Sari la conținut

Detinatori de Honda 900RR Fireblade


emylyo
 Share

Postări Recomandate

Va salut. Vin si eu cu o mica problema. Azi cand am pus contactul sa ies la o tura, sa aprins becul la ulei si se aude un bazait, ceva de genul cum armeaza pompa, dar mult mai tare. Uleiul este schimbat acum o saptamana la service, deci nu ar avea de ce sa se aprinda.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 8,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Salutare! Am achizitionat recent un 954 si am 2-3 intrebari la care caut raspunsuri/rezolvari:

 

1. Discul sau discurile fata sunt ondulate, deci caut disc frana fata OEM sau aftermarket - > recomandari daca cineva a folosit si sunt 100% ok;

2. Spre deosebire de sc28, sc50'ul are clar nevoie de un amortizor de ghidon. Din cate am inteles este de dorit achizitionarea unui model cu doua valve (high and low speed flow). Mi-ar place ceva cu montaj sub bord, sa nu fie foarte expus vederii trecatorilor. Deasemenea, recomandari si aici, dar va rog sa luati aminte cu nu sunt bancher :)

3. Cat de lipicioase sunt pilot road2/3, interact Z8 in comparatie cu sportec M3 pe care am ceva experienta si care din ele este de recomandat. M-am gandit la un set pilot road 2/3 datorita numarului mare de kilometrii pe care il inghide pe motoare putin mai "linistite" dar cu mult mai grele (nu stiu cat de relevanta este greutatea din moment ce exista PR3 cu indice de greutate B sau C daca tin bine minte, dar intreb si eu :P ). Vreau anvelope ST (sport-touring) cu toate ca am momente cand o iau razna pe curbe, insa daca un amarat de dunlop din 2001 pus pe fata in regim de urgenta a reusit sa tina sc28'ul pe drum la un stil de mers din buza in buza a cauciucului, ma gandesc ca poate face aceeasi treaba si chiar mai bine si o anvelopa ST de generatie noua dual compound.

4. Am observat ca roata fata ramane infranata, am desfacut, curatat si gresat cu ulei pistonasele fara sa le scot din etrier dar in prima faza tot intepenite au ramas desii le-am plimbat de cateva ori cu mana de la max la min. Au ramas asa pana am facut cam 100km si n+1 wheeliuri. Acum motorul se misca liber, fara a simtii infranare insa nu cred la fel de liber ca si la sc28, unde daca ridic roata in aer si o invart ai impresia ca e roata de bicicleta - nu vrea sa se mai opreasca dom'le :-)) -> deci, ce e de facut mai departe? (discuri originale pe ambele, insa pe 954 placute originale nissin albastre iar pe sc28 lucas sinter cu nu mai stiu ce)

5. O intrebare care a fost pusa mai sus si ma intereseaza si pe mine: din momentul in care se aprinde becul de rezerva, cati km se mai pot face la un mers linistit, sau cati L mai sunt? ... si cel mai important: De unde stiu eu ca becul / ledul ala nu e ars !? :scratch:

 

Merci si zambete largi !!!!

Editat de crz-one
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

3,4 L are rezerva, daca nu gresesc.desi pe unele site uri valorile variaza ba are 3,8 ba.3.5, ba 4, nu m am pus sa il masor.



cu ocazia asta "indraznesc" sa pun si eu niste poze cu 954 ul meu

sper ca nu am deranjat.

 

post-39895-0-46029600-1364864893_thumb.jpg

post-39895-0-57458600-1364864903_thumb.jpg

post-39895-0-61096000-1364864921_thumb.jpg

post-39895-0-32202000-1364865216_thumb.jpg

post-39895-0-71643600-1364865695_thumb.jpg

Editat de rider111
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

3,4 L sa aibe oare si 929? sau tine doar de 954? Desi eu tind sa cred ca n-au facut modificari la asta intre modele :)...apropo...frumos motorul, sa-l stapanesti sanatos, fara incidente.

stiu doar ca pozitia s a modificat si rezervorul e umpic mai inalt, dar capacitatea a ramas aceasi.

ms, la fel

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Buna baieti/fete,as vrea sa va intreb care stiti la ce temperatura porneste ventilatorul la un 919...La mine s-a dus pana la 102 grade si tot nu a pornit,Porneste la temperaturi mai mari sau e defect senzorul meu de pe radiator?Multumesc...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ulei aveti habar cat intra? la mine nu scrie nici o cantitate..ma gandesc ca intra undeva la 2,8 L + 0.2-0.3 in filtru de ulei..

Nu are cum sa fie 2.8L. Cred ca 3.4L fara filtru ulei, 3.6 cu schimbarea filtrului si mai mult daca se desface tot motorul. Insa, cel mai bine e sa veirifici nivelul uleiului in motor la joja sau fereastra daca ai si nu dimineata ci dupa oprirea motorului la 2-3 minute. copy/paste de pe louis.de :

Motoröl ohne Filter(fara filtru): 3,5 L SAE 10W-40

Motoröl mit Filter:

(cu schimbarea filtrului)

3,7 LITER
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, se pare ca probleme de la roata infranata au venit din etrier, care in interior in loc de ulei avea parca vaselina (am ramas masca cand am vazut in ce s-a transformat uleiul). Acum problema mea este: dupa curatare, la montaj, am reusit sa ciupesc garnitura de praf/curatare la 2 pistonase (am ciupit doar din acele mici striatii, dar cred ca e suficient :)) ). Unde gasesc aceste garnituri de cumparat!?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare

 

Aveti idee de unde as putea sa iau si eu niste suruburi pentru carene pentru ca eu cand am luat anul trecut motorul avea destule suruburi din cele originale lipsa iar in schimbul lor erau puse suruburi normale si acum as vrea sa le pun pe toate sa fie la fel.

 

Mersi.

Editat de Costi97
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutari pentru toti posesori de motociclete!sunt fericitul posesor al unui 929 de vro 5-6luni. de cand l-am cumparat am parcurs doar vro 800 km.sunt foarte multumit de el.urmaresc aproape zilnic forumul,si topicul. Vacuta mea e din 2000,stare aproape impecabila (2 mici zgarieturi) iar la kilometraj cand l-am cumparat imi arata doar 13114 de km.cam suspect dupa mine dar nah.in 2007 a fost adusa in tara(am vazut actele care dovedesc si tin minte si motocicletacum statea in magazin) si in 2012 noembrie lam cumparat.ulei schimbat,urmeaza sa-l schimb lichidul de frana si antigelul zilele astea. gumele arata foarte bine(pirelli diablo corsa) doar ca dotul ma cam sperie: fata dot 4303 spate dot 1405.in rest...e ok toata vaca. cam asta ar fi povestea. numai bine si asfalt uscat hai cu primavara!



salut baetii!!!as avea o intrebare de la voi mai cu experiente, adica as dori sa-mi schimb uleiul in motor.m-am gandit sa cumparl motul 300 v dar la filtru de ulei habar nu am ce se potriveste.adica ce model sau ce cod sa caut. cand lam luat fostu proprietar cu ceva mecanic mi la scimbat uleiul.dar nu stiu ce ulei ma pus in el(ceva mai calitativ sau ceva mai proasta calitate.mai bine prefer sal schimb sa stiu o treaba. numa cu filtru is in ''CEATA'' :thanks:



post-74410-0-61821400-1365527913_thumb.jpgpost-74410-0-91212000-1365527919_thumb.jpg



:cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutari pentru toti posesori de motociclete!sunt fericitul posesor al unui 929 de vro 5-6luni. de cand l-am cumparat am parcurs doar vro 800 km.sunt foarte multumit de el.urmaresc aproape zilnic forumul,si topicul. Vacuta mea e din 2000,stare aproape impecabila (2 mici zgarieturi) iar la kilometraj cand l-am cumparat imi arata doar 13114 de km.cam suspect dupa mine dar nah.in 2007 a fost adusa in tara(am vazut actele care dovedesc si tin minte si motocicletacum statea in magazin) si in 2012 noembrie lam cumparat.ulei schimbat,urmeaza sa-l schimb lichidul de frana si antigelul zilele astea. gumele arata foarte bine(pirelli diablo corsa) doar ca dotul ma cam sperie: fata dot 4303 spate dot 1405.in rest...e ok toata vaca. cam asta ar fi povestea. numai bine si asfalt uscat hai cu primavara!

 

salut baetii!!!as avea o intrebare de la voi mai cu experiente, adica as dori sa-mi schimb uleiul in motor.m-am gandit sa cumparl motul 300 v dar la filtru de ulei habar nu am ce se potriveste.adica ce model sau ce cod sa caut. cand lam luat fostu proprietar cu ceva mecanic mi la scimbat uleiul.dar nu stiu ce ulei ma pus in el(ceva mai calitativ sau ceva mai proasta calitate.mai bine prefer sal schimb sa stiu o treaba. numa cu filtru is in ''CEATA'' :thanks:

 

attachicon.gifFotografie-0003.jpgattachicon.gifFotografie-0004.jpg

 

:cheers:

Filtru ulei HF 204

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut baieti. Am luat un cui in roata spate. Inca e acolo, cuminte, sta aerul in ea. Sa ii pun shnur sau sa desfac roata cu totul si sa ii pun petic? Multumesc!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sunt petice dedicate cu ciupearca pe interor si tepusa prin gaura.

Dezavantajul este ca trebuie demontata anvelopa.

Eu la ultimele motorete am avut snururi puse(in cauciuc gp racer doua si 2ct unul) si am facut lucruri foarte iresponsabile cu acele cauciucuri... dar nu am avut probleme, deci pentru un quick-fix recomand si snurul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am facut si eu cateva sute de km cu snur de vulcanizare auto in guma spate. Dupa ce se "mananca" partea exterioara a snurului si se netezeste suprafata nici nu mai stii ca ai anvelopa servisata. La 2.2-2.3 bari nu trebuie sa iti faci probleme prea mari la mers normal, guma rezista la presiune mult mai mare. Nu recomand pentru mers sportiv, pana la urma, un risc exista cand ai manarit ceva. Grija mare pana se "rodeaza" reparatia in cativa km caci se simte acea codita.

Editat de mistery
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...