Sari la conținut

[ajutor]gilera typhoon 125


Postări Recomandate

Salut,detin scuterul asta de ceva timp si nu l-am mai pornit de vreo 2 ani,insa acum cand l-am pornit imi scote un fum alb/albastrui la toba si imi picura benzina la carburator (unde e surubelul ala pentru surplus)si nu imi mai sta la relanti pe langa mai si vibreaza tot.


Scuter e din 1996 si e in 2t si are 12 mii km are racirea pe aer.am atasat si un video mai jos



Multumesc


Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

fumul pare totusi putin cam mult...deci amestecul bogat,probabil nu-ti inchide benzina ,de la atata stat.....mergea bine acum 2 ani? daca da , da-i jos toata benzina pana la ultimul strop,desfa si surubul de golire a canii carburatorului , asa trebuie sa iasa si mizeria care se depune pe fundul canii si s-ar debloca si cuiul pontou, si cum zicea colegu....pune-i benzina proaspata , preferabil 2 litrii cu 150 grame ulei amestec. vibratia poate sa fie de la rulmentii ambielajului,sper sa nu fie de la ambielaj chiar , depinde cum si unde a stat 2 ani...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

fumul pare totusi putin cam mult...deci amestecul bogat,probabil nu-ti inchide benzina ,de la atata stat.....mergea bine acum 2 ani? daca da , da-i jos toata benzina pana la ultimul strop,desfa si surubul de golire a canii carburatorului , asa trebuie sa iasa si mizeria care se depune pe fundul canii si s-ar debloca si cuiul pontou, si cum zicea colegu....pune-i benzina proaspata , preferabil 2 litrii cu 150 grame ulei amestec. vibratia poate sa fie de la rulmentii ambielajului,sper sa nu fie de la ambielaj chiar , depinde cum si unde a stat 2 ani...

Deci da acu 2 ani de zile mergea perfect,scuterul a stat afara invelit cu paturi si ciolofan...Am dat jos carburatorul l-am curatat(a avut mizerie multa) i-am pus bujie noua ulei nou benzina proaspata dar tot asa face si tot la fel curge benzina la cuiul pentru surplus

Am reusit sa-l tin la relanti dar sau dus in 10-15 minute 2 litri de benzina si mi se pare ca consuma foarte mult

Totusi am fac si chestia cu uleiul in benzina chiar daca are separat ?Nu ma prea pricep la scutere si bani nu prea am sa-l duc in service..

Are si momente cand vibreaza tare si cand merge bine..straniu pentru mine..

multumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca zici ca are pompa separata de ulei ptr amestec si stii sigur ca merge ok, lasa-l asa nu-i mai amesteca tu uleiul in benzina.

 

statul afara la temperaturi de iarna si de vara (deci diferente mari ) nu face deloc bine unui utilaj ,mai ales garniturilor de cauciuc ( admisie,carburatie,furtune alimentare) ,plus ca se depun mizerii pe fundul rezervorului care la prima pornire ... le-ai si descoperit, ajung in carburator . un utilaj se pastreaza undeva in interior daca sta mai mult de 2 luni nepornit cu bezina ori scoasa ori rezervorul lasat pe oprit.

 

zici ca l-ai curatat si tot asa face , ori ai dereglat lamela cuiului pontou si iar trebuie luata la reglat , ori nu l-ai curatat cum trebuie ....corect e cu solutie de decarbusov lasat inmuiat vreo 20 min (evident bucatele facut ) intr-un lighean , suflat cu aer comprimat prin toate orificiile ... inca iti curge benzina ca la balamauc si ai amestec bogat de aia o haleste repede si scoate atata fum.

Editat de mad_max_86
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

corect,dar nu stiam sa se uzeze segmentii stand nepornita......mai poate sa fi ramas vreun segment blocat pe canal din cauza statului :stuck: cu toate ca la cat a barait-o trebuia sa-si fi dat drumul.......intai sa-si puna la punct carburatorul.

Editat de mad_max_86
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Razvan:

Ii bagi ulei in benzina sau are pompa de ulei?

Are pompa de benzina separat

 

daca zici ca are pompa separata de ulei ptr amestec si stii sigur ca merge ok, lasa-l asa nu-i mai amesteca tu uleiul in benzina.

 

statul afara la temperaturi de iarna si de vara (deci diferente mari ) nu face deloc bine unui utilaj ,mai ales garniturilor de cauciuc ( admisie,carburatie,furtune alimentare) ,plus ca se depun mizerii pe fundul rezervorului care la prima pornire ... le-ai si descoperit, ajung in carburator . un utilaj se pastreaza undeva in interior daca sta mai mult de 2 luni nepornit cu bezina ori scoasa ori rezervorul lasat pe oprit.

 

zici ca l-ai curatat si tot asa face , ori ai dereglat lamela cuiului pontou si iar trebuie luata la reglat , ori nu l-ai curatat cum trebuie ....corect e cu solutie de decarbusov lasat inmuiat vreo 20 min (evident bucatele facut ) intr-un lighean , suflat cu aer comprimat prin toate orificiile ... inca iti curge benzina ca la balamauc si ai amestec bogat de aia o haleste repede si scoate atata fum.

Mersi am sa mai incerc sa-l mai curat o data..cu produsul care mi-ai zis..prima data l-am desfacut si l-am pus intr-un lighean cu benzina si l-am lasat peste noapte pe urma l-am suflat prin toate orificile..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare motorul de la typhoon e un pic mai fumogen , dar ce se intimpla la tine este un pic mai diferit .Din rezervorul de ulei s-a scurs ulei prin pompa, carburator apoi in piston ... din piston a ajuns in carter iar de acolo s-a depozitat in toba , in momentul cind l-ai pornit toba se incinge iar uleiul este eliminat prin aceasta forma afara din toba . Am patit asa si eu cu un booster a scos fum cam vreo doua zile (a trebuit sa-l pornesc fara toba care era plina de ulei ) ...cca 120 km cam doua ore de functionare , in acceleratie nu in relanti .

Chestia cu , consumul excesiv e diversa , cred ca in momentul cind ai umblat la carburator ori ai dereglat surubul care regleaza aerul in carburatie ori ai modificat nivelul de benzina in carburator . De verificat si cit este de curat filtrul de aer , su timpul se poate murdari de ulei de la refulul de la carburatie , este normal pentru 2 t .Il speli doar cu benzina si-l lasi sa se usuce in voia lui ...

Ca sa accelerezi curatatul tobei de escapament poti folosi un foen industrial cu care impingi aerul fierbinte in toba si in felul acesta se arde mai rapid

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Salut scuze de intarziere.

L-am facut sa stea la relanti ,cauza a fost furtunule care ieseau din pompa spre carburator (acu nu mai scoate fum deloc),el nu avea nimic functiona perfect ,am pus furtunul de vaccum pe tur si turu pe vaccum si il ineca,acu partea proasta din cate am citit pe internet pe vaccum nu ar trebui sa curga benzina din rezervor ar trebui sa aspire din carburator nu?

Am pus bine furtunele turu pe tur si vaccum pe vaccum tot il ineaca dar daca scot vaccum merge nu il ma ineaca dar se opreste dupa un timp.

Acu am pus un dop pe vaccum si merge dar merge un timp si apoi se opreste ceea ce eu cred ca e de la pompa aia care iese din rezervor ,am dat jos pompa si am suflat prin orificele alea si iese aer pe toate indiferent pe care sufli.(am si suflat si am si tras )

Cu dop pe vaccum merge si fuge si nu consuma ,ca am pus 300 ml. de benzina si inca mai am(100 ml. cred).Acu faza e trebuie sa schimb pompa sau poate sa fie de la altceva?

Multumesc pt timpul acordat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cu dop pe vaccum dupa un timp nu mai se face aerisirea circuitului cum trebuie,asa pateam la aprilia pegaso...da ar fi bine sa verifici pompa,pe undeva trebuie sa fie si o membrana de vacum care aia trebuie sa iti lucreze cu acel furtun si daca aia e sparta si-ti intra aer aiurea pe furtun tot timpul o inneaca ,circuitul cred se aseamana cu cel de la suzuki gs500.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Man, vezi ca ai incurcat grav furtunele alea.

Furtunul mai subtire-de vacuum- trebuie conectat la racordul de dupa carb care preia vacuumul din admisie-deschide astfel p-pa de comb care la modelul asta e pe vacuum.

Furtunul mai gros-de tur- trebuie bagat in racordul carburatorului-pe acolo intra benzina in carb.

Daca astupi vaccumul cu dop nu ai facut nimic -motorul merge cat are benzina in carb si apoi se opreste cum ai patit tu.

Dupa cum spui tu ai problema cu p-pa aia-costa pana in 15 lei

Hai spor la treaba!


» Post actualizat in 19 Apr 2016 18:38

http://www.generalmotor.ro/cumpara/pompa-benzina-2t-1435466

uite aici ce-ti trebuie tie

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...