Sari la conținut

Suzuki GSX S750/1000


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 80
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Mna, avand in vedere ca am trecut de partea Green Team, nu o sa mai fac off-topic pe aici... Dar poate iesim la o tura in viitor :D. Uite niste poze la cald http://imgur.com/a/q2Ska

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 9 months later...
  • 2 weeks later...

Mna, avand in vedere ca am trecut de partea Green Team, nu o sa mai fac off-topic pe aici... Dar poate iesim la o tura in viitor :D. Uite niste poze la cald http://imgur.com/a/q2Ska

 

faina! aproape ca m ai convins sa imi iau si eu una! Dar parca inca inclin spre GSX S1000F...dar mai vedem! sa o stapanesti sanatos!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 months later...
  • 11 months later...

Am vazut ca au aparut pe forum si posesori de GSX-S750.

Poate un moderator sa modifice titlul topicului in Suzuki GSX_S750/1000?

In acest fel ne-am putea aici mai multi posesori de GSX_S.

 

Multumesc.

Editat de Kassu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

Salut!

 

Iata ca a venit timpul sa postez si eu pe topicul asta!

 

La sfarsitul lui 2015/inceputul lui 2016 a postat cineva un anunt de vanzare pentru un Suzuki GSX-S1000 (la un pret foarte mare, ce-i drept) si eu raspunsesem ca voi avea in curand un interviu pentru un loc de munca, iar daca voi primi postul voi face un credit si-mi voi cumpara acest model - am incercat sa gasesc topicul, dar nu mai dau de el!

 

N-am primit postul pentru care am dat interviul, dar tot raul a fost spre bine. 2 ani mai tarziu (Duminica trecuta) mi-am cumparat modelul amintit fara sa mai apelez la credit. Am gasit o oferta foarte buna pentru o motocicleta care statea in showroom (model 2016) de 2 ani si nu am mai stat pe ganduri. Imi place foarte mult editia limitata Yoshimura Edition, dar nu am gasit la vanzare asa ceva. Am inteles ca ar fi si un alt model gri, nu l-am vazut pe nicaieri. In opinia mea modelul nou, alb cu rosu, arata mai bine decat cel rosu cu negru, dar diferenta de pret era mult prea mare pentru mine!

 

Vin de pe GSR600. Sper doar ca problemele cu cadrul de pe GSR sa nu fi fost transferate si la GSX-S!

 

Nu am apucat sa fac decat 50 de km (prin oras) Duminica, deci nu pot spune multe despre masinarie...

 

Voi reveni cu impresii pe masura ce parcurg kilometri!

 

Voi incerca sa pun si poze (de pe telefon - sper sa ma descurc)...

 

Asfalt uscat (zice-se ca ar merge si pe ud cu Traction Control, dar nu am verificat) si toate cele bune!


» Post actualizat in 08 Aug 2018 00:46
Poze.
» Post actualizat in 08 Aug 2018 00:49
Si manualul

post-33220-0-80033500-1533689022_thumb.jpg

post-33220-0-93475500-1533689068_thumb.jpg

post-33220-0-43363200-1533689159_thumb.jpg

GSX-S1000&F_L6.pdf

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Felicitari pentru achizitie!

S-o stapanesti sanatos si mananci km/paine cu ea!

 

Modelul gri mat il am eu, si a fost disponibil doar intre 2015 si 2017.

Incepand cu 2017 au schimbat schemele de culori.

Arata bine negru mat si rosu-alb-negru.

 

 

Probleme cu cadrul n-am auzit sa fie (nici pe forumul dedicat modelului).

 

Probleme cu modelul din 2016: snatchy throttle si cablul de ambreiaj care freaca de radiator (vezi mai sus #30).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Salut!

 

Revin cu 2 intrebari legate de accesorii:

 

1. A montat cineva priza de bricheta/USB? Am inteles ca unele modele mai noi de motocicleta sunt deja dotate cu o mufa "in care-ti proptesti" priza aftermarket. La GSR am tras fire (cu siguranta instalata) direct de la baterie. Procedez la fel ca la GSR sau are mufa pomenita mai sus?

Pentru prietenii amuzanti de pe forum care se vor repezi ca hienele sa imi explice ca exista anumite branduri care livreaza motorete cu priza USB inclusa - ne-am luat Suzuki pentru ca suntem saraci; de banii pe care i-am dat, nici o pereche de roti nu luam de la producatorii Europeni.

 

2. Ati gasit vreun suport top case mai acatarii pentru acest model? Am vazut ceva, dar nu prea mi-au placut ca design.

 

Va multumesc!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din cate stiu, exista o mufa libera in spatele farului care poate fi utilizata in acest scop (este pentru conectarea manerelor incalzite OEM). Vezi link si link.

 

Sunt mai multi producatori specializati pe acest model: dintre cei de top ar fi Ventura, Givi si Suzuki.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 9 months later...

Salut! Cum va mai merg GSX-S urile? Eu nu am apucat sa fac decat 1750 de km cu al meu pana acum, mers mai mult prin oras. Am un consum de aproximativ 6.5 l/100 km in oras, folosind a doua treapta de viteza - pentru un motor de 148CP mi se pare decent. Nu m-am jucat cu setarile de Traction Control, am setat-o pe o treapta intermediara (nu mai tin minte care exact) si n-am mai umblat la ea de atunci; nu mi-a plecat niciodata spatele, nu a desprins fata de pe sol.

 

Ca defect i-as gasi smuciturile acceleratiei din cand in cand. Am citit ca e o problema comuna. La mine se manifesta aleator si ma ia putin prin surprindere. As adauga si imprecizia cutiei de viteze, mi se intampla sa nu intre in prima treapta de viteza; aveam aceeasi problema si la GSR, deci banuiesc ca  din cauza stilului meu de condus (oprit pe loc).

 

Nu am gasit niciun suport de cutiid e bagaje care sa nu fie ori extraordinar de scump, ori foarte urat.

 

Sanatate si numai bine!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si a mea face la fel.  

Tine degetul mic pe capatul de ghidon si nu o sa te mai ia prin surprindere.

Sau foloseste un throttle tamer G2.

 

 

Editat de Kassu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 750 nu se manifesta asa pronuntat ca la mt09 de ex, in 90% din situatii nu simt. In schimb din cand in cand este foarte enervant cand deschizi gazul la iesirea din virajele lente, dezechilibreaza mobra.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Lumea nu prea se plange de 750.

In cazul asta, pare mai mult o problema de setare a suspensiei.

 

Pentru snatchy throttle, un quick fix care chiar da roade (in prealabil trebuie verificat si setat corect TPS).

 

De pe GSXS1000.org:

 

After 17000km and hating the jerky throttle I decided to do something about it (I know I'm a procrastinator) I've read about all the fixes, TPS,ECU flash,TRE etc, but I have an easier fix, costs nothing and takes about 3 minutes.
GSXS1000F
Here's what I did
Remove the pillion seat and locate diagnostic plug
Remove cap on plug and using a piece of thin wire,a paper clip will do,bridge the 2 bottom pins
Turn on the ignition and you will notice the diagnostic icon on the instrument panel
The bar should be in the central position
Turn the throttle to the full open position, don't start the bike, the bar will go to the top position, hold there for a couple of seconds
Turn off ignition
Repeat, I did it 3 times but you might only have to do it once
Remove the wire
Start the bike, I immediately noticed a difference in the exhaust note
Rode out of my driveway and the throttle was more responsive and felt like it had more torque
Rode along a very rough and bumpy road that would previously have the throttle going from off to on and was a real PIA but now I am able to hold a steady throttle
Tried riding 5th gear 40km/hr, smooth and steady and will accelerate easily
Thought i'd give it a run through the mountain twisties, what a difference, back off the throttle no more feeling like you've just opened a parachute, just normal engine braking then smooth acceleration through the corners.
Previously I hated this bike and was going to sell it even though I would have taken a huge financial hit, now I love it and can't stay off it.
Many will be skeptical of this, but it worked so well for me, I've been riding bikes for over 62 years and I've never had such a huge performance improvement for such little efffort or cost
Try it, what have you got to lose?

Editat de Kassu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 oră în urmă, Kassu a spus:

Lumea nu prea se plange de 750.

In cazul asta, pare mai mult o problema de setare a suspensiei.

 

Pentru snatchy throttle, un quick fix care chiar da roade (in prealabil trebuie verificat si setat corect TPS).

 

 

Nu are nicio treaba suspensia, pur si simplu nu e liniar raspunsul acceleratiei la deschideri mici pe iesirea din curbe, bruscheaza si destabilizeaza mobra de pe trasa. Am facut ride test la zilele Yamaha si nu e asa rau ca la MT09 fenomenul unde chiar e deranjant.

 

Cauza comportamentului nu e ca sunt Suzuki prosti si nu stiu sa faca motoare, e cauzata de mersul in regim sarac pentru conformarea la Euro4

 

Singura solutie definitiva e un remap custom facut corect pe toata plaja de turatii, si poti castiga si cativa caluti.

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...