Sari la conținut

Accident Bucuresti - Piata 13 Septembrie


alexranac
 Share

Postări Recomandate

BMW R1200GS si GSA

Puteam sa jur ca asta va fi exemplul...dar culmea, din "fabrica" ies fara proiectoare, astea montate pe ele, ce vedem noi, is after market! Si pentru a le monta, trebuie sa vizitezi RAR-ul si sa platesti pentru a ti le autoriza/omologa. Asa ca...pica varianta, militianul are dreptate daca te lasa pieton in lipsa actelor respective! :peace:

Hai...sanatate accidentatului si asta cu proiectoarele si alte lumini s-o mutam la locul ei, ca sa nu fim ciufuliti!;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 83
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Puteam sa jur ca asta va fi exemplul...dar culmea, din "fabrica" ies fara proiectoare, astea montate pe ele, ce vedem noi, is after market! Si pentru a le monta, trebuie sa vizitezi RAR-ul si sa platesti pentru a ti le autoriza/omologa. Asa ca...pica varianta, militianul are dreptate daca te lasa pieton in lipsa actelor respective! :peace:

Hai...sanatate accidentatului si asta cu proiectoarele si alte lumini s-o mutam la locul ei, ca sa nu fim ciufuliti! ;)

adica alea originale de BMW (catalog accesorii OEM la Bavaria) nu sunt ok?

 

plm....

 

x4jm0CY.png?1

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

adica alea originale de BMW (catalog accesorii OEM la Bavaria) nu sunt ok?

 

plm....

 

...

Or fi ele ok, dar trebuie docoment de la onor RAR...exact ca si folia pe geamuri la masini, ca si cirligul de remorcare si exemplele pot continua...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Or fi ele ok, dar trebuie docoment de la onor RAR...exact ca si folia pe geamuri la masini, ca si cirligul de remorcare si exemplele pot continua...

 

Pai cum stie RAR-ul daca sunt ok sau nu cand este vorba de un fier nou?

 

Te duci cu tipu' de la Bavaria cu dosarele si declaratii/juraminte cu picurat de sange + pecete?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai cum stie RAR-ul daca sunt ok sau nu cand este vorba de un fier nou?

 

Te duci cu tipu' de la Bavaria cu dosarele si declaratii/juraminte cu picurat de sange + pecete?

Tot ce nu este din fabrica pus pe scula, trebuie omologat de RAR...lege!

Lista pusa de tine mai sus este una cu optionale, asa ca nu poti dovedi cu nimic organului ca proiectoarele sau mai stiu io ce accesorii montate ulterior sint legale, daca nu ai atestatul de la RAR (vezi exemplul dat mai sus cu folia...).

Ala de la Bavaria e fortat de familie sa-ti vinda cit mai multe accesorii, iar ala de la RAR e fortat de foame...pe cind militianul...eeeee, asta-i fortat de imprejurari sa te taxeze! Toata lumea trebuie sa traiasca...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Foarte de acord! Sa va vad de la Bucuresti pana la Predeal/Sinaia fara nicio depasire pe linie continua! Motociclistii in coloana in spatele masinilor cu lemne/ciment/prezervative, pe distanta de zeci de km cat tine linia continua! Priceless...!

Sincer nepretuit (sau priceless daca vrei) mi se pare ceea ce ai scris tu. Se uita incepatorii si au ce invata: daca unul cu atatia ani de experienta (Super Membru ce sa mai discutam) ne sugereaza ca linia continua nu este pentru motociclisti, sau ma rog pentru cei capabili nu pentru prosti ca Silver Arrow, gata tata, da-i drumul si croseteaza linia continua ca de aceea ti-ai luat motor si nu conserva.

Apoi cand face accident motociclistul din vina lui, incepem cu mangaiatul pe crestet: atentie atentie mare, vai de mine. Daca insa soferul taie linia continua atunci Huo! Moarte conservarilor! Corect?

Da, o sa imi spuneti ca una este sa dai tu cu motorul peste o masina si alta este sa dea masina peste tine. Nu contest asta. Aici discutam de principii pe care trebuie sa le ai si sa le respecti indiferent de situatie sau context, de aceea sunt principii. Nu poti avea principii diferite pe drumurile publice in functie de numarul de roti ale vehiculului. Nu cred in ideea acelora care spun ca merg cu viteza legala cu masina si nu taie, Doamne fereste!, linia continua, dar pe moto se comuta un contact si se schimba setul de principii. Daca mergi ca un bezmetec cu motocicleta la fel o vei face si cu masina. Si viceversa.

 

Si inca ceva: de la Bucuresti la Sinaia nu cred ca sunt mai mult de 10 Km pe care sa nu poti depasi. Ceva portiuni pe serpentine de la Comarnic la Sinaia. Been there done that! (Am zis-o bine, nu? Sper ca am scris corect)

 

@vfr750 imi pare rau sa te deceptionez dar nu trec peste linia continua nici cu masina nici cu motocicleta. Nici macar daca trebuie sa stau in spatele unei coloane de conserve. Sunt inca cate unii care nu se supara daca sunt vazuti drept fraieri daca circula regulamentar. Decizia fiecaruia. Unii se mandresc cu numarul de fracturi, tije, suruburi etc, altii cu numarul de km fara accident. Cu mentiunea sa ai grija ca uneori decizia ta de a circula neregulamentar poate avea repercursiuni si asupra altora care circula cum trebuie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Art. 114. – (1) Conducătorii de autovehicule, tramvaie şi mopede sunt obligaţi să folosească instalaţiile de iluminare şi/sau semnalizare a acestora, după cum urmează:

...

c) luminile de întâlnire şi cele de ceaţă pe timp de ceaţă densă;

 

nu precizieaza cand NU AI VOIE... deci by default daca nu este interzis este voie....

mai deruleaza putin, ai sa gasesti si interdictiile. aici ai citat din obligatii. adica ti-o iei daca pe ceata deasa nu aprinzi astea.

Editat de Bulinu'
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Și dacă nu sunt proiectoare de ceață (adică montate cât mai jos, cu dispersoare speciale pentru fascicol răsfirat, nu concentrat), unde se încadrează dpv al regulamentului?

GSA-ul vine din fabrică cu proiectoare LED montate, nu sunt montate de dealer/importator, deci nu e necesară omologarea de către RAR. Nu sunt de ceață, deci care ar fi regula de utilizare?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Și dacă nu sunt proiectoare de ceață (adică montate cât mai jos, cu dispersoare speciale pentru fascicol răsfirat, nu concentrat), unde se încadrează dpv al regulamentului?

GSA-ul vine din fabrică cu proiectoare LED montate, nu sunt montate de dealer/importator, deci nu e necesară omologarea de către RAR. Nu sunt de ceață, deci care ar fi regula de utilizare?

 

provocarea este sa il convingi pe agent ca nu sunt lampi de ceata....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sincer nepretuit (sau priceless daca vrei) mi se pare ceea ce ai scris tu. Se uita incepatorii si au ce invata: ...................

Pun pe seama grabei (a mea cand am scris, sau a ta cand ai citit) faptul ca nu m-ai inteles.

 

Vroiam sa spun ca linia continua incalcata de motociclisti este o linie continua de calitate inferioara, care se afla acolo din greseala si-si cere scuze pentru asta, ea chiar se bucura cand este calcata, spre deosebire de linia continua calcata de conservari, si care ar trebui transformata instantaneu in raza laser care sa-i decapiteze pe nemernici!

 

Este un mesaj contra ipocriziei motociclistilor. Pot fi oricat de ironic sau de grobian, cat timp sunt suficient de suPtil.

Editat de ZAPPY
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vroiam sa spun ca linia continua incalcata de motociclisti este o linie continua de calitate inferioara, care se afla acolo din greseala, ea chiar se bucura cand este calcata, spre deosebire de linia continua calcata de conservari, si care ar trebui transformata instantaneu in raza laser care sa-i decapiteze pe nemernici!

Korect!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

atentie ca asa s-au gandit si legiuitorii plii in parlament si a iesit legea ca naiba...daca esti motociclist si te autovictimizezi si iti provoci singur daune materiale fara sa intrii in contact cu altcineva si altceva , te baga in aceeasi oala cu infractorii , unii care nu ne separa si fac aceeasi lege si ptr auto si moto

 

iar acest gen de precedent ca gandire pompieristica e periculos daca toti tipa in gura mare bagatii la puscarie fara sa fie unul care zice stop...hai sa facem legi in functie de categoriile de vehicule......politia in mod normal ar fi cea care trebuie sa dea verdictul si teoretic sa fie o lege in care sa-i oblige in gen 50 zile sa incheie dosarul verificari verdicte tot....asa cum e acum noi motociclistii avem maxim de pierdut si cand ne lovesc ei si cand cadem singuri pe pietris mizerie ploaie de pe cric etc...eu acum am dosar penal si stau cu proces ptr ca am alunecat intr-o curba la 50 la ora fara sa provoc nimanui nimic....si risc sa raman si fara servici din cauza ca luni de zile carnetul e suspendat,alerg dupa dovezi,alt servici nu pot lua ca am dosar pe rol si ma verifica ca-s penal....

 

eu ma refeream la exact genul de situatie ca cea de mai sus, tu te intinzi si pe alt fel accidente.

 

e vorbesc strict de intorsul peste linia continua (dubla continua) care duce la producerea unui accident cu sau fara victime.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cat de tare va inselati cu proiectoarele...In Romania este perfect legal sa le folosesti pe orice vreme. Singura limitare este sa fie autorizate (sa vina cu atelajul in omologare sau sa aiba omologarea optionala a modelului) si sa fie montate conform omologarii! In rest...no limits!

Deci esti unul din odihnitii care circula cu proiectoarele pornite si daca nu e ceata? Trebuie sa fie un loc rezervat in iad pentru specimenele acelea...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Auzi, cica sa se supende permisul pe 1-2 ani. Frectie la picior de lemn. Omul va circula in continiare fara permis, daca mai face inca un accident, mai se deschide un dosar penal, permisul il anuleaza, omul circula in continuare fara permis. Nu face puscarie. Asta e realitaea. Mai simplu ar fi confiscarea definitiva a masinii. Daca eroul e prea bogat, nici masinile confiscate nu-l vor opri sa conduca. Puscariile sint pline de gainari marunti, violatori, nu mai e loc pt altii care conduc fara permis. Deci, nu ar fi mai simplu sa mergem in oras cu 50km/h si raminem doar cu frustrarea ca nu avem unde sa-i dam "gaz"?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cand intoarce lumea brusc,peste linii continue si la 50 la ora te faci muci!50 la ora nu te scapa de belele cand dai de cretini si nici 40,30,20 sau 10!Nu mai induceti ideea ca musai viteza mica te scapa de belele!E fals!Iar pe artere mai libere la 50 se suie lumea pe tine si ti-o furi!Mergi cum i-ti permite traficul cand e loc de 70-80 cand nu mergi cu 10 la ora!Dar daca dai de bizonul retardat ti-o furi si daca stai pe loc!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cand intoarce lumea brusc,peste linii continue si la 50 la ora te faci muci!50 la ora nu te scapa de belele cand dai de cretini si nici 40,30,20 sau 10!Nu mai induceti ideea ca musai viteza mica te scapa de belele!E fals!Iar pe artere mai libere la 50 se suie lumea pe tine si ti-o furi!Mergi cum i-ti permite traficul cand e loc de 70-80 cand nu mergi cu 10 la ora!Dar daca dai de bizonul retardat ti-o furi si daca stai pe loc!

eeeee...unii stie" din taste. ..... cum e la IMPACT

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tot ce nu este din fabrica pus pe scula, trebuie omologat de RAR...lege!

Chiar asa? Ca sa vezi, azi i-am facut ITP-ul si tam-nesam mi-a blocat-o RAR-ul pentru suprainspectie. Nu s-a legat de portbagajul/suport coburi, oglinzi "smechere" , parbriz practic home made (prelucrat din unul de Piaggio).

In Amerrica da, am vazut un clip in care politaiul se lega de nu stiu ce smecherie mai desteapta isi pusese omul pe mobra.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din nefericire eu sunt accidentatul de astazi. In primul rand sunt ok, am doar o durere la umar si cateva taieturi pe mana dreapta care se datoareaza lipsei manusilor.(Le-am cautat un pic dimineata, si am zis ca merge si asa, doar ce o sa se intample...:pow:, fara nimic rupt sau indoit din fericire.
Iar acum sa va povestesc: Veneam linistit pe banda 2, fiind singur pe sensul de mers. Pe sensul opus era coloana de masini de la semafor, din care pur si simplu iese in mijlocul soselei domnul cu Solenza, vrand sa intoarca. Eram cam la 20 de m de el, aveam cam 70, am franat cat am putut. eu cred ca l-am lovit cam la 30 la ora. Ceea ce poate pare o viteza mica dar impactuuul... dureros. in momentul franarii roata din fata a pierdut aderenta si am plonjat usor pe dreapta. Farul il aveam aprins, pentru ca asta este prima grija cand pornesc motocicleta, si l-am adaptat sa bata usor in sus, ceva mai mult decat faza scurta din acelasi motiv, sa ma vada prostul ca vin.
Pana acum sustineam cu tarie ca in toate accidentele moto, motociclistul este de vina ca nu adapteaza viteza, ca nu conduce prudent, etc... Ei bine astazi mi-am dat seama ca uneori poti sa fii si Rossi, unele impacturi sunt inevitabile.
Va urez asfalt uscat si multa grija!! Va multumesc pentru gandurile bune! Si multumesc camaradului care s-a oprit sa vada daca sunt intreg.
13235021_1200072230051133_2021316920_o.j13230758_1200072253384464_1078178420_o_113225250_1200072180051138_547526522_o_2.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma bucur ca nu s-a terminat mai grav si ai ocazia sa scrii chiar tu despre ce a fost vorba.

 

Avem o rata a accidentelor foarte mare comparativ cu alte state, cu totii stim cat de usor se obtin permisele si toti babuinii detin un asemenea drept. Cu un set nou de legi si de un nou set de intelegeri interinstitutionale, se poate schimba situatia prezenta, prin disciplina. Ca sa ajungem la disciplina, este drum lung, dar nu este imposibil.

N-o sa vorbesc despre tot planul, in curand o sa fie o pagina de facebook pe tema asta.

 

Planul ar fi, montarea de camere video inteligente, conectate la centre de comanda ale politiei rutiere. Oricine savarseste o abatere de la codul rutier va fi sanctionat. Neacordare de prioritate, trecut pe rosu, depasirea coloanei la semafor, depasirea refugiului de tramvai(prin stanga), agresivitate in trafic si pana la alte tipuri de fapte ce contravin ordinii sociale( contraventii sau fapte penale). In schimb, asiguratorii ar fi fericiti (momentan nu-si doresc disciplina).Ar putea solicita mijloace de proba, pentru a stabili daca este vorba de frauda sau nu. Politia poate analiza concret situatia, fara a i se ingreuna activitatea de cercetare.

 

Totul poate fi simplu. Din pacate accidentele sunt numeroase si trecem usor cu vederea usor, dar in urma accidentelor se intampla des tragedii.

Editat de Csj
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma Rossi, cum sa nu belesti ma ochii cand mergi pe a doua libera cu coloana pe prima... Ghici ce o sa se intample, o sa traga unu ca prostu stanga fara sa se asigure. A, in cazul tau un binevoitor i-a acordat prioritate de Bucuresti unui gigel venit din cucuiatii porumbei care conduce Solenza firmei de spalat closete de la cine stie ce hotel de mana a treia. Rezultat: tu poc, mobra praf, recuperare asigurari, dicstractie vreo cateva luni.

 

Nu mai bine data viitoare cand mergi pe singura banda libera te chiorasti oleac dupa prosti si binevoitori. Zic, nu dau cu paru'

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Fără nici o supărare sau clișeu prost...alea nu sunt cauciucuri pentru 15 grade și evitări...la 30 la ora nu ai de ce sa derepezi.

Eu zic ca ai numai de învățat din întâmplările astea cu final ușor. ..viata e frumoasa...îți iei banii pe mobra...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma Rossi, cum sa nu belesti ma ochii cand mergi pe a doua libera cu coloana pe prima... Ghici ce o sa se intample, o sa traga unu ca prostu stanga fara sa se asigure.

 

 

 

Iar acum sa va povestesc: Veneam linistit pe banda 2, fiind singur pe sensul de mers. Pe sensul opus era coloana de masini de la semafor, din care pur si simplu iese in mijlocul soselei domnul cu Solenza, vrand sa intoarca.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In primul rand, sanatate motociclistului !

Eu sunt motociclist in Germania de aproape 5 ani. Aici ... total diferit . Vezi (mai mult le simti) rachete pe autostrada zi de zi si seara de seara . Nu esti obligat sa ai proiectoare . Vesta reflectorizanta NU este obligatorie si totusi vezi destul de multi motociclisti care pe timpul zilei au vesta reflectorizanta (la inceput cand ii vedeam cu veste am crezut ca sunt obligatorii si am intrebat un politist la care mi-a dat un raspuns oarecum sec "nu te obliga nimeni sa te faci vizibil ... o faci pentru siguranta ta !" ). Si totusi nu am vazut pana acum accidente moto ! Bine... am vazut dar lu ala ia placut viteza in curba si curba ia spus "Nu!" . Cum de se poate mai dragi colegi ? Sunt aici soferi si la 80 de ani

... conduc S klasse si alte masini de lux... batranetea nu e o problema .... cum de se poate la ei si la noi nu ?

Editat de alex4ice
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...