Sari la conținut

HONDA NC 700 XA


cutzmi
 Share

Postări Recomandate

Salut tuturor !

 

Sunt nou pe forum si am sa va impartasesc cate ceva despre prima mea mobra, o Honda NC 700 XA din 2013, motor cu injectie in 2 cilindri Twin, 670 cmc , 48 CP si ABS combinat.

Am luat-o din Germania in luna martie cu cateva accesorii suplimentare gen crash bar, parbriz touring, 2 genti laterale Hepco&Becker, cric central si 11 000 km la bord la 4500 EURO.

Cu tot cu transport si inmatriculat am ajuns cu ea la 5000 EURO.

 

Ca si senzatie de condus pot sa va spun ca trage de jos avand un cuplu bun de la 1500 rpm (turatia maxima 6500rpm), trage in toate cele 6 viteze atat timp cat o turezi incepand cu 1500-2000 turatii. Consumul este unul destul de mic, nu l-am testat inca dar specificatiile tehnice spun undeva 3,5-4,00 L/100km in functie de talpa :) Este foarte manevrabila, mai ales in oras, deoarece are rezervorul sub sa, deci centrul de greutate destul de coborat. Totodata in locul rezervorului are un spatiu de depozitare generos in care in cap casca si manusile. Ca si minusuri, lipsa indicatorului de treapta de viteza de pe display - ul de bord , saua nu foarte comoda si poate in afara orasului ar fi nevoie de ceva cai in plus la depasiri, mai ales incarcata dar avand in vedere ca sunt incepator in ale motociclismului, pentru mine este perfecta in acest moment. Franeaza eficient chiar daca are un singur disc pe fata, dar sanatos :)

 

Ar mai fi cate ceva de facut la ea ... handguard, heated grip, lumini de ceata, aripa spate deoarece toata mizeria este aruncata pe telescop, protectie radiator , o sa custom si un top case (suportul exista) dar totul pe parcurs deoarece m-a uscat de bani :-)

 

Sa auzim numai de bine !

post-93975-0-56179500-1465139909_thumb.jpg

post-93975-0-22961100-1465139910_thumb.jpg

post-93975-0-66895800-1465139910_thumb.jpg

post-93975-0-37599600-1465139911_thumb.jpg

post-93975-0-95091000-1465140209_thumb.jpg

Editat de cutzmi
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

motor cu injectie in 2 cilindri Twin,

astea nu-s V-twin? (parca la nouaj de grade?) :) ca twin de la mama lui, e TDM-ul, GS500, CB500, etc :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

chiar trage de la 1500 rpm ? Că e un pic mai mult peste relanti. Doar sunt curios, nu fac mișto.

 

am facut eu drive test cu una si trage frumos de jos, da.

nu stiu daca fix de la 1500, dar pe-acolo.

vad ca esti din bucuresti. mergi langa hotel ibis (cel de la gara), e o reprezentanta honda acolo, unde poti sa ceri si tu un drive test :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

S-o stăpânești sănătos!

Dar spune sincer, așa că nu ne aude nimeni, chiar trage de la 1500 rpm ? Că e un pic mai mult peste relanti. Doar sunt curios, nu fac mișto.

Da,chiar trage de pe la 1500-2000 ture. Acum nu te ridici pe o roata cu ea...dar trage.Gândește-te logic ca turația maxima este 6250 rpm,altele se tureaza pana pe la 10 000 sau chiar mai mult. Tocmai asta este ideea motorului dezvoltat de cei de la Honda...cuplu de jos și consum redus.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ok, m-ați convins. Mă uitam doar că turația de relanti e pe la 1300 și cuplul maxim pe la 4000. Nu mi se părea normal să rupă de la 1500.

Nici ideea de drive-test nu e rea, merci ! :)

Nu rupe la 1500,normal dar de ex dacă sunt în treapta 5 și scad pe 2000 ture pot da gaz mai departe fără sa schimb în treapta inferioara sI trage fără probleme. Pana la urma un drive test Îți va da răspunsul :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mai degrabă parallel twin, este un concept nou de motor ... uite aici mai multe detalii

https://en.m.wikipedia.org/wiki/Honda_NC700_series

Corect! Nu stiu de ce aveam impresia ca e V-Twin. Poate ca auzisem de ala de 750 (cred, nu sunt f sigur nici de ala acum ca mi-ai zis). Se pare ca revin la 'basics' astia: SOHC parallel-twin, 4-stroke, 4 valves per cylinder, liquid-cooled. Daca era si air-cooled, cred ca devenea un clasic :) Mie imi place si asa, consum f bun - ca prima proprietate, mobra e frumusica, o mai lauda proprietarii si dpdv al manevrabilitatii... Sa o stapanesti sanatos!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Corect! Nu stiu de ce aveam impresia ca e V-Twin. Poate ca auzisem de ala de 750 (cred, nu sunt f sigur nici de ala acum ca mi-ai zis). Se pare ca revin la 'basics' astia: SOHC parallel-twin, 4-stroke, 4 valves per cylinder, liquid-cooled. Daca era si air-cooled, cred ca devenea un clasic :) Mie imi place si asa, consum f bun - ca prima proprietate, mobra e frumusica, o mai lauda proprietarii si dpdv al manevrabilitatii... Sa o stapanesti sanatos!

Da este și manevrabila deoarece cilindrii sunt aplecați în față și rezervorul este sub șa.Este ideala pentru strecurat prin trafic dar bunicica și la drum lung.încă nu am făcut mai mult de 200km dintr-o bucata dar intenționez sa fac un trip în vara prin Austria și atunci o sa va spun mai multe.

 

Sa auzim de bine !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cat de lunga e transmisia? Adica cat scade in ture cand schimbdina 2-a in a 3a de exemplu?

Nu am fost atent la acest aspect dar revin cu un răspuns asap

» Post actualizat in 12 Jun 2016 06:30

Nu am fost atent la acest aspect dar revin cu un răspuns asap

Scade cu maxim 1000 ture,depinde cât de repede schimbi treapta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...