Sari la conținut

rodaj


Postări Recomandate

Pai avand in vedere ca orice motor consuma "ceva" ulei,eu am facut recent de vreo 2000 de km,rebuild la motor,segemnti,piston,cota noua..si am impresia ca imi consuma "ceva" ulei..inca nu am calculat cat nu prea m-am plimbat. SI rodajul a fost facut ok zic eu,500 de km mers lejer,fara turatii mari,apoi dupa acesti 500 schimbat ulei. este vorba de o Yamaha XT .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 60
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Poti sa ai 45-50hp si sa iti trebuiasca pantaloni maro cand iesi cu motocicleta aia. Eu am in ograda un YZ450 supermoto dar nu m-am atins INCA de el. Sotul meu care are fireblade s-a dat cu el si poate sa confirme ca face wheelie si-n a treia :)

 

Tot asa mai sunt unii care iau in deradere motorele in doi timpi fie ele de 125, 250 sau 400cc. Pai un motor in 2 timpi are dublul cailor unul motor de aceeasi capacitate dar in 4 timpi.

 

P.S

Asculta de stulewa ca stie omul ala ce zice.

 

aoleu, are fraierbleid? :))) serios? cel mai slab gunoi de 900 tu il consideri motocicleta?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

aoleu, are fraierbleid? :))) serios? cel mai slab gunoi de 900 tu il consideri motocicleta?

 

Cocosel, mai usor cu pianul pe scari!...

 

Am inteles, esti mecanic moto si ai descoperit o noua distractie (acest forum) insa daca ai fi SI motociclist ai sti ca sub nici o forma nu iei in deradere motocicleta nimanui! Indiferent de cat de veche sau caraghioasa ti s-ar parea tie!

 

Iar ca fapt divers, as fi tare curios sa te vad cum duci tu la capat un astfel de "cel mai slab gunoi de 900"... pe curbe!

» Post actualizat in 25 Jun 2016 09:29

Pai avand in vedere ca orice motor consuma "ceva" ulei,eu am facut recent de vreo 2000 de km,rebuild la motor,segemnti,piston,cota noua..si am impresia ca imi consuma "ceva" ulei..inca nu am calculat cat nu prea m-am plimbat. SI rodajul a fost facut ok zic eu,500 de km mers lejer,fara turatii mari,apoi dupa acesti 500 schimbat ulei. este vorba de o Yamaha XT .

 

Cine ti-a alezat cilindrul a facut si honuiala? In rest, defineste "consum" (de ulei)...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca e "fabrica"... probabil au facut treaba ca la carte si au facut si honuiala. Daca nu stii ce e aia, este vorba despre niste "zgarieturi" fine in peretii cilindrilor care au rol de "rezervor" de ulei intre cilindru si piston (segmenti). Incingerea motorului in perioada de rodaj, coroborata in special cu un rodaj prea "bland", in loc sa slefuiasca honuiala o umple cu ulei ars, asa zisul fenomen de glazurare. Mai departe se intampla niste chestii care in final duc la consum mare de ulei si combustibil si performante slabe. In orice caz, XT-ul e din "familia" mea, sunt motoare care consuma ulei din fabrica.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Exista motoare care consuma ulei din fabrica, sau doar motoare care sunt predispuse la a consuma ulei dupa o vreme? Yamaha are cateva modele care predispun spre asa ceva dar asta nu inseamna ca ele consuma din fabrica si ca e normal, doar nu e 2 timpi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

aoleu, are fraierbleid? :))) serios? cel mai slab gunoi de 900 tu il consideri motocicleta?

auzi mai nea motoretistu daca iti dau un 125 exc iti rupe fasu da nu te vezi. esti asa dibaci. Blade ce are? Sau poate asti vre-um pui de rossi si noi nu stim cu ce ae mananca motiretele .....mm

» Post actualizat in 25 Jun 2016 19:26

 

Cocosel, mai usor cu pianul pe scari!...

 

Am inteles, esti mecanic moto si ai descoperit o noua distractie (acest forum) insa daca ai fi SI motociclist ai sti ca sub nici o forma nu iei in deradere motocicleta nimanui! Indiferent de cat de veche sau caraghioasa ti s-ar parea tie!

 

Iar ca fapt divers, as fi tare curios sa te vad cum duci tu la capat un astfel de "cel mai slab gunoi de 900"... pe curbe!

» Post actualizat in 25 Jun 2016 09:29

 

 

Cine ti-a alezat cilindrul a facut si honuiala? In rest, defineste "consum" (de ulei)...

lasa-l bre se da mechanic dar..... raspunsurile lasa de dorit.bafta marineeeeee

» Post actualizat in 25 Jun 2016 19:32

sefulica, mai strange 1/4 de tura la reglajul supapelor de evacuare. ai jocul prea mare si nu face fata decompresorul automat. se lasa ele si in timp, daca nu vrei sa mai desfaci acolo poti sa il ajuti la pornire cu decompresorul manual, doar il ataci putin, cat sa ia viteza electromotorul, apoi, il eliberezi treptat ca si cum ar fii maneta de ambreiaj si ai vrea sa plec de pe loc.

 

pentru schema asta te prezinti cu niste beri ;)

in locu tau nu ziceam nimic jumba
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca e "fabrica"... probabil au facut treaba ca la carte si au facut si honuiala. Daca nu stii ce e aia, este vorba despre niste "zgarieturi" fine in peretii cilindrilor care au rol de "rezervor" de ulei intre cilindru si piston (segmenti). Incingerea motorului in perioada de rodaj, coroborata in special cu un rodaj prea "bland", in loc sa slefuiasca honuiala o umple cu ulei ars, asa zisul fenomen de glazurare. Mai departe se intampla niste chestii care in final duc la consum mare de ulei si combustibil si performante slabe. In orice caz, XT-ul e din "familia" mea, sunt motoare care consuma ulei din fabrica.

 

Da,este honuit. Si in timp nu trebuie sa se "slefuiasca" acele "zgarieturi" ? Sa ajunga cilindrul ca "oglinda" ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da,este honuit. Si in timp nu trebuie sa se "slefuiasca" acele "zgarieturi" ? Sa ajunga cilindrul ca "oglinda" ?

 

Da... si nu! Adica da, honuiala trebuie sa fie "slefuita" insa trebuie sa ramana ceva din "zgarieturi", sa zicem cam 50%... si nu, in nici un caz cilindrul nu trebuie sa fie "oglinda".

» Post actualizat in 27 Jun 2016 19:51

Exista motoare care consuma ulei din fabrica, sau doar motoare care sunt predispuse la a consuma ulei dupa o vreme? Yamaha are cateva modele care predispun spre asa ceva dar asta nu inseamna ca ele consuma din fabrica si ca e normal, doar nu e 2 timpi.

 

Orice motor "consuma" ulei din fabrica... intr-o oarecare masura, unele mai putin (aproape ca nu e nevoie de completare de la un schimb la altul) iar altele mai mult (necesita una sau mai multe completari intre schimburi). Exista insa si cateva modele mai vechi care au devenit faimoase prin consumul de ulei chiar din fabrica, in special cand au fost completate de un rodaj prost. Exista mai multe explicatii dar nu cred ca fac subiectul discutiei de aici. Si ai dreptate, nu e normal... tocmai de aceea la noile motoare se folosesc materiale compozite de genul nikasil-ului iar tolerantele au fost micsorate incredibil de mult...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...