Sari la conținut

Suzuki GS 500 1993


Maxim Marco Laurentiu
 Share

Postări Recomandate

Am aruncat o privire peste celelalte postari si am ramas uimit cata dedicare exista in Romania in privinta motoarelor :D recent am luat si eu permisul "A2" ca nah asa e legea si prima mea achizitie , un GS 500 din 1993. Toate bune si frumoase doar ca era varza si am inceput sa bag niste banuti in el din pacate nu am poze inainte / dupa pentru modificarile estetice dar le pot enumera aici.

 

*Stiu ca GS-urile in general sunt definite de farul acela urias dar am decis sa ii pun o masca Cyclop Streetfighter ceva asemanator cu cel de la Ducati

*Semnalizatoare mai mici

*Toba de Kavasaki Ninja pentru un plus de sunet , ce sa zic vecinii nu prea ma au la suflet

 

Acum vine partea tehnica :D in principiu cei mai multi bani i-am aruncat pe consumabile.

 

*Placute si discuri de frana noi

*Etrier fata nou

*Kit lant , filtru de aer , ulei .... si restul in general tot ce era plastic / cauciuc / garnituri

*Flanse admisie

 

Mai am de investit putin in partea estetica deoarece mai are gateva zgarieturi pe rezervor si pe cadru , o retapitare pe sa si carene spate noi. Dupa cum am zis este primul meu motor in principiu l-am cumparat sa ma invat avand in vedere ca sunt nou in ale motociclismului dar am inceput sa ma atasez destul de mult de buburuza asta de 500 :D

 

O sa mai pun niste poze dupa ce se mai schimba vremea

 

post-93267-0-22633000-1458847399_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Arata ca un liliac, Farul stoc e mai misto si se portiveste mai mult cu linia mobrei.

Semnalizarile mai mici sunt ok, originalele sunt odioase.

Toba e cam mare pt gs.

Daca tie iti place....nu conteaza parerea altora.

Drumuri bune...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O sa mai pun niste poze dupa ce se mai schimba vremea

Te rugam NU! :crack: E urata tare masca asta! E una dintre cele mai nasoale aberatii facute vreodate. Nu pot intelege ce gusturi avea persoana de a conceput-o.

 

Mobra e marfa, mi-am dorit intotdeauna un GS, insa nu am avut noroc de el. Mi se pare o mobra f reusita.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:D multumesc pentru feedback din pacate farul original era spart iar masca era ceva mai ieftina decat un far original oricum o sa mai caut pe la dezmembrari sa vad. Mie sincer imi place mult cum se vede noaptea cu masca ceva mai bine decat cu far ( am facut scoala pe un gs 500 si am prins cateva ture de noapte :)) )

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Custom sau street fighter inseamna, de obicei, un motor la care proprietarul s-a gandit sa tuneze o parte sau alta, din motive estetice. Faptul ca cineva a schimbat un far spart cu cea mai ieftina solutie din comert nu-l face "street fighter", ci adaptare buget. Aceeasi parere o am si pentru toate celelalte "street fightere" ale prietenilor mei, ajunse asa in urma accidentelor minore.

Sincer, cred ca farul standard dadea mult mai bine.

 

P.S. Sa vezi un GPZ la care s-a inlocuit masca frontala cu un far cu 2 lupe, si i-au ramas radiatoarele la vedere, aia da hidosenie. Dar ce sa-i faci, daca alea 2 lupe au costat doar 100 lei.....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

baietii , mai usor cu criticile , asta nu e o motocicleta la care sa conteze aspectul , faptul ca baiatu a investit banii in frane spune multe despre el , parerea mea e ca decat sa mai schimbe farul sau alte chestii de design, mai bine baga banii in consumabile si se bucura de mobra asa cum e ea , gs-ul daca il intretii corespunzator suporta forja onorabil , o zic din propria experienta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

baietii , mai usor cu criticile , asta nu e o motocicleta la care sa conteze aspectul , faptul ca baiatu a investit banii in frane spune multe despre el , parerea mea e ca decat sa mai schimbe farul sau alte chestii de design, mai bine baga banii in consumabile si se bucura de mobra asa cum e ea , gs-ul daca il intretii corespunzator suporta forja onorabil , o zic din propria experienta.

 

:) stai linistit atata timp cat sunt critici constructive nu ma supar :D ideea e ca mie imi place cum se comporta pe drum in legatura cu aspectul nu m-am prea legat de ea , mai mult pe partea tehnica sa mearga motorul bine si sa imi ofere siguranta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...