Sari la conținut

Suzuki GSX S750/1000


Postări Recomandate

Salutare, sunt proaspat inregistrat in aceasta comunitate, insa, din umbra, va urmaresc de ceva timp. De altfel, nu vad nici un topic in care sa-si exprime opiniile posesorii de GSX S1000(gixxes) - desi am vazut simpatizanti aducand in discutie acest model.

Dat fiind faptul ca mai am putin de asteptat pana intru in posesia bugetului, cochetez cu ideea de a-mi cumpara un naked. Asadar, printre alte modele, mai caut informatii despre acest model.

 

Personal, am inceput sa ma imprietenesc cu aspectul mobrei, sunt convins ca arata mai bine in realitate, un singur lucru care nu imi place ar fi rezervorul care dupa gustul meu pare putin cam ingust.

Am urmarit multe review-uri, teste printre care si unul pe un site romanesc. Ei bine, am observat ca de cele mai multe autorii se plang de modul in care lucreaza acceleratia, prin urmare spun ca este prea abrupta, ca-ti da o senzatie de on/off in special cand revii pe accelerare de la inchis sau chiar in ture mari (pe forum-uri straine "snatchy throttle") si alte derivate legate de aceasta chestiune. O alta chestiune, abs-ul nu se poate dezactiva deloc(daca-l ai), traction control nu se comuta din mers.

 

In rest, imi place cum arata instrumentarul, mi se pare o opera de arta cum au reusit sa aranjeze totul acolo, saua este/pare foarte confortabila, scarite pozitionate putin mai sus si o pozitie putin aplecata iti lasa impresia ca o sa devoreze fiecare viraj :), sunet placut cu toba stock, manevrabilitate sporita, traction control (moft considerabil pentru cei prea confortabili si lenesi, m-as putea enumera pe aici uneori), frani decente.

 

Dupa mici cercetari am observat ca pretul din RO este ceva mai mic ca in alte state din UE precum DE, IT, s.a.

 

 

PS: Pentru cei care citesc pe diagonala, tot ce am scris mai sus, este o parere strict personala - formata prin prisma mai multor recenzii si pareri a altor posesori de prin strainataturi :).

 

Pana cand o sa o pun de un test drive(daca se va putea), astept parerile unor fericiti posesori, daca exista printre noi. :moto:

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 80
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Exista una in showroomul Motorteam. Daca esti in Bucuresti poti sa dai o fuga sa o vezi live.

 

Da, locuiesc in Bucuresti si am observat ca exista una pe stocul Motorteam, insa programul meu coincide cu cel al showroom-ului. Asadar, mai astept putin pana la un eventual test drive, pentru ca ma intereseaza felul in care se comporta.

 

este un model 2015, proaspat aparut....

nu cred ca sunt multi posesori ...inca :)

spor!

 

Da, totusi a aparut la inceputul anului :D. In IT spre exemplu, se gasesc foarte multe pe site-urile de anunturi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai nu suntem si noi o mare piata moto in devenire?

cum s-a spus despre X si Y, ........ s-a nascut talent..... si a murit ....speranta :)

cam asa e si piata noastra moto.....

dar nu poti compara piata moto din IT cu a noastra, no way man!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

Proaspat "casatorit" cu GSX-S1000A. :love:

Concluzia? Merita toti euroii. Pana la ultimul. :10:

2 poze din showroom:

post-23885-0-41528500-1462044850_thumb.jpg post-23885-0-57066200-1462044941_thumb.jpg

 

Si cateva poze de acum cateva zile cand am adus-o acasa:

post-23885-0-16171400-1462045006_thumb.jpg post-23885-0-84249400-1462045024_thumb.jpg

post-23885-0-52584900-1462045086_thumb.jpg post-23885-0-44585400-1462045101_thumb.jpg

 

Stiu de la dealer ca s-a mai vandut un S1000 anul trecut si acum a mai vandut un S1000F.

Deci am fi vreo cel putin vreo trei pana acum.

In showroom exista un S1000A negru-rosu (a fost si la targ expusa).

 

Ca fapt divers, am avut in vedere urmatoarele motoare: Z800A, GSX-S1000A si Z1000A.

Z1000A a iesit din discutie, fiind cu mult mai scump decat GSX-S1000A, iar in afara de lookul agresiv, nu am gasit motive care sa ma fi facut sa platesc aproape 2000 euro in plus pentru el.

Z800A foarte avantajos ca pret, insa mult sub GSX_S1000 ca si dotari.

 

Parerea mea este ca GSX-S1000A este cea mai buna oferta de pe piata noastra, raportat la performantele si tehnologia oferite.

Editat de Kassu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc frumos pentru urari.

 

Claman, dupa parerea mea, are un look mult mai agresiv fata de varianta carenata.

In plus e si mai usoara ca aceasta, asta fiind si motivul acestui "upgrade". :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Multumesc mult ca ai scris si sa o stapanesti sanatos cu multi km!

Nu stiu ce s-a intamplat, dar am fost dezabonat de la topic, noroc ca am cautat in istoric...

Chiar acum sunt pe punctul in care trebuie sa fac alegerea si e destul de greu, avand in vedere ca nu pot sa fac un test drive, iar Z1000 2010-2014 este foarte scump pe Italia, a cam inceput sezonul :(.

 

Culoarea aceea ma atrage si pe mine, sau albastru, foarte frumoasa!!!

 

Ceva impresii despre mult discutatul subiect legat de acceleratie?

Cat a durat toata treaba cu adusul?

La targ, cand am incalecat-o, mi-a parut putin ingramadita, dar nu degeaba, am 185cm/105kg :). Ce inaltime ai, cum ti se pare?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc pentru urare. Sa fie! :)

 

Raspunsuri punctuale:

 

0.Z1000 este mult mai scump decat GSX-S1000. Si repet, nu se justifica diferenta. Au aceleasi performante. Z1000 are look-ul f. agresiv. Dar atat! Nimic mai mult.

 

1.Culoarea albastra am vazut-o la SAM 2015 si nu mi s-a parut ca da bine pe ea (v. poze). Dar, ma rog, asta tine si de gusturile fiecaruia. Gri metalizat MAT vine intradevar bestial pe motor. Ca fapt divers, vad ca tot mai multi producatori moto incep sa folosesc in productia de serie culorile metalizate mate. Varianta rosu-negru e draguta, o poti vedea la Motorteam in showroom (daca vrei sa iti faci o impresie despre cum arata in realitate), insa este f. pretentioasa (ies in evidenta usor zgarieturile superficiale din stratul de lac, mai ales la cea expusa acolo). Am avut inainte un motor negru metalizat, mi-a scos peri albi culoarea aia. In soare iti sareau in ochi cele mai fine zgarieturi.

 

2.In momentul de fata am mai putin de 800 Km parcursi, deci sunt obligat de conditiile de rodaj sa nu sar de 5.700 RPM. Pana la turatia asta se comporta civilizat, iertator as putea spune. Nu este brutala, o pot tine constant la valoarea dorita, nu raspunde brutal la accelerari/decelerari. Am impresia ca totusi au facut o remapare fata de harta originala (problemele raportate sunt majoritatea la motoarele produse in 2015; in 2016 am cautat reviewuri vis-a-vis de aceasta problema si nu am mai gasit nimic).

 

3.Cu adusul nu a durat mult, maxim 8 zile (a venit din depozitul din Ungaria). Problemele FOARTE NASOALE apar dupa ce ajunge in Romania si sunt legate de RAR si CIV. Problema e ca modelul asta nu e omologat RAR si ai doua variante:

a ) lasi (si platesti!) dealerul sa faca omologarea (in acest caz motorul va sta in showroom pana cand face omologarea si ia CIV de la RAR - poate dura pana la 3 saptamani, cum a fost in cazul meu).

b ) iti iei numar rosu si o iei a doua zi dupa ce soseste la dealer, urmand insa sa te ocupi tu de toata treaba cu RAR-ul. Iti recomand aceasta varianta, chiar daca vei avea mai mult de umblat si te va costa in plus si inmatricularea temporara.

 

4.Inainte am avut un Bandit carenat (GSX650F) pe care stateam intradevar f. comod, cel putin la drum lung era ok. Era mare si greu (comparativ cu GSX_S1000) si era perfect pentru iesiri in afara orasului. Pentru oras mi s-a parut greoi de manevrat mai ales la viteze mici. GSX-S1000 iti ofera o pozitie ceva mai inghesuita (am 1,80m/85Kg), insa este foarte manevrabila in oras. E o placere sa mergi cu ea in oras, comparativ cu GSX650F. Afara se simte curentul de aer la viteze de peste 120-130 km/h, dar nu f. rau. E si optiunea de a monta un parbriz, dar nu gasesc deocamdata ca e necesar. Deocamdata am comandat protectiile de axe si de cadru (cred ca sunt mai importante, cel putin in prima faza, decat parbrizul). Tinand cont de inaltimea si greutatea ta, ti-as recomanda sa incerci inainte un drive test, desi aici in Romania, asa ceva e aproape imposibil.

Editat de Kassu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La Z1000 ma uit la generatia a 3-a, cel cu carene pe furca fata(2010-1013).

Legat de performante, cred ca Zet-ul are cuplu mai bun la turatii joase(dar si rapoarte ceva mai scurte) si frana de motor mai puternica. Inafara de asta, GSXS-ul bate la suspensii si altele.

 

 

1. Cel rosu cu negru l-am vazut si l-am incalecat la SMAEB 2016 si nu exista momentat sansa pentru un test drive :-L , desi m-au inscris pe o lista ca pe viitor ar veni ceva din Ungaria. Am sa ma uit la peste pozele de la SAM 2015. Imi place foarte mult cu arata acel gri, mi-a incantat ochii pozele puse de tine.

 

2. Cu acea remapare probabil e motoreta ideala. Acum na, vorbesc din review-uri, poate nici nu ma deranjeaza...

 

3. Woow, 3 saptamani omologare?! Poate e vorba de identificare ceea ce inseamna ca a durat super mult. Stiu ca omologarea se face o singura data, da cine stie, poate esti primul pe 2016 si este ceva schimbat... Clar oricine alegea sa faca la dealer in prima instanta, dar nu se merita.

 

4. Te resimti de la pozitie? Fata de Bandit este mult mai sportiv.

Pozitia, atat cat am incalecat mi s-a parut ca este confortabila in schimb de la exterior pare putin inghesuita, dar poate fi mai mult o iluzie dat fiind faptul ca motocicleta este foarte scurta si cu o pozitie nu prea inclinata. Personal am simtit destul loc la genunchi, diferenta de inaltime nu este mare intre noi, eu sunt mai mult greu decat voluminos :D. Intr-adevar, un test drive in cazul meu este decisiv.

 

Multumesc de informatii. :10:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1. In poze, gri arata bine. In realitate, e de vis! :D

 

2. Si eu intrasem in panica la un moment dat vis-a-vis de chestia asta. GSX650F era liniar si ma gandeam cum va fi trecerea, mai ales dupa cate citisem pe forumurile americane. Pana la urma s-a dovedit ca nu e deloc asa cum s-a spus. Sunt tare multumit de ea, cel putin pana in acest moment.

 

3. Da. Aici e o mica problema. Modelul in sine nu e omologat RAR. Am inteles ca ar trebui platita omologarea pe model ca sa nu mai fie necesara omologarea individuala. Si cum vanzatorii n-au nici un interes sa plateasca acea omologare pe model, prefera sa puna pe cumparator sa-si plateasca omologarea individuala. Basca timpul cat dureaza o programare la RAR. Asta se poate verifica pe site-ul oficial. Minim 2 saptamani in Bucuresti. :(

 

4. Nu sufera comparatie cele doua motorete. Una e sport-touring, alta naked. Ca sa nu mai vorbim de motoare complet diferite. Pozitia e ok, nu e incomoda deloc, dar totusi am senzatia ca sunt pe o motocicleta de dimensiuni mici, poate si din cauza diferentei de gabarit intre cele doua. Probabil in timp o sa dispara aceasta senzatie.

 

N-ai pentru ce, cu placere.

In cazul acestor modele noi, e greu sa obtii informatiile dorite de la cei care le-au cumparat si si-au format deja o parere.

Si eu am cautat mult timp (aproape toata iarna) informatii cat mai "obiective" despre modelul asta.

Pe info date de dealer nu am vrut sa pun prea mare baza. Se intelege de ce... :D

Editat de Kassu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

2. Eu am mers cu Z1000 generatia 2, si mi-a placut cuplul de la turatii mici :eek: , si generatia 3 se anunta si mai musculos.

3. Cel mai probabil RAR-ul il voi face la Suceava, cat costa acea omologare individuala? E o prostie ce se intampla, dar traim in Romania, vrei sa cumperi un bun si tot tu trebuie sa te agiti pentru el...

 

Greu cu informatia, asta si din cauza ca nu poti face test drive. Ce sa mai vorbim de opinii pe lunga durata :).

Editat de Andrei-Bogdan Vorobchevici
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Omologarea si implicit obtinerea CIV de la RAR costa 185 RON.

Daca il faci in provincie, s-ar putea sa gasesti un loc liber imediat si sa-ti obtii CIV-ul pe loc.

In Bucuresti exista riscul sa nu iti dea CIV pe loc, sa te cheme zilele urmatoare (fara moto) ca sa ridici CIV.

 

Problema in cazul tau (omologare la Suceava) este ca trebuie sa-ti platesti transportul pe remorca pana acolo.

Dar asta deja e bucataria ta interna.

 

:)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ah, nu e mult, ma asteptam la alta suma :).

Nici in provincie nu este prea roz la RAR, dar probabil cu mai multe sanse. Dar daca tot ai zis ce se poate intampla cu omologarea, clar trebuie nr rosi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa iti iei numar provizoriu e cea mai buna varianta, indiferent unde vei face omologarea RAR. ;)


» Post actualizat in 20 May 2016 15:26

Andrei, se pare ca am avut dreptate.

Japonezii au remapat harta, iar ultimile loturi nu mai au problema de anul trecut.

Vezi aici mai multe detalii. ;)

 

:10:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cand scapi un produs pe piata cu o buba, incerci sa ascunzi cat mai mult problema sub covor.

Se pare ca pana acum au fost trei probleme pentru acest motor: acceleratia, etrierele fata si furtunul de la radiator... :D

Pana la urma si japonezii sunt tot oameni, nu? Sunt si ei supusi greselilor... :)

 

Tu, ce noutati mai ai?

Te-ai mai gandit?

Se contureaza vreun model castigator? :)

Editat de Kassu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Se pare ca au avut ceva probleme :). Pe tine te-au chemat cu ceva la service?

Mai in gluma, mai in serios, erau unii care ziceau ca acest model a aparut pe piata cam tarziu, in sensul ca trebuia sa apara in urma cu ~4 ani ca sa fie competitiv. Acum, poate ca din graba celor 4 ani le-a iesit anapoda :)).

 

Eu, cu rabdare, inca mai caut. Acum iau in calcul si Z1000 > 2014, deoarece are cateva plusuri fata de precedentul model si comparativ, second hand, preturile sunt apropiate.

Din pacate, pentru mine, GSX-S pierde teren din pricina dimensiuni si faptul ca nu pot face un test drive.

Editat de Andrei-Bogdan Vorobchevici
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am stiut despre aceste probleme tehnice dinainte de a plati avansul si am stabilit cu dealerul ca in perioada de 2-3 saptamani cat va sta in magazin (intre momentul sosirii si efectuarea omologarii RAR) sa verifice si sa remedieze orice recall apare (daca apare). Cand a ajuns motorul si s-a confirmat seria sasiului de pe motor cu ce se stia din acte, a facut de fata cu mine verificarea daca pt acea serie VIN daca exista vreun recall. Pana am luat-o de acolo, nu aparuse nimic. Problema e ca nu am posibilitatea sa verific si eu acest lucru, doar ei au acces la baza aia de date de la Suzuki. Sper sa nu apara nici pe viitor si daca apare totusi, sa ma cheme pt remediere. Desi... la GSX650F eu le-am zis de un recall care aparuse pt regulatorul de tensiune (nu stiau nimic la data aia despre acel recall, desi nu aparuse tocmai atunci). Ma rog...

 

Da, complet de acord cu tine.

Faptul ca nu poti testa motorul pe care doresti sa-l cumperi e destul de neplacut.

Toata lumea are de pierdut din cauza asta.

 

Bafta mai departe in alegerea motorului.

Asteptam vesti! :)


» Post actualizat in 30 May 2016 19:57

Pe cand se va putea face si in Romania un ride test de genul celor din US?

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...