Sari la conținut

Explozie la cilindru BmwR1200Gs LC


Postări Recomandate

Salut

Am un BMW 1200GS luat anul acesta. Abia i-am făcut revizia de 10mii și am plecat în Muntenegru. La o pornire, după ce a stat parcată vreo câteva ore, când i-am dat cheie s-a auzit o explozie, dar 💥, de la cilindrul stâng, un zgomot de metal lovit pe metal f.puternic și am simțit de parcă m-a atins ceva la spate dreapta. Ulterior am presupus că a fost suflul prin teava de eșapament.

După asta dacă îl porneam motorul mergea cam2sec.dupa care se oprește și cât merge se aude un țăcănit din cilindrulstâng. L-am dus pe trailer la singura repr. BMW din Muntenegru și nu au idee ce s-a întâmplat. Doar au constatat că compresiunea în cilindrul drept! e 4 bar în loc de peste 10!Motorul are 4luni. Ceva sugestii sau a auzit cineva de vreun caz asemănător?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 224
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

trailer si adus in tara, desfacut, ca alta solutie n-ai. pina nu il desfaci, n-ai ce-i face... probabil segment rupt, probabil...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

BMW si Harley nu se strica niciodata! Sigur e vina ta ca l-ai parcat langa japoneze! :))) Lasand gluma, cum naiba sa faca explozie cilindrul dupa patru luni de la achizitionare? Bine ca ai garantie! Da-le cu fituica in cap! Din pacate garantie nu iti acopera si costul de deplasare pe platforma + concediu ratat :(

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Apa in camera de compresie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Apa in camera de compresie.

nu cred, nu invartea... si sa scoata o bujie a fost necesar ca sa-i ia compresia...

sau a spart pistonul si s-a dus in motor...

 

hmmm, piston spart? compresie 4...

cat de vraza sa fie segmentii? lipsa total?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stiu ca in motoare exista un sistem defazor care sa impiedice astfel de "intalniri", problema apare cand acel sistem se duce 3,14 piwla.

De obicei inainte apar semne ale eventualei inevitabile "intalniri"....suna ca un motor diesel, trepidatii mai puternice, accelerare cu intarziere.

Oricum ar fi dupa o astfle de intalnire motorul trebuie desfacut complet si inlocuit tot ce inseamna cilindru, supape, piston.

Daca acesta este cazul as spune ca mai degraba schimbi motorul cu totul, doar este in garantie.

 

Succes!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Astia de la BMW - aici ma refer la nemti - oricum isi cam baga picioarele in segmentul moto. Am comandat la ei o piesa si astept de 3 luni sa mi se dea un termen de livrare la ea! Ca de piesa nici vorba. Noroc cu cei de la BMW Romania care au fost extrem de amabili si m-au ajutat cu o solutie temporara pina vine piesa.

Din pacate in industria auto/moto si-au facut aparitia diversi MBA-isti care nu au absolut nici o idee despre acest domeniu dar care eficientizeaza costurile. Si rezultatele se vad. Iata cateva exemple vazute personal:

- motor de masina fara intinzator la lantul de distributie

- la moto BMW, cel putin la seria R1200..., au renuntat la rulmentul radial-axial (cel numit traditional conic) de pe spate si au pus unul radial cu role (cum se putea mai rau)

- cuzineti fara pinteni ( la masini. nu stiu daca fac la fel si la moto). Si ca sa fie tacamul complet au grosimi diferite. Teoretic este in regula ar trebui sa stea la locul lor dar iata ca in practica se pot invarti (lucru posibil daca ai un ulei de calitate proasta) si te trezesti ca iti urca pistonul un pic. Avand in vedere ca la motoarele astea ''moderne'' distanta intre supapa si piston este de zecimi de milimetru (nu stiu cum este la GS-ul omului) te trezesti ca iti bate pistonul in supapa.

- nu mai vorbim de tot felul de componente fabricate te miri pe unde. Segmenti rupti la motoare noi nu sunt o noutate.

 

Oricum dupa ce am vazut motor de Mercedes CL intepenit la 2000 Km nu ma mai mira nimica.

 

S-au dus de mult inginerii care au proiectat tancul Tiger, avioanele Messerschmitt, etc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Azi...tapinarul care da la rindea si bea la drujba e baza...

BMW-ul iese in functie de tablagii care bat la baros Ural si turcii care fac Baclava.

Revenind la modelul LC in cestiune, iata ce zice apropitarul:

”La o pornire, după ce a stat parcată vreo câteva ore, când i-am dat cheie s-a auzit o explozie, dar , de la cilindrul stâng...”

 

Din cauza uzinarii ''de azi''... Pariu ca in chiulasa s-a strans lichid de racire si de aici restul ”dicstractiei”...


» Post actualizat in 29 Jun 2016 11:59

Apa in camera de compresie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si 2 roti de la bmw au atins apogeul fiabilitatiu? Ca 4 roti generatiile noi stiam ca sunt de vis...

Nu stiu care e politica lor, dar de la una dintre firmele pt care am lucrat am trimis unui client masina de curtoazie pe platforma in Grecia si am repatriat-o pe a lui defecta. Si era de ~30000€, ceea ce proportional nu cred ca se apropie de valoarea mobrei in cauza. Oricum nasol, f nasol.

Editat de john17
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asa pateste oricine se infrateste cu resturile lumii.

 

Continuare #19 "precision cooling" post-882-0-74613900-1467202871_thumb.jpg Pariez pe apa in camera de eplozie.


» Post actualizat in 29 Jun 2016 13:19

EXPLOZIE !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Adică apă din benzina? Eu m-am gândit că s-a întins lanțul de distribuție, nu s-a închis o supapa, s-a scurs benzina în camera de explozie, s-au format vapori mai ales că motorul a stat parcat pe căldură și când i-am dat contact vaporii au explodat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am ilustrat cu schema ”precision cooling”... Adica de unde (in opinia mea)... s-ar putea strecura apa in camera de compresie la R1200 LC.

 

Succes la schibat noutati pe banii tai. La A.B. o cafea e gratis... si o revizie... milioane!

Sa vedem cat costa un motor. IN GARANTIE !

 

Succes!


» Post actualizat in 29 Jun 2016 15:17

Spre deosebire de benzina, apa nu se comprima in camera de ardere...

Motiv pentru care am dat schema ”precision cooling” la R1200GS LC... vinovata (in opinia mea) de necazul pe ciclindrul stang.

 

Sa vedem ce spun expertii de la A.B.

 

La ei cafeaua e gratis... revizie cateva milioane...

 

SI UN MOTOR IN GARANTIE...?!

 

Succes!

Editat de Dan Nastase
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Adică apă din benzina? Eu m-am gândit că s-a întins lanțul de distribuție, nu s-a închis o supapa, s-a scurs benzina în camera de explozie, s-au format vapori mai ales că motorul a stat parcat pe căldură și când i-am dat contact vaporii au explodat.

Ce ai in cilindru de obicei nu explodeaza daca nu ai scanteie, iar scanteia o comanda computerul la momentul potrivit. Apa in cilindru = garnitura cu defect. Nu sustin varianta cu apa desi variatia de temperatura cald-rece cine stie ce a produs pe acolo.

Eu merg pe varianta piston loveste in supapa, din cauza ca se auzea tacanitul cand mergea motorul:

- cel mai probabil distributia ''deranjata'', ceva in neregula la o supapa

- foarte putin probabil cuzineti intorsi - sanse minime, oricum nu cunosc constructia motorului la GS. Am vazut o astfel de patanie la o masina diesel pe la vreo 200.000 Km. Si a mers omul mult timp cu ea asa :).

 

Te asteptam cu info despre constatarea la BMW. Suntem curiosi daca o repara moka, asa cum ar fi normal.

 

Succes!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

un mic amanunt! vaporii se comprima fie apa sau benzina! intodeauna apa care intra la un cilindru in mers iese pe esapament fum alb dar ar fi trebuit sa aiba compresie chiar daca cilindrul nu functiona. parerea mea o supapa sau un culbutor spart .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...