Sari la conținut

Suzuki GSX S750/1000


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 80
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Am văzut asta... Ca posesori ce ziceți de alegerea făcută? Știu că sunteți subiectivi, dar culeg eu ideile dacă vi le spuneți?

Eu aș veni de pe un K1200r sport și nu știu ce să zic de trecerea asta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Parerea mea sincera este ca nu se merita sa faci trecerea de la k1200r la gsxs1000f.

Obligatoriu trebuie sa faci un test ride inainte. ;) 

Pe mine ma bate gandul sa trec la cb1000r+ , da' asta e alta poveste...

 

 

Editat de Kassu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tare aș vrea să văd una în carne și oase.

Dacă e cineva dispus prin București, tare aș aprecia. Cel mult aș vrea să mă sui pe ea pe loc! Dacă e ceva, lăsați un număr în privat și vorbim.... Mulțumesc!

Ps - la motorteam nu au decât pe comandă.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am nakedul de 1000. Daca te coafeaza, poti veni intr-o seara sa o incerci ...de pe loc, normal... ;)

Am inteles de pe gsxs1000.org ca nici cei cu F nu se simt prea bine la viteze mari. Trebuie pus un parbriz care sa ofere oarecare protectie la vant.

A mea e stock, e ok la 140-150 km/h.

 

F arata un pic mai bine, dar toti se plang ca e greu sa dai jos carenele cand vrei sa schimbi filtrul de ulei.

 

Recomand eastbike din Constanta.

Baieti amabili si saritori.

 

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

Salut, dragi colegi!

 

Cum weekend-ul trecut a durat 3 zile datorita unei sarbatori nationale, am bagat o tura Yokohama-Nagoya, aproximativ 700 de km, pe drumurile fara taxa, adica stilul melc. Am mers doar in treptele 1, 2, 3 si rareori 4.

 

In afara de faptul ca al meu corp sculptat in mal se resimte in zona gatului/omoplatului drept, nu am ce sa-i reprosez acestei motociclete. Cum am scris mai sus, am mers incet (maximum 115 km/h), deci nu m-a deranjat in niciun fel lipsa protectiei la vant. In calatoriile lungi port mereu combinezonul de piele, deci vantul/ploaia oricum nu ma afecteaza, ba chiar as zice ca ma ajuta la racire.

 

Am observat ca porneste ventilatorul de racire destul de repede la mersul in treptele 1 si 2 la viteze mici, gen strecurat printre masini in coloana. Tinuta de drum mi se pare impecabila, ma pot strecura printre masini la viteza mica fara probleme, Controlul Tractiunii isi face treaba. Acceleratia e ceea ce trebuie sa fie din punctul meu de vedere, cu siguranta asta imi doresc de la o motocicleta.

 

Atentie daca utilizati genti de bagaje laterale care se monteaza peste saua pasagerului, sunt sanse mari ca la viraje sa le polizati cu cauciucul spate.

 

Ce dotari consider ca ar fi utile: GPS/navigatie, sistem de bagaje (topcase+sidecases - inca nu am gasit nimic care sa-mi placa), mufa USB pentru incarcare telefon, manere incalzite daca mergeti pe frig.

 

Ce mi-as dori de la modelul viitor: sa fie mai mare (eu sunt foarte inalt - oricum, am impresia ca dintre naked-urile de 1000 e cel mai mare la ora actuala; GSR-ul de 600 stiu ca era mult mai mare decat Hornet-ul) si sa fie mai usor (am spus mai sus ca sunt foarte slab). Ma gandeam daca ar inlocui toate partile din plastic (care in afara de suportul de numar au oarecum doar rol estetic) cu fibra de carbon foarte subtire (e.g. doar 2 straturi de armatura)... Sper ca intr-o buna zi sa am un motor de maximum 175 de kg... poate la pensie.

 

Toate cele bune!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 months later...
La 17.06.2019 la 16:05, Kassu a spus:

Parerea mea sincera este ca nu se merita sa faci trecerea de la k1200r la gsxs1000f.

Obligatoriu trebuie sa faci un test ride inainte. ;) 

Pe mine ma bate gandul sa trec la cb1000r+ , da' asta e alta poveste...

 

 

parerea mea este ca n-as schimba L8-ul meu 1000F cu nici macar o singura motocicleta existenta in prezent :) este combinatia perfecta de street/sport/touring

20190917_180246_HDR.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 12.10.2019 la 20:13, terowf a spus:

parerea mea este ca n-as schimba L8-ul meu 1000F cu nici macar o singura motocicleta existenta in prezent :) este combinatia perfecta de street/sport/touring

20190917_180246_HDR.jpg

La cati bani ai bagat in ea, ar fi culmea sa ai alta parere... 🤣

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 13.10.2019 la 21:08, Kassu a spus:

La cati bani ai bagat in ea, ar fi culmea sa ai alta parere... 🤣

Stii ca nu as fi facut asta daca nu simteam ca este ceea ce am spus mai sus😎
Ok, nu e cea mai tare si mai perfecta, are mici minusuri, de exemplu simti lipsa de putere pe liniile drepte, dar compenseaza cand vine vorba de ciclistica si confort!

p.s. daca tot te bate gandul sa treci la cb, daca te gandesti sa-i faci vant nakedului, da-mi un pm cu pretul, as fi interesat, daca s-ar apropia de bugetul pe care il am pt un naked ^^

Editat de terowf
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 2 ore, terowf a spus:

Stii ca nu as fi facut asta daca nu simteam ca este ceea ce am spus mai sus😎
Ok, nu e cea mai tare si mai perfecta, are mici minusuri, de exemplu simti lipsa de putere pe liniile drepte, dar compenseaza cand vine vorba de ciclistica si confort!

p.s. daca tot te bate gandul sa treci la cb, daca te gandesti sa-i faci vant nakedului, da-mi un pm cu pretul, as fi interesat, daca s-ar apropia de bugetul pe care il am pt un naked ^^

PM sent. 

:)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 6 months later...
  • 3 months later...

Salut!

 

Ce mai faceti, dragi colegi?

 

Eu ma pregatesc pentru o tura de 2 saptamani Tokyo - Hokkaido si retur.  M-am tot uitat dupa niste suporti de bagaje la pret decent, dar nu am gasit. Ca design, suportii de le Ventura imi plac cel mai mult, dar nu ajungeau in timp util, plus ca au acelasi pret ca alte marci mai cunoscute. Initial voiam sa iau doar suportii pentru bagajele laterale, dar la Givi iti trebuie ori o piesa extra, ori suportul de topcase pentru a instala cadrul lateral. Cum piesa aia extra costa 1/4 ~ 1/3 din pretul suportului pentru topcase, am ales varianta din urma. Nu prea am dat atentie site-ului la cumparare si, cand a sosit suportul pentru topcase, surpriza - nu are si placa de instalare, trebuie achizitionata separat. Am hotarat sa cumpar placa de aluminiu pentru bagaje textile (i.e. nu se poate instala un topcase pe ea, doar iti legi sacii cu  lucruri), dar oricum nu ajunge in timp util; nu ca as fi avut nevoie, bagajele laterale sunt suficiente. Toata distractia asta costa cam 500 de Euro - mi se pare enorm.

 

O sa pun niste poze cand instalez suportii pe motocicleta.

 

Voi cum mai sunteti?

 

Sanatate tuturor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 7 months later...

Pe 26 aprilie are loc lansarea oficiala a noului GSXS1000.

Dupa experienta neplăcuta avuta cu modelul actual, sigur nu o sa ma aiba de client in următorii doi-trei ani...

 

New Suzuki GSX S1000, Official Teaser Video

 

Editat de Kassu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 months later...

Salut!

 

La 06.04.2021 la 5:33, Kassu a spus:

Dupa experienta neplăcuta avuta cu modelul actual, sigur nu o sa ma aiba de client in următorii doi-trei ani...

 

Care a fost problema?

 

In alta ordine de idei, care ati umblat la furca? Am nevoie de sfaturi. Am impresia ca s-a slabit furca in jug si as vrea sa stiu cum o strang la loc - in afara de piulita aia mare (cred ca e un 32), mai trebuie strans ceva? Motocicleta are doar 7000 de km, deci nu cred ca problema e de la rulmenti; plus ca am citit ca au avut si altii problema asta. Intreb aici pentru ca nu am avut timp sa ma uit in manual; o sa fac si asta daca nu primesc raspunsuri aici.

 

Multumesc!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Snatchy throttle. Am rezolvat-o cum am putut, fara resoftare ECU. In final am putut sa merg cu ea, desi fata de GSX650F, mergea mult mai rau.

 

Se pare ca noul model are reviewuri foarte bune, cel putin pana in acest moment.

Stau cu ochii pe el. Doi ani pana m-oi decide, am cu ce sa ma plimb....

 

 

1 oră în urmă, CapnJackSparrow a spus:

Salut!

 

In alta ordine de idei, care ati umblat la furca? Am nevoie de sfaturi. Am impresia ca s-a slabit furca in jug si as vrea sa stiu cum o strang la loc - in afara de piulita aia mare (cred ca e un 32), mai trebuie strans ceva? Motocicleta are doar 7000 de km, deci nu cred ca problema e de la rulmenti; plus ca am citit ca au avut si altii problema asta. Intreb aici pentru ca nu am avut timp sa ma uit in manual; o sa fac si asta daca nu primesc raspunsuri aici.

 

Multumesc!

 

How to set, service and adjust Steering Stem Bearings like the pros

Editat de Kassu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

Salut!

La 30.08.2021 la 23:04, Kassu a spus:

How to set, service and adjust Steering Stem Bearings like the pros

 

Multumesc! Am vazut videoclipul si am ajuns la concluzia ca e mult prea complicat sa fac eu asta acasa si ar dura prea mult, plus ca nu sculele necesare. Asa ca m-am dus cu ea la service. Am sa fac si un pic de off-topic, povestind una-alta. Am facut programare la dealer-ul de la care am cumparat motocicleta - magazin care comercializeaza motociclete noi si second-hand, cateva accesorii moto si care are si un mic service, cu cativa mecanici despre care estimez ca ar avea 40-50 de ani. Cand am cumparat motocicleta, in urma cu 3 ani, magazinul vindea mai mult de 50% motociclete noi, acum cred ca erau sub 10%; plus, motocicletele second-hand erau foarte scumpe (e.g. un GSX-R1000 aproximativ in 2010, culoarea visina putreda, oribil daca ma intrebi pe mine, era la vanzare cu peste 6000 de Euro).

 

In drum spre service am tot incercat sa reproduc problema si parea ca pe franare, aproape de stop, furca "agata" si se simtea un soc in ghidon. Am ajuns la service, a venit unul dintre mecanici, i-am explicat cat m-am priceput eu ca e ceva in neregula, ca se aude un zgomot dinspre furce/jug pe finalul franarii. A facut cateva teste de franare fara incarcare - nu se simtea nimic, apoi s-a urcat pe ea si a mai facut cateva teste, a fost de acord ca e ceva in neregula si a bagat motocicleta in service. Eu speram ca ma duc sa fac altceva cat fac ei constatarea, dar socoteala de acasa nu s-a potrivit cu cea din targ, a fost nevoie sa stau acolo. Au ridicat motocicleta pe stander, cu prindere in jug si cand verificau mobilitatea au lovit standul cu scule si au rupt capatul levierului de ambreiaj; au venit la mine, si-au cerut scuze, eu le-am zis ca nu face nimic, numai sa termine mai repede cu motocicleta ca am treaba. Au zis ca nu vad nimic in neregula si m-au intrebat daca e in regula sa faca un test in mers si am acceptat; au testat-o cam 9km. Dupa proba in mers mi-au spus ca banuiesc ca e de la rulmentii de la roata fata si i-au verificat, unul dintre rulmenti avea o problema. Asta se intampla Sambata, mi-au zis ca Miercuri vin rulmentii si levierul de ambreiaj; am stabilit ca ne vedem Sambata urmatoare si am plecat acasa (cu moto).

 

Ieri a fost taifun, cand am plecat spre service turna cu galeata, am ajuns acolo fleasca. Le-am dat motocicleta si am plecat sa fac altceva. M-au sunat cand au terminat, am luat agregatul (si rulmentii vechi) si am plecat acasa. Nu am incercat vitejii in trafic, pentru ca inca ploua tare; momentan pare ca am scapat de problema.

 

Stiu ca multi de pe forum ar fi luat foc la faza cu levierul de ambreiaj, dar eu am lucruri mai bune de facut cu timpul meu decat sa fac pe Karen; cred ca e prea mult "hate" nejustificat peste tot. Chiar ma gandeam: "Cine va mai repara mobre cand vor iesi astia la pensie?". O sigura problema am, mi se pare ca noul levier are taieturile de rupere diferite fata de levierul de frana - sper ca nu au pus un levier after-market, ar fi urat din partea lor. Daca e asa, o sa le cer sa-l schimbe data viitoare cand ma duc la service.

 

Pana una-alta, poate cineva incarca o poza cu levierul de ambreiaj original (model 2016), partea dinspre pilot, unde sunt niste taieturi (i.e. banuiesc eu ca sunt facute pentru ca levierul sa se rupa de acolo, nu din alta parte random daca se intampla ceva)? Multumesc!

 

Sanatate tuturor!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

Salut! A montat cineva înălțător de ghidon? Am montat astăzi de la SWMotech sau ceva de genul asta.

 

Mi se par cam tensionate cablurile de la comenzile din dreapta (e.g. acceleratie) când brachez spre dreapta. S-au cam zgârcit cu lungimea cablurilor.

 

Sper să nu am probleme pe termen lung!

20211010_113436.jpg

20211010_113432.jpg

20211010_113423.jpg

20211010_113416.jpg

20211010_113413.jpg

20211010_113343.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cablurile ca si cablurile,dar vezi sa nu fie tensionate firele ce intra in comenzile ghidonului atat dreapta cat si stanga tot asa cand ai ghidonul virat la maxim pe ambele parti. :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O sa ai probleme grave cu cablul de ambreiaj.

Mansonul de protectie o sa fie taiat, iar cablul va freca de muchia superioara a radiatorului .

Si fara înălțătoare, cablul este prost pozitionat din fabrica in raport cu radiatorul. 

Verifica cand virezi ghidonul la maxim in ambele sensuri.

 

Problema s-a discutat pe gsxs1000.org, dar posibila rezolvare a acesteia nu m-a interesat întrucât nu am montat înălțătoare.

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

Salut!

 

De vreo 2 ani tot zic ca o sa fac o nebunie, iar anul asta am tras concluzia ca acum ori niciodata - asa ca am facut turul Japoniei de Vest, 3 saptamani si jumatate (am si lucrat "de acasa" cateva zile), aproximativ 2700 de km, am plecat din Tokyo catre insula Shikoku, de unde am luat feribotul catre Kyushu si m-am intors prin Hiroshima.

 

Am ascultat de baietii mai intelepti si am renuntat la inaltatorul de ghidon pentru tura asta, ca sa nu am surprize. Mai mult, am improvizat un manson dintr-un covor de cauciuc legat cu sarma pentru cablul de ambreiaj, cum a mentionat Kassu mai sus. Am intampinat doar 2 probleme, una din vina mea - intr-o zi cand coboram muntii in Shikoku am condus mai agresiv si am folosit intensiv frana spate, pana am fiert lichidul de frana pe spate si am ramas fara frana spate, iar la intoarcere m-am trezit cu capatul de ghidon din dreapta desfacut, noroc ca am fost pe faza si nu am agatat vreo oglinda cu el.

 

Zilele astea ma duc la Suzuki sa-mi schimbe lichidul de frana. Oricum, trebuie sa fac revizia generala de 10000 de km si 3 ani - antigel, service furca, ulei. Asta cu franele e mai delicata, avand ABS, asa ca o fac la Suzuki, iar restul le fac de la dealerul de unde am cumparat motocicleta i.e. e foarte ieftin si oricum nu am timpul si uneltele necesare sa le fac singur).

 

Nu prea am facut poze cu motocicleta in sine, dar am multe cu locurile si peisajele vizitate (e.g. au fost cateva castele chiar frumoase). Daca e cineva interesat de poze, le gaseste aici: https://www.instagram.com/capndtj/

 

O alta miscare inspirata a fost sa-mi comand casca si cizme de pe FC-Moto. Am doua casti Shoei Z-7, dar cum am povestit pe topicul Shoei, nu se potrivesc bine pe forma capului meu; le-am cumparat pentru ca nu aveam alta optiune la momentul respectiv, iar cei de la standul Shoei au modificat captuseala, adaugand material in zona tamplelor ca sa-mi vina cat de cat. Eu la castile Shark port masura S, iar la Shoei am luat L si tot ma strangea, dupa cateva ore incepea sa ma doara capul. Asa ca am cumparat un Shark Ridill, masura M, e un pic larga la obraji, dar acum port apart dentar, deci nicio sansa sa pot sta cu o casca stramta pe cap 7 - 8 ore pe zi. Apoi am luat o pereche de cizme Dainese Torque Out, pentru ca eu foloseam o pereche de ghete RS Taichi in mod normal si nu sunt confortabile cand mergi pe jos; cizmele Dainese fac toti banii (e.g. nu prind miros chiar daca le folosesti vara la 35 de grade).

 

Cam asta ar fi. Daca aveti intrebari, nu ezitati!

 

Sanatate tuturor!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 9 months later...

Salutare tuturor!

 

Revin cu intrebarea legata de prelungirea cablurilor de acceleratie si ambreiaj: Cum as putea sa fac asta? O optiune ar fi sa cumpar eu cabluri aftermarket si sa le fac singur, dar pare laborios. Ma gandeam daca nu as putea sa iau cabluri de la alt model Suzuki (e.g. V-Strom), dar nu gasesc lungimea cablurilor pe Internet.

 

Alte idei?

 

Multumesc!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...