Sari la conținut

Explozie la cilindru BmwR1200Gs LC


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 224
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Răspunsul celor de la BMW referitor la cauza problemei :probabil am tras de accelerație la pornire. Le-am spus că e exclus dar altă explicație nu au.

 

Din punctul lor de vedere, mobra e reparata si nu are nimic. Din punctul tau de vedere, nu mai vrei BMW.

De ce nu insisti la BMW (Romania, Germania) sa iti faca buy back?

 

 

Io tot cred ca tu esti platit de BMW sa le faci reclama.

Sper ca realizezi ca acei 30.000km puteai sa-i parcurgi la fel de placut cu o motocicleta de 5 ori mai ieftina.. si care sa NU ITI FACA nici o problema in acel interval. :D

O africa twin de ex.. :D

 

Cand ajunsesem pe la pagina 8 a topicului, chiar ma miram cum s-a putut abtine KHK sa nu zica nimic. Dar asa aflam si noi ca optionalele de la GS costa cat o mobra noua. Dar merita bineinteles fiecare eurocent, ca altfel nu le-ar lua toata lumea.

 

Africana e 2.5k - 3k tops, deci de 9-10 ori mai ieftina.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Divagam, stiu si imi asum.

 

Africana si Superteneru merg si intr-un cilindru la nevoie. Furtunele coapte nu-s probleme care sa te lase in drum. Singura problema este intr-adevar cea electrica. Dar cu cat instalatia e mai simpla, cu atat e mai usor de izolat si remediat problema. Intre o mobra veche intretinuta ca la carte si o mobra noua intretinuta ca la carte, banii mei sunt pe mobra veche.

 

Si daca tot comparam mere cu pere, nu trebuie sa lipseasca argumentul cum ca poti repara mobra veche pe genunchi fara teama de a pierde garantia. Sau sa o lasi acolo unde a ramas, fara teama de a pierde 15k - 20k.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sansele sa ramai in drum sunt mai mari la o honda de 20 de ani decat la un pemfeu nou (da stiu carburatore, dar si furtune si etansari coapte, izolatie electrica idem), Or sa sustina altii contrariul dar aia de inchiriaza mobre in alpi iau BMW si KTM,noi si le schimba des, nu africane sau Tenereuri vechi

Poate gresesc dar impresia mea este ca motivul pentru care aia prefera BMW-uri sau KTM-uri este ca isi pastreaza un pret bun la revanzarea SH.

 

Ceea ce vrea sa spuna @mihaio07 este ca prefera o moto mai veche care are sanse mai mari de defectare dar care se poate pune in miscare decat una noua care are sanse mai mici de defectare dar care cand nu mai vrea computerul sa ii dea gaz nu mai merge si gata te uiti la ea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pentru inchiriat exista reguli, masinile de ex nu trebuie sa depaseasca parca 100kkm (erau sigur 50k mai demult). Si cred ca e vb si de ani, oricum firmele cumpara flote, conditii preferentiale, garantii reale si cel mai probabil cu recuperare si chiar vehicul de inlocuire "la locul faptei" asigurate de compania care le vinde, sau cu ceva contracte beton pt astfel de cazuri. Cel putin teoretic un vehicul nou are mai putine sanse sa cedeze, acuma nu stiu daca bavarezii moto vand calitate diferita functie de piata, la masini 100% se practica pe la multe marci (adica produsul nou trimis in Ro are o calitate inferioara celui oferit pe piata germana de exemplu).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pentru inchiriat exista reguli, masinile de ex nu trebuie sa depaseasca parca 100kkm (erau sigur 50k mai demult). Si cred ca e vb si de ani, oricum firmele cumpara flote, conditii preferentiale, garantii reale si cel mai probabil cu recuperare si chiar vehicul de inlocuire "la locul faptei" asigurate de compania care le vinde, sau cu ceva contracte beton pt astfel de cazuri. Cel putin teoretic un vehicul nou are mai putine sanse sa cedeze, acuma nu stiu daca bavarezii moto vand calitate diferita functie de piata, la masini 100% se practica pe la multe marci (adica produsul nou trimis in Ro are o calitate inferioara celui oferit pe piata germana de exemplu).

Nu doresc sa te contrazic dar ceea ce spui tu cu calitatea diferita in RO fata de alte tari ma indoiesc sa fie pentru ca tehnic ar fi foarte dificil de implementat asa ceva la un producator.

Asta este o reminiscenta de pe vremea lui Ceasca cu masinile "de export". La produsele de larg consum unde se fabrica sarje (gen detergenti) care pot pleca integral pe o anumita piata este cu totul altceva .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu doresc sa te contrazic dar ceea ce spui tu cu calitatea diferita in RO fata de alte tari ma indoiesc sa fie pentru ca tehnic ar fi foarte dificil de implementat asa ceva la un producator.

Asta este o reminiscenta de pe vremea lui Ceasca cu masinile "de export". La produsele de larg consum unde se fabrica sarje (gen detergenti) care pot pleca integral pe o anumita piata este cu totul altceva .

:agree:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Crede-ma ca am lucrat mult in domeniu si nu vb sa ma aflu in treaba! Desi am vazut la Ford inca din 1993 echipare diferita electromotor si alternator - cele importate in Ro aveau cu totul altceva decat toate exemparele similare sh venite de afara - as fi tentat sa zic ca e greu de implementat. DAR exista un control final, produsele primesc un punctaj care urmeaza curba lui Gauss. Si daca s-ar face numai o selectie tot am primi extremitatea proasta a curbei in timp ce altii primesc "miezul". Si acum se importa in Ro loturi de masini cu abtibilduri "extra Europa" pe parbriz! Plus m-am dat cu capul de modele problematice, cu multe defecte specifice in garantie, dintre care unele fara rezolvare definitiva. La un moment dat imi cere un amic din D sfatul referitor la achizitia unei astfel de masini. Bineinteles ca l-am sfatuit sa fuga tare, surpriza a fost insa cand am verificat istoricul dupa serie si, in +200kkm, masina nu avusese nici una dintre problemele cu care ne confruntam sistematic in Ro pe acel model! Si era vb de galerii de admisie in principal, nici cele "modificate" ajunse la noi nu rezolvau decat pe termen scurt, practic nu a existat masina sa mearga mai mult de cateva zeci de mii de km fara sa pice, imposibil sa fi ajuns la +200k fara interventii una de la importatorul din Ro. Si multi producatori nu lucreaza pe stoc, importatorii isi comanda masinile (si le platesc) inainte de a fi introduse pe banda, practic se stie de la inceput ca VIN-ul XXX....XX e destinat "lumii a 3-a" si poate primi piese din caruciorul "lemon".

Alt exemplu, mai recent: am fost in fabrica de anvelope Continental din Tm. Anvelopele dupa ce se "coc" sunt invartite si apoi le separa pe 3 fluxuri: cele mai "rotunde" si cu dezechilibru minim merg la fabrici de automobile pt prim montaj, cele asa si asa la dealeri, iar "ouale" la care pui 1/2kg de plumb ajung in supermarket! Uitati-va de curiozitate la masinile noi cat plumb au pe jante, si comparati cu anvelope de acelasi model luate de prin Selgros la care trebuiesc 40-50g plumb, ba dupa 1 an urla de zici c-au murit toti rulmentii! Eu n-am vz la masini noi mai mult de 20g plumb/roata. Poate or fi la alea destinate Bangladesh-ului :D

Editat de john17
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Finul meu lucreaza la Renault pe o pozitie inaltuta si chiar l-am intrebat odata despre chestia asta, mi-a spus ca nu exista asa ceva, calitatea asamblarii si materialelor este identica peste tot. Poate fi de exemplu un luft intre o aripa asamblata in Maroc si alta in Rusia, dar diferenta este de microni, nu se pune problema de alte materiale sau oteluri.

 

Si acum se importa in Ro loturi de masini cu abtibilduri "extra Europa" pe parbriz!

Asta chiar nu pot crede, poate masinile alea sunt destinate acelor piete si sunt in tranzit prin Romania. Crezi ca daca ar fi asa cum spui in era telefoanelor mobile si facepoc nu s-ar gasi nimeni sa faca o poza sa arate ce se intampla?

 

La cauciucuri sau subansamble poate ar mai merge, dar la masini nu cred ca poti implementa in primul rand tehnic, cum bine spune cineva mai sus!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Exista un test, am uitat cum se numeste, care presupune alegerea unei masini de pe banda la intamplare, demontare completa si verificare/masurare. Tot, tolerante, cupluri de strangere etc. Intreaba-l despre punctajele obtinute de Clio Symbol vs Clio hatch, made in Turkey vs made in France! Nu recente, de pe la inceputurile productiei de Symbol. ca nu prea fusesera la fel! Acu' ce sa zic, "le createur d'automobiles" reproiecteaza fuzete pt ca se cramponeaza de rulmentii de mare calitate SNR, asta in timp ce orice constructor normal la cap ar fi schimbat furnizorul de lemon-rulmenti care la puntea spate de Duster 4x4 tin de marti pana joi...

Editat de john17
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@John17, tu de cand vorbesti? Din zilele noastre?

Acum cu globalizarea nici un producator de masini nu mai poate zice ca produce doar in VEST sau in EST sau cine stie unde, exista 4 mari zone geografice unde opereaza toti, iar piesele sunt facute acolo unde este cel mai ieftin posibil si masinile asamblate acolo unde este cel mai ieftin posibil. La calitate toti au niste standarde pe care le respecta, daca nu le-ar respecta ar iesi de pe piata sau i-ar inghiti altii.

Iar daca fac asta inseamna ca isi bat joc de propriile standarde de calitate. Dar repet, nu cred, nici macar la cauciucuri.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Exista un test, am uitat cum se numeste, care presupune alegerea unei masini de pe banda la intamplare, demontare completa si verificare/masurare. Tot, tolerante, cupluri de strangere etc. Intreaba-l despre punctajele obtinute de Clio Symbol vs Clio hatch, made in Turkey vs made in France! Nu recente, de pe la inceputurile productiei de Symbol.

Stai un pic: una este unde este fabricata masina, lucru pe care tu il poti afla de cand comanzi masina.

Da, un Duster fabricat la Mioveni este de calitate net superioara celui fabricat in India.

Tu ne spui noua ca pe banda de montaj exista piese de calitate diferita si masina se echipeaza in functie de tara de destinatie, si drept urmare pe o aceeasi banda am produse de calitati diferite.

Daca vrei te iau intr-o zi pina la Dacia sa vezi o linie de montaj - care vrei tu : motor, caroserie, montaj general - si sa iti dai seama ca ceea ce spui tu nu este tehnologic posibil asa cum este organizat fluxul de fabricatie in industria auto.

Ceea ce spui tu cu cauciucurile se incadreaza la fabriatie tip sarja, cu produse de stoc, si acolo poti avea loturi pe diverse categorii de calitate. Este cu totul altceva.

Dar la auto sau moto nu merge. Si iti spun pe scurt de ce: masina nu este un produs de stoc. Ea se fabrica la comanda si la emitera comenzii ti se aloca automat o serie de sasiu (cand masina inca nici nu a intrat in fabricatie) si cu aceea vei ramane. Dupa ce vei vedea o linie de montaj o sa iti dai seama ca ar fi un efort mult prea mare sa faci produse UE sau produse in afara UE. Si '' nu se merita'' :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Acu' ce sa zic, "le createur d'automobiles" reproiecteaza fuzete pt ca se cramponeaza de rulmentii de mare calitate SNR, asta in timp ce orice constructor normal la cap ar fi schimbat furnizorul de lemon-rulmenti care la puntea spate de Duster 4x4 tin de marti pana joi...

Nu uit o voba adevarata a unui motociclist cu experienta: coane, daca nu intelegi un lucru nu inseamna ca acel lucru nu are o logica, ci ca unghiul din care privesti tu nu este cel adecvat!

Omul are perfecta dreptatea, in corporatiile mari este o increngatura de firme care asigura servicii conexe de te doare capul, nu trebuie sa te mire daca afli ca la nivelul de sus firmele astea au actionari comuni si sunt incuscrite de ceva simplu: cascavalul!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, da-i in ma-sa de conservari! Apropo, de cand a venit criza o serie de importatori fac niste manevre nu chiar ortodoxe, re-exportand masinile importate, de multe ori chiar in tarile de origine! Cum nu au voie sa o faca, le inmatriculeaza la oha si le exporta ca si sh, dar cu 0 km. Si nu se plimba doar actele, masinile vin in Ro fizic si pleaca inapoi, gesheftul fiind de 2-300 euro/buc (asta pt modele ieftine). Stiu pe unii care dadeau explicatii pt 1600 unitati "samsarite" asa, in conditiile in care in Ro vandusera <5000 buc in anul ala. De ce? 1. pt a face un target de achizitii de la constructor si 2. pt ca pretul pt Ro este mai mic. Cum e mai mic? Vezi posturile mele anterioare. Inclusiv dealer Dacia & Renault stiu ca a facut, prin alta firma ca nu era voie de la imparatie. Si uite asa apar super ocazii pe la dealeri de afara care vand masini noi la super oferta.

Dar gata cu off-ul, intrebarea care se pune legat de subiect e daca BMW Motorrad vinde fix aceeasi calitate in Ro ca si in D. La nivel declarativ sunt 99.9% ca da, practic nu vom sti decat daca rasufla ceva din interior, iar acum si acolo nu am conexiunile care ar putea sa-mi sopteasca. Treaba e ca, daca ar fi fost un neamt in situatia colegului nostru, probabil ca BMW s-ar fi strofocat sa rezolve cumva rapid si discret. Asta daca s-or strica si alea pt ai lor!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Calitate aftermarket! Nu am descoperit altceva prin tarile UE, semnalele pe care le am arata ca se vand aceleasi produse. Putem face topic separat, nu o sa scriu romane aici pe tema asta. Oricum nu vand piese nici mai bune si nici mai proaste decat alti comercianti si caut sa aleg produse OK, incerc sa-mi pastrez clientii. Daca te referi la piesele moto, am vazut ca unele magazine practica adaosuri nesimtite si incerc marea cu degetul pastrand decenta, nu inmultesc pretul de achizitie cu 2 sau +.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

PainDep, on 22 Jul 2016 - 18:33, said:snapback.png

Mulțumesc celor câțiva de la care am primit sugestii chiar la obiect.

Coane, rugam explicatii la concret.

Mersi de intelegere.

Editat de Dan Nastase
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 10 months later...

Masina de cusut Ileana! Suna la fel ca boxerul bavarez, drept ca e mai ieftina de 1/2 din pretul lui :D

Suna la fel Si recunoaste de fiecare data cheia de pornire! Indiferent ca ploua afara , sau e noapte!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stai un pic: una este unde este fabricata masina, lucru pe care tu il poti afla de cand comanzi masina.

Da, un Duster fabricat la Mioveni este de calitate net superioara celui fabricat in India.

Tu ne spui noua ca pe banda de montaj exista piese de calitate diferita si masina se echipeaza in functie de tara de destinatie, si drept urmare pe o aceeasi banda am produse de calitati diferite.

Daca vrei te iau intr-o zi pina la Dacia sa vezi o linie de montaj - care vrei tu : motor, caroserie, montaj general - si sa iti dai seama ca ceea ce spui tu nu este tehnologic posibil asa cum este organizat fluxul de fabricatie in industria auto.

Ceea ce spui tu cu cauciucurile se incadreaza la fabriatie tip sarja, cu produse de stoc, si acolo poti avea loturi pe diverse categorii de calitate. Este cu totul altceva.

Dar la auto sau moto nu merge. Si iti spun pe scurt de ce: masina nu este un produs de stoc. Ea se fabrica la comanda si la emitera comenzii ti se aloca automat o serie de sasiu (cand masina inca nici nu a intrat in fabricatie) si cu aceea vei ramane. Dupa ce vei vedea o linie de montaj o sa iti dai seama ca ar fi un efort mult prea mare sa faci produse UE sau produse in afara UE. Si '' nu se merita'' :)

nu are asa mare importanță in ce țară este facuta masina, ci pt ce țară este făcută

» Post actualizat in 02 Jul 2017 21:31

Da, da-i in ma-sa de conservari! Apropo, de cand a venit criza o serie de importatori fac niste manevre nu chiar ortodoxe, re-exportand masinile importate, de multe ori chiar in tarile de origine! Cum nu au voie sa o faca, le inmatriculeaza la oha si le exporta ca si sh, dar cu 0 km. Si nu se plimba doar actele, masinile vin in Ro fizic si pleaca inapoi, gesheftul fiind de 2-300 euro/buc (asta pt modele ieftine). Stiu pe unii care dadeau explicatii pt 1600 unitati "samsarite" asa, in conditiile in care in Ro vandusera <5000 buc in anul ala. De ce? 1. pt a face un target de achizitii de la constructor si 2. pt ca pretul pt Ro este mai mic. Cum e mai mic? Vezi posturile mele anterioare. Inclusiv dealer Dacia & Renault stiu ca a facut, prin alta firma ca nu era voie de la imparatie. Si uite asa apar super ocazii pe la dealeri de afara care vand masini noi la super oferta.

Dar gata cu off-ul, intrebarea care se pune legat de subiect e daca BMW Motorrad vinde fix aceeasi calitate in Ro ca si in D. La nivel declarativ sunt 99.9% ca da, practic nu vom sti decat daca rasufla ceva din interior, iar acum si acolo nu am conexiunile care ar putea sa-mi sopteasca. Treaba e ca, daca ar fi fost un neamt in situatia colegului nostru, probabil ca BMW s-ar fi strofocat sa rezolve cumva rapid si discret. Asta daca s-or strica si alea pt ai lor!

se strică si alea,in legătura cu reparația depinde si de client
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator _Raul_

pacientul mai este in viata?

 

In ultima jumatate de ora cat am parcurs topicul cap-coada:

* mi s-a reconfirmat ca Dan Nastase a ramas la fel de tralala ca si acum x, y, z ani)

* am vazut filmulete de promovare din fabricile BMW

* am citit despre masini cat nu citesc intr-un an la un loc - modele fiabile de Bmw, experiente cu Maserati, cu Kia, consumuri la diverse modele, strategii de marketing/business management/fabricatie la Bmw, Renault si Ford, cine are rude in industria auto, cine e vanzator de piese in industria auto, cine are service auto si cine lucreaza in aceeasi industrie... Si eu care credeam ca majoritatea postatorilor de serviciu (aka inutili) suntem de pe zona IT.

* am recitit vesnicul cliseu - mai bine motor simplu si ieftin decat scump si complicat

* am aflat ca reprezentanta Oradea e un business romanesc sadea, dupa cum banuiam de mult de cand am citit combinatiile alea maneliste cu spalat masini la clienti creduli, vandut roabe cu 6000 si ceva de euro, etc, etc.

* ca initiatorul topicului (mega de asteptat deznodamantul acesta, de altfel) nu a mai comentat nimic dupa ce a ajuns acasa, probabil pe criteriul "rahan, asta e, nu mai fac atata valva, (ca si asa trebuie sa) o vand si gata".

* Cumva in legatura cu randul de mai sus - desi am auzit si despre el comentarii, dar ffffff putine si fffffff patetice - eu as fi dus motorul la Tibi in Bucuresti si as incercat sa vad ce are de-adevaratelea. Sau probabil ca omul l-a dus. Dar sa nu o dau si eu in speculatii ieftine.

Un lucru este cam cert - dupa cum a descris incidentul + interventiile service-urilor, omul este un posesor sadea, destul de limitat in cunostiinte tehnice din zona moto. Nu ca asta ar fi ceva rau. Just sayin.

* ca lui Vlad Khk i se pare ok ca un motor (Bmw, va rog, da ?!) de 26k de euro cu revizii ca la carte sa moara in drum la 30k de km. Macar era aproape de casa, da :))) ?!

 

Pe unii vad ca (inca) ii socheaza comportamentul social/intelectual/profesional/etc etc etc, cum vreti voi sa ii ziceti, al muntenegrenilor si/sau nemtilor. Ce nasol este sa traiesti cu cataloage Neckermann si propaganda de stat si sa o iei de-a gata, in loc sa iesi din sat si sa iti dai seama ca toti vecinii tai sunt la fel de prosti si tarani ca si tine.

 

Singurul lucru bun din acest topic de mare... rasunet, a fost ca am aflat despre asistenta rutiera de la A24 si ca aceasta acopera si motocicletele.

Pentru un topic vechi de un an, cred ca poate fi inchis fara nici o emotie.

Postatorul are si asa doar 9 interventii pe forum si probabil ca foarte curand nu il vom mai vedea cu detalii.

» Post actualizat in 03 Jul 2017 06:28

Anyway, orice motociclist serios stie cu ce se mananca 1200 Gs-ul, asa ca... taina-n drum.

Editat de DeVazut_TM
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In ultima jumatate de ora cat am parcurs topicul cap-coada:

muhahhahahah

 

n-o sa mai intre pe forum pt ca forumistii ie rai si saraci care nu-si permit 12gs lc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Offtopic dar cu tâlc cand vine vorba de modele noi cu piese din Vietnam ...

Vorba aia: Nu esti mafiot pana nu aterizezi cu bemveu in shpagat.

Posesorul zice ca a sarit cu el cam un metru de la sol :)

 

 

post-25108-0-70887300-1499293042_thumb.png

post-25108-0-66345900-1499293044_thumb.png

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...