Jump to content
Sign in to follow this  
SpS

Sfat achizitie naked - primul motor Hornet / ER6n / XJ6 / Z750 / MT-07

Recommended Posts

Salutare,

 

Intrucat am luat si eu cat. A ieri, vin la voi cu cateva intrebari despre ce ar putea fi numita achizitia potrivita pentru mine. Inainte de toate, o mica descriere : aproape de 30 de ani, 1.80m, 83 kg. Am decis ca naked-ul este cel mai potrivit, intrucat si scoala a fost facuta pe un ER6N si consider ca mi se potriveste.

 

Ce imi doresc ? Un motor cat mai nou (minim 2009), sh, neaparat ABS, iar ca buget , sa zicem intre 3000e - 4000e.

Aceasta va fi achizitionata din italia, prin intermediul unor oameni care se ocupa de asa ceva (nu dau nume pt ca nu vreau sa se considere reclama)

 

Am facut o lista scurta cu ceea ce imi doresc sa achitizionez si as aprecia enorm pareri pro / contra despre modelele enumerate:

 

1. Yamaha MT-07

2. Yamaha XJ9

3. Honda Hornet

4. Kawasaki ER6N

5. Kawasaki Z750

 

Mentionez ca echipamentul nu intra in banii de motor, el este luat in mare parte iar partea de safety oricum e priceless :). Mai am totusi de achizitonat una alta, insa dilema mare este la ce motor sa ma opresc.

 

Multumesc si orice sfat este bine venit !

Share this post


Link to post
Share on other sites

Te opresti la cel care iti place cel mai mult .

Share this post


Link to post
Share on other sites

eu am un Mt 03.care e mai puternic decat ma asteptam.sfatul meu ar fi sa iti iei o moto manevrabila si usoara.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Z750 e bestie. Eu sa fi fost incepator nu m.as atinge de asa ceva.

 

Nu inteelg de ce neaparat abs? Personal nu inteleg lumea de ce turbeaza (metaforic) dupa asta...mi se pare asa de inutil/ riscant.

 

Hornet are fratele meu. Pe motorul lui am facut primii mei 400km dupa scoala de soferi. Ca idee generala: e fain. Confortabila, destul de tafnoasa, totusi iertatoare in ture joase. Si ca pasager e lejera, nu amortesti prea usor. Alternativa touring perfecta ptr oameni scunzi.

 

Pe mt03 am mers putin. Adica probat gen. Consum super, vibratiile nesuferite. Dupa 1-2 km ma simteam anapoda. Parca vibra totul cand m.am dat jos. Totusi experienta placuta. Nu e de mine pe termen lung.

 

Pe er6n am facut scoala de soferi si sper sa nu ma mai sui pe asa ceva prea curand.a fost ok pentru scoala, dar atat.

 

Cu z750 ma dau ca are un amic. Daca esti calm si cuminte, e potolita. Altfel e bestie. Eu de la f4i nu am crezut ca e atat de bivol. Ff agresiva. Imi place, nu o recomand pentru inceput.

 

Oricum in 4k euro gasesti ce vrei tu fara probleme. Preferinta tine mai mult de estetic. Sa fi fost alegerea mea, mergeam ori pe hornet ori pe mt ca incepator. 100% pe z750 in momentul de fata

Share this post


Link to post
Share on other sites

dute linistit pe z 750 daca esti linistit pana inveti ce poate mobra

altfel ia ceva mai mic

Share this post


Link to post
Share on other sites

In locul tau as merge pe mt-07 sau pe Hornet...zic asta ca posesor de er6 (care e super ok ca prima motocicleta) dar mt-07 cred ca e cea mai ok din cele de 2 cilindri,arata genial si din ce am inteles are o ciclistica grozava...iar hornetul...e ce trebuie.E o motocicleta pe care nu cred ca o sa simti nevoia sa o dai prea curand..si daca o sa ajungi la un moment dat sa simti ca nu mai trage cat vrei tu,ii schimbi raportul si faci o bestie din ea..am mers pe hornet cu raport schimbat,nu imi venea sa cred in ce hal poate sa schimbe raportul ala comportamentul motocicletei.

Concluzie: mt-07 sau Hornet.

Numai bine si grija mare! Si nu uita de echipament bun!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu sunt in masura sa dau sfaturi dar imi dau si eu cu parerea . Sunt incepator , am doar 500 km cu un 600 si personal nu ma da pe spate . E puternica , frumoasa, manevrabila , e perfecta , dar totusi nu pot spune ca 4 linie e asa o bestie . Eu as alege 4 in detrimentul 2 . Sincer , desi toata lumea incerca sa ma sperie ca motoarele de 1000 nu sunt de incepatori , am ajuns la parerea ca e o prostie . Nu motocicletele sunt vinovate de accidente .

 

Pentru mine prima alegere ar fi Yamaha FZ9 sau poate un kawasaki z750.

Edited by Ivanica

Share this post


Link to post
Share on other sites

inainte sa te decizi nu ar strica sa te uiti la niste review uri pe youtube ca sa vezi cum se comporta moto in "actiune".dupa cum vezi,parerile diferă de la om la om.tu gandeste te pt ce vrei sa ti o cumperi(plimbari prin oras,off road,munte ,serviciu etc) si cam cat timp estimezi ca o vei folosi (pt plimbarile de week end sau in fiecare zi).inaltimea ta si pozitia in sa conteaza f mult de asemenea.sunt multe elemente de luat in calcul..in final,decizia trebuie sa iti apartina doar tie si sa te simti tu multumit de alegerea facuta.unii spun "o sa imi iau un motor mai puternic,chiar daca sunt la inceput ,dar nu o sa conduc tare..ca daca o sa imi iau unul mai slab,peste un an o sa vreau sa il schimb".ar fi bine sa te gandesti ce faci ACUM,de ce ai nevoie acum,nu peste un an sau doi.peste un an o sa vezi tu ce vei vrea..părerea mea..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Parerea mea, biased fireste e sa nu strici banii pe 4 in linie pe o motocicleta de strada. Ia 2 cilindrii, sau si mai bine, nu compromite si ia 3 in linie :P

 

Street triple

MT 09

MV agusta daca te tine jebu.


» Post actualizat in 07 Jul 2016 01:31



Nu inteelg de ce neaparat abs? Personal nu inteleg lumea de ce turbeaza (metaforic) dupa asta...mi se pare asa de inutil/ riscant.

 

Kill yourself.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Z750 e bestie. Eu sa fi fost incepator nu m.as atinge de asa ceva.

 

Nu inteelg de ce neaparat abs? Personal nu inteleg lumea de ce turbeaza (metaforic) dupa asta...mi se pare asa de inutil/ riscant.

 

Hornet are fratele meu. Pe motorul lui am facut primii mei 400km dupa scoala de soferi. Ca idee generala: e fain. Confortabila, destul de tafnoasa, totusi iertatoare in ture joase. Si ca pasager e lejera, nu amortesti prea usor. Alternativa touring perfecta ptr oameni scunzi.

 

Pe mt03 am mers putin. Adica probat gen. Consum super, vibratiile nesuferite. Dupa 1-2 km ma simteam anapoda. Parca vibra totul cand m.am dat jos. Totusi experienta placuta. Nu e de mine pe termen lung.

 

Pe er6n am facut scoala de soferi si sper sa nu ma mai sui pe asa ceva prea curand.a fost ok pentru scoala, dar atat.

 

Cu z750 ma dau ca are un amic. Daca esti calm si cuminte, e potolita. Altfel e bestie. Eu de la f4i nu am crezut ca e atat de bivol. Ff agresiva. Imi place, nu o recomand pentru inceput.

 

Oricum in 4k euro gasesti ce vrei tu fara probleme. Preferinta tine mai mult de estetic. Sa fi fost alegerea mea, mergeam ori pe hornet ori pe mt ca incepator. 100% pe z750 in momentul de fata

poate ne explici si noua de ce este inutil ABS-ul sau mai rau, RISCANT ????

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut si va multumesc pt raspunsurile utile si rapide :)

 

Moto va fi achizitionat pt oras, mers la munca , iar pt coclauri momentan nu sunt interesat (adica soft enduro )

 

@Marius Marcus : am vazut MT 03, il stiu, insa mi se pare cam "vibrant" si consider ca in jumatate de an m-as cam plictisi de el .. oricum m-am gandit multa vreme la el, il apreciez ca e manevrabil si usor + ca am vazut ca multa lume il lauda pt un consum excelent.

 

@johnnyk : Z750 are o cunostiinta, am vorbit cu el sa mi zica ce si cum , eventual sa vad ce e de el. mi se pare cam brutal, recunosc, din ce am vazut pe youtube :)

hornet-ul ramane o varianta foarte buna, ramane in top3 . iar legat de abs, sunt eu foarte hotarat ca prima moto sa fie cu, momentan nu am argumente solide, insa instinctiv consider ca tehnologia noua ma va ajuta in primii mei pasi in moto

 

@Necsanu Marius : MT-07 mi-a placut la nebunie ! L-am calarit putin la salonul moto de acum cateva luni, insa neavand carnet, nu am putut sa fac prea multe :D la fel, ce am vazut pe net m-a impresionat placut, iar pretul e destul de accesibil pt o motocicleta din 2014. Echipamentul e separat, nu fac rabat de la nimic, nu intra in banii de moto. Sunt patit, iar sanatatea e pe primul loc.

 

 

@Ivanica : FZ e , momentan, putin peste bugetul meu .. Z750 ramane in picioare. mersi !

 

@Gpaul : ti-am citit thread-ul , stiu de cand te-ai mutat in uk pt ca eram cam in aceeasi perioada in zona, si am balit de multe ori la achizitia ta. Totusi, pt Ro, nu cred ca e pretabila, mai ales pt un incepator, un speed triple, cu toate ca e, indiscutabil, cea mai atragatoare dintre ele.

Share this post


Link to post
Share on other sites

poate ne explici si noua de ce este inutil ABS-ul sau mai rau, RISCANT ????

daca eu vreau sa franez violent sa ridic motorul pe roata din fata, fara abs pot, cu abs nu. mi se pare timpul de franare la o moto cu abs mai mare, in sensul in care am incercat cu un hornet 2007 fara abs si cu 2009 cu abs sa franez in aceleasi conditii si cred ca am franat mai bine pe moto fara abs. adica personal m-am simtit mai in control ridicand non-abs pe roata din fata franand. mi se pare ca abs protejeaza de stoppie, dar nu franeaza la fel de eficient. prefer sa stiu ca sunt pe o roata si franez in 20m sa zicem, decat sa nu ajung pe o roata si sa franez in 22m cu abs.

 

e o parere pur personala, nu mi se pare util. nu pe moto cel putin. ma simt mai in siguranta fara. ori asta ori motorul cu abs incercat de mine era cu un sistem ciudat, ori eu nefiind obisnuit cu abs mi s-a parut ca nu franeaza eficient. totusi, si daca s-ar fi intamplat una din astea 2, tot nu as lua motor cu abs.

Share this post


Link to post
Share on other sites

daca eu vreau sa franez violent sa ridic motorul pe roata din fata, fara abs pot, cu abs nu. mi se pare timpul de franare la o moto cu abs mai mare, in sensul in care am incercat cu un hornet 2007 fara abs si cu 2009 cu abs sa franez in aceleasi conditii si cred ca am franat mai bine pe moto fara abs. adica personal m-am simtit mai in control ridicand non-abs pe roata din fata franand. mi se pare ca abs protejeaza de stoppie, dar nu franeaza la fel de eficient. prefer sa stiu ca sunt pe o roata si franez in 20m sa zicem, decat sa nu ajung pe o roata si sa franez in 22m cu abs.

 

e o parere pur personala, nu mi se pare util. nu pe moto cel putin. ma simt mai in siguranta fara. ori asta ori motorul cu abs incercat de mine era cu un sistem ciudat, ori eu nefiind obisnuit cu abs mi s-a parut ca nu franeaza eficient. totusi, si daca s-ar fi intamplat una din astea 2, tot nu as lua motor cu abs.

 

 

Eu zic ca ar trebui sa-ti dai seama intai despre ce e vorba in topic, dupa care sa-i scuzi pe restu' ca nu sunt fratii mai mari ai lu' Rossi [ca tine] si ca evident nu stiu sa franeze pe o roata, cum franezi tu zeule, din momentul in care se suie prima data pe 2 roti.

 

In cazul in care ai postat la betie si tot nu intelegi dupa ce te trezesti o sa-ti explic [de fapt mai mult pt initiatorul topicului]

 

  • Un incepator nu trebuie sa franeze violent. Daca-l inveti la asa ceva mai bine il pui sa-si sape groapa direct. Iar ABS-ul nu face decat sa-l protejeze in momentele in care va frana violent pt ca se sperie din cine stie ce motiv.
  • In rest tot ce am citit in postul tau seamana cu emisunile tv pt spalati pe creier atat de in voga zilele astea [vezi ce e inrosit]

Daca dupa ce ai citit cele de mai sus te-ai decis sa te culturalizezi un pic dar nu ai auzit de google search uite sunt baiat de treaba si te ajut:

Share this post


Link to post
Share on other sites

eu ti-as recomanda MT-07 e un model foarte reusit al celor de la Yamaha, mai ales pentru uzul in oras. ABS-ul este ceva fara de care nu m-as mai putea lipsi

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu sunt in masura sa dau sfaturi dar imi dau si eu cu parerea . Sunt incepator , am doar 500 km cu un 600 si personal nu ma da pe spate . E puternica , frumoasa, manevrabila , e perfecta , dar totusi nu pot spune ca 4 linie e asa o bestie . Eu as alege 4 in detrimentul 2 . Sincer , desi toata lumea incerca sa ma sperie ca motoarele de 1000 nu sunt de incepatori , am ajuns la parerea ca e o prostie . Nu motocicletele sunt vinovate de accidente .

 

Pentru mine prima alegere ar fi Yamaha FZ9 sau poate un kawasaki z750.

 

E adevarat ca nu motocicleta e de vina pentru accidente, pilotul este, de aici ideea ca in functie de cat de bine te cunosti, stii cam cat de cumpatat esti in realitate si de acolo faci o alegere vis a vis de categoria la care te bagi. Pe de alta parte, dpmdv, nu cred ca poti spune ca un 600 4 in linie nu fuge (in cazul meu fz6 fazer s2 98 cai) si ca ai nevoie direct de ceva mult mai puternic si agresiv.

 

@SpS

 

Eu prima moto am un FZ6 Fazer s2 ABS din 2009 de care sunt deplin multumit. Din Aprilie pana acum am facut vreo 5000+ km, din care vreo jumatate cu sotia pasager. Din puctul meu de vedere e faina ca e permisiva, nu smuceste, nu te ia prin surprindere, are o pozitie in sa care te lasa sa vezi peste masinile din fata (ceea ce eu consider un mare avantaj pentru ca poti anticipa mai usor evenimentele din fata ta), fuge suficient si cosuma decent, iar legat de protectia la vand este rezonabila.

 

Am observat ca nu este in lista ta, dar inainte sa o iau, si eu am cerut un sfat, iar niste oameni intelepti mi-au sugerat sa imi indrept atentia si spre modelul asta, ca atare daca ti-am starnit interesul poti arunca un ochi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Gpaul : ti-am citit thread-ul , stiu de cand te-ai mutat in uk pt ca eram cam in aceeasi perioada in zona, si am balit de multe ori la achizitia ta. Totusi, pt Ro, nu cred ca e pretabila, mai ales pt un incepator, un speed triple, cu toate ca e, indiscutabil, cea mai atragatoare dintre ele.

 

Da stai ca Speed triple e cea de 1L. A mea e Street-ul de 675cc, am mentionat-o pt ca e tot acolo la categoria cc la care te-ai orientat 600-700. Numai buna de inceput: usoara(185k full) si implicit manevrabila. Odaca ce devii mai competent, ai si 105 Bhp cu care sa te joci. Cu acestea fiind spuse, e greu de batut MT07 la motocicleta/ban. Cand s-a lansat aici s-a vandut cu £5000 si plecau din shop-uri ca painea calda si nu am auzit pe nimeni sa se planga de ele.

Edited by GPauL

Share this post


Link to post
Share on other sites

vad ca n-a pomenit nimeni de GSR 750 care dupa parerea mea, este un foarte bun competitor al Z-ului, deasemenea nu s-a pomenit de Honda NC750 X sau S, care este un bicilindru plin de cuplu si foarte usor de manevrat.

Ambele au optional ABS

 

Ca si avantaje ale GSR-ului ... are motorul de GSXR 750 si pozitie de naked generatie noua (ca si Speed Triple, ca si Mv Agusta Dragster, ca si Z) Motorul zic eu ca ar fi cel mai fiabil dintre toate enumerate mai sus.

Ca si avantaje ale NC-ului ... pozitie inalta in sa (pt statura ta) Cuplu foarte bun, foarte versatil, poti adauga rackuri de full luggage, loc de casca sau mic portpagaj unde este rezervorul, insa ca are un singur punct minus care pe mine m-a intristat la inceput: limita RPM este de 6500, insa o data ce te obisnuiesti nu mai este asa rau, pentru ca trage ca un tren.

 

Succes la cumparaturi, daca ai nevoie de informatii sumplimentare despre cele 2 poti sa-mi ceri pe privat.

 

P.S. Speed Triple nu l-as recomanda din 2 motive:

1) rulmentii de jug pica repede (3000-5000 mile)

2) furtunele de frana fata sunt de tipul Y care se impreuneaza in spatele jugului infgerior si merg catre unitatea de ABS. Am intalnit mai multe cazuri in care unul din cele 2 furtunuri au intrat sub aripa fata a rotii si a fost ros. Pe cel din stanga vine si firul de ABS. (Asta la 675, nu stiu la 1k)

Share this post


Link to post
Share on other sites

P.S. Speed Triple nu l-as recomanda din 2 motive:

1) rulmentii de jug pica repede (3000-5000 mile)

2) furtunele de frana fata sunt de tipul Y care se impreuneaza in spatele jugului infgerior si merg catre unitatea de ABS. Am intalnit mai multe cazuri in care unul din cele 2 furtunuri au intrat sub aripa fata a rotii si a fost ros. Pe cel din stanga vine si firul de ABS. (Asta la 675, nu stiu la 1k)

 

Nimeni nu i-a recomandat Speed Triple(1000cc). Eu am sugerat Street triple (675cc)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ok , cred ca in proportie de 90% am facut alegerea, mai am de facut o verificare in service si aia a fost. Am ales o Yamaha, XJ6N, din pacate insa fara abs , marele minus al ei as putea spune .. O sa revin maine cu alte detalii (fingers crossed)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu inteelg de ce neaparat abs? Personal nu inteleg lumea de ce turbeaza (metaforic) dupa asta...mi se pare asa de inutil/ riscant.

 

daca eu vreau sa franez violent sa ridic motorul pe roata din fata, fara abs pot, cu abs nu. mi se pare timpul de franare la o moto cu abs mai mare, in sensul in care am incercat cu un hornet 2007 fara abs si cu 2009 cu abs sa franez in aceleasi conditii si cred ca am franat mai bine pe moto fara abs. adica personal m-am simtit mai in control ridicand non-abs pe roata din fata franand. mi se pare ca abs protejeaza de stoppie, dar nu franeaza la fel de eficient. prefer sa stiu ca sunt pe o roata si franez in 20m sa zicem, decat sa nu ajung pe o roata si sa franez in 22m cu abs.

 

e o parere pur personala, nu mi se pare util. nu pe moto cel putin. ma simt mai in siguranta fara. ori asta ori motorul cu abs incercat de mine era cu un sistem ciudat, ori eu nefiind obisnuit cu abs mi s-a parut ca nu franeaza eficient. totusi, si daca s-ar fi intamplat una din astea 2, tot nu as lua motor cu abs.

 

Daca tu, expertul, franezi violent si faci stoppie, e treaba ta.

 

Daca un incepator franeaza violent din panica inainte sa stie bine ce pot face franele (i-a sarit un caine in fata, etc), blocheaza fata si daca are noroc, nu nimereste sub rotile unei masini care vine din sens opus, in timp ce se rostogoleste. Spune una care a trait sa povesteasca. Am avut noroc, am avut prieteni care m-au invatat franarea de urgenta... si prieteni care mi-au spus ca mai bine ma las. :)

 

Prima mea motocicleta a fost fara ABS. Pe ea am invatat sa franez fara sa blochez rotile. Urmatoarele doua au fost cu ABS, la care nu as mai renunta. Pentru nostalgici - in era tehnologiilor inteligente in Automotive, nu esti "mai adevarat" daca iei o motocicleta fara sisteme de siguranta pe ea. Nu iti ridica nimeni statuie ca mergi fara ABS, nu ii pasa nimanui cat de "expert" esti. Poate doar parintilor, cand te identifica la IML dupa ce nu ti-au iesit stunt-urile pe strada...

 

 

Nu sunt in masura sa dau sfaturi dar imi dau si eu cu parerea . Sunt incepator , am doar 500 km cu un 600 si personal nu ma da pe spate . E puternica , frumoasa, manevrabila , e perfecta , dar totusi nu pot spune ca 4 linie e asa o bestie . Eu as alege 4 in detrimentul 2 . Sincer , desi toata lumea incerca sa ma sperie ca motoarele de 1000 nu sunt de incepatori , am ajuns la parerea ca e o prostie . Nu motocicletele sunt vinovate de accidente .

 

Daca tot esti constient ca nu esti in masura sa dai sfaturi, nu e musai sa iti dai cu parerea. Fara sa mi-o iei in nume de rau.

 

De ce ti se pare lesinata 600-le? Crezi ca ai scos tot ce poti din ea in aia 500 km pe care i-ai facut? Pe cate curbe te-ai dat, cu ce viteza? Ai fost pe circuit? Ai facut vreun curs de siguranta/manevrabilitate? Stii sa urci pante abrupte? Cum mergi pe ploaie/vreme rece cu aderenta scazuta? Ai mers off-road? Motociclismul nu e numai despre cat de tare poti sa te dai in linie dreapta.

 

Corect, nu motocicletele de 1000 sunt vinovate de accidente. Nici cele de 600/750. Vinovata de accidente e nepriceperea celor care le manevreaza. Sau incapacitatea de a anticipa traficul. Mergi cat sa poti reactiona in siguranta. Unii mai repede, altii mai incet. Ideea e sa te intorci acasa.

 

In mod evident, te vei lasa purtat de val si vei merge mai tare din cand in cand. Daca gresesti, o sportiva de 750/1000 nu va fi la fel de iertatoare. Ca incepator o sa scapi mana in gaz cand dai intr-o groapa, si atunci o sa sara si calul de sub tine. Stabilitatea in incheietura vine mai tarziu. De high side/low side ai auzit? Parerea mea e ca cine ti-a zis ca 1000-le nu e de incepatori nu voia sa te faca sa fii mai putin 'cool'...

 

 

"Pe vremea mea" si 500-le era considerat mare pentru incepatori. Intre timp uamenii au devenit mai emancipati. Rubrica de accidente geme de mortale in ultima vreme, si voi ii sfatuiti pe incepatori sa iti ia motociclete cat mai mari si fara ABS, acum cand piata moto incepe sa contina si altceva decat vechituri folosite si refolosite, cu "30000 km in bord si tinute in garaj incalzit"...

» Post actualizat in 10 Jul 2016 22:12

P.S: Despre cat de "periculos" e ABS-ul... E ceva sa poti frana inclinat in curba sau sa stii ca intr-o situatie de urgenta te poti baza pe frana si DUPA momentul in care in mod normal rupi aderenta. Pana nu ai frecat motocicleta aia de stii exact cat de tare poti frana pana in momentul in care rupi aderenta si poti face asta in siguranta, esti carne de tun. Si ce rost are sa te pui in pericol daca se poate si altfel, sincer? Pe cine ajuta?

Share this post


Link to post
Share on other sites

N-a fost sa fie XJ6, pt ca asa a fost sa fie.

 

INSAAAAAA , say hello to my little friend :D

 

mt-07, fara abs , 2014 vara, putin peste 5000km.

 

abia am parcat-o, nu am mers cu ea, pareri abia maine, insa la prima vedere, nu pot sa mi sterg zambetul stupid de pe fata :D

post-70402-0-05985800-1468276081_thumb.jpg

post-70402-0-07516800-1468276089_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

S-o stăpânești sănătos! Arata bine, pentru oraș e extraordinara și cred te va duce fără probleme și ceva mai departe de casa!

Share this post


Link to post
Share on other sites

N-a fost sa fie XJ6, pt ca asa a fost sa fie.

 

INSAAAAAA , say hello to my little friend

 

mt-07, fara abs , 2014 vara, putin peste 5000km.

 

abia am parcat-o, nu am mers cu ea, pareri abia maine, insa la prima vedere, nu pot sa mi sterg zambetul stupid de pe fata :D

Ooo,si ai sa mai zambesti inca muult timp de aici inainte... :lol: Mai exact,cam o viata.

Spor la kilometri fara incidente. :ok:

Edited by CRISTIAN 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...