Sari la conținut

Postări Recomandate

Va salut!

Ma numesc Madalin si am o motocicleta Kinroad xt-18, made in China, 200 cm :tomato:. Probema incepe in vara trecuta cand am facut un drum de ~200 km la 37 de grade C, cu ea cam turata, avand in vedere ca ea avea atunci ~3000km la bord si nu ii schimbasem uleiul de 2000km (nu cum scrie in carte la 1000km).
A inceput sa scoata fum :-L. Poate din cauza ca eu am taiat toba si isi face evacuarea mai repede ... Dar mie imi place la nebunie cum se aud rateurile pe teava , deja stiu cand sa fac frana de motor ca sa dau rateul perfect :crack: Dupa ce a inceput sa imi fie rusine cu fumul in intersectie am hotarat sa o desfac. Surpriza este ca, nu stiu ce are

Motocicleta are 4000km, porneste, trage, nu are joc la piston, benzina sta in chiuloasa intoarsa invers, garnitura de chiuloasa arata bine dar manaca ulei si scoate fum. Din cate am observat, singura neregula era distanta prea mare la supapa de admisie. Pe care nu am masurat-o pentru ca nu am avut lera.

Este primul motor in care imi bag nasul si v-as ruga sa ma ajutati cu un sfat. Sper ca nu am postat gresit. Va multumesc!

post-83960-0-21244400-1463933678_thumb.jpg

post-83960-0-98316600-1463933687_thumb.jpg

post-83960-0-17382400-1463933697_thumb.jpg

post-83960-0-41371200-1463933707_thumb.jpg

post-83960-0-95432600-1463933720_thumb.jpg

post-83960-0-18200400-1463933731_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Scoate segmentul de compresie de pe piston si baga-l in cilindru . Aliniaza-l cat mai bine ca si cum ar fi fost pe piston(cred ca intelegi) si observa distanta la capetetele segemtului. Tr sa fie f mica nu stiu exact dar te poti documenta usor. Poti de asemenea sa masori cu un subler, daca nu cumva e deja evidenta problema dupa primul test, latimea segmentului in mai multe zone, care te va duce la acelasi rezultat ca in cazul primului test adica segmenti uzati. Intrucat deja iti place sa te murdaresti pe maini , baga segmenti noi(la cota pistonului), fa-i o proba si abia apoi daca mai e cazul poti aleza cilindrul si trece la urmatoare cota a pistonului. Cel mai sigur ar fi sa alezezi cilindrul, treci la urm cota de piston si fireste de segmenti dar numai dupa o masuratoare facuta de cineva care se pricepe si are si sculele necesare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Testul cu segmentul de compresie era orientativ. Daca e uzat si ceilalti sunt uzati sau cilindrul poate fi uzat. E simplu si nu e nevoie de mecanic. Devreme ce baiatul a reusit sa desfaca motorul fara sa foloseasca barosul, poate sa faca si verif asta. Asa invata si trage concluzii, corecte sau gresite dup caz. In ultima instanta am recomandat si eu masurarea cilindrului de catre cineva priceput. Si revenind la problema uleiului (ca ma mananca acum) cum isi inchipuie cineva ca se pierde uleiul exceptand scurgerile?. Fireste ca se arde. Cum se arde? E uite ca pelicula de ulei scapa si segmentului de ungere si celui de compresie si se arde putin cate putin de unde si fumul consistent.

Editat de Dragomir Ionut
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Segmentii sunt pa... uite ce depuneri sunt in motorul ala si pe langa evacuare. A mai umblat cineva in motorul ala? Ca vad mastic rosu pe acolo

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:peace: Dragomir Ionut, am tot coborat si uract pistonul sa vad daca are putin joc si nu are. Si eu tot la segmenti m-am gandit, dar motorul e prea tanar si nu are joc (zic si eu). Pe de alta parate, ar fi bine sa fie asa ca tot setul este doar 250lei. Dar nu as vrea sa il schimb doar ca sa stiu ca l-am schimbat. Oricum segmentii tot o sa ii schimb ca tot e dasfacut, dar nu as schimba cilindrul si pistonul pt. ca cilindrul nu e ovalizat :peace: .

ThunderByte, nu stiu cum sa verific acele simeringuri, dar o sa ma documentez. Singura verificare pe care am facut-o ciuloasei a fost sa o intorc invers, sa pun benzina in ea si sa vad daca o sa curga... siu nu a curs.

Va multumesc pentru sfaturi.


» Post actualizat in 22 May 2016 18:52

Geo, ma gandesc ca depunerile sunt de la un amestecul prea bogat (bensina/ulei) pe care il are din cauza evacuarii prea usoare si lipsa reglarii carburatorului (nu ma pricep ). A fost umblat in motor de un "mecanic" pe la 1000km (inca nu era a mea pe vremea aia), care i-a reglat supapele si i-a strans capacul de chiuloasa de l-a crapat. Capac pe care l-am schimbat eu :alcy: . Masticul rosu care se observa e mai mult o vopsea si e din fabrica.


» Post actualizat in 22 May 2016 18:58

Ce am mai observat, este faptul ca un surub care iesa din cilindru dintre cele 4, nu are acea teva/cilindru prin care ar putea uraca uleiul. Am scos un cilindriu de la celelelte suruburi si am incercat sa il introduc acolo unde era lipsa (ca sa imi dau seama daca asa e din fabrica sau e lipsa) si nu l-am puput introduce.


» Post actualizat in 22 May 2016 19:02

Cand am taiat toba, a iesit din chiuloasa (odata cu teava de evacuare) un fel de saiba ca o spirala, pe care nu am mai pus-o inapoi de frica sa nu intre pe unde nu trebuie. Asa ca am pun niste "canepa" pe langa care a mai pierdut fum si care a murdarit zona respectiva.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Scoti arcurile la supape si masori supapele, masori si ghidurile de supape si vezi care e diferenta, sau verifici la mana daca ai joc. Oricum la ce o operatiune de genu ar trebui schimbate macar simeringurle la supape.

Ala nu e un motor foarte complicat, problema ta sta in supape sau segmenti.

 

Garnitura si siliconul rosu: Asa vine la chineze, cu un fir de silicon rosu in garnitura, nu e nimic special ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc pentru explicatie ThunderByte. Exact acum am incercat sa scot arcurile de la supape si nu am reusit pt. ca pe interiorul arcului mai este un arc. Ambele opun rezistenta destul de mare. O sa duc chiuloasa la un mecanic, care probabil ca are o presa,ca eu nu reusesc sa le dau jos dar sa le mai pun inapoi :crack: .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc pentru explicatie ThunderByte. Exact acum am incercat sa scot arcurile de la supape si nu am reusit pt. ca pe interiorul arcului mai este un arc. Ambele opun rezistenta destul de mare. O sa duc chiuloasa la un mecanic, care probabil ca are o presa,ca eu nu reusesc sa le dau jos dar sa le mai pun inapoi :crack: .

Daca te duci la cineva roaga sa masoare, recomandarea cu verificatul la mana era pentru tine :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

» Post actualizat in 22 May 2016 18:52

Geo, ma gandesc ca depunerile sunt de la un amestecul prea bogat (bensina/ulei) pe care il are din cauza evacuarii prea usoare si lipsa reglarii carburatorului (nu ma pricep ). A fost umblat in motor de un

pai tu pui ulei de amestec in benzina ?!!! aparent este 4T , dar mai stii ce au inventat chinejii ...?

Editat de yuk
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Segmenti praf .Zici ca are 4000km.A tinut bine,Al meu a picat la 2600km.Segmenti noi te tin pina in 7-800km Cumpara un set motor made in taiwan e mai bun ca cel original Bafta.

Hai sa va zic eu cum sta treaba, acel motor nu a avut parte de rodaj altfel nu avea cum sa se duca la 4k, la 125_ul meu am avut probleme la 20k din neglijenta mea(ulei lasat in nestire) /defect fabricatie a trebuit sa-i schimb biela care era piturata pe partea de jos adica pe frana de motor, m-a costat 100lei kit biela + 50 lei manopera de schimbare si bineinteles manopera mea de crapare a motorului plus inchidere.

Daca rodajul este facut corect pe urma poti sta cu el la blana toata ziua si nu are nici pe dracu. Piesele sunt ieftine si nu merita s-o menajezi. Am intalnit "chinezisti" care aveau 120k la bord fara nicio interventie la motor.

» Post actualizat in 23 May 2016 19:57

Segmenti praf .Zici ca are 4000km.A tinut bine,Al meu a picat la 2600km.Segmenti noi te tin pina in 7-800km Cumpara un set motor made in taiwan e mai bun ca cel original Bafta.

Iete ca segmentii cei noi tot china (am profitat ca am desfacut motorul si i-am pus set de 150) pana acu au 12k si nici un gram de ulei consumat.

» Post actualizat in 23 May 2016 20:05

E un tip pe forum vlad58. El e specialist in nihao chinezarii. Vb cu el!

Merci de recomandari dar sa stii ca acele chinezarii sunt toate licente de exemplu cea mica e dupa honda CG125 iar cea mare dupa Yamaha Virago 400, apropo am si o Yamaha PSR 510.

Editat de vlad58
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Azi am fost la mecanic cu chiuloasa... Totul e ok... Sper ca duminica sa demontez cilindrul si sa schimb segmentii.

Aveti idee de unde as putea achizitiona unii ok? Am gasit acest site de piese pentru modelul 163fml http://www.bashanmotor.ro/piese-atv/piese-motor-2/pistonsegmenti/segmenti-motor-110cc-400cc.

Este adevarat ca nu am menajat motorul sub nici o forma :tomato:, ca de... incepatori furati de peisaj .

Va multumesc tuturor pentru ajutor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Madalin, nu stiu cat de disponibile sunt piesele pt scula ta dar ai putea lua in calcul si cautarea de segmenti dupa cote. Asta inseamna ca tr sa stii exact adica la nivel de sutimi, diametrul pistonului, latimea canalului si modelul inchiderii segmentilor. Personal am luat segmenti de drujba husqvarna cromati si alea alea, i.am montat pe un piston la o enduroaica aprilia de 125 si merge capra de 1 an de rupe. La acelasi pret cu segmenti no name . Trage concluzia. Repet ca tr sa stii exact cotele segementilor tai. Te poti pacali la grosime si sa nu intre pe piston sau la inchidere dar cu un pic de atentie poti evita asta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Azi am fost la mecanic cu chiuloasa... Totul e ok... Sper ca duminica sa demontez cilindrul si sa schimb segmentii.

Aveti idee de unde as putea achizitiona unii ok? Am gasit acest site de piese pentru modelul 163fml http://www.bashanmotor.ro/piese-atv/piese-motor-2/pistonsegmenti/segmenti-motor-110cc-400cc.

Este adevarat ca nu am menajat motorul sub nici o forma :tomato:, ca de... incepatori furati de peisaj .

Va multumesc tuturor pentru ajutor.

Mai mult ca sigur sunt cei de CG200 63,5mm 45 lei. De aici mi-am luat si eu kit-ul de 150cmc plus kit biela.

Am o curiozitate, atunci cand s-a umblat la chiulasa s-a umblat si la cilindru, piston, segmenti ca daca nu notezi pozitiile segmentilor si ii pui diferit incepe sa pape ulei,

Editat de vlad58
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Yuk nu pun uei in benzina. Poate m-am exprimat eu gresit :peace:

Vlad85, cand s-a umblat la chiuloasa s-au reglat doar supapele (asta mi-a spus fostul proprietar). Multumesc ca te-ai uitat pe site si m-ai ajutat sa aleg segmentii (oricum il sun pe baiatul cu site-ul sa ma asigure cu alegerea, pt. ca este ok si serviabil)


» Post actualizat in 04 Jun 2016 16:22

Azi am schimbat segmentii si tot scoate fum :-L . Cel mai probabil trebuia tot setul schimbat. Intretimp a expirat si itp-ul . Drept urmare: http://olx.ro/oferta/vand-motocicleta-kinroad-xt200-ID6p8n0.html#1cd1fa6694 :crack:


» Post actualizat in 05 Jun 2016 15:31

S-a vandut

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...