care nu schimba uleiul din motor timp de 4 ani. Eventual completeaza. Si motoarele (si cutiile de viteze) alea refuza sa crape.

Nu cred ca un ulei tinut in bidon 4 ani se degradeaza intr-atat incat, amestecat cu un ulei bun sa se faca totul bors...

Asa am zis si eu in momentul cand l am amestecat ca nu ar fi asta o problema .....

» Post actualizat in 22 Feb 2016 17:30

am vorbit cu un mecanic si din cate i am spus a zis ca ambreiajul ar fi de vina in cazul meu, m a pus sa fac un test pe care il voi face maine si adica sa ridic motorul pe stander sa bag in veteza 1 si teoretic roata se invarte putin iar eu sa incerc sa o opresc cu mana,cica daca se opreste ar fi ok iar daca nu se opreste ar fi ambreiajul de vina ...

» Post actualizat in 22 Feb 2016 17:32

altcineva m a sfatuit sa schimb totusi uleiul si sa bag altul nou...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai da era motul 7100 10w40 la fel ca cel nou....» Post actualizat in 22 Feb 2016 17:26

Asa am zis si eu in momentul cand l am amestecat ca nu ar fi asta o problema .....» Post actualizat in 22 Feb 2016 17:30am vorbit cu un mecanic si din cate i am spus a zis ca ambreiajul ar fi de vina in cazul meu, m a pus sa fac un test pe care il voi face maine si adica sa ridic motorul pe stander sa bag in veteza 1 si teoretic roata se invarte putin iar eu sa incerc sa o opresc cu mana,cica daca se opreste ar fi ok iar daca nu se opreste ar fi ambreiajul de vina ...

» Post actualizat in 22 Feb 2016 17:32altcineva m a sfatuit sa schimb totusi uleiul si sa bag altul nou...

Pot sa te rog eu sa nu faci "testul" ala? Adica mecanicul te-a pus sa pui motorul le stander sa il pornesti , sa ii dai treapta 1 si cu toate astea tu sa prinzi cu mana de roata? Sa o opresti? :)) e normal la cap mecanicul tau? :))
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cursa schimbatorului cum este? Revine singur la pozitia initiala dupa ce il apesi / ridici?

Ai pus pinctul pe j... Schimbatorul ramane apasat cand cuplezi treapta 1, si ridicat la maxim cand bagi a 2-a. Deci nu revine.

Editat de ZAPPY
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu stiu cui si ce incerci sa explici dar n-ai nicio treaba. Tu stii ce e acela freeplay de 1,5-2,0 cm ? La ce explica omul e simplu. Nu e nici cablul nici uleiul de vina, cu toate xa nu trebuia sa puna uleiul acela atat de vechi..cu atat mai mult ca nu mai era sigilat!

Cutia nu se strica stand. Si nici de la un schimb de ulei. In schimb se poate comporta ciudat. Eu as incerca cu un alt cablu de ambreiaj pentru inceput. Zic asta deoarece am avut surpriza sa gasesc cablu de ambreiaj rupt fix in mijlocul camasii...se mai tinea in cateva lite. Cursa schimbatorului cum este? Revine singur la pozitia initiala dupa ce il apesi / ridici?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@goodkat: Ti-am raspuns. Schimbatorul ramane "inchilat" la capatul miscarii imprimate catre in jos sau in sus, fara sa mai revina adus de arc. Asta numai la treptele 1 si 2, pentru ca incepand de la treapta a 3-a, nu mai merge.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@ZAPPY, scuze, am crezut ca asta este comportamentul normal din punctul tau de vedere, nu am inteles exact la ce te-ai referit in primul post. Atunci inseamna ca problema e din interior, arc rupt, shift star cu probleme...cauze pot fi multiple. Asteptam update-uri, sunt curios sa vad de unde e problema. Noroace :cheers:

deci in seara asta am verificat cablu de ambreiaj dinou si este in regula insa nu are nicio treaba asta cu simptomele care le are cum zicea si zappy ...schimbatorul este aproape blocat si intra f greu in viteza 1 si ramane acolo jos iar cand dau in a 2 a la fel ramane sus iar intr a 3-ia nu intra deloc nu face acel `clanc` deci nu revine...eu mai mult de atat nu am ce sa mai verific,nu mi ramane decat sa o duc la mecanic iar el isi va da cu parerea....

» Post actualizat in 23 Feb 2016 17:15

E cutia de viteze defecta. Nu e de la ulei, a cedat ceva pur si simplu.

Ambreiajul nu are nimic.

multumesc pt pareri,o voi duce la mecanic pana la urma...

» Post actualizat in 23 Feb 2016 17:19

deci in seara asta am verificat cablu de ambreiaj dinou si este in regula insa nu are nicio treaba asta cu simptomele care le are cum zicea si zappy ...schimbatorul este aproape blocat si intra f greu in viteza 1 si ramane acolo jos iar cand dau in a 2 a la fel ramane sus iar intr a 3-ia nu intra deloc nu face acel `clanc` deci nu revine...eu mai mult de atat nu am ce sa mai verific,nu mi ramane decat sa o duc la mecanic iar el isi va da cu parerea....

» Post actualizat in 23 Feb 2016 17:15

multumesc pt pareri,o voi duce la mecanic pana la urma...

Editat de Gajo_Dilo
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

la kawasaki zx9r daca nu merg cu ea 2-3 luni se schimba greu vitezele ,dupa 3-4 zile de iesiri isi revine,nu imi intra decat viteza 1 si 2 si daca vreau sa schimb din a 2-a in 1-a trebuie sa ridic usor schimbatorul si apoi sa apas.Uneori m-a tinut o saptamana

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

la kawasaki zx9r daca nu merg cu ea 2-3 luni se schimba greu vitezele ,dupa 3-4 zile de iesiri isi revine,nu imi intra decat viteza 1 si 2 si daca vreau sa schimb din a 2-a in 1-a trebuie sa ridic usor schimbatorul si apoi sa apas.Uneori m-a tinut o saptamana

Mai curata si unge pedala de schimbator.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salve...am fost cu ea la mecanic si dupa simple evaluari cu motoru pornit si la rece s a dus exact la buba,lucru pe care puteam sa l fac si eu acasa dar nah chiar nu mi am dat seama ca ar putea fi de acolo deci era blocata,inchilata nuca aia acolo de la schimbator nu mai culisa cum trebuie...nu avea nimic ambreiajul si nici cutia,dar nah asa e cand nu te pricepi... va multumesc pt pareri si impresii sper ca postul meu sa ajute pe viitoar la cei cu probleme asemanatoare...Asfalt uscat :)

post-15077-0-33272700-1456489130_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da,credeam ca macar atata lucru ai verificat inainte de a cere ajutor... De fapt nu nuca" se gripeaza si pedala pe ax.mai ales cand se mai sprijina moto pe ea! :crack:

Bine ca s-a rezolvat pana la urma! :hug:

Editat de TNG
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...