Sari la conținut

Detinatori de Honda 900RR Fireblade


emylyo
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 8,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Vizitator ALINU

Off, pai abia ti'l luasesi, ce a patit?..

Nu a patit nimic , am nevoie de bani sa-mi iau o masina cu care se fac bani...am ajuns la fundul sacului si ma uit la ea de o luna , fac 10 km la 5 seri. :baldy:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu a patit nimic , am nevoie de bani sa-mi iau o masina cu care se fac bani...am ajuns la fundul sacului si ma uit la ea de o luna , fac 10 km la 5 seri. :baldy:

Iti iei o tiparniță? :rolleyes:

Imi pare rau ca trebuie s'o dai, dar.. bafta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator ALINU

Iti iei o tiparniță? :rolleyes:

Imi pare rau ca trebuie s'o dai, dar.. bafta!

Nu :)) , un autovehicul...am prins niste mersuri pe aici pe la mine prin oras. Si mie imi pare rau ca trebuie sa o dau si oricum cand fac iar rost de bani sper ca pana in iarna , imi iau tot 954.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intrebaciune... sarumina de raspunsuri:

 

la un 929 SC44 din 2000 ce bujii NGK iridium merg?

 

 

CR9EHIX-9 sint bune?

 

A bagat cineva?

Am avut pe 919 si au fost brici. Motorul e acum la al treilea proprietar si merg bine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nush daca 919 e la fel cu 929 la bujii. ideea e ca pe site la NGK dau ca ar trebui CR9EHI-9 iar cei de pe fireblades.org nu vorbesc decit de CR9EHIX-9... si nu stiu ce sa cred.

 

IX stiam ca e doar indicativ de Iridium... amindoua sint de iridium... deci... :scratch:

 

Mi-e sa nu fie diferente la cit filet au pe ele (cu umar-filet incomplet sau fara-filet complet) sau capatul de la fisa daca e cu filet sau cu mustiuc de prindere.

 

Mi-ar prinde bine o informatie de la cineva care a montat asa ceva si stie ezact.

 

 

mercic.

Editat de zaelu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am eu... ia de aci:

 

http://dl.transfer.ro/929-transfer_RO-02aug-15dd4f.zip

 

ai toate acolo ;)

 

.

.

 

.

.

 

 

 

Acu am si eu o mare durere la 929-le meu... de aia de ma doare ochiu.

 

 

Am schimbat ambreiaju... adica asa:

 

Discuri metalice (nu mai stiu cum se cheama... americane cica jmechere)... ca particularitate sint lise nu au punctuletele alea stantate.

Discuri "ferodo" (EBC)

Arcuri (Lucas)

 

Prima manifestare...

 

Dupa montaj... am mers putin ciudatel in prima zi iar a doua zi m-am trezit ca nu mai pot baga a doua. Si in ziua montajului a luat-o greu dar o luase... adica initial nu vroia sa debraieze neam... am zis ca poate nu a luat olei suficient intre placi... a pornit motorul... biz biz biz si apoi a inceput sa mearga cit de cit.

 

Partea naspa e ca dupa ce se raceste (sau poate asta coincide cu scurgerea uleiului de pe placi) nu mai puteam sa debraiez complet de nu puteam schimba de la 1 la 2 decit la 30 la ora decelerat. Cealalta manifestare legata de asta era ca intr-antaia cu ambreiaju tras maxim (intins maxim cablu chiar) daca turezi da sa plece. La fel... cind e mai cald manifestarea apare in ture mai mari, cind e rece... manifestarea apare in 3000 de ture.

 

 

bon... am zis ca sint arcurile prea tari ca ma rupea la mina... am comandat arcuri HONDA (si suruburi Honda, nu intrebati pretul)... am schimbat si cablul cu totul (tot OEM Honda) ca ala vechi era cam muci.

 

Am pus arcurile Honda... same fucking shit. :angryfire:

 

Da merge mult mai usor ambreiajul acum dar... tot degeaba.

 

 

Ca particularitate... arcurile asazis compatibile Lukas... erau 6 la pachet pareau putin mai groase in "sirma" mai inalte si mai tari... da... se laudau ca erau cu nushcit la suta mai tari... why?? plm...

Faza dura e ca acum dupa 2 saptamini de mai ne-mers le-m dat afara si daca initial erau mai lungi (50mm) acu sint mult sub limita de service (minimum 47.2 sau 3 si ele au acum 45.2-8)...

 

 

Inca o chestie observata...

 

Bagat 1-a si cu motorul oprit incerc sa o imping inainte si se simte daca esti atent ca agata in ceva inainte sa plece... asta cu motorul fierbinte.

 

 

 

 

 

In final...

 

Ziceam acu citeva pagini ca mi se pare ca se aude un clank din cind in cind in ambreiaj cind patinez ambreiajul la pas in trafic printre masini... mai ales cind decuplez... adica cind fac 2-3 pasi ca melcu si vrind sa opresc string ambreiaju... clonk! sau alte ori se aude asa stind la relanti cinte un clonk in zona ambreiajului.

 

 

 

Ok... are careva idee despre ce e vorba?

:cheers:

 

 

ma gindesc sa nu fie legat de problema initiala care m-a facut sa schimb ambreiajul care acum e intr-un fel mai mare pentru ca ambreiaju e nou. :scratch:

Editat de zaelu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La carte (si ca lege nescrisa) trebuie sa lasi pachetul de discuri in ulei cu o seara inainte de montaj ca sa se imbibe. Cam greu sa-si traga ulei intre placi doar din mers pt ca oricum nu e cufundat total in ulei ambreiajul cand se afla in motor. Poate e de la asta....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

 

Ca particularitate... arcurile asazis compatibile Lukas... erau 6 la pachet pareau putin mai groase in "sirma" mai inalte si mai tari... da... se laudau ca erau cu nushcit la suta mai tari... why?? plm...

Faza dura e ca acum dupa 2 saptamini de mai ne-mers le-m dat afara si daca initial erau mai lungi (50mm) acu sint mult sub limita de service (minimum 47.2 sau 3 si ele au acum 45.2-8)...

 

Oare de ce nu ma mira chestia asta cu better and improved than OEM... care e de fapt un caca.

 

Imi pare rau ca ai problema asta cu un motor foarte tare de altfel.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

inca o intrebare... am montat bordul original (ca nu avea) si am obs ca indicatorul Fi se aprinde si nu se stinge. :scratch: Nu am gasit ce inseamna asta ca nu blinkaie... Servo-ul de la valva de EGCV este deconectat si asta ar trebui sa corespunda cu 35 de blinkuri sau nuscite secunde... dar nu se stinge. :scratch:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut ,

 

Asta seara am terminat de aranjat mobra din punct de vedere al suspensiei.Pot sa spun ca am alta mobra acum.M-am hotarat sa umblu la suspensii dupa ce m-am documentat indelung si am inteles cum functioneaza fizic si cum afecteaza suspensia tinuta de drum,nu mai spun performantele.

La mobra mea setarile pe fata erau inegale stanga dreapta iar cu toate ca nu se simtea daca trage intro parte sau in alta,m-am hotarat sa o aranjez dupa greutatea mea si stilul meu de condus.Asadar am notat setarile care erau pe ea si am inceput conform procedurilor gasite pe net sa o aranjez.Singura problema ar fi Riding SAG front care este pe undeva pe la 45mm (recomandat intre 25-30% din 135mm cat e masuratoarea amortizoarelor fara nici o greutate cu roata in aer)de obicei amortizoarele honda sunt mai soft din cate am auzit dar poate fi si din cauza uleiului.in rest toate celelalte calcule sunt in limite normale.As putea sa maresc preload-ul si sa aduc pe la 41 mm dar asta ar fi la preload maxim,ceea ce am inteles ca nu este recomandat.

Vreau sa va intreb ce presiuni folositi in pneuri,inainte sa setez suspensia,am lasat presiunea la CALD la 2,5 fata/2,9 spate.

Este cineva pe aici cu 929 care imi poate impartasi setarile lui la suspensie?

Eu am asa:

Front: preload 2 lines,rebound 1 to max,compression 1 to max

Rear: preload 6/9,compression si rebound nesetate

Presiune roti: 2,5/2,9 la CALD

Mers in oras

 

Imbunatatiri: control mai mare,nu mai subvireaza,se simte cauciucul lipit de asfalt iar in curbe nu mai ai senzatia ca spatele e la limia aderentei(asta e de la presiune pe spate),intra bine in curba si se apleaca mult mai repede

Editat de gianni_83
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Schimba uleiul in furci daca nu ai idee cand au fost service-ate ultima data. Merita investitia, se simte diferenta!

Refa setarile dupa aceea.

 

Cum ai incalzit tu cauciucurile inainte de umflare? Intreb de curios ca eu le tot umflu la rece cum nu am unde cara compresorul dupa mine si de la garaj pana la benzinarie nu as zice ca am cauciucuri calde...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...