Sari la conținut

Detinatori de Honda 900RR Fireblade


emylyo
 Share

Postări Recomandate

Pe fata am discuri normale cu placute brembo si furtune + pompa franeaza super. Pe spate am disck wave placute brembo + pompa si furtune ( precizez leam luat ocazie ca atfel nu investeam pe spate fara rost! ) si franeaza super si spatele!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 8,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

spatele cam la toate motoarele reusesti sa il blochezi pe franare ..e pea putin important oricum.

 

ar fi culmea ca un 929 cu 330mm discuri pe fata sa nu franeze bine.

eu maxim pot pune pe suzu 320mm ..ma bate gandul, dar sa imi vand inainte discurile originale

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu de ex nu am reusit nici cum sa-mi reglezi frana spate pe 919. iar pe 954 am reusit sa stric spatele punand niste placute no name, sau cum ar zice mac cacao-uri. deja am emotii cand o sa trebuiasca sa schimb pe fata, in prezent are o frana fenomenala dar sunt sigur ca talentul meu de-a pune idiotenii pe motor isi v-a arata din nou fatza. astept recomandari. vreau frane bune, merg mult pe trasee montane si franez destul la limita si tare. cu spatele ajut destul de rar.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu de ex nu am reusit nici cum sa-mi reglezi frana spate pe 919. iar pe 954 am reusit sa stric spatele punand niste placute no name, sau cum ar zice mac cacao-uri. deja am emotii cand o sa trebuiasca sa schimb pe fata, in prezent are o frana fenomenala dar sunt sigur ca talentul meu de-a pune idiotenii pe motor isi v-a arata din nou fatza. astept recomandari. vreau frane bune, merg mult pe trasee montane si franez destul la limita si tare. cu spatele ajut destul de rar.

 

Parerea mea este ca daca nu mergi pe pista, sau nu faci 'sport de performanta', frana spate exista numai sa te ajute.

 

Este important, eu il folosesc mai tot timpul, incep sa franez cu fata si ajut cu spatele, ca nu strica.

 

Eu l-am reglat sa stea in pozitia in care sa nu-l activez din greseala daca misc piciorul pe scarita.

 

Dar sa nu dea Dumnezeu, sa fim nevoiti vreodata, sa ne oprim numai cu ajutorul ei, ca atunci am belit p..la !! :(

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

frumos esti ma. :burnout: .... lol atentie la jaloane si arate-ne plasticul cat de curand!!!! succes (daca ai nelamuriri cum s-o inclini printre jaloane ma ai in lista de mess :hug: ....... aseara dormeam :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sal

nu stiti cam pe la ce preturi se invarte o chestie din aia ce arata in ce viteza esti?nu stiu voi cum faceti dar eu unul niciodata nu stiu in ce viteza is :burnout:

Editat de Balicu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cam 70-75€ ..daca vrei imi spui :burnout:

are si led gearshift

 

draceeeeeeeeeeeeeeee asta da motor, nu blade'ul ala cu care te tot lauzi tu ahahahahahahah

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

m am interesat si eu,e mult mai scump ,poate am vaz io de la alta firma.

si conectarea iar e cu probleme.ca e destul de complicat,

tine seama de turatia motorului ca sa si dea seama in ce viteza esti...

cand va montati sa ma anuntati si pe mine,sa vad si io cum lucreaza.

poate ma razg si mi pun si io dc e doar 75 de E

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

el n are treaba cu cablul de kilometraj,el functioneaza pe baza turatiei motorului.m am uitat io pe un site mai acum ceva vreme,si e destul de greu de setat.

il bagi in viteza 1,el memoreaza turatia pt vit 1.

bagi a 2 ....

bagi a 3...

cava de genu.

dasta sunt curios sa vad si io la cineva montat.sa vad cum lucreaza.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

el n are treaba cu cablul de kilometraj,el functioneaza pe baza turatiei motorului.m am uitat io pe un site mai acum ceva vreme,si e destul de greu de setat.

il bagi in viteza 1,el memoreaza turatia pt vit 1.

bagi a 2 ....

bagi a 3...

cava de genu.

dasta sunt curios sa vad si io la cineva montat.sa vad cum lucreaza.

 

 

eu stiam ca are legatura cu senzorul de la vitezometru....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ca sa fiu mai precis, astea 2 sunt modelele disponibile, starlane nu e disponibil am fost anuntat de colaborator.

 

modelul economic, doar gear indicator post-6062-1207411160_thumb.jpg

 

modelul retroiluminat, cu gearshift post-6062-1207411244_thumb.jpg

 

precizez ca e foarte simplu montajul, vine manual de instructiuni in ita si engleza, schema si codul de culori ptr marea parte a motocicletelor, astfel stiti unde sa lipiti firul.

 

Functionarea: are o perioada de invatare in care citeste semnalul de la vitezometru si cel de turatii astfel reuseste sa afiseze treapta de viteza.

gi3001montatocc1.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pe toate motoarele care au km digital, da si ptr SC33 ca pentru marea parte.

chiar si cele cu km mecanic ..au adaptorul lor

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ca sa fiu mai precis, astea 2 sunt modelele disponibile, starlane nu e disponibil am fost anuntat de colaborator.

 

modelul economic, doar gear indicator post-6062-1207411160_thumb.jpg

 

modelul retroiluminat, cu gearshift post-6062-1207411244_thumb.jpg

 

precizez ca e foarte simplu montajul, vine manual de instructiuni in ita si engleza, schema si codul de culori ptr marea parte a motocicletelor, astfel stiti unde sa lipiti firul.

 

Functionarea: are o perioada de invatare in care citeste semnalul de la vitezometru si cel de turatii astfel reuseste sa afiseze treapta de viteza.

gi3001montatocc1.jpg

vreau si eu da numai daca imi spuneti si mie ce principiu de functionre are si cum se monteaza

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ai mai multe fire care intra in mufa de la bord. in schema vin detalii despre cele 2 fire care te intereseaza pe tine: kilometraj si turometru.

indicatorul are 4 fire: 2 se leaga pe cele ce kilometraj respectiv turometru, iar celelalte la + si -. atat

 

urmeaza sa faci o tura cu motorul si sa schimbi toate vitezele deoarece dispozitivul tre sa memoreze semnalele primite in fiecare treapta si sa indice corect.

 

tu tre sa te gandesti doar la faptul ca el va indica, ce si cum e destul de simplu-complicat in acelasi timp, dar face el toata treaba.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...