Sari la conținut

Suzuki DR 350 Porneste greu la cald/ Probleme Carburatie


Computer
 Share

Postări Recomandate

Salut!

 

Am si eu nevoie de putin ajutor de la niste oameni mai experimentati in ale DR-urilor :).

Am un Suzuki DR 350 care porneste greu spre deloc la cald.

Stiu ca este o problema de carburator,insa vreau cateva sfaturi de la voi cum as putea sa il reglez sa rezolv aceasta problema.

Nu ma pricep, de aceea am nevoie de indrumare :).

 

Firul evenimentelor:

-Porneste la rece la a 3-a a 4-a pedala, ( folosesc decompresorul )

-la rece cateodata daca ii trag socul nu porneste deloc,insa cateodata porneste cu socul tras.

-Dupa ce porneste motorul, merge rotund, fara probleme, trage foarte bine, nu da fum.

-Daca opresc motorul dupa ce se incalzeste, nu mai porneste deloc si trebuie sa stau 10-15 minute sa se raceasca, apoi porneste la a 2-a sau a-3-a pedala.

 

Este o problema de carburatie!Spun asta deoarece motorul a fost refacut recent(segmenti,scaune supape,joc supape), deci probleme acelea le-am eliminat din schema.

Si inca un argument care sa indice faptul ca este o problema de carburatie.

Am 2 carburatoare:

-Nr.1 - unul este acesta care prezinta simptomele de mai sus

-Nr.2 - iar celalalt este un carburator cu probleme in sensul ca nu porneste la rece, si daca il las pe motocicleta,peste noapte, chiar daca robinetul este pe inchis, imi baga benzina in motor si ineaca motocicleta, si imi curge benzina si pe la robinet ( tind sa cred ca nici robinetul nu este ok, dar de ce nu are aceleasi probleme si la celalalt carburator, cu care inchide bine si nu da benzina? ).La cald porneste la prima pedala.

 

Sambata am pornit motocicleta cu carburatorul care imi face probleme la cald. M-am dat aprox o ora din care 20 de min a trebuit sa astept in 2 reprize sa se raceasca pt ca mi s-a oprit de 2 ori.

M-am enervat si m-am dus acasa si am pus carburatorul nr.2 cu problema de inchidere si care nu porneste la rece.

Motorul fiind cald, a pornit la prima pedala..M-am dat cu ea pt restul zilei :), si nu l-am lasat sa se raceasca(daca se racea nu mai pornea :-) )

 

Deci, trebuie sa rezolv problema carburatorului Nr.1.

Ceva sugestii?

Ce ar trebui sa verific la el?Este o problema de amestec ( bogat / sarac ) ?

 

V-ati mai lovit de problema asta?

 

Multumesc anticipat.

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cand este cald si nu porneste, ai senzatia ca pedala de kick este "elastica"? ar putea fi prea mult aer (prea deschis surubul de ralanti)

 

daca nu opune rezistenta, atunci este prea putin aer (prea inchis surubul de ralanti)

 

culoarea bujiei ar fi util da vazut (pune o poza eventual).

 

varianta cea mai sigura, este sa faci o curatare a carburatorului, reglat surubul de amestec la 2,5 ture si clapeta de acceleratie ~2mm (din surub ralanti). acul de dozaj pe pozitia de mijloc (de fabrica).

 

mare grija sa fie reglat jocul supapelor, bujia sa fie in stare buna (DPR9EA9 sau DPR8EA9) si filtrul de aer sa fie curatat si uns (racordurile de admisie, chiuloasa-carburator-filtru aer sa fie etanse)


» Post actualizat in 11 Apr 2016 17:58

era bine daca stiam si de prin ce zona esti... poate poti fi ajutat "pe viu"

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sunt din Ramnicu Sarat, cam departe de tine :).

Nu am avut prea mult timp in weekend sa mesteresc la ea, am preferat sa trag de gaz :).

Locuiesc in Bucuresti, dar la 2-3 saptamani ma duc la Ramnic si ma dau cu ea.

De paste o sa am mai mult timp sa mesteresc la ea, si o sa incerc diferite variante de a rezolva problema. o sa pun si poze cu bujia atunci.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sigur nu e fuel starvation sau vacuum in rezervor?

 

daca ar fi asta, atunci problema ar fi prezenta permanenent.

 

este dereglata carburatia... inainte de segmentare/reparatie capitala mergea, deci banuiesc ceva probleme la amestec (prea bogat)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

la carburatorul 2 ala care nu inchide benzina sigur e oringul de la scaunul cuiului pontou. Din ansamblul 31 din poza asta http://www.cmsnl.com/suzuki-dr350-1994-r_model13179/partslist/FIG-09.html#results scaunul este piesa de bronz care are pe ea un oring care etanseaza pe corpul carburatorului.

Si da, ai si robinetul de la rezervor defect, ala ar trebui sa inchida benzina complet.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...
  • 5 years later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...