Sari la conținut

Accident Pta.Chibrit - Bucuresti


trazuu
 Share

Postări Recomandate

Salutare . azi am avut un mic accident .Un nene nu mi-a acordat prioritate in timp ce ma deplasam pe str Dornei catre Av. Popisteanu. El a facut stanga de pe str.Parangului si nu s-a asigurat ( a zis ca nu m-a vazut ) , m-a lovit in coapsa stanga si apoi in partea din spate a mobrei , m-am dezechilibrat si m-am dus taras , atat eu cat si mobra . NU aveam mai mult de 20km / h . Am mers la politie , mi-a dat toate actele necesare dosarului de daune ( are rca la Euroins ) . Un coleg de la munca mi-a sugerat sa ma duc la reprezentanta Suzuki de pe Giurgiului sa obtin deviz de reparatie iar apoi sa merg la asigurator . E primul accident auto/moto la care ar trebui sa umblu sa repar atelajul , deci nu prea stiu care-s pasii . Taica-miu e proprietarul motocicletei . In afara de daunele din poze mai am parbrizul ( care nu e cel original ) spart intr-un colt , semnalizarile de pe stanga rupte si pe codita cateva zgarieturi superficiale .

 

Care-s primii pasi de urmat ca sa mi repar caruta si/sau echipamentul ?

 

 

 

post-85924-0-19795200-1459792471_thumb.jpg

post-85924-0-78352400-1459792473_thumb.jpg

post-85924-0-71973400-1459792475_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut, pe mine m a daramat sezonul trecut un tip cu auto, la fel am avut daune superficiale dar adunate costau ceva . Am fost la un service cunoscut si sau cam aruncat la bani iar asta ma cam intarziat cu dosarul, in final m-au despagubit cu o suma care acoperea paguba ...si o faci in regie proprie

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca te intereseaza am un capac stator NOU nemontat de vanzare,tel 0724552088

Daca ii dai factura sau bon fiscal o sa-l intereseze dupa ce are OK-ul de la asigurator. Daca nu, o sa-l intereseze doar daca o scoate dauna totala si pastreaza si "epava".

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Colegul tau are dreptate.

Deviz la reprezentanta unde sa treaca tot, dar absolut tot ce e zgariat.

Daca ai cea mai mica urma de zgarietura pe cadru in urma accidentului, neaparat sa o treci (cadrul e piesa scumpa si valoarea piesei plus schimbarea lui ca manopera e scumpa)

Sa ai facturi dupa echipament - costum, casca... si daca ai vreo vanataie poti sa te duci la urgente si sa precizeci ca a fost din cauza accidentului. - asta pentru ca s-ar putea sa te plimbe asiguratorul si atunci iti recuperezi banii din deviz de la cel care te-a accidentat

Grija ca aceasta ultima procedura este de durata... si asiguratorul oricum nu se baga la despagubire decat in urma unei decizii judecatoresti.

Citeste mai multe pe forum.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca ii dai factura sau bon fiscal o sa-l intereseze dupa ce are OK-ul de la asigurator. Daca nu, o sa-l intereseze doar daca o scoate dauna totala si pastreaza si "epava".

de regie proprie ai auzit ???

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

dosare pe echipament, vatamari corporale (Daca exista) si vehicul. adica se fac dosare separate.la ala de vehicul iti faci deviz la reprezentanta si aia e. il depui la asigurator si ii suni din 3 in 3 zile ca astia sunt jigodii.

 

dosarul de echipament separat: bonuri, facturi sau note de oferta care reprezinta valoarea echipamentului la momentul cumpararii sau momentul actual (eu neavand factura sau bon, am cerut la cei de la nolan o oferta la casca si cu aia semnata m-am dus la asigurator). aici bagi si blugi/telefon/orice alt bun material.

 

dosar de daune morale: lipsa vehiculului, vatamare corporala, lipsa utilitatii bunului, alergatul si altele dupa acte si dovezi. le zici expres celor de la asigurare ca futareala de pe acte costa timp si timpul este bani. lipsesti de la serviciu din cauza unui idiot, frica suportata de cazatura, orice e legat de iesirea din normalitate din cauza unui bou.

 

inteles? daca astepti sa te sune ei, ai sa astepti mult si bine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

+1

dosare pe echipament, vatamari corporale (Daca exista) si vehicul. adica se fac dosare separate.la ala de vehicul iti faci deviz la reprezentanta si aia e. il depui la asigurator si ii suni din 3 in 3 zile ca astia sunt jigodii.

 

dosarul de echipament separat: bonuri, facturi sau note de oferta care reprezinta valoarea echipamentului la momentul cumpararii sau momentul actual (eu neavand factura sau bon, am cerut la cei de la nolan o oferta la casca si cu aia semnata m-am dus la asigurator). aici bagi si blugi/telefon/orice alt bun material.

 

dosar de daune morale: lipsa vehiculului, vatamare corporala, lipsa utilitatii bunului, alergatul si altele dupa acte si dovezi. le zici expres celor de la asigurare ca futareala de pe acte costa timp si timpul este bani. lipsesti de la serviciu din cauza unui idiot, frica suportata de cazatura, orice e legat de iesirea din normalitate din cauza unui bou.

 

inteles? daca astepti sa te sune ei, ai sa astepti mult si bine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

suna prima data la asigurari si vezi ce documente iti trebuie pentru deschiderea dosarului de dauna.
Mi mi s-a cerut copie asigurare a celui care a produs accidentul, anexa 2 de la politie si copie dupa CI-ul proprietarului moto, insa la mine a fost cu vatamare corporala.
Nu stiu cum va fi la tine, de aceea e mai bine sa suni la asigurari si sa intrebi.

Va trebui sa vina constatatorul de la asig si sa constate daunele motocicletei. Sau sa te duci tu la centru de daune al asiguratorului daca motocicleta este transportabila. Acesta face un proces verbal initial. Sa fii acolo sa nu uite ala ceva.

Te duci apoi la un service autorizat si obtii de acolo un deviz de reparatie. Vezi ca eliberarea devizului de reparatie costa 18 dau 20 de lei per element constatat.

Trimiti devizul catre constatator.

Casca dupa accident se arunca daca ai dat cu procesorul de pamant.
Va trebui sa deschizi dosar si pentru echipamentul deteriorat.

Mie mi-au aprobat dosarul de despagubire, astept sa intre banii in cont zilele astea.

Succes

Editat de Kosh
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

. Un coleg de la munca mi-a sugerat sa ma duc la reprezentanta Suzuki de pe Giurgiului sa obtin deviz de reparatie iar apoi sa merg la asigurator

 

Nu stiu nicio reprezentata suzuki pe sos Giurgiului....cel mai sigur du-te pe sos Timisoara la MotorTeam sau in popesti la Elf....ambele sunt reprezentante OFICIALE SUZUKI si-ti pot face un deviz cu care te poti duce la asigurator pt recuperarea pagubei.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am vorbit cu cei de la Motor Team din Militari si mi-au explicat cam ce-ar trebui sa fac. Multumesc pentru informatii , va tin la curent de indata ce obtin mai multe detalii . Numai bine .

Editat de trazuu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am gasit pretul de catalog al componentelor ce le am avariate :

 

carena stanga - 2280 lei

codita - 2092 lei

capac stator - 750 lei

levier schimbator viteze - 304 lei

parbriz aftermarket - 200 lei

un set de semnalizari - 40-50 lei

 

+

 

casca - 850 lei

geaca - 930 lei ( pret redus de la 1700 lei )

adidasi - 250 lei

 

daca doresc sa o fac in regie proprie cam la cati bani sa ma astept sa-mi dea ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut.

Nu faci NIMIC in regie proprie. Depui devizul de reparatie la asigurator si ceri sa-ti fie reparata motocicleta.

Ce repari tu in regie proprie? Tu ceri sa ti se repare utilajul, nu e intereseaza pe tine cat costa ca d'aia sunt asigurari obligatorii.

La mine dunele depasesc 10.000 de euro - si inca n-au trecut tot - mi-au dat dauna totala. La tine nu-i dauna totala.

Le pui hartia in brate si tre' sa rezolve.

 

Daca-i iei cu "repar yo in regie proprie", o sa-ti arunce in vant o suma derizorie ca la mucea si ramai batand din buze.

Ma rog, tu poti sa faci ce vrei acum...

Editat de Kosh
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Kosh are dreptate.

Daca motocicleta nu e incadrata ca dauna totala (adica valoarea de reparatie depaseste valoarea de catalog, determinata de vechime si starea estimata de intretinere), atunci nu are rost sa te incurci cu regia proprie, suma pe care o vei primi e derizorie.

La dauna totala esti aproape obligat sa te cirpesti cu ce poti de pe e-bay si SH-uri, daca chiar vrei sa resuscitezi troaca.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am primit nota de constatare , ma duc la Motor Team sa iau deviz .

2uoj6t2.jpg


» Post actualizat in 13 Apr 2016 11:51

Edit : Valoare totala deviz ( carena fata + stanga + codita + capac stator + schimbator ) = 1915.96 EUro

Editat de trazuu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

hai sa incer sa te ajut cu pasii standard care se fac in cazul tau si cateva sfaturi:
1.la locul accidentului daca poti sa te misti faci niste poze inainte sa sari la batai.daca din anume considerente (persoana de treaba,vecin,blonda cu tzate mari) poti sa faci o amiabila(dar NU ESTE DE RECOMANDAT DACA VREI SA ITI REPARI MOTO ANUL CURENT)poti merge la accidente usoare'' daca nu ii ia permisul soferului de conserva gen a schimbat banda,te-a lovit din spate,daca e vorba de neacordare de prioritate sau orice alta conjunctura prin care ii este suspendat pemisul o sa ai surpeiza la la politie sa declare altceva doar sa nu ii i-a pemisul.Cea mai sanatoasa abordare e ca in momentul accidentului sa SUNI LA 112,operatoarea o sa te intrebe daca sunt victime tu o sa zici ca te doare cap,mana,picior samd.o sa vina smurdul si politia,tu poti semna ca pe propria raspundere ca nu ai nimic(asta ca sa nu iti fie retinut permisul pt. cercetari fiind inlocuit de dovada) iar politistul o sa intocmeasca actele de constatare la fata locului NEPUTAND FI CONTESTATE DE ASIGURATOR.stai langa politist si ii zici in detaliu ce piese sa iti treaca pe deviz,e foarte important ca o sa ai MARE nevoie la pasul 2.

2.te duci cu moto la asigurator unde o sa iti faca o nota de constatare si poze la piesele vizibil afectate.o sa incerce sa nu iti bage multe piese tre sa putin tupeist ,o sa iti treaca ''REVOPSIRE'' dar nu te intereseaza pt. ca in service NU SE SUDEAZA, NU REVOPSESC,NU LIPESC NIMIC LA MOTOCICLETE pt ca totul vine gata vopsit din reprezentanta..
cu acea nota de constatare o sa te duci la service.

3.odata ajuns la service ai 2 posibilitati.usa a o lasi la reparat asta daca ai pagube minore sau o motocicleta noua cu ''valoare de catalog mare''(eti explic mai tarziu) sau doi iei un deviz cu costul total al reparatiei care te intorci cu el la asigurator si il depui la dosar.de aici ei trebuie sa te contacteze in 15 zile sa iti propuna urmatoarele 3 variante: unu:te trimite cu moto in service sa il repari,doi: iti ofera o suma de bani sa scape de tine pe care o poti negocia sau trei o sa iti declare motocicleta dauna totala cea ce inseamna: iti evalueaza motocicleta dupa catalog in fuctie de an/km din bord/si aspect general(noua,buna,nesatisfacatoare ceva gen si e la latitudinea constatatorului si tre sa ai ''cohones;; sa te certi cu el ca altfel iti trece din oficiu nesatisfacatoare,,invoci carene originale,vopsea recenta,consumabiel noi,cauciucuri,il ameninti ca ai facturi de 2-3-4000e ca ai investit in ea).
DAUNA TOTALA'' INSEAMNA:nu ca nu mai ai ce sa faci cu motocicleta ci doar ca VALOAREA DE REPARATIE A MOTOCICLETEI ESTE MAI MARE DECAT VALOAREA DE CATALOG,acest catalog este aplicat standard de toate firmele de asigurari implementat de csa ei putand sa jongleze cu ''starea motocicletei'' cum ti-am explicat mai sus. ex: moto tau este evaluata la pret de catalog la 4000e iar tu ai venit cu un deviz de reparatie de 6000e.atunci ei o catalogheaza dauna totala si o sa iti dea 4000 din care iti da 3000 si te lasa sa iti pastrezi motocicleta.( sa fiu mai explicit din 4000e epava reprezinta 25%(1000e) din suma si iti da 75% (3000).

4.daca ai acceptat bani din momentul in care ai semnat au 15 zile sa iti vireze banii. DACA NU TE BAGA IN CERCETARE DE FRAUDA care se lasa cu reclamatii la CSA si procese.(o sa iti scriu mai jos depre aspectul asta)

THE END

ACUM SFATURI:

-cheama salvarea si politia nu mai face amiabile.

-stai pe capul la militioan sa iti treaca tot pe constatre.

- ai grija sa nu treaca stare NESATISFACATOARE cand o evaluaza,intreba si fa urat.

-cand te duci cu moto la service pt. deviz dute cel mai bine la reprezentanta,lucreaza cel mai repede,cateodata ti-l da peloc.
costul devizului:yamaha 200ron,suzuki 15ron de reper,bardac 150 dar dureaza cateva zile,KAWA in 4 nici eu nici o cunostinta de amea nu a adus o recenzie pozitiva la adresa lor si cuvatul ''combinatie;manevra'' e la ordinea zilei,united nu stiu dar mi-au cerut 150 sa coboare moto(adica sa regleze 3 suruburi).

-cand te duci la deviz o sa faca si ei poze si e bine sa ai la tine un stik sa iei pozele cu tine ca sigur asiguratorul o sa le ''piarda''
oricum fi ''ATENT'' cu cel care iti face devizul(cel cu ochii in calculator care iti cauta fiecare reper in parte,ca o sa mai ai nevoie de el sa iti trimita devizul pe mail la asig cu cc. la tine plus pozele,plus sa le iei tu de rezerva pe stik).

-cei de la service nu ti-au unflat devizul ca este ilegal si doar si-au luat inserios munca si au taxat orice dauna cat de mica.
ps. sa nu faci greseala sa iti bagi o piesa care ar fi imposibil sa se loveasca din dinamica accidentului,gen ai accident frontal si tu iti bagi stopul frana.
caz in care dupa cele 15 zile de la intocmirea dosarului daca ceva pare dubios dosarul o sa fie trimis la ''CERCETARE DE FRAUDA'' care legal poate sa dureze 90 zile si poate sa iti refuze dosarul dupa care urmeaza reclamatia la CSA care dureaza alte 30 zile si procese.
este o practica des intalnita la companiile de asigurare low cost,un exemplu am auzit de un caz cand un pensionar a iesit dupa o strada fara sa se asigure iar un motociclist a intrat in el,l-au bagat in cercetare de frauda chiar daca el avea tije in picior,toate astea la CARPATICA.

-in cazul in care ai un accident u un posesor de polita low cost scoti certificat medicolegal si dai injudecata autoarea accidentului pe civil si ceri si reparatia motorului,dupa primele citatii o sa dea banii sa scape de tine urmand sa dea la randul ei societatea de asigurari sa isi recupereze banii.CARPATICA EUROINS sau de orice firma esti nemultumui.
da nu muncesti si nici nu ai degand sa iti iei un job avand mult timp liber poti studia site-ul de la CSA si poti sa scoti multi bani totul legal.
ex: echipamentul face parte din despagubire(iti iei niste chitante la un echipament vechi care nu iti pare rau sa il dai la shimb cu bani),poti sa treci peste valoarea de catalog calculata cu facturi evaluate de la dealer-ul moto,poti sa ridici valoarea la moto tau cu facturi prin care ai investit bani in ea,cauciucuri,kit-lant,xenon ssmd,daune morale,spiholog(gen nu poti sa dormi noaptea ca vezi numai babe stirbe la volan,ingrijiri medicale,controale,

-la firme difera daca constatorul are grija si de dosar sau e doar un pozar si da dosarul mai departe.dupa caz fa rost de numele complet si da un google dupa baza de date a politiei si acolo iti da adresa si membri familiei,de acolo arunca si tu o sibtiliate gen '' mai stati in ex:ferentari ca pritenul meu a facut generala cu alexandra fiica dmv,sau stiam ca imi pari cunoscut nu stai in ex:ferentari.....sau mai putin subtil il astepti in fata blocului langa locului lui de parcare,dupa caz,dupa caracter,dupa circumstante dupa puteri. asta pt. bucuresti pt orasele cu ulite folositi metoda clasica cu asteapta pana pleaca si vezi unde urca in casa''.mai poti cauta pe google dupa nume daca nu cumva are vreun anunt ca vinde ceva(masini,chilotzi,eugenii)si ai si nr de tel personal.pe facebook,un add e un inghitit in sec
procedeele sunt cu TITLU INFORMATIV si actionati pe propria raspundere cu rugaminetea sa postati poze cu fetele lor dupa :D

-in cazul tau daca e vorba de f4i-ul de la avatar motocicleta e in jur de 2000e si este dauna totala dupa 3 carene,o maneta si scarita zgariata,reparatia sare de valoarea ei.ca puct de reper o carena e in medie 500e.

-o sa iti faca surpriza sa iti ceara poze cu masina implicata in accident care poate sa nu aiba nimic sau prop. sa o si reparat deja.fi tare-n gura si ii zici de la incepu ca asta e doar un tertip menit sa treaca de timp si conform normelo csa nu esti obligat sa chemi,sa dai sau sa faci ceva.daca vrea ceva aditional sa iti miste fizicul dezordonat.(nu e cazul tau ca ai facut amiabila si ambele autovehicule au fost la constatare).

-in cazul tau service-ul te asteapta sa iti iei moto si sa le dai banii pe deviz ca daca se apuca de el tre sa ia o parte de la asigurare si diferenta de la tine cea ce avident nu iti convine.

-MARE atentie la service-ul care schimba piese doar pe factura cand ei le chituiesc,vopsesc sudeaza sau pun de la dezmembrari cu pret de nou.

-daca totusi poti mai toate service-urile sunt receptive la combinatii. ex:au 2 carene zgariate sau putin crapate la care asigurarea plateste 1000e,poti negocia decat sa iti dea 2 carene noi sa le lase pe alea,sa le repare si sa iti vopseasca TOT motorul,ii lasi sa iti puna piese la dezmambrari si dif de bani poate iti face o revizie la furca sau ce mai ai tu nevoie.ex:din reparatie de 2000e ei castiga daor 70-90 ron pe ora de manopera,asa u le dai sansa sa castige 1500e,tuturor o sa le curga lacrimi tulburi in chilotzi de fericire.

sper ca de la anu sa intre invigoare legea prin care fiecare isi repara motocicleta pe asigurarea proprie.sa imi fac asigurare la alliantz tiriac sa dorm linistit fara stratageme,fara sa invat din posturi interminabile,sa nu ma uit din tramvai suspinand ca nu imi mai vad moto pana la iarna din cauza la o vaca.


eu unu nu as citi asa ceva,dar o sa cautati postul asta cand o sa aveti nevoie.nu aruncati cu intrebari stupide rapunsul e scris de 2-3 ori in diferite contexte.

PROFESOARELE GESTANTE DE LIMBA ROMANA SA ABTINA.aici dam sfaturi nu lectii gramaticale.

 

 

acesta este un copy-paste la un post de acum 4 ani vand am avut eu accident.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sa-mi bag daca asta nu e cel mai explicit post din tot forumul asta! nu conteaza aria/categoria dar si cu 2 clase ca trenul daca esti, tot pricepi!

Bravo omule, ai avut rabdare sa scrii atatea chestii, si unde mai pui si corecte :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

va multumesc tuturor pentru sfaturi.momentan mai am de trecut echipamentul in autorizatia de reparatie(scoasa declaratia si adaugat echipamentul,apoi agentul completeaza autorizatia) si ma duc cu toate actele la sediu sa le depun la dosar. pe mobra am dat 1900 de euro,devizul este de 1615 euro piesele si 300 manopera. mai mult ca sigur ca o sa mi o dea dauna si cam asta as dori. mobra nu este avariata rau,capacul il rezolv in 30 min si e ca nou,de tija de schimbator am facut rost,carenele o sa le revopsesc cand se termina sezonul cu 600-800 lei toate. daca iau 1000 euro + 2000 lei pe bunuri e foarte ok.

in postul lung spuneai ca bunurile se retin daca vrei banii pe ele . geaca o pot folosi,a sarit vopseaua de pe casca-cu un sticker mai mare se rezolva iar adidasul este rupt+zgariat pe partea stanga.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...