Sari la conținut

Detinatori de Honda 900RR Fireblade


emylyo
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 8,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Piese Honda Cbr 919 96'

Contact cu cheie-100ron,bascula-250ron,Carburatoare-300ron,Rezervor -200ron,Galerie toba-200ron,Roata fata-200ron,Etriere fata-200ron,Instalatia electrica+1 bobina-100ron,Telescop spate-250ron,Capace blocmotor+baia de ulei-200ron,Bloc lumini-150ron,Electromotor-250ron. Tel:0721445555 post-37568-0-64512100-1501486074_thumb.jpgpost-37568-0-58125700-1501486080_thumb.jpgpost-37568-0-21624900-1501486089_thumb.jpgpost-37568-0-57566000-1501486095_thumb.jpgpost-37568-0-27558100-1501486103_thumb.jpgpost-37568-0-24148300-1501486110_thumb.jpgpost-37568-0-43874600-1501486117_thumb.jpgpost-37568-0-47150100-1501486125_thumb.jpgpost-37568-0-24148300-1501486110_thumb.jpgpost-37568-0-43874600-1501486117_thumb.jpgpost-37568-0-47150100-1501486125_thumb.jpgpost-37568-0-70351300-1501486133_thumb.jpgpost-37568-0-00700600-1501486142_thumb.jpgpost-37568-0-63384100-1501486150_thumb.jpgpost-37568-0-84976000-1501486159_thumb.jpgpost-37568-0-30280800-1501486167_thumb.jpgpost-37568-0-82686100-1501486180_thumb.jpgpost-37568-0-20638500-1501486200_thumb.jpgpost-37568-0-22308800-1501486209_thumb.jpgpost-37568-0-22864900-1501486221_thumb.jpgpost-37568-0-83793500-1501486230_thumb.jpgpost-37568-0-41835000-1501486239_thumb.jpgpost-37568-0-84796800-1501486246_thumb.jpgpost-37568-0-52739800-1501486254_thumb.jpgpost-37568-0-44612500-1501486265_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 months later...
  • 1 month later...

Am si eu o intrebare la voi. Zilele trecute cand a fost soare am scos mobra la o tura, ( 929 rr din 2001 , 37.000 km la bord ) ce sa zic, e la mine de vreo 7 ani cred, nu prea circula, si acuma imi sta in living room pe post de cuier. Noh si scot jucaria, dau un spray pe lant , incalzesc, si treaba e ca pentru ceva motiv mi se pare lenta, ori ca m-am prea obisnuit eu cu ea, ori habar nu am da nu e chestie mecanica, merge perfect, e servisata la zi cu toate. Ies la drum drept schimb 1 la vreo 7 mii 2 tot cam pe acolo si noh ce sa zic merge ok da parca nu e spectaculos cum era odata.

Care-i treaba ? e de la batranete ca nu mai vad io bine ? o fi guma spate ? nu e uzata dar e cam veche are vreo 4 ani , pe treapta 1 patineaza pe asfalt ca dracu mai ales daca e rece, practic cam plec asa in drift cu ea. Imi aduc aminte cand am cumparat-o piscam un pic a doua si ridica nasu, acuma parca a imbatranit si ea.

Asa ca intreb astialalti posesori de mobra de asta, voua nu vi se pare cam moale ?

Ma gandesc sa ma duc la reprezentanta in vara sa iau una noua in test drive sa vad cum e diferenta, poate am io pitici pe creieri ca mecanicu zice ca motoru merge foarte bine si nu are idee despre ce dracu vorbesc.

 

A da, mi-am aduc aminte, varsta ce sa-i faci. Avansu la motor parca nu mi prea place. Daca stiti alea vechi unde reglai avansu, daca nu era destul parca nu era destul de agresiva, noh, exact asa simt , ca si cum ar merge pefect dar nu ar fi agresiva.

Editat de popmihairadu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am si eu o intrebare la voi. Zilele trecute cand a fost soare am scos mobra la o tura, ( 929 rr din 2001 , 37.000 km la bord ) ce sa zic, e la mine de vreo 7 ani cred, nu prea circula, si acuma imi sta in living room pe post de cuier. Noh si scot jucaria, dau un spray pe lant , incalzesc, si treaba e ca pentru ceva motiv mi se pare lenta, ori ca m-am prea obisnuit eu cu ea, ori habar nu am da nu e chestie mecanica, merge perfect, e servisata la zi cu toate. Ies la drum drept schimb 1 la vreo 7 mii 2 tot cam pe acolo si noh ce sa zic merge ok da parca nu e spectaculos cum era odata.

Care-i treaba ? e de la batranete ca nu mai vad io bine ? o fi guma spate ? nu e uzata dar e cam veche are vreo 4 ani , pe treapta 1 patineaza pe asfalt ca dracu mai ales daca e rece, practic cam plec asa in drift cu ea. Imi aduc aminte cand am cumparat-o piscam un pic a doua si ridica nasu, acuma parca a imbatranit si ea.

Asa ca intreb astialalti posesori de mobra de asta, voua nu vi se pare cam moale ?

Ma gandesc sa ma duc la reprezentanta in vara sa iau una noua in test drive sa vad cum e diferenta, poate am io pitici pe creieri ca mecanicu zice ca motoru merge foarte bine si nu are idee despre ce dracu vorbesc.

 

A da, mi-am aduc aminte, varsta ce sa-i faci. Avansu la motor parca nu mi prea place. Daca stiti alea vechi unde reglai avansu, daca nu era destul parca nu era destul de agresiva, noh, exact asa simt , ca si cum ar merge pefect dar nu ar fi agresiva.

patit si eu la fel , o bujie facea figuri , mergea in trei , pornea perfect dar nu mai accelera ca inainte .
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am si eu o intrebare la voi. Zilele trecute cand a fost soare am scos mobra la o tura, ( 929 rr din 2001 , 37.000 km la bord ) ce sa zic, e la mine de vreo 7 ani cred, nu prea circula, si acuma imi sta in living room pe post de cuier. Noh si scot jucaria, dau un spray pe lant , incalzesc, si treaba e ca pentru ceva motiv mi se pare lenta, ori ca m-am prea obisnuit eu cu ea, ori habar nu am da nu e chestie mecanica, merge perfect, e servisata la zi cu toate. Ies la drum drept schimb 1 la vreo 7 mii 2 tot cam pe acolo si noh ce sa zic merge ok da parca nu e spectaculos cum era odata.

Care-i treaba ? e de la batranete ca nu mai vad io bine ? o fi guma spate ? nu e uzata dar e cam veche are vreo 4 ani , pe treapta 1 patineaza pe asfalt ca dracu mai ales daca e rece, practic cam plec asa in drift cu ea. Imi aduc aminte cand am cumparat-o piscam un pic a doua si ridica nasu, acuma parca a imbatranit si ea.

Asa ca intreb astialalti posesori de mobra de asta, voua nu vi se pare cam moale ?

Ma gandesc sa ma duc la reprezentanta in vara sa iau una noua in test drive sa vad cum e diferenta, poate am io pitici pe creieri ca mecanicu zice ca motoru merge foarte bine si nu are idee despre ce dracu vorbesc.

 

A da, mi-am aduc aminte, varsta ce sa-i faci. Avansu la motor parca nu mi prea place. Daca stiti alea vechi unde reglai avansu, daca nu era destul parca nu era destul de agresiva, noh, exact asa simt , ca si cum ar merge pefect dar nu ar fi agresiva.

Ai servisat vreodata pompa de benzina? Schimbat filtru si curatat rezervorul de depuneri/coroziune.

Ai fi surprins ce diferenta face o operatiune aparent banala.

Spor!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, vara trecuta s-a facut aceasta operatiune, din ceva motiv a murit pompa si s-a inlocuit si curatat rezervorul si mecanicul a facut si schimbul de ulei si filtre si a curatat si rampa de injectie. Dupa operatiune am fost surprins, era mult mai bine, dar totusi, e cam moale. Adica sa nu ma intelegeti gresit ca daca accelerezi pe treapta 1 rupe aderenta , e un " moale " la categoria mobre de 900. Chestia e ca nu am nici termen de comparatie.

Oricum nu mi-am luat mobra asta sa merg cu 300 la ora, nici sa stau confortabil. Pentru aia ma duc cu masina. Mobra asta are un singur scop, sa ies eu vara pe asfalt incins si sa ma distez un pic si ma astept sa fie agresiva, violenta, si nu prea este. E un motor care merge frumos , trage frumos, si cam atat.

Ce variana am ? vand si iau alta ? Incepe din ce in ce mai tare sa ma tenteze un cros puternic sa imi iau armuri pe mine si sa ma duc sa ma dau pe coclauri si sa ma umplu de noroi ca un porc da cand bag mana in ea sa sara ca arsa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

În configurație stoc, trage bine în ture medii dacă exup-ul funcționează bine. Ai putea verifica. De obicei da eroare în bord dacă se defecteaza

» Post actualizat in 19 Jan 2018 17:07

Motoarele nu se strica stând pe loc. Nu ar strica să îi faci un test de compresie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

Mai fratilor, daca am facut schimburile anu trecut in toamna si de atunci a mers cam 300 km, cat am mai apucat...., oare trebuie sa pun ulei nou acuma sa o scot la plimbare cand se duce frigu ? Eu o tin in casa, i am facut plinu, am pus o patura pe ea, dat jos bateria si pace buna, o mai pornesc asa odata la o luna cate 5 minute si bateria o incarc pe redresor.

Nu de alta da e cam scump sa schimb iar, si am gumele uzate si trebe sa le pun si alea noi is cam multi bani.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Poate e statuta benzina, poate e murdar filtrul de aer, poate, poate..

Cand da caldura, scoate-o afara si da-i blana pe A2, poate a uitat :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O sa scot benzina si o bag la masina, aia e nu e asa cu fite si o sa i pun noua, cat despre filtru nu e murdar ca l-am schimbat acum 300 km, e nou.

Cat despre blana pe a2 ... la varsta mea nu imi mai arde mie de blana, eu acolo cu bosorogii la admirat peisaju. Ma gandesc asa, anu asta se fac 20 de ani de cand mi-am cumparat primu motor. Daca am scapat atata timp cred ca e ok sa sed pe curu meu si sa nu ma omor tocmai acuma.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

Salutare tuturor. Sunt detinator de 929 de 7 ani, timp in care am vazut cateva tari din Europa cu el, dar tot in acest timp am schimbat si mai multe piese si parti din motor, mai putin distributia. Postez despre problema asta deoarece nu am gasit ceva concret aici pe forum. Undeva la 5000 de ture a inceput sa se auda un zgomot in plus, nu tare si nici deranjant, dar indeajuns sa nu ma lase sa dorm noaptea. Se aude pe liber, in accelerare, dar si in decelerare. Eu spun ca de vina ar fi distributia. M-am informat cat am putut de mult de pe youtube, din manualul de reparatii si nu numai, dar tot ar mai fi cateva detalii de aflat inainte sa ma apuc de treaba.

- Garnitura de cauciuc de la capacul axelor cu came trebuie schimbata de fiecare data cand se desface?

- Am vazut pe youtube cateva filmulete in care se strange intinzatorul de distributie si se da drumul dintr-o data, sa impinga mai tare patina. Credeti ca e o idee buna?

- Din cunostintele voastre, care parte cedeaza mai des la acest model? Lantul sau intinzatorul?

Va rog fara comentarii rautacioase, vreau doar sa invat cat mai mult si sper ca acest forum e unul din locurile din care pot culege informatii utile.

Orice detaliu despre distributie e binevenit.

Mai jos o sa las o poza cu o veioza facuta de mine din mai multe parti auto si moto, dintre care si o oala de ambreiaj de 929.

Multumesc anticipat.

 

30126984_1746883868706660_14037020336801

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare tuturor. Sunt detinator de 929 de 7 ani, timp in care am vazut cateva tari din Europa cu el, dar tot in acest timp am schimbat si mai multe piese si parti din motor, mai putin distributia. Postez despre problema asta deoarece nu am gasit ceva concret aici pe forum. Undeva la 5000 de ture a inceput sa se auda un zgomot in plus, nu tare si nici deranjant, dar indeajuns sa nu ma lase sa dorm noaptea. Se aude pe liber, in accelerare, dar si in decelerare. Eu spun ca de vina ar fi distributia. M-am informat cat am putut de mult de pe youtube, din manualul de reparatii si nu numai, dar tot ar mai fi cateva detalii de aflat inainte sa ma apuc de treaba.

- Garnitura de cauciuc de la capacul axelor cu came trebuie schimbata de fiecare data cand se desface?

- Am vazut pe youtube cateva filmulete in care se strange intinzatorul de distributie si se da drumul dintr-o data, sa impinga mai tare patina. Credeti ca e o idee buna?

- Din cunostintele voastre, care parte cedeaza mai des la acest model? Lantul sau intinzatorul?

Va rog fara comentarii rautacioase, vreau doar sa invat cat mai mult si sper ca acest forum e unul din locurile din care pot culege informatii utile.

Orice detaliu despre distributie e binevenit.

Mai jos o sa las o poza cu o veioza facuta de mine din mai multe parti auto si moto, dintre care si o oala de ambreiaj de 929.

Multumesc anticipat.

 

30126984_1746883868706660_14037020336801

 

Salut!

Poate fi distributia. Banuiesc ca zgomotul de ambreiaj iti e deja familiar.

Nu te complica sa ajustez intinzatorul si nici nu iti recomand intinzator cu reglaj manual.

Daca schimbi distributia pune atat lant nou cat si intinzator. Nu e exclus sa fie si o patina afectata. Eu am patit la 954. Am gasit o bucatica in baia de ulei. Nu s-a intamplat nimic dezastruos.

Garnitura capacului de distributie se schimba doar in caz ca e foarte deformata. In nici un caz nu se inlocuieste la fiecare demontare. E posibil sa o poti folosi refolosi. Un strat subtire de Victor Reinz la montaj te poate scapa de o cheltuiala daca nu e deformata grav.

Editat de Cesar
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Oala de ambreiaj originala face parte din veioza acum. Am schimbat-o din cauza ca era prea galagioasa.

O sa verific cu atentie toate cele trei patine atunci cand o sa desfac motorul. Nici nu vreau sa aud de intinzatorul manual.

Am trecut siliconul Victor Reinz pe lista de cumparaturi.

Multumesc mult de sfaturi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...