Sari la conținut

Kawasaki KLE 500 - totul despre


Postări Recomandate

Acum 46 minute, cupi_34 a spus:

Sa vezi distractie s-o imping 4 km pana acasa pe caldura asta !!!

 

Ai doua posibilitati, ori chemi o platforma si te scuteste de effort contra a 150 lei (?) sau o impingi pana acasa si de suma asta cumperi bere.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 484
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Cu berea ai ghicit-o, ma astepta acasa la rece :). Era mai mare deranjul sa chem platforma. Am facut 50' pana acasa, cu un consum de 1,5 l de apa si completata cu bere la destinatie .

 Distractia o sa inceapa cand ma voi apuca de demontat, ca sa vad ce draci mai are prin ea. Am invartit motorul , la mana, si merge greu pe un cilindru. Mi-e teama de ce zicea un coleg ,in posturile anterioare, sa nu gasesc vreun segment rupt sau piston fisurat !

 Mobra asta are un narav, merge bine 50km, apoi , pauza de lucru !

 Am un prieten popa, o sa-l chem ca s-o stropeasca cu ceva aghiasma, poate se lecuieste asa !

 Drumuri bune sa aveti !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 7 minute, Nguyen a spus:

 

Asta e varianta light, sa nu fie blocat pe arbore ca direct alt motor scrie pe tine.

Putin probabil sa fie blocat pe cuzinet. Totul s-a intamplat la 20km/h, dupa un drum de 4 km pana la serviciu, mers normal.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 1 minut, cupi_34 a spus:

Totul s-a intamplat la 20km/h, dupa un drum de 4 km pana la serviciu, mers normal.

 

Pai de regula cam atat merge un motor fara presiune de ulei. Oricum, trebuie sa desfaci ca sa vezi exact ce are.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 32 minute, Paca a spus:

Nu mai bine cauti un prieten mecanic ?...presupun ca in 2 pareri cresc sansele dacat cu aghiazma  :)

Am tot sunat, dar nu-i niciunul disponibil. Toata lumea are treaba, ocupata cu una alta ... Asa ca incer singur, cu manualul in fata...

  Parca am avut o presimtire sa-mi iau dinamometrica !

 

Acum 1 minut, Nguyen a spus:

 

Pai de regula cam atat merge un motor fara presiune de ulei. Oricum, trebuie sa desfaci ca sa vezi exact ce are.

Imi crapa atunci cand am testat-o la 170km/h, dar pana nu desfac motorul nu-mi pot da seama. Daca ai ceva cunostinte, nu mi-ar strica niste sfaturi ! De saptamana viitoare ma apuc de ea si in functie de ce gasesc,  imi fac planul de bataie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 7 ore, Gabi24 a spus:

Primul pas, chiulasa si blocul cilindrilor jos,in functie de ce gasesti acolo mergi mai departe sau nu, spor la treaba.

Exact asa voi face ! In cazul in care problema este grava, ma orientez spre alt motor. Am vazut ca un set de pistoane duce pe la 250€, ori la banii astia ,sigur gasesc un motor complet.

Desfacut motor, cilindrul stang este in regula, cel drept prezinta niste pete, de parca nu ar fi lucrat segmentii pe el. Pistoanele nu sunt fisurate, segmentii sunt intregi, doar cei de pe cilindrul drept mi s-au parut cam aliniati, fantele cam apropiate. Pe cilindrii nu se simte uzura la partea de sus, acolo unde se face de obicei acel " guler ". Probleme la un surub de la pompa de apa, care s-a gripat si binenteles rupt.

IMG_20190816_133600.jpg

IMG_20190816_133555.jpg

IMG_20190816_133744.jpg

IMG_20190816_133732.jpg

IMG_20190816_133715.jpg

IMG_20190816_133706.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 12 ore, Nguyen a spus:

Si s-a deblocat motorul sau trebuie sa mai demontezi?

Motorul nu a fost blocat, doar ca se invartea greu pe un cilindru. Dupa ce am scos bujiile s-a invartit normal, dar trebuia sa-l desfac pentru verificari mai amanuntite. Sorbul la pompa de ulei este curat, baia deasemenea, foarte putina depunere intr-un colt, nu am gasit pilitura sau bucati de metal.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

Stie cineva care poate fi cauza pentru joc la pinionul mare. Cam 3-5 mm.

Toate piesele sunt prezente, ca in schema, strangerea este la momentul din manual. Cuplajul elastic pare ok.

Toti cei trei rulmenti au fost inlocuiti acum cam 5500km(skf). Acum am inlocuit iarasi rulmentul de pe pinion (nachi).

Merci,

pinion.png

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Trebuie sa vezi cat joc are cuplajul elastic in lacasul lui chiar daca pare in regula si daca e cazul sa pui un adaos.

La 23.08.2019 la 7:55, cupi_34 a spus:

Dupa ce am scos bujiile s-a invartit normal,

 

Cam ciudat ce povestesti tu aici...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si pe mine m-a mirat. Ma asteptam sa gasesc un piston gripat, dar nici vorba de asa ceva. 

Azi am mai prins ceva timp liber si am mai lucrat la motor , iar cu ocazia asta am mai descoperit o problema. Suruburile care fixeaza ansamblul bendixului pe volanta s-au slabit ,iar unul a frecat in pinionul de pe arbore. La bendix am schimbat kit-ul de reparatie, fara a umbla la suruburi, dar greseala mea ca nu le-am verificat ! Chiar nu inteleg de ce s-au desfacut !!! Oare sa fi cauzat asta blocarea motorului ?

IMG_20190828_130615.jpg

IMG_20190828_130557.jpg

IMG_20190828_130543.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 5 ore, john17 a spus:

Sau niscaiva lichid în capu' la piston dacă a început să se învârtă după ce ai demontat bujiile. 

Nu, nu a avut antigel, sau ulei in camera de ardere.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

A sosit kit-ul de garnituri. Nu am inceput bine reconstructia ca am si dat de necaz. Trei suruburi rupte la baia de ulei, stranse cu dinamometrica la 11n/m, conform manualului... Norocul meu ca doar s-au torsionat si au iesit normal.IMG_20190924_121609.thumb.jpg.be3f27a19e37bd2f924e14013b538858.jpgIMG_20190924_131544.thumb.jpg.894824d324a3eb6973799f93ca72f425.jpgIMG_20190924_121617.thumb.jpg.5f2fee26a10a36c80df4a39757076e3e.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 11 ore, john17 a spus:

A venit și cu certificat de etalonare? :huh:

Unior da, e producător serios. 

Normal ca a venit cu certificat, doar este scula noua, din distribuitor cunoscut si cu pret pe masura !

IMG_20191002_175250.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Gata, in sfarsit, am terminat treaba ! Motorul a pornit, merge bine, nu fumega, trage , dar am avut ceva peripetii. Axul de la pompa de apa a binevoit sa se rupa, are filetul pe stanga si neavand dinamometrica cu actiune pe aceiasi parte, l-am strans "la mana", pe compresie si ... tac. Mai am ceva  de ajustat la furtulul de alimentare, am pus nou, dar , din pacate, slab calitativ si rezultatul a fost o pana de benzina cu rezervorul la jumatate. S-a strangulat la iesirea din robinet si la cea din filtrul de benzina.

Deci, se poate si fara " mecanici" ! Lucrat cu manualul in fata si investit in ceva scule.

IMG-20191007-WA0002.jpeg

 Din nou pe drum ! Schimbat furtunul de alimentare cu unul de calitate si nu mai sunt probleme. Am testat-o pe 30 km si s-a comportat excelent. Manualul de service l-am impartit in doua, are peste 400 de pagini si era mai greu de umblat cu el. Multumesc tuturor celor care m-au ajutat, cu sfaturi si cu piese !

IMG_20191017_142549.jpg

IMG_20191017_142542.jpg

IMG_20191017_142508.jpg

IMG_20191017_142456.jpg

15713130150221477506752.jpg

15713130694762032637669.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 7 months later...

In urma desprinderii piulitei de la culbutor ( vina mea, probabil ca nu am strans-o corect) a trebuit sa schimb lantul de distributie. Am reusit sa recuperez toate resturile rezultate , dupa o a doua deschidere a motorului, cand a trebuit sa reglez culbutorii si am constatat ca la admisie 2 nu mai avea piulita. Asa am descoperit misterul resturilor metalice din motor. Atentie la sorbul de la pompa de ulei , depunerile se strang in partea unde nu este vizibila sita ! 

IMG_20200529_134348.jpg

IMG_20200529_112605.jpg

IMG_20200529_112555.jpg

IMG_20200529_112530.jpg

IMG_20200529_112510.jpg

IMG_20200529_112501.jpg

IMG_20200527_193229.jpg

IMG_20200527_193205.jpg

IMG_20200526_121446.jpg

IMG_20200526_121437.jpg

IMG_20191112_135255.jpg

 

mobra nu vrea sa porneasca nici in ruptul capului. Exclud distributia, pentru ca am verificat-o de "n" ori . Carburatoarele ies din calcul, sunt curatate si verificate amanuntit. Cred ca ultima varianta si cea mai tragica , supape indoite... Simptomele sunt niste rateuri de toata frumusetea pe esapament . Motorul se invarte bine, nu se simte ca ar lovi ceva sau vreun zgomot suspect.O sa incerc sa-i fac un test de compresie, poate este relevant.  In alta ordine de idei: am un motor de er5, perfect functional,ma bate gandul sa-l pun pe acesta, numai ca am observat ca difera capacul la volanta si implicit aceasta, automat si cdi-ul. Numarul de fire este acelasi ca la kle. A mai incercat cineva transplantul? Daca pun volanta, senzorul si capacul de kle pe motorul de er5 va functiona ?  Multumesc anticipat !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...