Sari la conținut

Accident Bixad (covasna).moto ca tractor. RIP


DanMotoCiuc
 Share

Postări Recomandate

Problema nu e una legata de drumuri sau lipsa lor desi aud si citesc asta tot timpul, ci una legata de comportamentul uman.

 

Asta nu se schimbă mâine. Nici în 100 de ani.

 

Știi ce se poate schimba mâine? O bretea pe deasupra sau dedesubtul șoselei pentru tractor. Măcar un giratoriu dacă tot se traversează șoseaua de pe un câmp pe altul, cu tractorul.

 

Așa e la spanioli, aveau cea mai mare rată a accidentelor din UE. Întâi au construit autovia și autopista cu bani de la UE, apoi au băgat giratorii pe deneuri din 200 în 200 m de te plictisești frânând.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 135
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Au ce invata tinerii motociclisti: incalcati legea dar cu atentie, si mai ales atentie la echipaj!

 

Caz real: un sofer tras pe dreapta este intrebat de politist; -d-l sofer, nu ati vazut indicatorul? - ba da, d-l politist, indicatorul l-am vazut, pe dumneavoastra nu v-am vazut...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu pot sa inteleg.

ok, incalci legea, avand in vedere cat ne incalca pe noi legea nu prea putem acuza oamenii de rand ca fac acest lucru.

dar la draqu, daca tot tai linia, uita-te bine, casca ochii...

este prea mult sa ceri asa ceva?

 

Dar tie iti este asa greu sa accepti ca exista si posibilitatea ca motociclistul sa fi abordat virajul ala cu o viteza atat de mare a.i. nu a putut da sansa celui de pe tractor sa se asigure?
Din punctul meu de vedere consider ca dezbaterea este inutila dupa postul lui Fatal Fury.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Au ce invata tinerii motociclisti: incalcati legea dar cu atentie, si mai ales atentie la echipaj!

nu ai inteles.

ma mir ca astia care merg ca ciobanii nu se uita nici macar daca este echipajul... cum draqu de mai au carnet ca sa se dea...??!

eu unul merg tare, recunosc. dar nu exagerat...

ideea era ca astia care omoara oameni este evident ca nici macar dupa masia alba cu nino nino nu se uita...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

''Stau sa trec strada pe unde apuc. Totusi ma uit cu atentie in stanga si in dreapta incercand sa identific si sa evit orice pericol. Pericolul ma vede si ma fluiera.''

Pentru noi problema nu este ca dau peste unul sau da unul peste mine, ci sa nu ma prinda militia.

In rest suntem un popor credincios, cu frica lui Dumnezeu, ne facem 3 cruci cand vedem biserica, pupam moastele si frecam un pic si portofelul de ele, iar masina este plina de cruci, icoane, labutze de iepure etc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De acord cu prima afirmatie insa restul e total gresit!

 

Nici un miliard de sensuri giratorii si pasarele sau chiar teleportarea nu rezolva problema nesimtirii si indolentei. Ce te face sa crezi ca un gigel cu tractorul va merge chiar si 50m in plus in loc sa intoarca pe loc, peste linia continua? Crezi ca un sens giratoriu sau o pasarela o va face pe blonda sa nu mai scrie SMS-uri la volan?

 

Din nou ne credem noi romanii miezul din sambure si credem ca suntem mai idioti decat restul planetei. GRESIT ! peste tot nivelul imbecilitatii este acelasi.

Singurul lucru diferit in tarile aparent civilizate era unul singur: pedepsele erau dure si se aplicau imediat si fara discutie. Insa chiar si acolo pedepsele sunt de cele mai multe ori la misto (suspendare) sau complet neaplicate. Sunt nenumarate cazuri in UK/Franta/Germania de accidente cu motociclist mort si nevinovat in care soferul a primit suspendare.

 

Asta nu se schimbă mâine. Nici în 100 de ani.

 

Știi ce se poate schimba mâine? O bretea pe deasupra sau dedesubtul șoselei pentru tractor. Măcar un giratoriu dacă tot se traversează șoseaua de pe un câmp pe altul, cu tractorul.

 

Așa e la spanioli, aveau cea mai mare rată a accidentelor din UE. Întâi au construit autovia și autopista cu bani de la UE, apoi au băgat giratorii pe deneuri din 200 în 200 m de te plictisești frânând.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Imi amintesc de un tip fain, Victor Beda, care a scris candva niste carti faine despre conduita preventiva in circulatia rutiera.

Si era... militian.

 

Dar pe atunci nu se dadeau permise de conducere fara examinare in poligon si nici la semi-analfabeti.

Carnet inainte de '89: fisa medicala facuta pe bune, sala, poligon, traseu de zi, traseu de noapte

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Absolut de acord, conduita preventiva este SINGURUL lucru ce-ti poate scapa pielea cand vine ceasul rau. Asta si norocul chior.

 

Imi amintesc de un tip fain, Victor Beda, care a scris candva niste carti faine despre conduita preventiva in circulatia rutiera.

Si era... militian.

 

Dar pe atunci nu se dadeau permise de conducere fara examinare in poligon si nici la semi-analfabeti.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Dar tie iti este asa greu sa accepti ca exista si posibilitatea ca motociclistul sa fi abordat virajul ala cu o viteza atat de mare a.i. nu a putut da sansa celui de pe tractor sa se asigure?

Din punctul meu de vedere consider ca dezbaterea este inutila dupa postul lui Fatal Fury.

de fiecare data aceeasi "scuza"

racheta sol sol venea cu viteza mai mare decat reusea lumina sa ajunga de la farul motorului la respectivul care a petrecut 2 - 3 secunde sa se asigure. vax.

NU S-A UITAT! fac pariu.

am patit. de multe ori.

plecat de pe marginea drumului fara nici un regret, intrat in girator peste mine..., schimbat banda peste mine (2 coaste fisurate), etc.

pe sistemul nu ma uit da-i ca se aude...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

de fiecare data aceeasi "scuza"

racheta sol sol venea cu viteza mai mare decat reusea lumina sa ajunga de la farul motorului la respectivul care a petrecut 2 - 3 secunde sa se asigure. vax.

NU S-A UITAT! fac pariu.

Eu admint ca exista si posibilitatea ca cel de pe tractor sa nu se fi uitat, dar totodata nu inteleg ce ti se pare asa sf ca in momentul in care s-a uitat in fata sa nu vada nimic (atat cat se putea vedea in curba), apoi in cele 2-3 secunde cat o fi durat sa ajunga in pozitia aia cu tractorul (perpedicular pe axul drumui) sa apara si motociclistul din curba. Zici mai sus ca tu unul mergi tare, realizezi ca in comparatie cu cel implicat in accident sau cu altii asemeni lui, de fapt te dai touring, nu?
Ps: nu am nimic cu cei carora le place forja pe strada, fiecare pe barba lui.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dar tie iti este asa greu sa accepti ca exista si posibilitatea ca motociclistul sa fi abordat virajul ala cu o viteza atat de mare a.i. nu a putut da sansa celui de pe tractor sa se asigure?

Poftim??? Nenorocitul ala de tractorist NU AVEA CE CAUTA peste linia continua!!!punct.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Poftim??? Nenorocitul ala de tractorist NU AVEA CE CAUTA peste linia continua!!!punct.

100% corect.

Intrebarea este: putea sa faca ceva motociclistul ca sa compenseze imbecilitatea tractoristului?

Ca problema nu este sa ii dea o sansa nenorocitului care cel mai probabil nu s-a asigurat, ci problema este sa isi fi dat lui insusi o sansa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Zici mai sus ca tu unul mergi tare, realizezi ca in comparatie cu cel implicat in accident sau cu altii asemeni lui, de fapt te dai touring, nu?

mda... stai linistit ca merg si eu 50 - 100 peste viteza pe care o sustin constant carutele.

impactul cu tractorul in acest caz nu a fost la viteze de peste 200 ca rasturna tractorul, ii zmulgea o roata.

din ce se vede in poze mai mult de 70 nu a avut la impact, daca si atat...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Eu admint ca exista si posibilitatea ca cel de pe tractor sa nu se fi uitat, dar totodata nu inteleg ce ti se pare asa sf ca in momentul in care s-a uitat in fata sa nu vada nimic (atat cat se putea vedea in curba), apoi in cele 2-3 secunde cat o fi durat sa ajunga in pozitia aia cu tractorul (perpedicular pe axul drumui) sa apara si motociclistul din curba.

De aceea este linie continua, ca nu poti sa te asiguri. Cum au scris mai inainte, intrebarea importanta este, ce putea sa faca motociclistul intr-o astfel de situatie, chiar daca avea viteza mai mare de 90. Ca nu era incepator.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De aceea este linie continua, ca nu poti sa te asiguri. Cum au scris mai inainte, intrebarea importanta este, ce putea sa faca motociclistul intr-o astfel de situatie, chiar daca avea viteza mai mare de 90. Ca nu era incepator.

 

daca avea sub 90 avea timp sa franeze, si chiar daca nu evita o cazatura, nu se solda cu deces (cred).

 

Insa el sigur a venit cu mai mult,incat fiind surprins, a franat, si la impact a avut macar un 50/60 (zic si eu)...

 

Multi spun ca motocicleta nu arata asa tavalita, si ca nu avea viteza. Pai logic ca nu avea viteza cand a intrat in tractor, pt ca nu era un copac omul, stia sa se dea si a reusit sa franeze de la o viteza mult mai mare, INSA Ideea era alta: daca ar fi avut o viteza initiala mai mica (nu zic neaparat legala), ar fi reusit sa franeze si mai eficient...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multi spun ca motocicleta nu arata asa tavalita, si ca nu avea viteza. Pai logic ca nu avea viteza cand a intrat in tractor, pt ca nu era un copac omul, stia sa se dea si a reusit sa franeze de la o viteza mult mai mare, INSA Ideea era alta: daca ar fi avut o viteza initiala mai mica (nu zic neaparat legala), ar fi reusit sa franeze si mai eficient...

daca tinea motorul in garaj... nu era accidentul.

daca avea ceva de 125cc ... nu era accidentul

daca mergea cu 49.9 km/h ... nu era accidentul

 

insa DACA tractoristul nu incerca o roamneasca... nu era accidentul

 

sunt curios tare de tot cati din astia care sustin mersul cu 49.9 km/h / 89.9km/h chiar merg asa?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

INSA Ideea era alta: daca ar fi avut o viteza initiala mai mica (nu zic neaparat legala), ar fi reusit sa franeze si mai eficient...

Ideea e alta: intr-o lume perfecta ala cu tractorul nu facea figura aia, asa vina ca a omorat un om ii apartine. Ceea ce putem noi sa facem e sa invatam (sau ne aducem aminte) ca traim in jungla si nu se va schimba prea devreme lucrul asta. De aici, fiecare continua cum poate: unii trec la enduro, altii la circuit, altii se multa, altii se lasa si tot asa.

 

sunt curios tare de tot cati din astia care sustin mersul cu 49.9 km/h / 89.9km/h chiar merg asa?

Nu e vorba de asta. E vorba de a merge cu prioritate unde e dreptul tau dar si de respectarea legilor de ambele parti. Eu pun pariu ca daca era un incepator, chiar si cu viteza legala sau mai mica, dadea si el cu nasul de asfalt. Acum o sa ziceti cum au zis de un bezmetic de s-a varsat pe aici cand i-a taiat unul fata si l-a fortat sa franeze brusc: "noob-ule, de ce nu ai invatat sa mergi?" Pai unde sa mearga? Pe circuit? Sa mai ia ore suplimentare? Poate omul se crede bazat si mergand pe prioritatea lui, i-o trage unul. Adica plm, daca eu pe 1km am prioritate, de ce sa ma infig intr-unul care imi taie calea? Pt. ca rromania. De-aia. Nu am vazut faze mai de porc in alte parti. Poate doar in filmuletele alea cu rusnaci idioti, ca in directia aia ne indreptam si noi.

Editat de Banzay
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sunt curios tare de tot cati din astia care sustin mersul cu 49.9 km/h / 89.9km/h chiar merg asa?

Eu sunt curios cati din cei care sustin ca tractoristul nu avea ce cauta peste linia continua conduc exemplar si nu au depasit sau intors vreodata peste linia continua? (exceptie de la intrebare face Silver Arrow, pentru ca inteleg ca el chiar merge regulamentar cu motocicleta). Altfel, despre ce vorbim noi aici?
Eu recunosc ca weekendul acesta am facut depasiri peste linia continua si am si intors, asta bineinteles dupa o asigurare temeinica.
Editat de danutu_m
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Eu recunosc ca weekendul acesta am facut depasiri peste linia continua si am si intors, asta bineinteles dupa o asigurare temeinica.

Ne bucuram ca ne-ai impartasit asta. Ce dovada mai vrei ca esti roman? :) Si ala cu tractorul s-o fi asigurat temeinic in opinia lui. Si ala de l-am speriat de dimineata cand a intrat pe 'galben' (care era tot timpul rosu). Si boss-ul bossilor care vorbea la telefon in bentley sau ce rahat avea si l-a lovit trenul; si el s-a asigurat ca nu cred ca voia sa moara. Unde mai pui ca si cunoscutii ziceau de el ca era o bomboana de baiat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca tinea motorul in garaj... nu era accidentul.

daca avea ceva de 125cc ... nu era accidentul

daca mergea cu 49.9 km/h ... nu era accidentul

 

insa DACA tractoristul nu incerca o roamneasca... nu era accidentul

 

sunt curios tare de tot cati din astia care sustin mersul cu 49.9 km/h / 89.9km/h chiar merg asa?

 

 

uneori nu inteleg de ce trebuie sa fii asa ingust la minte si capos....

 

de ce nu ai spus in sirul acelor "daca" si "Daca ar fi mers cu 120 sau mai putin decat mergea, ar fi avut o sansa". N-a zis nimeni sa mearga cu 49 sau 89, ca suntem realisti, nu ipocriti...

 

Dar de ce nu esti si tu realist si nu vezi si culpa comuna?

 

Faza asta cu 'a calcat continua' se traduce cu 'moartea cu dreptatea in brate'....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...