Sari la conținut

Grupul posesorilor de Yamaha XV950 (sau Bolt)


pitesti2010
 Share

Postări Recomandate

Salut tuturor,

 

probabil sunt unul din foarte putinii (sper sa nu fiu singurul) posesori de Yamaha XV950R, motiv pentru care m-am gandit sa creez acest topic. Chiar daca sunt singur in grup, portile sunt deschise. :)

 

Am achizitionat aceasta motocicleta in toamna anului 2015, cu 0 km la bord. Din pacate, pana acum nu am apucat sa fac multi km dar, din cei cativa pe care i-am facut pot spune ca ma distreaza destul de mult acest model. Drumurile au fost scurte si doar cateva. Astept cu nerabdare caldura, astfel incat sa incep sa o cunosc si la drum, nu doar in garaj.

 

In Europa este cunoscuta ca XV950, cu sau fara R. Diferenta dintre modele consta in dotarea cu ABS (cea cu R are ABS) si cu un alt tip de amortizor pe spate. In SUA este cunoscuta sub numele de Yamaha Bolt.

 

Am atasat o fotografie cu ea. Pe masura ce o sa mai merg, probabil o sa am mai multe fotografii si impresii. Pana atunci, daca mai sunt posesori, ii rog sa completeze topicul cu impresiile lor.

 

post-90830-0-65190600-1458915268_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am calarit una anul trecut si sincer,mi-a placut. :hug:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si eu am test-drive-uito. Super fasneata. Nu mi-a placut pozitia filtrului de aer care m-a cam incomodat la picior. O mica paranteza. R-ul are si suspensii pe gaz din ce stiu eu. Versiunea simpla parca are amortizoare clasice dince imi amintesc.. Sa o stapanesti cu placere!

Editat de Nocturnus85
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intr-adevar, carcasa filtrului de aer este destul de proeminenta. Probabil dupa o perioada de mers, o sa ma obisnuesc cu ea.

Amortizoarele sunt pe gaz (si sunt si portocalii).

Multumesc.

» Post actualizat in 20 Apr 2016 02:04

A fost un sfarsit de saptamana cu vreme frumoasa si calduroasa asa ca, am dat bice sambata si duminica pe drumurile patriei. Ceea ce pot sa spun pana acum sunt urmatoarele:

- pozitia este confortabila;

- suspensia spate (asa cum a spus si Cavaleru) este destul de dura si se resimte mai ales in cazul unor denivelari repetate sau mai pronuntate. Asta inseamna ca dupa o ora de mers pe drum mai stricat aveam sentimentul ca stau pe o scandura, nu pe sa. O sa reglez suspensia mai pe "moale", sa vad apoi ceva diferente;

- filtrul de aer nu incomodeaza. Dupa ce te asezi la drum, nu se mai simte, piciorul departandu-se de el;

- lipsa parbrizului se resimte destul de rau incepand cu 90 km/h

- trage bine de tot;

- la virajele luate mai cu aplomb te atentioneaza imediat scaritele. Trebuie cumpatare la abordarea lor;

- sentiment placut in timpul conducerii;

- resimt lipsa turometrului si/sau a indicatorului treptei de viteza in care te afli;

- consum combustibil: 160 km cu 6 litri benzina.

Concluzie: imi place. Este confortabila la drumuri nu foarte lungi, manevrabila, echilibrata.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

Salut! Cristi sant ,

Vreau sa spun ca ma bucur pentru topicul deschis de tine si ma alatur tie cu o Yamaha xv950 ABS midnight black care o sa-mi ajunga cam in 15 zile...

Vin cu imagini si primele impresi...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut si bine ai venit!

Ma cam speriasem, fiind singur pe aici. :)

Nu pot decat sa te felicit pentru achizitie. Merita din plin. Mie imi place foarte mult motoreta. Abia astept sa o vad.

De la ce dealer ai luat-o?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Revin la partea cu suspensia. Am setat-o pe soft (setat este foarte mult spus. Doar am invartit rotita de reglaj de la arcuri). Vreau sa stiti ca este mult mai confortabila. Imi place mai mult asa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

Intre timp, am mai facut cateva adaugiri motocicletei: i-am pus parbriz, spatar la saua pilotulu si portbagaj in locul seii pasagerului.

Schimbarile sunt bine venite, astfel: parbrizul - acum pot sa merg linistit si cu viteza de 120 km/h iar depasirile pe care le fac nu mai sunt problematice din cauza curentului pe care il luam in piept; spatarul - imi da un confort suplimentar la drum lung. Nu mai resimt durerea de mijloc iar denivelarile nu mai par asa de radicale. Prin faptul ca ma pot sprijinii, ma relaxez fizic mai mult si ma pot concentra mai bine pe drum.

In privinta portbagajului nu am ce sa spun mai mult. Este util si practic, eu folosind un rucsac (luat de aici de pe forum) in care sa pot transporta diverse (chiar si un tub pentru o eventuala pana de roti). L-am folosit cu succes de cateva ori (rucsacul) si sunt multumit.

Ce am mai observat: eu folosind o casca dual-sport, imediat dupa instalarea parbrizului mi-a fost greu sa mai merg cu ea. Curentii de aer se opreau fix in casca si imi dadeau vibratii extraordinare in cap. A trebuit sa ii scot cozorocul si s-a mai ameliorat treaba dar, tot trebuie sa imi cumpar alta casca dedicata strazii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 6 months later...
  • 1 year later...

That's plain stupid! Si sa mergi pe vremea aia, si sa incerci sa faci loc masinii acolo...

 

Sigur mai este macar un Bolt in Bucuresti, doar ca proprietarul nu stia ca-i zice si Bolt. Ma lua cu XV 950 si atat. Si probabil nu se da pe forum...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Imi place foarte mult cum arata,,,pe vremea cand a aparut modelul,aveam Virago535 si cochetam cu ideea de a trece la varianta asta.

Am fost la drive test si sincer,am fost dezamagit de pozitia pe motor dar mai ales de garda la sol...in primul sens giratoriu am raschetat cu scaritele de parca eram pe circuit...si nu aveam mai mult de 20-30 km/ora. Intre timp am schimbat clasa desi,recunosc,tot imi place cum arata. :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Adevarat graiesti. Se atinge repede cu scaritele, motiv pentru care virajele trebuiesc abordate mai usurel. Pe mine nu ma deranjeaza deoarece eu oricum merg mai linistit de felul meu. Doar ca pe colegii cu care ies ii cam incurc, din cauza vitezei mai mici de deplasare pe curbe.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 6 months later...

Salutare!

Am si eu, de vreo trei luni, o Yamaha XV950 Racer. Pt cine e din Bucuresti sau din regiune, poate ne vedem sa schimbam impresii sezonul asta, daca tine vremea cu noi.

@pitesti2010, si eu am resimtit lipsa turometrului, drept pt care i-am luat un bord dedicat de la Koso. Acum e mult mai ok, arata turatia, treapta de viteza etc... Dar te cam ia groaza cand te uiti la temperatura uleiului. Daca ii dau peste 130, ajunge pe la 140 de grade.

 

 

Asfalt uscat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

Am și eu o "neagră" de anul trecut.

Eu am făcut anul acesta aproape 4.000 cu Bolt-ul meu (inclusiv o Vama Veche ) și nu am avut probleme majore. Are al meu o hibă la nul, nu sta bine, și se oprește in mers brusc - not funny...

Uleiul e așa cum l-am pus în primăvară.

Are un voblaj la 60-70 la oră, dar cică din echilibrare și/sau gume altele decât cele originale se rezolvă. Nu îi plac drumurile scuturate, clar. Ne-am întors pe ruta Slobozia-Buzau si de la vibrații era să-mi pierd Nr..... S-a rupt efectiv tabla in jurul șuruburilor de prindere.

Ideea e că mie îmi place rău de el, așa că am să încep să-i fac upgrade-uri.

Suspensii Ohlins, crashbar, comenzi avansate etc.

Poze cu "negrul" meu găsești și pe FB (Sile Șandru).

Toate cele bune și o iarnă scurtă

» Post actualizat in 24 Sep 2018 15:12

Salutare,

Am și eu o "neagră" de anul trecut

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Lipstik, si eu as vrea sa-i iau un bord care sa imi arate turatia si treapta de viteza. Daca imi poti da mai multe detalii, mi-ar prinde bine. Am vazut pe site la Yamaha ca ar avea si ei ceva, dar m-a cam linistit pretul.

Mi-am pus indicator de temperatura la uleiul de motor, in locul jojei de ulei. Mie mi-a stat uleiul pe la 120 grade maxim, indiferent cat de cald a fost afara. O singura data mi-a crescut peste 130, la ralanti, si mi-a oprit si motorul cand a crescut temperatura. Dar deh, poate are vreo abatere termometrul meu.

 

@SileSan, intr-adevar, nu ii plac drumurile denivelate. Am tot mers pe ele (Pitestiul este inconjurat numai de drumuri denivelate) si, in afara de disconfortul din zona fundului, nu am sesizat alte probleme la motoreta care sa fie cauzate de vibratii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Lipstik, si eu as vrea sa-i iau un bord care sa imi arate turatia si treapta de viteza. Daca imi poti da mai multe detalii, mi-ar prinde bine. Am vazut pe site la Yamaha ca ar avea si ei ceva, dar m-a cam linistit pretul.

Mi-am pus indicator de temperatura la uleiul de motor, in locul jojei de ulei. Mie mi-a stat uleiul pe la 120 grade maxim, indiferent cat de cald a fost afara. O singura data mi-a crescut peste 130, la ralanti, si mi-a oprit si motorul cand a crescut temperatura. Dar deh, poate are vreo abatere termometrul meu.

 

@SileSan, intr-adevar, nu ii plac drumurile denivelate. Am tot mers pe ele (Pitestiul este inconjurat numai de drumuri denivelate) si, in afara de disconfortul din zona fundului, nu am sesizat alte probleme la motoreta care sa fie cauzate de vibratii.

https://www.digital-speedos.co.uk/gauges-c4/motorcycle-gauges-c27/multifunction-gauges-c29/koso-yamaha-xv950-bolt-scr-models-plug-and-play-gauge-tnt-b-p638

 

Nici asta nu e ieftin deloc, dar ai pe el turatie, treapta viteza, temoeratura ulei, plus toate celelalte facilitati pe care le ofera cel original. Mai mult, poti sa il setezi la instalare sa inceapa numaratoarea kilometrilor de la o valoare mai mare de zero, daca vrei sa nu faci pierduti kilometri inregistrati de bordul vechi

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Doar scoti mufa bordului vechi si il pui pe cel nou. E facut pt modelul asta. Singurul dezavantaj e de ordin estetic, pt ca bordul nou e un pic mai mic in diametru decat cel vechi, cam jumatate de cm.

Daca vrei, ne vedem intr-un weekend sa il vezi mai de aproape.

Editat de Lipstick
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 months later...

Toata stima Domnilor

motorul racit cu aer merge in regim ridicat de temperatura. La Boltul meu folosesc Motul 7100 10w50 si nu am nici o problema cu schimbari de viteza sau opriri motor. 7800 anul asta cu tura 3 zile Bulgaria la 38 grade.

Voblajul este de la anvelopele stock spun unii. Le schimb si eu la anul si va spun

Virajele se iau diferit datorita modelului - cruiser urban. Te inveti la viteze mari sa le abordezi in stil Grand prix prin deplasarea corpului.

sa aveti viata!

 

Editat de misu67
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

Va salut din nou domnilor

Am gasit pe fb o comunitate a posesorilor de Bolt - Bolt Brotherhood - care nu este club ci doar comunitate internationala pentru schimb impresii si sprijin prietenesc intre detinatorii de Bolt.

Eu am intrat.

https://www.facebook.com/groups/775675159285127/?ref=share

Am creat deasemeni un subgrup pentru Romania- Yamaha XV950 Bolt Romania

https://www.facebook.com/groups/2243424885930961/?ref=share

Daca sunteti interesat sa aderati ca membrii, sunteti bineveniti !

Nu implica taxe decat comunicare despre pasiunea noastra - moto.

Sa aveti un an nou plin de bucurii, ture frumoase si asfalt uscat!

Misu

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...