Sari la conținut

Detinatori de Honda 900RR Fireblade


emylyo
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 8,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Salutare am si eu o intrebare 954 este pe injectie ?

da

 

Colorit excelent si subtil.

 

Parbrizul cum e prins ca nu observ suruburi?

 

Spor la vanzare!

 

suruburi man....numa le schimabasem cu altele noi:) colorit original mai rar......mersi!!!

Editat de art
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Seile le modifica si le retapiteaza userul Darian de pe forum la preturi relativ ok dar are programul destul de incarcat.

 

Roluitul jantelor tine mult de orasul in care te afli si banii de care esti dispus sa te desparti.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare..care ma poate ajuta si pe mine cu urmatoarele "pese" pentru un 954. 1- far spart 2 carena laterala stanga colorit rosu cu negru sparta rupta sau buna. 3-scarita stanga pilot si pasager

Din greseala am scris si pe topicul de cbr rr

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

SALUT...

Am si eu un set carene pista 954..in stare buna...vospite recent.....si inaltatoare scarite Walter moto...adica sa nu dai bani grei pe scraite race....adaugi ceva la ele si gata......le dau la pachet sau separat...cine doreste poze lasa o adresa de mail......pret de iarna....700 lei pachet sau separat...carene 750lei si inaltatoare 200 lei

Editat de art
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va salut firebladeistilor!

 

Cu toate ca imi doresc un srad ca viitoare achizitie, un bun prieten mi-a facut o oferta f. atractiva. Discutam despre un 919rr din 98' intretinut maniacal in care practic nu va trebui sa bag niciun ban! Ca si pret, 1500 de euro si e al meu. Suna bine, nu ?

 

Acum eu am o mica idee despre modelul asta dar stau si ma gandesc. Dupa doar un an de experienta si ala facut pe touring ( Yamaha XJ ), ar fi o alegere gresita sa trec la 900cmc ? In conditiile in care eu am 1,71 si vreo 66 kg. Ma gandesc sa nu fie cam prea mare pentru fizicul/experienta mea. In ceea ce priveste dimensiunile, o mai cobor eu la o adica dar sa nu ajung sa ma lupt cu ea. Stiu ca trage liniar, este modelul de 120 cp si ma gandesc ca e aproximativ aceeasi treaba cu un ss de 600. Stiu ca e fiabila, ca deh, e honda, nu stiu mai nimic insa despre consum. Nu asta e important oricum.

 

Argumentul forte este faptul ca il cunosc f bine pe proprietar si stiu in ce conditii a fost intretinuta mobra. Voi ce parere aveti, sa aleg Honda ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La banii astia, merita, daca zici ca e cum e. Alegere gresita nu ar fi... Pana acum, ce ai facut cu touringul, ai capatat experienta si ai invatat ce poti si ce nu poti sa faci si ai prins anumite miscari, deci stii cam la ce sa te astepti de la o mobra, cum reactioneaza etc. Dar, esti cam micut, parerea mea pt asa mobra. Are peste 210 kg parca. Eu la 185 si 95kg si ma chinui cu un TDM uneori, mai ales cand il mut cu motorul oprit :) In mers sunt sigur ca nu o sa ai probleme, insa gandeste-te ca trebuie sa o manevrezi bine si la viteze mici, mai pui o frana mai brusca, mai opresti intr-un loc denivelat, nu vrei sa te pomenesti cu vaca peste picior. Parerea mea e ca un SS mai nou, R6, zxr, cbr sunt ceva mai mici si te-ai simti mai in siguranta pe ele. Dar nimic nu e imposibil si daca iti doresti probabil ca se poate :)

Editat de banzay
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut biancocelleste,eu am un 919 din 98 si sunt foarte incantat de el.Greutatea este de 185 kg cat un 600cc.consumul in afara este de 5.3-5.5 la suta viteza 120 -130 probat.In oras depinde cum mergi 8-9.M-am urcat inapoi pe f3 si mi se parea ca e scuter.Pozitia un pic obositoare la inceput dar te obisnuiesti repede mai ales ca esti mai scund si ai loc pentu picioare care mie imi mai amortesc la drum lung.Te sperie un pic rezervorul mare da nici la srad nu poti sa zici ca e micut insa e f bine desenat,la viteza mainile iti stau perfect pe el..Daca tie bun prieten sa iti dea voie sa mergi o zi doua.Succes in alegere.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va salut firebladeistilor!

 

Cu toate ca imi doresc un srad ca viitoare achizitie, un bun prieten mi-a facut o oferta f. atractiva. Discutam despre un 919rr din 98' intretinut maniacal in care practic nu va trebui sa bag niciun ban! Ca si pret, 1500 de euro si e al meu. Suna bine, nu ?

 

Acum eu am o mica idee despre modelul asta dar stau si ma gandesc. Dupa doar un an de experienta si ala facut pe touring ( Yamaha XJ ), ar fi o alegere gresita sa trec la 900cmc ? In conditiile in care eu am 1,71 si vreo 66 kg. Ma gandesc sa nu fie cam prea mare pentru fizicul/experienta mea. In ceea ce priveste dimensiunile, o mai cobor eu la o adica dar sa nu ajung sa ma lupt cu ea. Stiu ca trage liniar, este modelul de 120 cp si ma gandesc ca e aproximativ aceeasi treaba cu un ss de 600. Stiu ca e fiabila, ca deh, e honda, nu stiu mai nimic insa despre consum. Nu asta e important oricum.

 

Argumentul forte este faptul ca il cunosc f bine pe proprietar si stiu in ce conditii a fost intretinuta mobra. Voi ce parere aveti, sa aleg Honda ?

 

919 este una dintre cele mai reusite motociclete sport construite vreodata. Desigur, dupa standardele actuale, performatele sale sunt depasite.

Cu toate astea, e singura motocicleta sport cu care am bagat 900 de km intr-o zi. Am avut fundul amortit la sfarsitul zile dar atat.

Consumul e maxi 6 in regim croaziera 120-150km/h.

Un pasager, chiar si cu gabarit mai mare, sta foarte bine pe locul din spate (nu uita ca e o motocicleta sport)

Una dintre cele mai prietenoase motociclete la servisat - foarte ergonomica din punct de vedere mecanic.

Probleme poate avea la releu de incarcare-alternator (tipic Honda)

Guma de 130 pe 16 o sa gasesti mai greu dar nu imposibil.

1500 de euro este pomana pentru modelul asta.

Bafta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La banii astia, merita, daca zici ca e cum e. Alegere gresita nu ar fi... Pana acum, ce ai facut cu touringul, ai capatat experienta si ai invatat ce poti si ce nu poti sa faci si ai prins anumite miscari, deci stii cam la ce sa te astepti de la o mobra, cum reactioneaza etc. Dar, esti cam micut, parerea mea pt asa mobra. Are peste 210 kg parca. Eu la 185 si 95kg si ma chinui cu un TDM uneori, mai ales cand il mut cu motorul oprit :) In mers sunt sigur ca nu o sa ai probleme, insa gandeste-te ca trebuie sa o manevrezi bine si la viteze mici, mai pui o frana mai brusca, mai opresti intr-un loc denivelat, nu vrei sa te pomenesti cu vaca peste picior. Parerea mea e ca un SS mai nou, R6, zxr, cbr sunt ceva mai mici si te-ai simti mai in siguranta pe ele. Dar nimic nu e imposibil si daca iti doresti probabil ca se poate

 

Eu imi doresc cel mai mult un SRAD. Cred ca in o luna-doua de mers zilnic pe ea ma invat eu pana la urma. Vorba aia, sunt mic dar al dracului :))

 

Salut biancocelleste,eu am un 919 din 98 si sunt foarte incantat de el.Greutatea este de 185 kg cat un 600cc.consumul in afara este de 5.3-5.5 la suta viteza 120 -130 probat.In oras depinde cum mergi 8-9.M-am urcat inapoi pe f3 si mi se parea ca e scuter.Pozitia un pic obositoare la inceput dar te obisnuiesti repede mai ales ca esti mai scund si ai loc pentu picioare care mie imi mai amortesc la drum lung.Te sperie un pic rezervorul mare da nici la srad nu poti sa zici ca e micut insa e f bine desenat,la viteza mainile iti stau perfect pe el..Daca tie bun prieten sa iti dea voie sa mergi o zi doua.Succes in alegere.

 

Asta e consum de ss 600. O sa mi-o dea la o proba cand o sa am cashonu', adica la primavara ( feb sau martie ). Oricum o voi folosi si pt drumuri lungi, vreau sa fac multi km la anul si de abia astept sa vad cat de bine se comporta la viteza

 

 

919 este una dintre cele mai reusite motociclete sport construite vreodata. Desigur, dupa standardele actuale, performatele sale sunt depasite.

Cu toate astea, e singura motocicleta sport cu care am bagat 900 de km intr-o zi. Am avut fundul amortit la sfarsitul zile dar atat.

Consumul e maxi 6 in regim croaziera 120-150km/h.

Un pasager, chiar si cu gabarit mai mare, sta foarte bine pe locul din spate (nu uita ca e o motocicleta sport)

Una dintre cele mai prietenoase motociclete la servisat - foarte ergonomica din punct de vedere mecanic.

Probleme poate avea la releu de incarcare-alternator (tipic Honda)

Guma de 130 pe 16 o sa gasesti mai greu dar nu imposibil.

1500 de euro este pomana pentru modelul asta.

Bafta!

 

Da, problema cu releul se poate sa apara, il schimb da-l naibii. Si da, subliniez ce pui tu: fiabilitate si pomana la banii astia. Anveloepele sunt luate de noi in vara deci pana va veni momentul sa le schimb, sa fiu eu sanatos!! El se plimba cu ea doar in weekenduri si atunci pe autostrada doar. De vreo 2-3 luni n a mai iesit cu ea deloc. Ii face un plin si se da cu ea toata ziua. Motocicleta rulata foarte rar, nu stiu cati km are dar a fst un moft pt el. Omu' si o tine la serviciu ca sa va faceti o idee si mai nou si a luat un scuter de 250. Chiar e un deal bun si oricat de indragostit as fi de srad, nu ma lasa sufletul sa ratez o asa "afacere".

 

Later edit: inca un argument pro: daca nu pot sa inghit CBR-urile de 600, mereu am zis ca daca imi iau miar, va fi fireblade! De preferat 954 dar e misto si asta

Editat de biancocelleste
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

SRAD sunt unele dintre cele mai urate motorete sport produse vreodata :D

 

Hai ma, nu te caca si tu in gusturile omului :) Poate ca nu sunt cele mai aerodinamice sau aspectuoase, dar combinatia aia de culori ( stock only ), capacul ala monopost si aspectul ala mai inghesuit mie imi plac la nebunie. DA! un minus pentru carena fata dar pur si simplu e o atractie :) Daca stau sa ma uit la suratele ei din 98 hai sa zicem 99 ca sa includem si R6 ( e parerea mea app ) CBR F4 mi se pare varianta de compromis intre f3 si f4i dar efectiv nu imi place, ma enerveaza tare seaua aia dintr'o bucata, la prima generatie de R6 se vede clar ca erau la inceput oamenii si nu mi se par extraordinare ca aspect iar ninja 99, pur si simplu nu! Asta e, gixerul mi-a placut, n-am ce sa fac Ce nu imi place la srad e ca din cauza botului aluia prea lat nu merge de nicio culoare sa ii pui un parbriz double-bubble.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ne cacam pe noi la o iesire de Transfagarasan cu 4 motoare. Aveam in grup un 919 cu pasagera, un RF600, gsxf600 si GPZ-ul meu in 2 cilindri care consuma cat un scuter cu pasagera cu tot. 919le zici ca decola fata de celelalte motoare la fiecare accelerare si a scos acelasi consum ca si GPZ-ul, 5l/100km la viteze de 130-140 si ceva sprinturi la 160 max (pasagera).

 

Am avut norocul de a incerca acel 919 pe curbe spre sfarsitul sezonului si am comparat cu 954-le detinut. Pot sa iti spun ca se simte doar putin mai lat 919-le. Suspensia eera ceva mai moale dar asta se poate rezolva. Franele nu se compara intre ele. 954 are frane bestiale. La putere pe strada nu e mare diferenta. Ai cuplu destul pe 919 sa poti baga mana in gaz la peste 3500rpm si sa vezi acceleratie buna. Pozitia este ceva mai nasoala pe 919. Te tine mai mult in incheieturi. De asta se plangea si proprietarul. Eu m-am invatat pe 954 sa ma tin din picioare si spate, sa nu pun greutate pe brate deloc. Daca tii minte sa faci asa tot timpul te poti acomoda usor la facut km multi pe zi. Per total 919-le este un motor fenomenal. Comportamentul pe curbe este impecabil chiar daca nu are agilitatea unui superbike de azi. Consumul este exceptional si este un motor in care poti avea incredere.

 

Eu am trecut dupa 2 sezoane pe 500cmc,2 cilindri si 60cp la 954 si acomodarea a fost foarte usoara. O iei usurel pana te inveti si nu te crezi zmeu pe pamant. SRADurile is cele mai urate carute care inca au cautare in tara asta. Daca ai ocazia sa iei un 919 intretinut, nu merita nici macar sa iti bagi pwla in orice SRAD. :)

 

@cesar: 954 1200 km/zi cu 2 ore de somn=lux :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ne cacam pe noi la o iesire de Transfagarasan cu 4 motoare. Aveam in grup un 919 cu pasagera, un RF600, gsxf600 si GPZ-ul meu in 2 cilindri care consuma cat un scuter cu pasagera cu tot. 919le zici ca decola fata de celelalte motoare la fiecare accelerare si a scos acelasi consum ca si GPZ-ul, 5l/100km la viteze de 130-140 si ceva sprinturi la 160 max (pasagera).

 

Am avut norocul de a incerca acel 919 pe curbe spre sfarsitul sezonului si am comparat cu 954-le detinut. Pot sa iti spun ca se simte doar putin mai lat 919-le. Suspensia eera ceva mai moale dar asta se poate rezolva. Franele nu se compara intre ele. 954 are frane bestiale. La putere pe strada nu e mare diferenta. Ai cuplu destul pe 919 sa poti baga mana in gaz la peste 3500rpm si sa vezi acceleratie buna. Pozitia este ceva mai nasoala pe 919. Te tine mai mult in incheieturi. De asta se plangea si proprietarul. Eu m-am invatat pe 954 sa ma tin din picioare si spate, sa nu pun greutate pe brate deloc. Daca tii minte sa faci asa tot timpul te poti acomoda usor la facut km multi pe zi. Per total 919-le este un motor fenomenal. Comportamentul pe curbe este impecabil chiar daca nu are agilitatea unui superbike de azi. Consumul este exceptional si este un motor in care poti avea incredere.

 

Eu am trecut dupa 2 sezoane pe 500cmc,2 cilindri si 60cp la 954 si acomodarea a fost foarte usoara. O iei usurel pana te inveti si nu te crezi zmeu pe pamant. SRADurile is cele mai urate carute care inca au cautare in tara asta. Daca ai ocazia sa iei un 919 intretinut, nu merita nici macar sa iti bagi pwla in orice SRAD. :)

 

@cesar: 954 1200 km/zi cu 2 ore de somn=lux :)

 

Multumesc pt feedback! Suntem oarecum in aceeasi situatie asa ca e bine venit! Merg pe cbr, stiu moto si e pacat sa il ia altu'. Ai dat cu bata in balta cu ultima propozitie, totusi. Mie imi plac la nebunie si daca n-as fi avut oportunitatea asta pe srad as fi mers. Asta e, sunt un fel de hipster, imi place ce altora nu le face cu ochiul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ai sarit de 2000 Km cu Xj-ul?

 

Hai sa-ti spun eu partea cealalta a unui Blade.

 

Vibreaza destul de tare la un mers tare , sustinut (amortesc mainile pe ghidon), vobleaza imediat ce ai uitat pe ce te afli, face drift cu o precizie de chirurg iar de la 8000 ture in sus face rolling burnout singura, asta daca te vei gandi vreodata la liniute.

 

Mananca guma spate repede daca nu esti atent cu gazu`, consuma 5,5-6 afara la 120-150 iar in oras sub 9 n-a vazut. Iarna mi-a luat 15 :)

 

Nu are multi cai, dar e usoar si are un cuplu mare de la turatii mici.

 

Apropo, multi vand modelul 96-97 ca fiind 98-99, atentie la detalii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ai sarit de 2000 Km cu Xj-ul?

 

Hai sa-ti spun eu partea cealalta a unui Blade.

 

Vibreaza destul de tare la un mers tare , sustinut (amortesc mainile pe ghidon), vobleaza imediat ce ai uitat pe ce te afli, face drift cu o precizie de chirurg iar de la 8000 ture in sus face rolling burnout singura, asta daca te vei gandi vreodata la liniute.

 

Mananca guma spate repede daca nu esti atent cu gazu`, consuma 5,5-6 afara la 120-150 iar in oras sub 9 n-a vazut. Iarna mi-a luat 15 :)

 

Nu are multi cai, dar e usoar si are un cuplu mare de la turatii mici.

 

Apropo, multi vand modelul 96-97 ca fiind 98-99, atentie la detalii.

 

Salutare Gixule!

 

Ma, nu prea am avut eu bani de bezina dar am facut 4000-5000 de km cu xj-ul. Oricum voi invata sa merg din nou orice sport-touring sau ss mi-as lua. Cu cap, ma pot descurca atat in oras cat si in afara. Asta cu consumul, unii zic asa, altii zic asa, sincer nici nu ma mai intereseaza pt ca incep sa ma stabilizez financiar. Da-o incolo la un mers domol in oras nu mi-o lua mai mult de 8, ce naiba. Asta cu modelul, da, am observat si eu, am sa ma uit in CIV-ul ei, dar la o adica, conteaza asa mult ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, conteaza...Intre cele 2 generatii sunt diferente maricele.

 

Ca idee, oriunde apari faci spam...Pe topicul de GSXR ti-ai declarat dragostea pentru SRAD si ai creat 1000 de discutii degeaba, acum ai pus ochii pe un Blade (suna frumos numele,nu?) si continui aici cu posturile moralizatoare...Ce urmeaza? R1 e deja luat, ce zici de un zx9 sau un zx 10?

 

Acum nu f mult timp n-aveai 1000 km. Motorul e pus la vanzare de mult iar pozele sunt in mare aceleasi. O spun ca sa intelegi faptul ca cei 4-5 mii de km sunt pusi la plezneala, ca sa justifici intr-un fel "noua alegere".

 

Honda nu mai e Honda de mult. Ca idee, ca tot ti-e egal ce model de Blade e, Nicu(stau de 6) a schimbat 2 motoare la un sc28. De distributie, sau electrica nu mai spun.

 

Nu veni cu texte gen "Honda e Honda" ca sa perii audienta. Oricum, dupa cum ai spus, pana in primavara poate faci 10000 km si aduni bani de un Desmosedici...Sa vezi atunci valva si discutii degeaba...

 

Spor la...tastat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...