Sari la conținut

Postări Recomandate

fiindca am cautat ca disperatul piese,poate si altcineva va mai avea nevoie pe viitor....chinezoii au copiat integral motorul acum cativa ani si produc enduro /supermotard de la care se potriveste cam orice inclusiv galeria de admisie,statorul,galeria de evacuare etc

 

exista si kit de 300cc

 

chinezismul se numeste Shineray x2 /x2x

 

cand setul meu o fi pe duca,comand unul de 250cc sau 270cc....de 300 cred ca ar fi cam subtire peretele cilindrului (76mm diametru piston)

 

din pacate doar pe alibaba:

 

valve https://www.aliexpress.com/item/shineray-engine-parts-250cc-engine-valve-inlet-outlet-valve-4pc-set-shinery-motorcycle-X2-X2X/1905111664.html?ws_ab_test=searchweb0_0,searchweb201602_1_116_10056_10065_117_10068_10055_114_10054_115_10069_113_10059_10073_10017_10070_10060_10061_10052_10062_10053_10050_10051,searchweb201603_7&btsid=1a780dce-1e17-4361-9165-d3ad493f8cac

 

set cilindru piston segmenti 250 cc https://www.aliexpress.com/item/XY250GY-SHINERAY-250CC-x2-x2x-engine-cylinder-block-piston-ring-pin-full-set-accessories-free-shipping/1924822532.html?ws_ab_test=searchweb0_0,searchweb201602_2_10056_10065_10068_10055_10054_10069_10059_10078_10079_10073_10017_10080_10070_10082_10081_10060_10061_10052_10062_10053_10050_10051,searchweb201603_6&btsid=e763f565-1e98-4dcb-aa8d-af5bdec8d9ab

 

chiuloasa https://www.aliexpress.com/item/cylinder-head-block-Shineray-X2-X2X-xy250gy-250cc-CB250-water-cooled-4-valve-dirt-pit-bike/32663241323.html?ws_ab_test=searchweb0_0,searchweb201602_1_116_10056_10065_117_10068_10055_114_10054_115_10069_113_10059_10073_10017_10070_10060_10061_10052_10062_10053_10050_10051,searchweb201603_7&btsid=1a780dce-1e17-4361-9165-d3ad493f8cac

 

ambielaj https://www.aliexpress.com/item/Shineray-X2-X2X-xy250gy-250cc-crankshaft-cam-rod-CB250-water-cooled-4-valve-dirt-pit-bike/32664668739.html?ws_ab_test=searchweb0_0,searchweb201602_1_116_10056_10065_117_10068_10055_114_10054_115_10069_113_10059_10073_10017_10070_10060_10061_10052_10062_10053_10050_10051,searchweb201603_7&btsid=1a780dce-1e17-4361-9165-d3ad493f8cac

 

axe cu scame https://www.aliexpress.com/item/shineray-X2-X2X-250cc-camshaft-dirt-bike-motorcycle-engine-part-free-shipping/1905086799.html?ws_ab_test=searchweb0_0,searchweb201602_2_10056_10065_10068_10055_10054_10069_10059_10078_10079_10073_10017_10080_10070_10082_10081_10060_10061_10052_10062_10053_10050_10051,searchweb201603_6&btsid=e763f565-1e98-4dcb-aa8d-af5bdec8d9ab

 

acum 3 luni aveam fix 10 compresie....deci mult mai bine acum :eek:

post-89731-0-48083800-1476209664_thumb.jpg

Editat de mad_max_86
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 65
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Eu am folosit Bridgestone Trailway,care este cam 65-70% enduro si restu' stradal.

post-41801-0-43745700-1476689108_thumb.jpg

post-41801-0-78064800-1476689125_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

 

cauciuc pe 16 mai de scandal se gaseste greu.Producatorii pur si simplu nu se incurca sa-l faca pe dimensiunea aia. Eu am avut un Mitas C01, dar l-am tinut putin pentru ca era mult prea ingust (ca latime) si mult prea subtire in peretii laterali si dupa cateva pene m-am lipsit de el.

O alta optiune de luat in calcul ar fi cun cauciuc de cross pentru mobre pentru juniori, dar de obicei vin pe dimensiunea 90/100/16 ceea ce inseamna ca este mult prea ingust.

Tot pe 16 am mai cautat sa-mi iau un Golden Tyre GT200, dar nu am gasit nici un distribuitor care sa-l aduca in Ro. Am incercat sa-l aduc direct de la producator, dar m-au flituit repede cu niste preturi aberante. Modelul GT200 este dat de producator ca fiind 80% offroad si 20% onroad si merge imperechiat cu GT205 pe fata.

Dunlop K460 si Bridgestone TW40 sunt orientate cu precadere spre sosea, nu sunt de recomandat daca se vrea mai mult de un forestier pe uscat. Daca dai de noroi, nisip, iarba uda, etc s-a cam terminat distractia.

Dupa indelungi si obositoare cautari am decis ca e mai convenabil sa imi schimb rotile cu altele mai mari, asa ca am trecut la 17 pe spate si 21 pe fata. Acum pe spate am un Mitas C02 care se comporta decent, iar pe fata am un Mitas C19.

O alta modificare adusa a fost inlocuirea amortizorului central. Se potriveste aproape plug and play amortizorul de Suzuki Bandit600(modelul de dupa anul 2000).

post-79489-0-36565100-1476820233_thumb.jpg

post-79489-0-94723700-1476820255_thumb.jpeg

post-79489-0-46662400-1476820284_thumb.jpeg

post-79489-0-37184100-1476820347_thumb.jpeg

Editat de coiotul555
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

bridgestone trail am gasit pe vreo 2 site-uri, e chiar cauciucul spate de pe mobreta (acum super slick pe mijloc ) dar la aprox 500 lei,e dublu fata de orice cauciuc similar pe 17

 

anul trecut am luat un metzeler laser spate nou nout dintr-un stoc vechi (dot 2011) cu 80 lei...si asa a ramas,in raft la mine :)) fiind exclusiv de strada

 

coiotule,de la ce model ai pus jentile pe 17/21? cumva xr-ul de 250?

amortizoul spate nu l-as schimba fiindca pare suficient de moale si bun ptr off-road iar pe sosea n-am probleme de stabilitate.

 

n-a trebuit sa schimbi si foaia de pe roata caci se schimba raportul de transmisie cu diametru mai mare (teoretic raport mai lung) ?

Editat de mad_max_86
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu mi-am montat de XL600 din dezmembrari. Roata fata intra fara probleme, dar roata spate spate se potriveste cu mici modificari, vreo doua saibe distantiere si panoul de pe partea stanga (cush drive) trebuie pastrat de la NX250.

Rotile de XR250 se potrivesc fara modificari; daca ai ocazia sa-ti iei din dezmembrari nu ezita.

Amortizorul ala original era facut din jeleu, eu ii atingeam fundul mult prea usor pe off-road si am renuntat la el. Nici asta de bandit nu e chiar ce trebuie, dar este indiscutabil o inbunatatire si are si 4 trepte de reglaj pe rebound. L-am luat din dezmembrari la 150 de lei.

Pinionul original de pe roata spate are 41 de dinti, iar pentru pastrarea raportului unul cu 43 de dinti ar fi suficient. Eu i-am pus de 44, dar pentru ca nu-mi prea place asfaltul nici macar uscat si pentru ca ma dau mai mult pe off, am schimbat si pinionul din fata cu unul de 12 dinti(cel original fiind de 13). Am sacrificat din viteza maxima, dar acum mobra urca si-n copaci. :)

 

 

...si era sa uit, trebe si un lant mai lung

Editat de coiotul555
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

xl600 vorbim de vechiul model de transalp da?

 

amortizorul tau inseamna ca a avut de munca multi ani in off-road.

 

din aduceri aminte parca aveam 43 dinti pe foaia spate,dar trebuie sa reverific,al meu e de 239cc si are nevoie de raport mai scurt.

 

vrut sa iau roti de xr250 dar e unul singur care vinde pe olx si sunt in stare deplorabila niste ruginituri cu 600 lei

 

din pacate,am de mers cam 40km pana dau de macadam si padure din constanta deci nu-mi permit s-o transform total pentru off-road,in lipsa unei remorci.

 

mersi de info,foarte utile...totusi,nu-s o investitie ieftina rotile+pinioanele+lantul+cauciucele :)

 

la cat de des ies cu ea,n-ar merita investitia

Editat de mad_max_86
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cand zic XL600 nu ma refer la Transalp ci la cel din link:

https://www.olx.ro/i2/oferta/vand-motocicleta-honda-xl600-ID7eIUm.html#:9d3647f335#gallery

Jantele sunt DID Made in Japan.

Modificarile aduse nu i-au influentat in mod negativ ciclistica. Crampoanele nu se tocesc pe asfalt atat de usor pe cat se crede. Consumul e mic, mobra e ascultatoare, iar seaua oricum imi rupe posteriorul:)

Eu pana la primul munte am de mers 100 de km pe asfalt, iar pana la prima padure nepoluata vreo 30. Nu ma deranjeaza atat de tare ca doar n-o duc in carca.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

http://www.craigvetter.com/pages/2011-%20Fuel%20Economy%20Contests/2011-Mid-Ohio-results.html ceva fain de citit cum s-a jucat un nene cu nx-ul si a scos 157mpg

 

mi-am cumparat pana la urma alta roata completa de nx250 cu tot cu cauciuc de off in stare ok si tot am iesit la jumatate fata de un cauciuc nou :D

 

daca shaua iti rupe fundul,ce sa mai zic de una dedicata ptr enduro /cross :P

 

duminica trecuta fu de vis

 

 

post-89731-0-27447400-1478729101_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 6 months later...

Dupa 2 ani de batai de cap si incercari (sa-l futa Noe pe cel care a lucrat inainte la partea electrica), am descoperit anomalia la mobra. E un lucru stiu si afara, dar nu m-am gandit pana acolo. Dupa ce s-a ars cdi-ul original, fostul apropritar a pus un cdi chinezesc de 4 timp. Toate bune si frumoase, doar ca nu a citit schemele electrice la motocicleta, cdi original si cel am. Cel original se alimenta din stator si din baterie. O ciudatenie, dar asa a fost proiectat. Cel chinezesc, are 2 fire verzi de masa in loc de unul

Verde si un galben (de la stator). Deci cel galben nu are ce cauta legat pe un cdi generic. Acest lucru influenta incarcarea. Asadar, pt cine inlocuieste cdi-ul, este o mufa pe firul galben( al 4-lea care vine de la stator) care trebuie scoasa. Se afla sub șa, in cutia cu mufe.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mno Patrick,o veste buna,in sfarsit!

Amu trebuie dat in gura la NX,sa recupereze timpul pierdut.

Veniti cu noi pe legheleu la urmatoarea iesire?:)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cu prima ocazie cand avem weekend liber, iesim. Deocamdata sunt cu toate firele expuse la Honda. Am desfacut toata partea electrica sa vad ce țiganie au facut mesterii si acum ma apuc de izolat, rutat si sigilat mațe.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tubul termocontractibil e baza!:)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 6 months later...

Dupa 2 ani de batai de cap si incercari (sa-l futa Noe pe cel care a lucrat inainte la partea electrica), am descoperit anomalia la mobra. E un lucru stiu si afara, dar nu m-am gandit pana acolo. Dupa ce s-a ars cdi-ul original, fostul apropritar a pus un cdi chinezesc de 4 timp. Toate bune si frumoase, doar ca nu a citit schemele electrice la motocicleta, cdi original si cel am. Cel original se alimenta din stator si din baterie. O ciudatenie, dar asa a fost proiectat. Cel chinezesc, are 2 fire verzi de masa in loc de unul

Verde si un galben (de la stator). Deci cel galben nu are ce cauta legat pe un cdi generic. Acest lucru influenta incarcarea. Asadar, pt cine inlocuieste cdi-ul, este o mufa pe firul galben( al 4-lea care vine de la stator) care trebuie scoasa. Se afla sub șa, in cutia cu mufe.

Imi pare rau sa aud ca te-a chinuit atat de mult, pe mine m-a slujit fara probleme 6 ani, ce-i drept am mers numai prin Bucuresti. Ma bucur ca ai reusit sa rezolvi problema.

Ce e ciudat e ca CDI-ul a fost schimbat in iunie 2009 si eu am mers fara probleme pana in 2013, cand am vandut-o.

Acum tind sa cred ca cel care mi-a adus piesa, am pus mai jos codurile gasite de mine atunci, mi-a dat o mare teapa, eu crezand ca e originala.

 

The original part # is

30410-KW3-008

the updated part # is

30410-KW3-680

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...