Sari la conținut

Kawasaki KLE 500 - totul despre


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 484
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Au venit jigloarele. Pe ambele carburatoare am aceleasi dimensiuni, deci cele cu cote diferite,ca in manual , sunt pentru modelele mai noi. Diferenta a fost doara la acul de dozaj, sper sa se vada in poze ! Ochiometric erau identice, numai ca aveau alte marcaje.IMG_20190712_171723.thumb.jpg.a8fdf189b584709a5ea17ad5b967c3b5.jpg

IMG_20190712_171242.jpg

IMG_20190712_171229.jpg

IMG_20190712_171147.jpg

IMG_20190712_171117.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In sfarsit, a venit si kit-l de reparatie bendix, montat, invarte bine,fara dat in gol sau alte probleme, numai ca..... Mobra este cam incapatanata, porneste intr-un cilindru, iar al 2-lea intra doar la turatie, la ralanti doar da cate un "buf", precum ar vrea sa porneasca. Am verificat bujiile, au scanteie pe ambele, de altfel sunt noi. Daca scot luleaua la cilindru din dreapta, se opreste motorul, daca o scot la cel din stanga, nu se intampla nimic, merge intr-unul ,in continuare. Deci, problema este pe cilindrul stang! Am inversat bujiile, acelasi rezultat. Verificat cu bujia scoasa, are scanteie.

 La prima pornire,cu motorul rece si socul tras, se simte cum invarte greu. Fara soc invarte bine.  Am incercat sa-i fac sincronizare, dar nu o pot face daca nu functioneaza ambii cilindri.

Ma gandesc sa verific si jocul la supape ca la ce reglaje am gasit prin carburatoare nu m-ar mira sa le gasesc ca la tractor. 

 Ati mai avut careva aceiasi problema ? Un sfat, o parere de la cineva mai priceput ar fi bine binevenit/a !

  Multumesc anticipat !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa speram ca nu ! Motorul a mers bine cand l-am testat, in  prima data, apoi a dou-a zi m-am dus din nou dupa el, de data asta cu sofer de schimb si am venit acsa cu el pe roti Slatina-Craiova. A mers bine, se infigea bine cand bagam mana un gaz, nu avea zgomote suspecte. Problemele au aparut a doua zi cand nu a mai vrut sa porneasca cu toate ca ,cu o zi inainte pornise la sfert. Apoi cand m-am apucat de dat jos, am inceput sa descopar: vas de expansiune spart, gol, bendixul obosit, dadea in gol uneori, carburatoarele varza, distantierul dintre volanta si pinionul de pornire lipsa. Mi-e teama sa nu aibe garnitura de chiulasa arsa. Am rezolvat carburatoarele, bendixul, vasul de expansiune schimbat, antigel, ulei. Ramane sa verific si supapele, pornire greoaie poate fi si de acolo, probabil au umblat in el niste ciobani, ca altfel nu-i pot numi !!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Apropos de mersul intr-un piston verifica o chestie simpla: gaura de evacuare a apei de la locasul bujiei. Mie la un moment dat mi se infundase cu tarana dupa niste treceri prin balti mari si ramasese apa acolo, furandu-mi scanteia. Am curatat gaurica aia cu o sarma, locasul bujiei suflat cu un compresor si s-a rezolvat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut Speedy ! Orificiile sunt curate, am compresor, iar inainte sa scot bujiile am suflat bine , ca sa nu intre mizerie in motor. Sper sa am timp Luni sa ma ocup de supape, ca sa mai elimin o cauza. 

Verificat si jocul supape. A necesitat reglaje deoarece erau distantele cam mari, dar mobra continua sa fie incapatanata. Benzineste, scanteieste, dar...nu porneste!  Gpz-ul nu mi-a facut niciodata probleme, curatam carburile, le sincronizam si mergea brici, este totusi acelasi motor...  !!!  Inca nu i-am luat compresia, o s-o fac si pe asta, apoi o sa caut un "doctor" priceput ...

IMG_20190721_141233.jpg

IMG_20190721_141239.jpg

IMG_20190721_144448.jpg

Lantul de distributie pare in regula, nu are joc pe pinioane. O mica nelamurire am avut la cilindrul 1 (stang). Semnele de pe pinioanele axelor cu came nu se aliniau la fel ca in manualul de service. In cazul cilindrului 2(drept) semnele se aliniau exact ca in manual .

Screenshot_20190721-225843.png

Nu am putut verifica pozitia pe volanta deoarece nu este originala ( probabil a fost schimbata,este cu protectie magneti) si nu are semnele pe ea.

Salutare tuturor ! Am nevoie de o volanta de Kle originala, nu conteaza starea, doar sa aibe marcajele pentru punerea motorului la punct. Aveti idee , cea de Gpz este conpatibila, daca are aceleasi marcaje ?  Am volanta model  cu protectie magneti, dar nu are marcajele aferente si cred ca de acolo pleaca toate problemele.  

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Dupa n'spe mii de verificari, distributie, supape, carburatoare ,bujii 3 seturi, am dat ,cred eu ,de mama tuturor problemelor si anume cdi-ul. Am pornit-o  ,in final, dar intr-un cilindru, am facut proba de drum, cilindrul 1 lucra pe pofte, dar cand intra, ma ridica pe o roata sau simteam ca pleaca de sub mine, la viteza mai mare. Exact cum faceau IJ-urile pe timpuri cand nu lucra o bujie. Am inversat bobinele, crezand si sperand ca acolo este buba...dar pe cilindrul 2 lucreaza ambele, iar pe cilindrul 1 nici una. Deci singurul vinovat ar fi cdi-ul! Se poate sa dea semnal doar pe un cilindru? Credeam ca atunci cand se duce, nu mai da deloc! Se poate repara, a mai incercat cineva ?

  Sau... Cumpar cdi kawa kle 500/1993 !

IMG_20190801_133004.jpg

IMG_20190801_111303.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, se poate sa se f.ta o juma’ de CDI. Am patit-o eu acum vreo 9 ani. Am schimbat CDI cu unul sh din dezmmbrari. La mine a fost din cauza unei improvizatii la releulnde incarcare, mi-a ajuns bateria in scurt si mi-a prajit jumatate de CDI.

La momentul ala aflasem ca se poate repara, cica, inlocuind piesa arsa, dar am renuntat. S-ar putea sa am si acum pe undeva CDI vechi, nu sunt sigur. Daca vrei scormonesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am masurat senzorul de aprindere si este in regula, 135 ohmi, deasemenea si bobinele, 3,1 respectiv 3,2 pe primar si 17,85-17,72 pe secundar. Secundarul este putin peste manualul de service care prevede maxim 16,5. Am "sunat" firele de la bobine si nu sunt intrerupte. Speram sa fie bobinele,dar in mod sigur este cdi-ul. Deci, Speedy , se pare ca ai dreptate, am jumatate de cdi dus. Daca nu-ti mai trebuie cdi-ul si mi-l poti trimite, o sa fac un experiment pe el, poate reusesc sa-l repar, eventual sa-l dau pe-al meu unui electronist care sa faca din doua, unul bun. Totdata caut unul bun , sh. Trece vara si eu stau cu mobra pe dreapta ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vezi că "sunatul" te poate păcăli! Aparatul sună și la câțiva ohmi, rezistență care poate însă compromite funcționarea. Dar pare într-adevăr cdi defect, m-am gândit că e bine să știi treaba cu sunatul. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc Speedy! Am gasit unul second, in Bucuresti, pe publi24, dar nu am cum sa-l testez. M-ai putea ajuta,te rog ! O sa incerc sa obtin telefonul tipului si poate este aproape de tine .

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sper sa fie bun. Inca nu mi-a raspuns la telefon tipul. 

John17, care ar fi cea mai buna metoda de verificare a continuitatii ?

O mica nelamurire am ! Cand  an " sunat" pe firele de la bobine, rosul era comun , duceau un aceiasi pini ai cdi-ului. Cel verde si cel negru, corespundeau cu pini diferiti. Deci, nu este normal ca bobinele sa fie mufate identic. Ca sa va dati seama despre ce vorbesc, atasez pozele urmatoare.

IMG_20190801_104409.jpg

IMG_20190801_103058.jpg

Iata si schema electrica unde se vde clar ca firele rosii sunt comune iar verdele si negrul separate.Deci , nu ar fi normal ca firul verde sa vina la borna colorata de pe bobina. Fac referinta la cilindrul drept, cel care functioneaza bine, deoarece la cel stang, cu probleme, firele le-am gasit invers, dupa cum se vede ,verdele duce la borna colorata si nu rosul.La voi cum sunt mufate bobinele ? Ceva poze printre carene ,se poate, va rog! 

Screenshot_20190803-132724.png

Am "operat" cdi-ul si am gasit buba, pe un canal s-a dus un tranzistor . vestea buna este ca se poate repara, cel putin asa mi-a zis electronistul. 

 Speedy, ramane cum am stabilit, prefer sa am varianta de rezerva !

 Iata inculpatul!

IMG_20190804_135739.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In sfarsit ... mergeeee !!! Cdi reparat, porneste la " sfert". Testat la drum, trage bine, 170km/h , dar foarte incomod avand in vedere ciclistica si protectia la vant.  Ramane de vazut cat va rezista reparatia la cdi ! Multumesc tuturor pentru sprijin !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pfff, mobra posedata !!! Azi , exact cand am ajuns la serviciu, m-am trezit cu motorul blocat , cu tot cu roata spate. Noroc ca eram in treapta 2, abia plecasem de pe loc. Si tocmai ma bucurasem ca , in fine porneste si la rece, ceva mai greu,iar la cald , la sfert. Mi-e groaza de ce as putea gasi. Nu a avut nici un simptom, sunet ciudat, scartait, troncanit sau altceva. Ulei ,filtru, antigel ,bujii, filtru aer noi. Amestecul putin ca sarac, bujiile albe, urma sa ma ocup, din nou , de carburatoare saptamana viitoare, dar ,indaratnica , mi-a facut surpriza ...

 Sa vezi distractie s-o imping 4 km pana acasa pe caldura asta !!!

  

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...