Sari la conținut

Detinatori de Honda 900RR Fireblade


emylyo
 Share

Postări Recomandate

salutari ! as avea nevoie de un pic de ajutari. vreau sa setez suspensia la motocicleta.e vorba de un cbr 929. la reglajele de la telescoape care este pentru compresie si care pentru revenire? cel din sus e care? sau cel din jos?sau la telescopul din fata e invers setarile fata de spate? am 65 de kg. e de ajuns sa reglez la setarile de fabrica sau sa reglez mai moale? nu sunt prea usor pe vaca aceasta? :scratch:

 

 

:cheers:

In 2 sec pana ai scris acest mesaj tastai pe google :motorcycles suspension setings si ai fi avut tot ce te intereseaza..
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 8,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

salutari ! as avea nevoie de un pic de ajutari. vreau sa setez suspensia la motocicleta.e vorba de un cbr 929. la reglajele de la telescoape care este pentru compresie si care pentru revenire? cel din sus e care? sau cel din jos?sau la telescopul din fata e invers setarile fata de spate? am 65 de kg. e de ajuns sa reglez la setarile de fabrica sau sa reglez mai moale? nu sunt prea usor pe vaca aceasta? :scratch:

 

 

:cheers:

 

Momentan, daca suspensia nu a fost servisata de la zero, reglaje din fabrica nu mai sunt relevante pentru un set-up corect al suspensiei.

Cea mai buna alegere pentru arcuri este sa pui arcuri liniare insa e destul de greu sa gasesti niste arcuri pentru greutatea ta. Ti-ar fi bune arcuri de maxim 8N/mm pe fata.

Arcurile stoc sunt bune pt tine doar ca sunt biliniare si e greu de reglat o suspensie cu ele.

Arcul spate pune-l pa reloadul minim.

Pentru spate ar trebui sa mai ai presiunea de azot in compensator. Fara asta, vei avea un amortizor spate inconsistent. Asta inseamna ca dupa cativa km, uleiul va face cavitatie si amortizarea va fi slaba.

 

Primul pas ar fi sa-i faci sag-urile si abia apoi, dupa ce mergi sa reglezi si amortizarea.

nu e un proces simplu sau usor de inteles. Ar fi recomandat sa te ajute cineva cu experienta.

Editat de Cesar
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu zic sa nu umbli si sa mergi la cineva care se pricepe ..poti sa dai peste cap tot ce e acolo si atunci e destul de periculos sa mergi cu ea...

deja am dat peste cap...

 

In 2 sec pana ai scris acest mesaj tastai pe google :motorcycles suspension setings si ai fi avut tot ce te intereseaza..

am tastat, dar nuprea ma pricel la limba engleza din pacate

 

Momentan, daca suspensia nu a fost servisata de la zero, reglaje din fabrica nu mai sunt relevante pentru un set-up corect al suspensiei.

Cea mai buna alegere pentru arcuri este sa pui arcuri liniare insa e destul de greu sa gasesti niste arcuri pentru greutatea ta. Ti-ar fi bune arcuri de maxim 8N/mm pe fata.

Arcurile stoc sunt bune pt tine doar ca sunt biliniare si e greu de reglat o suspensie cu ele.

Arcul spate pune-l pa reloadul minim.

Pentru spate ar trebui sa mai ai presiunea de azot in compensator. Fara asta, vei avea un amortizor spate inconsistent. Asta inseamna ca dupa cativa km, uleiul va face cavitatie si amortizarea va fi slaba.

 

Primul pas ar fi sa-i faci sag-urile si abia apoi, dupa ce mergi sa reglezi si amortizarea.

nu e un proces simplu sau usor de inteles. Ar fi recomandat sa te ajute cineva cu experienta.

furca a fost servisata anul aceasta.cel din spate e ok .a fost reglat suspensia la parametri de fabrica. ok. totul bine si frumos pana cand eu BOUL am mai reglat sa fie mai tari ca urma sa parcurg o distanta mai lunga pe asfalt ok si sa fie mai sportiv. eu prostu am reglat prea tare :baldy: ,dupa acela am mai slabit sa fie mai moale.si amu am dat totul peste cap.am dereglat tot si nu mai tin minte cum a fost. setarile de fabrica le stiu pentru ca am ceva manual de reparatie pe calculator. doar ca nu stiu reglajul de jos de la furca care este.pt comresie sau revenire.sau cel de sus. ca mi se pare ca nu se regleaza la fel cel de jos cu cel de sus. tot asa la telescopul din spate.cine mia reglat suspensia, nu pot lua cu el legatura de acela mam gandit ca intreb pe aicea. sper ca ma intelegeti ce vreau sa zic. nu sunt roman :unsure:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

SUSPENSIA FATA

Reglajul de sus este revenirea

Reglajul de jos este compresia

 

SUSPENSIA SPATE.

sus ai compresia

si jos ai revenirea.

 

SI PIULITA ADICA ACEL HEXAGON ESTE INCARCAREA ARCULUI

 

 

http://www.gostar-racing.com/information/motorcycle_suspension_set-up.htm

multumesc foarte frumos !!!!

 

amu ma apuc de el ! :rolleyes:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare

 

Am si eu o intrebare.

Mi-a spus cineva cum ca bascula de 900rr ar fi un pic diferita ca design si iti permite sa lasi motocicleta un pic mai jos decat cea de 919. E adevarat ? Si daca da, se poate monta pe un 919 fara probleme/modificari ?

Sunt nedumerit pentru ca din ce am vazut pe net inaltimea ar fi identica intre cele doua modele, adica 810mm. Insa din ce-mi aduc aminte am stat pe un 900 acum vreo doi ani si parca sa zic ca ajungeam mult mai bine cu picioarele jos, aproape toata talpa, asa pe al meu stau cu varfurile. Acum nu stiu daca acel 900 o fi fost modificat sa fie asa jos sau asa sunt ele toate, de aia va intreb :)

Editat de Costi97
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare, am un CBR 929 din 2001 si zilele trecute mi-a aparut aceasta eroare.

3.4 blinks: Faulty EGCV and air intake valve servo motor potentio meter voltage.

 

Oarecum...nu mai am curent in acel motoras.

 

Cautand motoras, am dat peste discutii in care se spunea ca e bine sa elimin aceasta clapeta din evacuare. Sincer nu prea am avut timp sa imi bag si eu nasul sub motocicleta sa vad ce este acolo...

 

Imi poate explica cineva daca stie, ce face mai exact aceasta clapeta...? Influenteaza daca o elimin? Ce se intampla daca o elimin?

 

Multumesc anticipat,

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Motorul de exup are si comanda de clapeta din airbox prin cablu.

Elimina cablu si clapeta total.o sa fie mult mai bine,la acceleratie airbox-ul va fi deja presurizat de ram-air,si nu sa mai simti mica ezitare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

"air intake valve servo motor" - oare nu e vorba de clapeta din airbox?

954-le are asa ceva inaintea filtrului de aer (la 929 nu stiu)

 

Nici eu nu stiu cum e la 954 dar, exista 2 clapete: una la filtru de aer si una pe evacuare... Amandoua actinate de acelasi motoras.

 

Motorul de exup are si comanda de clapeta din airbox prin cablu.

Elimina cablu si clapeta total.o sa fie mult mai bine,la acceleratie airbox-ul va fi deja presurizat de ram-air,si nu sa mai simti mica ezitare.

 

Salut, ai incercat?

 

Am inteles ca motocicleta va da rateuri daca scot clapeta, adica balbaie mult... momentan nu balbaie deloc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

la mine temorar e scos exupul din cauza unei evacuari sport si se comporta tare ciudat la turatii mici, daca incerci sa pastrezi acceleratia constanta, cum ziceai balbaie mult si parca trage cumva intrerupt...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

la mine temorar e scos exupul din cauza unei evacuari sport si se comporta tare ciudat la turatii mici, daca incerci sa pastrezi acceleratia constanta, cum ziceai balbaie mult si parca trage cumva intrerupt...

 

Ai schimbat toata evacuarea sau doar finala ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cand am cumparat motorul avea de la exup in spate evacuarea schimbata, dar e prea zgomotos si nu-mi place cum trage in ture joase, deci urmeaza sa montez evacuarea originala.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

caut piesa aceasta nou sau second daca ma poate ajuta cineva. pentru cbr 929 . nu stiu cum se numeste,cceva tija la ambreajpost-74410-0-65314200-1374348906_thumb.jpgpost-74410-0-20428000-1374348909_thumb.jpgpost-74410-0-35785200-1374348911_thumb.jpgpost-74410-0-41830900-1374348914_thumb.jpgpost-74410-0-53377300-1374348916_thumb.jpgpost-74410-0-58480000-1374348918_thumb.jpgpost-74410-0-64448600-1374348920_thumb.jpg



nr meu de telefon 0754614525-Laci



de la cbr 954 se potriveste? :scratch:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am observat ca dupa o perioada de timp (cateva ore - zile, nu stiu exact), LED-ul HISS din bord se opreste din palpait... e normal?

Se intampla si la alte 954-uri?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va salut,

 

am si eu o intrebare, aveti idee va rog cum se pot lega semnalele la lumina de pozitie? in mom cand dai semnal sa palpaie becurile de pozitie? si cand ai pozitia aprinsa sa ramana aprinsa?

 

Multumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am observat ca dupa o perioada de timp (cateva ore - zile, nu stiu exact), LED-ul HISS din bord se opreste din palpait... e normal?

Se intampla si la alte 954-uri?

 

Led-ul ala are un rol in mantinerea incarcarii bateriei. E OK!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...