Sari la conținut

Detinatori de Honda 900RR Fireblade


emylyo
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 8,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Dupa desen par Dunlop :D, bravos Mac-ule ca ai participat !

 

:)

 

gp racer medii fata spate

a inceput sa se rupa putin pe spate ..foarte frig +suspensii stock

maine poze, si un nou amortizor spate asa cum trebuie :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cind ajung la 2.07 pe Pannonia schimb motorul. L-am batut pe Balamuc- ZX10/2006 si pe Frigideru-100RR/2008, care merg demult pe Pannonia. Silviu Petculescu merge pe un cazan din 2001 parca de GSXR750

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cind ajung la 2.07 pe Pannonia schimb motorul. L-am batut pe Balamuc- ZX10/2006 si pe Frigideru-100RR/2008, care merg demult pe Pannonia. Silviu Petculescu merge pe un cazan din 2001 parca de GSXR750

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cind ajung la 2.07 pe Pannonia schimb motorul. L-am batut pe Balamuc- ZX10/2006 si pe Frigideru-100RR/2008, care merg demult pe Pannonia. Silviu Petculescu merge pe un cazan din 2001 parca de GSXR750

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cind ajung la 2.07 pe Pannonia schimb motorul. L-am batut pe Balamuc- ZX10/2006 si pe Frigideru-100RR/2008, care merg demult pe Pannonia. Silviu Petculescu merge pe un cazan din 2001 parca de GSXR750

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cind ajung la 2.07 pe Pannonia schimb motorul. L-am batut pe Balamuc- ZX10/2006 si pe Frigideru-100RR/2008, care merg demult pe Pannonia. Silviu Petculescu merge pe un cazan din 2001 parca de GSXR750

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cind ajung la 2.07 pe Pannonia schimb motorul. L-am batut in prima cursa pe Balamuc- ZX10/2006 si pe Frigideru-100RR/2008 in a doua cursa, care merg demult pe Pannonia. Silviu Petculescu merge pe un cazan din 2001 parca de GSXR750, scoate timpi mult mai buni decit mine si asta nu inseamna ca o sa-mi iau un 750.

Duminica spre sfirsit am mai incercat pe Pannonia un R1/2000- 2.19,si un 600RR/2008 - 2.19. Deci, cred ca la valoarea mea de pilot nu prea ma ajuta prea mult o motoreta mai puternica. Probabil as fi scos cu 2sec mai putin fata de 2.13 cit am obtinut cu 954 dar fata de 1.59 cit a luat primul clasat e cale lunga. Si cel mai important pt mine, abia am invatat configuratia circuitului, care e de baza.

 

PS: Luati-va 600rr/2008. I-i puneti carene de curse si direct pe pista cu ea. Nu mai are nevoie de nimic in plus, poate doar daca visati sa fiti campioni! Pe mine m-a cucerit, as putea sa merg 20 de ture pe Pannonia si nu obosesc.

Editat de JAGI
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da

merge bine pe boilerul ala fara toba negru

eu astept cu nerabdare urmatoarea etapa :)

pentru mine 600 e mai mult ca suficient ..cu timpul om vedea

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cauciucuri: Dunlop Sportmax GP. Dai 200de euro pe un spate si tine cit 2 Pirelli, Metz care costa 175euro/buc. Mai pui si 5 euro o schimbare in plus de anvelopa si i-ti dai seama de diferenta. Problema mare e ca trebuie sa inveti sa mergi cu Dunlop pe linia dreapta, vobleaza ingrozitor daca nu setezi suspensia corespunzator.

Editat de JAGI
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cauciucuri: Dunlop Sportmax GP. Dai 200de euro pe un spate si tine cit 2 Pirelli, Metz care costa 175euro/buc. Mai pui si 5 euro o schimbare in plus de anvelopa si i-ti dai seama de diferenta. Problema mare e ca trebuie sa inveti sa mergi cu Dunlop pe linia dreapta, vobleaza ingrozitor daca nu setezi suspensia corespunzator.

 

l'ai vazut pe tipul care a iesit pe 3 la SBK? ala de la BROZ cu numarul 66 ZX10R ..aveam impresia ca decoleaza de fiecare data cand intra pe linia dreapta

la etapa viitoare vin cu GP211 Dunlop si suspensii ..dar inca mai am de progresat destul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cind ajung la 2.07 pe Pannonia schimb motorul. L-am batut in prima cursa pe Balamuc- ZX10/2006 si pe Frigideru-100RR/2008 in a doua cursa, care merg demult pe Pannonia. Silviu Petculescu merge pe un cazan din 2001 parca de GSXR750, scoate timpi mult mai buni decit mine si asta nu inseamna ca o sa-mi iau un 750.

 

Baiatul ala e chiar fanatic cu GSXR750 ala negru din 2001, daca ar avea o mobra mai noua (buna) ar merge si mai tare cred. Nu imi imaginam niciodata ca un motor mai vechiut poate face fata asa bine...

 

:)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Baieti sunt urmarit de ghinioane.

Dupa ce ieri am ridicat motorul de la reparat,azi mi s-a deschis o usa in fata.

Nici nu am apucat sa franez,viteza relativ mica.Nu am culcat motorul am reusit sa il tin pe roti.

pagube:

Carena fata

Far

Oglinda

etc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

0763 681 602, suna-ma ai putea fi al 3-lea posesor de 954 care ar putea primi un far si o carena frontala de 954 la pret de second si stare absolut noua, sigilate de la Honda. Sau, niste piese second la bani putini. Cele de la noi de pe piata costa cu 30-50% mai mult pt aceeasi calitate.

Editat de JAGI
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Baieti sunt urmarit de ghinioane.

Dupa ce ieri am ridicat motorul de la reparat,azi mi s-a deschis o usa in fata.

Nici nu am apucat sa franez,viteza relativ mica.Nu am culcat motorul am reusit sa il tin pe roti.

pagube:

Carena fata

Far

Oglinda

etc

 

Bah, esti de coma! Du motorul ala la biserica, sa ti-l sfinteasca!

Incredibil! :)

Bine ca esti ok, chestia cu portiera putea sa iasa urat de tot.

:D

Si te mai plangeai de imperfectiuni la carene :) acum o sa ai nou-noutze. :duel: Fiindca ai lovit frontal, te sfatuiesc sa verifici furca si jugurile.

Inca o data, bine ca esti ok.

Bafta!

Cat despre service, sfatul meu, ocoleste reprezentanta 'uonda - mi-am schimbat despre ei! Du-te la Bardaci.

Editat de Kata San
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Baieti sunt urmarit de ghinioane.

Dupa ce ieri am ridicat motorul de la reparat,azi mi s-a deschis o usa in fata.

Nici nu am apucat sa franez,viteza relativ mica.Nu am culcat motorul am reusit sa il tin pe roti.

pagube:

Carena fata

Far

Oglinda

etc

 

Bine ca nu ai patit nimic!

Poate te intereseaza un 954 ca al tau...la 8000km...

uite un id de mess: caciularustelian2005

am vazut-o, e din cta...arata excelent...vb cu el

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bine ca nu ai patit nimic!

Poate te intereseaza un 954 ca al tau...la 8000km...

uite un id de mess: caciularustelian2005

am vazut-o, e din cta...arata excelent...vb cu el

 

De fapt, 954 ala il intereseaza chiar pe Brembo, :) dar face un sacrificiu pentru tine, Alexutzzz, ca e bun prieten. :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bai Alexutz...nu stiu daca esti tu sa motorul de vina, dar mai baga si tu nishte acatiste ceva, o shfeshtanie mica, ca nu-i a buna.... :)

 

naaa

mai pune 45cc

dupa care schimb topicul

:)

1000 RR-ul are 998 de cc :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...