Sari la conținut

Kawasaki KLE 500 - totul despre


Postări Recomandate

Salutare baieti,

Voi de unde va luati placute de frana, filtre de ulei si de aer???

Am nevoie mai mult decat urgent de placute de frana si nu stiu de unde sa iau unele ieftine si bune :rock:

 

Multumesc de suport!

 

ti-ai luat?

 

eu iau ferodo .... le gasesti pe toate drumurile si destul de ieftin ... filtru de ulei la orice mann ... au si catalog de moto ... daca vrei iti spun locatiile exacte de unde le iau eu ....de aer il spal si il usuc si e ca nou :bounce:

Editat de Kumuya
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 484
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Da mi-am luat. Placute am luat ferodo platinum (nu stiu daca sunt mai breze ca altele, dar din astea am gasit la pret rezonabil). Filtru de ulei si de aer inca nu am achizitionat... mai astept.

La cel de aer ma gandeam si eu sa il "curat", dar am citit ca ar trb sa fac asta cu un solvent neinflamabil - si nu stiu de unde sa iau din asta.

Reparatiil;e minore la motor (de schimbat asa: scut motor, aripa sub sa st, maneta de frana; si de vopsit carena principala dreapta, carena far st si aripa fata) la United costa 990 euro :cheers: Daca nu avem CASCO trebuie sa gasim alta alternativa :banana:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da mi-am luat. Placute am luat ferodo platinum (nu stiu daca sunt mai breze ca altele, dar din astea am gasit la pret rezonabil). Filtru de ulei si de aer inca nu am achizitionat... mai astept.

La cel de aer ma gandeam si eu sa il "curat", dar am citit ca ar trb sa fac asta cu un solvent neinflamabil - si nu stiu de unde sa iau din asta.

Reparatiil;e minore la motor (de schimbat asa: scut motor, aripa sub sa st, maneta de frana; si de vopsit carena principala dreapta, carena far st si aripa fata) la United costa 990 euro :cheers: Daca nu avem CASCO trebuie sa gasim alta alternativa :banana:

eu tot ferodo platinum am si merg, nu sunt super racing si nici prea moi .... numa bune

 

eu filtru de aer l-am spalat cu sapun lichid si muuuuuulta apa si uscat foarte bine .... asta de vreo 3 ori ca deja atinsese varsta critica de 4 ani .... si mi-am luat unul nou de la japonica apoi .... cu restul pieselor dar gasesti si la louis si filtru de ulei eu il iau de pe la dealerii Mann ....

 

gata? no more CASCO?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

CASCO mai este, dar inca 1 luna si ceva... apoi depinde de ce prima gasesc!

 

Ai fost prin Germanica? Ai gasit ceva (cric central) de bun simt pt KLE? e chiar nasol, ca de fiecare data sa caut un loc putin in panta ca sa nu se dea pe paertea ailalta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

CASCO mai este, dar inca 1 luna si ceva... apoi depinde de ce prima gasesc!

 

Ai fost prin Germanica? Ai gasit ceva (cric central) de bun simt pt KLE? e chiar nasol, ca de fiecare data sa caut un loc putin in panta ca sa nu se dea pe paertea ailalta!

 

pai erau alea de ti-am dat link .. da' am preferat momentan sa investesc in o casca si o jacheta ...... si in multa bere ... am baut juma de cric pe acolo, tre sa pun la loc :D

 

voi va mai vedeti joia?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare

are cineva idee unde pot gasi siguranta de la pinionul mic, are dintii tociti

e vorba de un kle 500A1 '91

 

eu am gasit un site , dar gasesti mai multe variante daca bagi pe google "kawasaki parts" si cauti tipul de motocicleta dorit. Ce am gasit eu ofera doar piese noi si la pret ... nou :laugh:

http://www.bikebandit.com/kawasaki-motorcy...parts/oem-parts

incearca-ti norocul .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...
  • 2 months later...

Stie cineva cat costa crashbar pentru KLE500 si unde se poate gasii asa ceva?

Eu nu am gasit nicaieri. Se pot confectiona pe comanda? Sa fie ceva de genul celor din fotografie.

post-13848-1228319705_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 weeks later...
Eu totusi am bagat 1.8 fata si 2.0 spate si mi se pare ok, o sa vedem pe viitor daca mai trebuiesc desumflate. Si daca tot vorbeam de roti credeti ca roata din fata ar merge inlocuita cu una care are diametrul celei din spate? cred ca sar vedea mai misto si colegi de la munca nu mai mar intreba de ce roata din fata este mai mare.

KLE-ul este un motor minunat, dar nu trebuie sa uitam ca a fost conceput pe la sfarsitul deceniului 8, cand se purta genul acesta de motoare (enduro-touring) care incercau sa atace cu succes si potecile muntilor si curbele asfaltului.

Intre timp lucrurile s-au cam schimbat, motoarele s-au specializat mai strict, iar roata din fata sa apropiat tot mai mult de 17". Chiar si firmele mai conservatoare au trecut pe roti pe 19" la motoarele care au nevoie de o roata mai mare pe fata.

Dar hai sa discutam un pic despre avantajele si dezavantajele unei roti mari pe fata. Cred ca singurul avantaj al unei roti mari pe asfalt este ca la viteze mari, IN LINIE DREAPTA, este foarte stabila pe directie. Cel mai mare dezavantaj este legat tot de directie pentru ca, la schimbari succesive de directie agilitatea ei este foarte scazuta.

Eu unul as inlocui-o cu un 18" (janta, cauciuc, camera, spite cu modificarea aripii fata) sau in cel mai rau caz 19". Pe spate as pune un cauciuc cu un profil de curba, si mai jos (150/70-17 sau, daca nu atinge in lant 160/60-17)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator _Raul_

In speranta ca nu va deranjez, as vrea sa va adresez o rugaminte tuturor posesorilor de Kawasaki KLE.

Pentru a limita vesnicele discutii sau certuri care se iveau pe topicurile comparative, initiate de cei care doreau sa isi achizitioneze o motocicleta adventure/dualsport, am gandit acest topic:

 

Topicul RECENZIILOR - Motociclete Adventure (enduro-touring sau touring-enduro)

 

Ideea de baza a fost (si este) ca fiecare posesor, dar mai ales cunoscatorii si fanii dedicati ai anumitor modele sa si le descrie in cele mai mici detalii, pentru ca noi restul sa citim si sa dobandim un minim de cunostiinte necesare.

Va invit pe aceasta cale sa va exprimati si voi parerea acolo. Sunt sigur ca nu poate fi decat benefica contributia voastra, indiferent ca veti scrie 2, 3 sau 10 persoane despre acelasi model (ca an de fabricatie).

 

Bafta si numai bine !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

Bun hai ca postez eu ca si asa nu am mai postat de mult (chiar foarte mult).

Am scos motorul sambata la o plimbare :) , intradevar avea semnalizarile lipite cu banda adeziva :cheers: , dar a fost suuuper (prima plimbare pe anul acesta). Am facut vreo 150 de km, am mai vazut vreo 5 motociclisti si sper sa se indrepte din nou vremea ca sa am motiv sa-mi comand semnalizari :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mie mi-a venit moto din Italia incaltata cu Pirelli MT50 fata si MT60 spate. Ala din spate este cam tocit. Aveti idee cam cat costa un Pirelli MT60 130/80 - 17 65H, si unde se gaseste asa ceva?

Voi ce cauciucuri aveti pe KLE500 si cat de multumiti sunteti de ele (cei care merg prepoderent pe asfalt uscat/ud si putin pe coclauri)?

Ce parere aveti de Metzeler Enduro 3 Sahara ? Vad ca sunt cotate putin mai bine pt asfalt si la fel la offroad cu Pirelli MT60. Sunt mai bune/ieftine?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mie mi-a venit moto din Italia incaltata cu Pirelli MT50 fata si MT60 spate. Ala din spate este cam tocit. Aveti idee cam cat costa un Pirelli MT60 130/80 - 17 65H, si unde se gaseste asa ceva?

Voi ce cauciucuri aveti pe KLE500 si cat de multumiti sunteti de ele (cei care merg prepoderent pe asfalt uscat/ud si putin pe coclauri)?

Ce parere aveti de Metzeler Enduro 3 Sahara ? Vad ca sunt cotate putin mai bine pt asfalt si la fel la offroad cu Pirelli MT60. Sunt mai bune/ieftine?

iete colea !

 

CEL MAI IEFTIN, ASTEPT SA VINA ! ...

 

...SI PARE SI F BUN !

 

http://www.anvelopemotociclete.ro/product_...32ffc091e28d7e9

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mie mi-a venit moto din Italia incaltata cu Pirelli MT50 fata si MT60 spate. Ala din spate este cam tocit. Aveti idee cam cat costa un Pirelli MT60 130/80 - 17 65H, si unde se gaseste asa ceva?

Voi ce cauciucuri aveti pe KLE500 si cat de multumiti sunteti de ele (cei care merg prepoderent pe asfalt uscat/ud si putin pe coclauri)?

Ce parere aveti de Metzeler Enduro 3 Sahara ? Vad ca sunt cotate putin mai bine pt asfalt si la fel la offroad cu Pirelli MT60. Sunt mai bune/ieftine?

 

Sal

Am facut cam 15.000 km cu o pereche de Metzeler Enduro 4, foarte bune pt touring, poate aderenta cam slaba pe ploaie. Sambata mi-au venit caucioacele "de criza" :burnout: , o pereche Heidenau K60. Dau de veste cum se comporta dupa ce fac niste km...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sal

Am facut cam 15.000 km cu o pereche de Metzeler Enduro 4, foarte bune pt touring, poate aderenta cam slaba pe ploaie.

 

Exact acesta cauciucuri le-am avut si eu si am depasit 12.000 km cu ele, cand am fost nevoit sa il schimb pe cel din fata, iar acum urmeaza sa il schimb si pe cel din spate desii ar mai merge vreo 2000 km. Acum am ceva de la continental asupra caruia nu ma pot exprima inca (prea putin km cu cel de pe fata si cum ziceam cel de pe spate nu l-am schimbat inca) dar tinand cont de expresia "calul din capatat nu se cauta in gura" sunt sigur ca sunt bune :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

revin cu cauciucurile

 

 

pe site

spate 220ron

fata 140ron

 

REAL

265ron

180ron

 

...zic ei ca le-a scumpit producatorul si de-aia le-au scumpit si ei !

 

De ce oare sunt reticent in a crede asta ?!

 

:crack:

Ma enerveaza preturile de suporti coburi si coburi !

Stie cineva ceva ?!

 

O solutie mai ieftina ? un second ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

revin cu cauciucurile

 

 

pe site

spate 220ron

fata 140ron

 

REAL

265ron

180ron

 

...zic ei ca le-a scumpit producatorul si de-aia le-au scumpit si ei !

 

De ce oare sunt reticent in a crede asta ?!

 

:crack:

Ma enerveaza preturile de suporti coburi si coburi !

Stie cineva ceva ?!

 

O solutie mai ieftina ? un second ?

Heidenau K60 de la maxiscooter, 330 RON fatza/spate, plus aprox 50 RON curier. Prompti, dar cu site-ul in reconstructie, sunati :laugh: . Eventual K76, mai touring, dar mai scumpe, plus ca nu stiu daca au dimensii de KLE...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

revin cu cauciucurile

 

 

pe site

spate 220ron

fata 140ron

 

REAL

265ron

180ron

 

...zic ei ca le-a scumpit producatorul si de-aia le-au scumpit si ei !

 

De ce oare sunt reticent in a crede asta ?!

 

:crack:

Ma enerveaza preturile de suporti coburi si coburi !

Stie cineva ceva ?!

 

O solutie mai ieftina ? un second ?

 

 

 

Asa am patit si eu cu ei. Anul trecut mi-am comandat un Continental pt GS500 si tot asa diferenta era intre site si realitate :) . Nu stiu de ce nu-si actualizeaza site-ul. Poate asa vor sa atraga clientii pt ca apoi sa dai banul daca le vrei neaparat si rapid :laugh: .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

metoda sa va scada consumul cu 0.5-1.5 %

tuninig airbox 1 si .pdf (se incarca mai greu)

 

pentru cine nu stie germana am sa traduc eu din primul link:

se indeparteaza saua si rezervorul dupa care se indeparteaza capacul de la filtrul de aer (care ar fi vinovat pentru nu stiu ce fel de suntet de genul aspiratorului :scratch: , la mine nu stiu sa se auda dar voi incerca in curand si voi posta din nou). acest capac va arata exact ca si in poza 2.

In poza 3 este schita explodata a piesei iar punctele rosii sunt locurile unde se vor da gauri (3 pe o parte si 3 pe cealalta parte deci un total de 6 gauri) cu diametrul de 15 mm. Dintr-o teava de plastic gen cele folosite pentru instalatiile electrice se taie 3 bucati (1 mare si 2 mici), pe bucata mare facandu-se 5 gauri cu diametrul de 8 mm, dupa care cele 3 tevi se vor lipi conform ultimei poze (de subliniat este ca trebuie lipite foarte bine pentru a nu se desprinde - lipici picatura sau ceva de genul). Aceasta modificare fiind valabila pentru KLE-urile fabricate pana in 95, pentru cele mai noi este necesar sa se monteze doar teava lunga deci se fac doar 4 gauri (2 pe o parte si 2 pe cealalta) in link-ul 2 se vade ca sunt doua modele diferite de "gaturi" la capace capace, daca aveti cel mare faceti 6 gauri iar daca aveti cel mic faceti 4 gauri.

 

ce ziceti de asta?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...