Sari la conținut

Detinatori de Honda 900RR Fireblade


emylyo
 Share

Postări Recomandate

sorry ca ma bag,dar in ce consta kitul HRC si care sunt performantele motoretei dupa kit?

Pai ,depinde de cati bani ai de investit ,poti schimba cam aproape tot pe ea ,repet totul tine de banii avuti la dispozitie. De exemplu ,pt motorul lui 1000rr ,kit-ul duce pe la 205cp-210cp puterea motorului :banana: :ok:

 

Tocmai am vazut si eu emisiunea cu modelul asta testat la motomagia, spunea pe nerasuflate ca are 140 de cai.

 

Io parca stiam de 125?Cum e pana la urma la modelul testat?

Reclama e sufletul comertului :P .Nu contest ca ar putea ajunge la 140cp ,dar iti trebuie ceva modificari serioase

 

Ps:eu am avut tot sistemul Akrapovic schimbat la 600 si zicea ca imi da 9cp pe site-ul oficial Akrapovic(a fost in jur de 1700euro cap-coada) ,dar eu sincer ,nu am simtit nici o diferenta :baldy:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 8,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Cik are 130 de cai din fabrica, mai punem niste caluti din toba rombo racing, ceva de pe la filtru de aer, daca mai bate vantul din spate mai adaugam ceva viteza si uite asa facem multi caluti :ok:

 

Oricum emisiune a fost filmata in toamna, cand motocicleta era la vanzare la bardaci, de atunci a mai suferit niste modificari. :baldy:

 

Si tot raman la ideea ca fuge peste 275-280 km/h reali :P ...si btw am si eu 42 de dintzisori pe pinionul spate ... si ma ajut si de butelia cu NOS cand nu mai poate :banana:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cik are 130 de cai din fabrica, mai punem niste caluti din toba rombo racing, ceva de pe la filtru de aer, daca mai bate vantul din spate mai adaugam ceva viteza si uite asa facem multi caluti :ok:

 

Oricum emisiune a fost filmata in toamna, cand motocicleta era la vanzare la bardaci, de atunci a mai suferit niste modificari. :baldy:

 

Si tot raman la ideea ca fuge peste 275-280 km/h reali :P ...si btw am si eu 42 de dintzisori pe pinionul spate ... si ma ajut si de butelia cu NOS cand nu mai poate :banana:

Uite un site ,poate te mai lamuresti putin si cu puterea si cu vmax pt un 900 ,model 99 :P

 

cbr900

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Uite un site ,poate te mai lamuresti putin si cu puterea si cu vmax pt un 900 ,model 99 :baldy:

 

cbr900

 

 

http://www.bikez.com/motorcycles/honda_cbr...eblade_1998.php :banana:

 

si sa lasam discutiile astea ca vreau sa-mi iau si masina acum, k altfel ma duc si-mi iau 1000 rr din 2007 :ok:

Editat de barthez
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Se pare ca cel din 98 e o idee mai puternic ca cel din 99 ,dar ma indoiesc profund ca din cei 5cp in plus sa ajunga de la 254 la 275 ,e aiurea rau :banana: .Incearca sa gandesti rational ....daca un R1 din 2005(de peste 170cp!!!) prinde "doar" 285 REALI! ,permite-mi sa ma indoiesc profund ca o motocicleta mai veche si cu "doar" 125cp sa-i faca concurenta la vit maxima.Dupa cum spuneam ,doar parerea mea :baldy:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Viteza maxima constructiva 288 km/h, la 140 cp in talon. Am vorbit cu baietii de la bardak motor, service de moto, oameni care alearga cu motoare de 15 ani ca intr-adevar SC33 fuge 280-285 km/h reali...si chiar mai mult...depinde in ce stadiu se afla motocicleta ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O singura data am mers cu moto pe ceas peste 285 ,dar cu benzina 100+.Modelul meu cam cati cai are de serie?In talon apare ca 98,in targa era model 98-99.Dupa culori nu stiti cand a fost fabricat modelul?Carenele si piesele cam au cod de fabricare 97.

Editat de emylyo
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1. Nu va mai luat dupa bikez.com E de tot kakatu site-ul, nu face 2 bani. Informatiile sunt total neverificate si bat campii cat cuprinde.

2. Nu va luat dupa ce scrie in talon. Aia de la RAR sunt niste verze cu trei clase la care daca nu li se rupe, oricum nu-i duce bibilica sau dotarile/documentatia sa faca o treaba calumea.

 

Mie mi-au "vopsit" motoru din verde in negru la omologare si toate datele de omologare din talon pt Banditu meu din 96 (prima generatie) sunt pentru Banditu din generatia a 2 a, 2000+. Voi credeti ca ciobenii aia stiu sau ii intereseaza ce i un SC33 sau un SC44?

Ata ete! Traim in Romanica.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am vazut si eu ca bat campii aia de pe Bikez,kat despre RAR am vazut aceleasi date in certificat si la sc33 si la sc 28.Au si ei niste standarde-e Honda inseamna ca are 288 viteza maxima :banana:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

2. Nu va luat dupa ce scrie in talon. Aia de la RAR sunt niste verze cu trei clase la care daca nu li se rupe, oricum nu-i duce bibilica sau dotarile/documentatia sa faca o treaba calumea.

 

Mie mi-au "vopsit" motoru din verde in negru la omologare si toate datele de omologare din talon pt Banditu meu din 96 (prima generatie) sunt pentru Banditu din generatia a 2 a, 2000+. Voi credeti ca ciobenii aia stiu sau ii intereseaza ce i un SC33 sau un SC44?

Ata ete! Traim in Romanica.

Perfect adevarat si cu RAR-ul...am un prieten cu un 600f din 98 ,iar in certificat i-au trecut vmax-168km/h!!! :baldy: ....la un altul am auzit ca i-a trecut la carburant folosit ,motorina!!! :banana: . Eu incercam sa fac apel la LOGICA fiecaruia,dar daca nu se poate ,asta e. Daca un motor de 900 din 98-99 fuge cat un r1 din 2006(cu "cativa" ZECI de cai peste!!!) ,asa o fi...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Perfect adevarat si cu RAR-ul...am un prieten cu un 600f din 98 ,iar in certificat i-au trecut vmax-168km/h!!! :baldy: ....la un altul am auzit ca i-a trecut la carburant folosit ,motorina!!! :banana: . Eu incercam sa fac apel la LOGICA fiecaruia,dar daca nu se poate ,asta e. Daca un motor de 900 din 98-99 fuge cat un r1 din 2006(cu "cativa" ZECI de cai peste!!!) ,asa o fi...

 

Deja chiar nu intelegi ca e aberatie faza cu caii putere? Daca te documentezi putin o sa vezi k acesti cai putere te ajuta sa aceelerezi si sa ajungi la viteza de varf mai repede decat o motocicleta cu niste cai mai putini.

Am mai zis odata k ar insemna ca un cap tractor de tir care are 1000 de cai sa fuga 500 km/h.

Nu vreau sa fiu rautacios dar voi chiar nu vreti sa acceptati k o moto umpic mai veche chiar fuge...si sa amintim si de fzru de 1000 din 91-92 care fuge tot cat un r1 :P cu tehnologie 14-15. :P

 

Va salut cu farul si nu am vrut sa fiu rautacios :ok:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Deja chiar nu intelegi ca e aberatie faza cu caii putere? Daca te documentezi putin o sa vezi k acesti cai putere te ajuta sa aceelerezi si sa ajungi la viteza de varf mai repede decat o motocicleta cu niste cai mai putini.

Am mai zis odata k ar insemna ca un cap tractor de tir care are 1000 de cai sa fuga 500 km/h.

Nu vreau sa fiu rautacios dar voi chiar nu vreti sa acceptati k o moto umpic mai veche chiar fuge...si sa amintim si de fzru de 1000 din 91-92 care fuge tot cat un r1 :D cu tehnologie 14-15. :D

 

Va salut cu farul si nu am vrut sa fiu rautacios :P

Tot o tii cu capul tractor de 1000de cai.Uita-te la acele curse ,cu capetele de tractor ,unde puterea se cifreza undeva pe la 1000cp(+ -)....iti garantez ca ,ca si acceleratie UMILESTE multe masini cu pretentii sportive. Ca top speed nu sta foarte rau ,dar gandeste-te macar la ce "aerodinamica" de cct are acel cap-tractor. Ce ar trebui sa prinzi de aici: motoarele noi sunt si super-bine testate aerodinamic comparativ cu cele mai vechi.... ca si viteza ,iti garantez ca trebuie FOARTE MULTI CAI ca sa ajungi de la 250 la 270 sau 290 sau 300 ,ENORM DE MULTI CAI ,pt ca intervine aerodinamica.

 

Ps:ma bucur ca ai dat exemplul lui fzr de 1000. Are 145cp ,foarte aproape de R1(model 98-2002-150cp) deci e LOGIC ca vmax sa fie undeva cam tot pe acolo!!! DECI ,CA PUTERE SI CATEGORIE, SUNT LA FEL!!! ,chiar daca sunt ani diferiti :jump: . Tu ai comparat un motor de 125cp cu unul de PESTE 170CP si testat superbine aerodinamic si vrei sa spui ca sunt cam tot la fel ca vmax. Ce naiba ,chiar nu observi discrepanta???? :ok: . Motoarele noi ,de 600 ,au cam 125cp fara ram air(900r nici macar nu are ram-air) ,iar cand functioneaza ram-airul ,la cele de 600 ,se depasesc 130cp ,plus raportul kg/cp MULT mai avantajos la cele de 600 ,plus aerodinamica mult mai buna ca a cbr-ului 900.In aceste conditii abia ating 270km/h REALI!!! Deci ,cum poti spune tu ,ca trece al tau de 280 ,REAL???? :P

 

Pps:stai linistit ca nu se supara nimeni ,e bine sa se discute ,chiar daca se mai vb in contradictoriu :banana: :baldy:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tot o tii cu capul tractor de 1000de cai.Uita-te la acele curse ,cu capetele de tractor ,unde puterea se cifreza undeva pe la 1000cp(+ -)....iti garantez ca ,ca si acceleratie UMILESTE multe masini cu pretentii sportive. Ca top speed nu sta foarte rau ,dar gandeste-te macar la ce "aerodinamica" de cct are acel cap-tractor. Ce ar trebui sa prinzi de aici: motoarele noi sunt si super-bine testate aerodinamic comparativ cu cele mai vechi.... ca si viteza ,iti garantez ca trebuie FOARTE MULTI CAI ca sa ajungi de la 250 la 270 sau 290 sau 300 ,ENORM DE MULTI CAI ,pt ca intervine aerodinamica.

 

Ps:ma bucur ca ai dat exemplul lui fzr de 1000. Are 145cp ,foarte aproape de R1(model 98-2002-150cp) deci e LOGIC ca vmax sa fie undeva cam tot pe acolo!!! DECI ,CA PUTERE SI CATEGORIE, SUNT LA FEL!!! ,chiar daca sunt ani diferiti :) . Tu ai comparat un motor de 125cp cu unul de PESTE 170CP si testat superbine aerodinamic si vrei sa spui ca sunt cam tot la fel ca vmax. Ce naiba ,chiar nu observi discrepanta???? :P . Motoarele noi ,de 600 ,au cam 125cp fara ram air(900r nici macar nu are ram-air) ,iar cand functioneaza ram-airul ,la cele de 600 ,se depasesc 130cp ,plus raportul kg/cp MULT mai avantajos la cele de 600 ,plus aerodinamica mult mai buna ca a cbr-ului 900.In aceste conditii abia ating 270km/h REALI!!! Deci ,cum poti spune tu ,ca trece al tau de 280 ,REAL???? :D

 

Pps:stai linistit ca nu se supara nimeni ,e bine sa se discute ,chiar daca se mai vb in contradictoriu :baldy: :ok:

 

 

mai spart cu logica ta... toata lumea stie ca 900 rr fuge rau numai tu nu crezi... hai pe strada, eu cu a mea, un r 1 si orice mai vrei tu eventual si o masina tare si vedem atunci real, ca sa te convingi ca fugeeee si nu are 125 de cp are 136 cp minim; oricum asta cu vit maxima este pt copii mici.... oricum de cate ori am sa merg la vit maxima???? si unde? ideea este ca este o motocicleta deosebita cu o ciclistica extraordinara, forma atragatoare si nu in ultimul rand foarte fiabila...

deci hai sa ne dam ca sa stai odata linistit si sa nu mai bati apa-n piua ca 900 rr sc 33 nu poate.... am masina o masina de 90 de cp care ajunge la 200km/ora si mai am una de 110cp care tot pana acolo merge.... cea de 90cp este din 91... iar cea de 110cp este din 2001.... deci nu mai incap comentarii....

ps: sunt in stare ok ambele fara tuning sau alte modificari.... diferenta este ca ce de 90cp ajunge mult mai greu la 200km / h ...

 

Si ca sa ma laud putzin ... motoreta mea e vedeta :D , a fost prezentata la motomagia :banana: ...o emisiune pe tvr2 :jump:

 

:P

 

am inregistrat partea cu motorul tau :D)) mi-a placut si cand am vazut rr sc 33 imediat am dat rec :blbl:

Editat de Tobias Ripper
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Buey oameni buni calm...calm...ca e doar un forum, fiecare isi lauda motoreta lui in fel si chip si e normal asa, iesim cand se incalzeste pe A2 si le rupem bucile si gata, il luam si pe onoriu sa ne dea rusine cu porsche-anu' si gata.

 

Vreau si eu inregistrarea pls, uite id-ul meu:barthezzz2003, k eu nu o am, si emisiunea a fost filmata inainte sa o vopsesc, sa-i schimb toba si toate consumabilele...e tzipla acum..si btw trebuie sa-i iau si eu martzisor.

 

Si chiar silviu, are 137 de cai fara toba si filtru sport, mai pune 2-3 cai si de la ele si ajungem la 140cp...:banana: dar nu asta conteaza ... vreme frumoasa si calduroasa si asfalt uscat sa fie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Tobias Ripper -nu mai rastalmaci cuvintele.Unde am spus eu ca nu fuge?? :baldy: .Ca nu fuge x viteza maxima ,DA....dar NU am spus niciodata ca nu fuge. Mai ma contraziceam cu cineva ca ,cu un bandit de 400 a facut un M5 nou...ce naiba fratilor ,sa dam cezarului ce e al cezarului si sa nu mai inflorim atata doar de dragul ca am moto domne'...asta doresc

 

Ps:spui de puteri de 140cp la cbr900???? :ok: ...hmmm ,iarasi e gogonata. Zx9 avea 143cp in acel an si ii dadea rusine mare la accelerari ,diferenta destul de mare ,de peste 1 secunda la 0-200 ,deci era diferenta de secunde ,NU de miime de secunda ca la cele actuale

 

Pps:eu am incetat..ok...prinde 400km/h...cele noi de pomana au peste 170cp ,chiar peste 180cp ... si una cu mult mai slaba ajunge la aceiasi viteza dar putin mai incet ,dupa cum spuneti voi... Chiar m-as bucura sa vad un trabant la vreo 300km/h pe orice pista lunga doriti voi cu motorul lui strict de serie :P :P

 

Iar ca fapt divers ,un amic si-a schimbat pe zx6r(fabricatie2000) pinionul si din fata si din spate(pt DEMARAJ) ,deci in detrimentul vitezei maxime ,dar ajunsese sa-i arate ca prinde 290km/h :banana: .Inclusiv el a RECUNOSCUT ca ii arata eronat ,deci repet ,erau pinioane pt demaraj in detrimentul vmax-ului ,dar ajunsese sa arate chiar mult mai mult. Nu cred ca o sa va dea de gandit ,dar eu am spus ,poate mai vad si altii :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Unde putem verifica nr de cai pe stand in tara?Ma bate un gand ca sa vad real ce poate un rr 98-99.

Ce iti da producatorul e TOT REAL!!!....e 100% REAL....doar ca producatorul da puterea MOTORULUI(la vibrochen din cate stiu) iar dupa aceea s-au trezit altii cu puterea la ambreiaj ,la roata ,la borcanelul de frana ,la spite ,la ventil etc etc. :baldy: Eu ,unul ,iau de bun ce da producatorul ,caci daca ar minti exista nenumarate forumuri internationale care abia ar astepta sa inchida sau sa amendeze cu ceva milioane un gigant ca Honda ,Suzuki etc

 

 

Ps:testarea pe stand dyno...daca o faci de 3 ori ,vei avea 5 rezultate :ok: ....adica NICIODATA nu vei obtine aceeiasi valoare la fiecare testare!!! Parerea mea ,ia de bun ce spune fabricantul ca nu e chiar asa prost de a ajuns acolo unde este si nu te mai lua dupa toate cacanariile.Repet ,doar parerea mea :banana:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Deja chiar nu intelegi ca e aberatie faza cu caii putere? Daca te documentezi putin o sa vezi k acesti cai putere te ajuta sa aceelerezi si sa ajungi la viteza de varf mai repede decat o motocicleta cu niste cai mai putini.

Am mai zis odata k ar insemna ca un cap tractor de tir care are 1000 de cai sa fuga 500 km/h.

 

 

Intelegerea ta in ale cailor putere si aerodinamicii e foarte limitata. Vmax depinde strict de numarul de cai si de transmisie. Daca nu e faultata pe undeva o motocicleta cu 20CP in plus va avea Vmax clar mai mare. Capul tractor de 1000CP nu prinde 500kmh din simplul motiv ca nu are aerodimanica de asa ceva... un Veyro9n desi mult mai aerodinamic si cu sectiunea mai mica "abia" prinde 400. Crezi sau nu de la 400 la 500 iti trebuie aproximativ dublul puterii pe aceeasi masina. Deci un Veyron ar avea nevoie de ~2000CP. Da bineinteles nu exista nici cauciucuri nici frine nici multe alte componente pentru asa ceva.

Acu daca aia 288 au fost "pe ceas" inseamna ca ei sint vreo 240-250 in realitate. Ceea ce nu e deloc imposibil.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intelegerea ta in ale cailor putere si aerodinamicii e foarte limitata. Vmax depinde strict de numarul de cai si de transmisie. Daca nu e faultata pe undeva o motocicleta cu 20CP in plus va avea Vmax clar mai mare. Capul tractor de 1000CP nu prinde 500kmh din simplul motiv ca nu are aerodimanica de asa ceva... un Veyro9n desi mult mai aerodinamic si cu sectiunea mai mica "abia" prinde 400. Crezi sau nu de la 400 la 500 iti trebuie aproximativ dublul puterii pe aceeasi masina. Deci un Veyron ar avea nevoie de ~2000CP. Da bineinteles nu exista nici cauciucuri nici frine nici multe alte componente pentru asa ceva.

Acu daca aia 288 au fost "pe ceas" inseamna ca ei sint vreo 240-250 in realitate. Ceea ce nu e deloc imposibil.

 

Nu cred o iota din ce zici...dar cu zice si silviu este doar parerea mea.

Fii atent, am iesit pe A2 , eu cu fostul fzr de 600 din 92, 90 de cai putere (vitezometru avea maxim 260) impreuna cu un prieten cu un bmw seria 5. Am tras de motor ... blana...si in final am ajuns la 238-239 km/h ...viteza maxima cu benzina 100+ .... bmwu era paralel cu mine...cand ne-am oprit mi-a zis ca a avut 240 km/h...si tind sa cred ca aia fost kilometrii reali pentru ca fzru are cablu de la vitezometru pe roata fata si nu era roata mai mica si se invartea prea repede....

...si acum vin cu ideea la ce pana mea mi-am luat sc33, motor de 919, 137 de cai, cu 6-7 ani mai noi, cu jumatate din kilometrii fzrului...ca sa fuga la fel dar sa ajunga la 240 mai repede...deja cred ca o dam in aberatii....si sunt multi care s-au dat cu zeci de motoare si stiu ce inseamna un sc33...nu-l laud, nu-l ridic in slavi...dar nici nu cred ca aia de la Honda sunt niste prosti.

 

si inca o chestie fzru e catalogat ca sport-touring nu super-sport ca sc33 si are o aerodinamicitate diferita mult si zic ca opune mai multa rezistenta decat honda...si totusi ii ajung 90 de cai sa fuga 240...

 

:baldy: btw...care sunteti din dr taberii si nu numai...de peste tot va astept maine seara la 19.30-20.00 in parcare la billa - dr taberei sa bem o bere si sa schimbam pareri despre motoare. :banana:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intelegerea ta in ale cailor putere si aerodinamicii e foarte limitata. Vmax depinde strict de numarul de cai si de transmisie. Daca nu e faultata pe undeva o motocicleta cu 20CP in plus va avea Vmax clar mai mare. Capul tractor de 1000CP nu prinde 500kmh din simplul motiv ca nu are aerodimanica de asa ceva... un Veyro9n desi mult mai aerodinamic si cu sectiunea mai mica "abia" prinde 400. Crezi sau nu de la 400 la 500 iti trebuie aproximativ dublul puterii pe aceeasi masina. Deci un Veyron ar avea nevoie de ~2000CP. Da bineinteles nu exista nici cauciucuri nici frine nici multe alte componente pentru asa ceva.

Acu daca aia 288 au fost "pe ceas" inseamna ca ei sint vreo 240-250 in realitate. Ceea ce nu e deloc imposibil.

Perfect adevarat! :baldy: ...subscriu pana la ultima litera

 

Ps:ideea e ca se sustine ca acei 288 sunt REALI!!! :banana: ....ceea ce e departe de adevar. Daca spunea de 288 pe bord(desi e 100% analogic acel bord ,deci NU digital ca sa arate 288,dar in fine sa luam 288 analogic) nu ziceam absolut nimic ,era plauzibil .... faza e ca sustine ca sunt REALI!!!...iar eu nu prea cred ,atata tot :ok:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai si producatorul ce zice ca peste tot gasesc diferenta la cai.Intre 126 si 136.Scrieti pe ani ce da producatorul care este mai documentat va rog!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu nu cred ca producatorul da puteri diferite pt aceiasi ani....ca sunt diverse site-uri "fantoma" ,care habar nu au si scriu doar de dragul de a scria ,asta e cu totul altceva. Cel mai sigur ,intra DOAR pe site-ul lor si acolo ai informatia cea mai exacta referitor la putere ,greutate ,performante etc etc :banana:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...