Sari la conținut

lichid etansare radiator


red
 Share

Postări Recomandate

Salut,

 

a folosit cineva asa ceva? radiatorul de pe stanga se pare ca are o minifisura in partea superioara la marginea exterioara (banuiesc ca este dezlipita la imbinare lamela verticala care intra in 'paharul' superior

 

cand de incalzeste foarte tare imi scoate abur pe acolo, la o tura de 2 ore nu pierde mai mult de 5 ml (nu se observa nivelul scazut in radiator) , abia se vede foarte putin umed

 

ma gandeam sa bag lichid din asta in prima faza....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Patent+smirghel+solutie lipit metal (metal bond - rahaturi gen), asta dupa ce ai si degresat bine; daca nu tine asa, dat jos si sudat :) Astea sunt solutiile castigatoare testate...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am folosit acum 3 ani un gel de astupat pori,gauri mici,etc de la cehi,CRC si tine si-n ziua de azi.

Daca scoate aburi la presiune,io zic ca e bine de lipit/sudat gaurica,caci gelul nu stiu daca ar tine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Incearca gelul ce ti l-am scris eu mai sus!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Iar de pe vremea cand aveam Dacie, stiu ca am pus o pulbere aramie speciala pt astupat pori de radiatoare. Se gaseste la magazine auto. Bine, la Dacie nu mai stiu din ce era radiatorul: fier, aluminiu.... Nu stiu daca are importanta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Iar de pe vremea cand aveam Dacie, stiu ca am pus o pulbere aramie speciala pt astupat pori de radiatoare. Se gaseste la magazine auto. Bine, la Dacie nu mai stiu din ce era radiatorul: fier, aluminiu.... Nu stiu daca are importanta.

Aia se numeste Stop Leak si e o pulbere metalica fina.

Arata asa:http://www.adventure-spec.com/media/catalog/product/cache/9/image/700x700/9df78eab33525d08d6e5fb8d27136e95/n/e/neri-01-july-12-1-30.jpg

Se gaseste in magazinele de piese auto si e cativa lei.

Se mai folosea si faina de mustar,pe vremuri.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu exista solutii de etansare, exista doar solutii TEMPORARE care fac mai mult rau decat bine.

Solutia e una singura: SUDURA sau inlocuirea radiatorului.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ceea ce am folosit concret eu sunt:faina de mustar,Stop Leak si gel CRC.

Astea au functionat 100% la mine.Pentru restul nu afirm nimic,caci nu stiu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Iar de pe vremea cand aveam Dacie, stiu ca am pus o pulbere aramie speciala pt astupat pori de radiatoare. Se gaseste la magazine auto. Bine, la Dacie nu mai stiu din ce era radiatorul: fier, aluminiu.... Nu stiu daca are importanta.

Am desfacut un motor de masina unde s-a folosit asa ceva abuziv, in blocul motor intre cilindrii si blocul s-a adunat totul intr-un colt. Si la revedere cu racire la cilindru #6 a fost.

 

Sfat: incearca sa repari din exterior.

Editat de Falkenberg
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:)

Ce e drept, etanseaza bine. Pana si gaura de golire de marime M8 din bloc era inchisa total.

Editat de Falkenberg
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

N-am spus ca e sanatos pe termen lung.

Omul a cerut prin deschiderea topicului "Lichid etansare radiator" o solutie de moment,cel putin asta am inteles eu.

Normal ca se recomanda curatirea circuitului si elementelor ce fac racirea,apoi lipirea sau inlocuirea radiatorului,daca e cazul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...