kawazaki Postat Iulie 25, 2016 Share Postat Iulie 25, 2016 O intrebare, poate cineva a facut sau stie sigur. Vreau sa imi cumpar o cheie pt motoreta,a mea fiind cam indoita si rezerva nu am. Pot sa iau alt model decat cel clasic ? Ma intereseaza strict partea cu cipul, daca pot muta cipul din a mea in cealalta? Lacasul cipului este la fel sau difera? Atasez si o poza. Ms. » Post actualizat in 19 Jul 2016 11:38 Deci eu o am pe cea de langa cea rosie, cea din dreapta si as vrea sa mi iau model ca cea rosie. De fel sunt marimi universale avand posibilitatea sa mai decupezi tu inauntru dupa cipul de origine, dar poti avea si ghinion sa nu intre.Sigur ai detalii la carcasa pt ce modele e compatibila. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
darco_cbr Postat Iulie 25, 2016 Share Postat Iulie 25, 2016 O sa comand una si vad .teoretic tre as se potriveasca. Pt 20 lei merits incercat. Dar intai as o duc la taiat. Oare LA auchan o face bine nenea ala? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kawazaki Postat Iulie 25, 2016 Share Postat Iulie 25, 2016 Mergi pe Dragalina, dupa medlife era un nene priceput sau in 700 unde e statia de tramvai peste drum.Nu stiu daca mai sunt firmele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
darco_cbr Postat Iulie 25, 2016 Share Postat Iulie 25, 2016 Auchan mi e la indemana. Intru in oras si opresc direct Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fly Alex Postat Iulie 27, 2016 Share Postat Iulie 27, 2016 Salutari,sunt pe punctul de a achizitiona Fireblade-ul din imagini,an 2002,40.000 km,rog posesorii de 954 sa ma ajute cu cateva pareri,pro si contra,plusuri,minusuri,probleme specifice,inca nu sunt hotarat 100%,dar a fost dragoste la prima vedere ,asa ca m-ar ajuta mult postarile dvs sa iau o decizie,multumesc,cu respect!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kawazaki Postat Iulie 27, 2016 Share Postat Iulie 27, 2016 Din ce cunosc nu ar avea probleme decat la transmisie, mobra are de toate (acc,frane bune,manevrabila) in schimb pozitia pe mobra este foarte proasta pt mers touring.Este de asemenea si periculoasa, este o mobra scurta iar la orice denivelare mai mica se ridica fata.As alege pe frasu mai batran 929 de 10x. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fly Alex Postat Iulie 27, 2016 Share Postat Iulie 27, 2016 Din ce cunosc nu ar avea probleme decat la transmisie, mobra are de toate (acc,frane bune,manevrabila) in schimb pozitia pe mobra este foarte proasta pt mers touring.Este de asemenea si periculoasa, este o mobra scurta iar la orice denivelare mai mica se ridica fata.As alege pe frasu mai batran 929 de 10x. Ce probleme la transmisie? Stiu ca probabil s-a mai scris despre 954 tot felul de chestii,dar sunt 400 si cv de pagini,nu pot sa le iau de la capat..multam Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kawazaki Postat Iulie 27, 2016 Share Postat Iulie 27, 2016 Uzura prematura a lantului/intanzitorului, cel mai bine citesti paginile sau iti spune cineva care a avut-o mult timp, Mobra in cauza e inselatoare iar daca experienta ta este minima eu nu iti recomand acest model chiar daca arata si merge bine, nu este deloc pasnica, nu iti va ierta nici o greseala. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Iulie 28, 2016 Share Postat Iulie 28, 2016 Nu ma speria omul. Daca are montat amortizor de directie (de ghidon), 954 e una din cele mai perfecte motociclete. Extrem de manevrabila, usoara, frine puternice. Am avut 4 sezoane acest model, si-acuma im aduc aminte cu placere. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fly Alex Postat Iulie 28, 2016 Share Postat Iulie 28, 2016 Am mers vre-o 3 ani jumate pe f 4i,da nu ma consider nici avansat,sa fie pasul prea mare catre 954? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
darco_cbr Postat Iulie 28, 2016 Share Postat Iulie 28, 2016 Ce sfaturi astepti? Daca te crezi apt, o cumperi. Daca ai bani,o cumperi. Daca e buna, o cumperi. Daca nu,nu! Nu e nici racheta,nici nava spatiala. Ce vorbim? E un amarat de 954,probabil cu juma de viata dus,care la urmatorul proprietar crapa dim cauza ca mai are compresie 5. Bafta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fly Alex Postat Iulie 28, 2016 Share Postat Iulie 28, 2016 Daca mergi pe premisa asta,nu mai cumperi nici o mobra sh,ce facem,cumparam noi? Sa fim seriosi,observ ca ai 929 adica putin.mai veche decat 954 asta din 2002. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
darco_cbr Postat Iulie 28, 2016 Share Postat Iulie 28, 2016 Exact! Nu varsta motorului conteaza! Am vazut muult mai noi,omorate. De cuzinetii de 954 stii ceva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fly Alex Postat Iulie 28, 2016 Share Postat Iulie 28, 2016 Nu,nu stiu,tocmai d-asta intreb,sa aflu de la unii care au sau au avut 954 si stiu ce si cum,daca stiam,nu mai scriam aici aiurea » Post actualizat in 28 Jul 2016 06:57 Nu,nu stiu,tocmai d-asta intreb,sa aflu de la unii care au sau au avut 954 si stiu ce si cum,daca stiam,nu mai scriam aici aiurea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kawazaki Postat Iulie 28, 2016 Share Postat Iulie 28, 2016 Complez la ce ti-a scris darco(rar gasesti mobre ss fara probleme/intretinute in ro), piese de schimb second nu o sa gasesti modelul s-a fabricat 1an si este o mica imbunatatire a 929 dupa care au trecut la 1000.Iar la ce a scris Jagi (sa nu te sperii) in opinia mea tot este o moto periculoasa si cam imprevizibila doar nu o cumperi sa mergi cu 90 si 2000rpm, iar daca ai de gand sa faci multi km cauta altceva, sa nu crezi ca daca e honda e cam la fel ca f4i care in opinia mea este o moto f buna. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Iulie 28, 2016 Share Postat Iulie 28, 2016 954 e o motocicleta fiabila. Ultima Fireblade făcută de Tadao Baba. Chiar dacă distribuția face zgomot nu sare de la punct. Se schimba intinzatorul si s-a rezolvat. Oala de ambreiaj e zgomotoasă ca la toate hondele. Cine vrea motocicleta care nu vobleaza isi ia chopper Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
darco_cbr Postat Iulie 28, 2016 Share Postat Iulie 28, 2016 Ce pret are un intinzator nou de 929 ca fapt divers? Ms. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Iulie 28, 2016 Share Postat Iulie 28, 2016 954 e o motocicleta fiabila. Ultima Fireblade făcută de Tadao Baba. Chiar dacă distribuția face zgomot nu sare de la punct. Se schimba intinzatorul si s-a rezolvat. Oala de ambreiaj e zgomotoasă ca la toate hondele. Cine vrea motocicleta care nu vobleaza isi ia chopper Desi de la o varsta cam papa cuzinetii daca nu e tinuta din scurt cu service-ul, folosesc aceeasi cuzineti de la primul tip de fireblade din 93 pana la 954 ... treaba serioasa ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Iulie 30, 2016 Share Postat Iulie 30, 2016 Am sa iti răspund cu o întrebare: ce este de fapt o pereche de cuzineti? Este ansamblul care reglează jocul radial în lagăr. Cum pot fi niște cuzineti mai performanti? Cred ca glumești Nu cred ca mai exista 954 tânără...desi, acum câțiva ani era una noua cu zero km de vânzare pe ebay. Mai cunosc una luata de nouă si care sta într-un magazin de piese auto în Crangasi, cu foarte putini km. A mea,forjata pe circuit si pe stradă a avut nevoie doar de intinzator. Dar nu a mers cu motul si nici nu mi-am bătut joc de ea. Dacă a fost abuzată? Eu zic ca da Problema este ca la momentul actual nu stii ce cumperi. » Post actualizat in 30 Jul 2016 06:56 Ce pret are un intinzator nou de 929 ca fapt divers? Ms. Aprox 90 de euro Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Iulie 30, 2016 Share Postat Iulie 30, 2016 Am sa iti răspund cu o întrebare: ce este de fapt o pereche de cuzineti? Este ansamblul care reglează jocul radial în lagăr. Cum pot fi niște cuzineti mai performanti? Cred ca glumești Nu cred ca mai exista 954 tânără...desi, acum câțiva ani era una noua cu zero km de vânzare pe ebay. Mai cunosc una luata de nouă si care sta într-un magazin de piese auto în Crangasi, cu foarte putini km. A mea,forjata pe circuit si pe stradă a avut nevoie doar de intinzator. Dar nu a mers cu motul si nici nu mi-am bătut joc de ea. Dacă a fost abuzată? Eu zic ca da Problema este ca la momentul actual nu stii ce cumperi. » Post actualizat in 30 Jul 2016 06:56 Aprox 90 de euro LOL, nu inteleg ce te ataci asa, stiu si eu ce fac cuzinetii, tocmai am schimbat un set la al meu 929. Nu a zis nimeni ca pot fi sau nu mai performati, doar ca de la primul 900 care era defapt 870cmc parca pana la 954 care pe langa cilindreea marita dezvolta mult mai multi cai s-au folosit aceeas cuzineti. Am scris clar, ii papa daca nu e tinuta din scurt cu service-ul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Iulie 30, 2016 Share Postat Iulie 30, 2016 (editat) Noi am mai avut o discutie in care ai tras concluzii pripite... nu te mai grabi ca nu dau turcii te rog frumos sa te gandesti putin ce rol au acele piese in ansamblul motor. Din ce scrii pana acum se vede treaba ca nu prea ti-a fost explicata ungerea hidrodinamica in lagare. E o materie care incepea sa se studieze prin anul trei la politehnica si se aprofunda pana la studiul lagarelor cu lubrifiere gazodinamica. Esentiale sunt cuplul si turatia. Pentru lagarele motoarelor de turatie mare sunt foarte importante acceleratiile unghiulare care determina fluctuatii de sarcina pe arborele cotit si in lagare. Aici e calcaiul lui Ahile Cheers! Editat Iulie 30, 2016 de Cesar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Iulie 30, 2016 Share Postat Iulie 30, 2016 Noi am mai avut o discutie in care ai tras concluzii pripite... nu te mai grabi ca nu dau turcii te rog frumos sa te gandesti putin ce rol au acele piese in ansamblul motor. Din ce scrii pana acum se vede treaba ca nu prea ti-a fost explicata ungerea hidrodinamica in lagare. E o materie care incepea sa se studieze prin anul trei la politehnica si se aprofunda pana la studiul lagarelor cu lubrifiere gazodinamica. Esentiale sunt cuplul si turatia. Pentru lagarele motoarelor de turatie mare sunt foarte importante acceleratiile unghiulare care determina fluctuatii de sarcina pe arborele cotit si in lagare. Aici e calcaiul lui Ahile Cheers! Posibil aia de la Honda sa fi lipsit la lectia asta, nu am auzit de probleme similare la motoare din aceeasi generatie ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fly Alex Postat Iulie 31, 2016 Share Postat Iulie 31, 2016 Cezar,ai idee la ce bani e fireblade-ul ala.din Crangasi?cumva la magazinul Promotor?stiu ca ei mai aveau cv mobre expuse,ms » Post actualizat in 31 Jul 2016 05:43 Si ideea care este,am.mai avut un f4i,pe care l-am.intretinut exemplar,schimbam uleiul la 3.000 km,etc.mi-as mai lua unul,sunt extraordinare,doar k parca as vrea si altceva si Fireblade e o varianta,chestia e ca vreau o.motocicleta cu care sa nu am probleme la motor si batai de cap,pe care o voi intretine ca si pe cealalta(obsesiv) si vroiam sa stiu ca Fireblade 954 e genul asta de.motocicleta » Post actualizat in 31 Jul 2016 05:53 Si Cezar,daca esti cel din Crangasi,am fost de cateva ori la tine la service cu mobra pt schimb ulei,service furca si odata am venit ca mi se parea ca se aude un scartait la rulmentii pe roata fata,appo,multumit de serviciile service-ului,o sa revin cand iau mobra! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Iulie 31, 2016 Share Postat Iulie 31, 2016 Salut Fly Alex. Service-ul l-am mutat din Crangasi acum doi ani Din cate imi aduc aminte, pe 954 de la Promotor, proprietarul cerea vreo 5000 de euro... sau nu o vindea » Post actualizat in 31 Jul 2016 10:10Posibil aia de la Honda sa fi lipsit la lectia asta, nu am auzit de probleme similare la motoare din aceeasi generatie ... Eu am auzit de multi motociclisti calici care, daca vine momentul reviziei, vand motocicleta E plin de astfel de exemplare in Romania. Si 900RR pe carburatie cu cuzineti tociti am intalnit. Dar fusesera forjate iar despre mentenanta nu bag mana in foc ca fusese facuta cum trebuie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fly Alex Postat Iulie 31, 2016 Share Postat Iulie 31, 2016 Pai,de un an nu mai am.mobra,deci nu aveam cu ce sa.mai vin unde s-a mutat?cumva in giulesti?pe langa maternitate,pe strada aia? Si 5.000 € exagerat pe 954.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.