Sari la conținut

Honda VFR 1200F variante


nikkon
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 50
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Da cat papanasul meu consuma?!din ce am cautat din scurt pe net da un 38MPG,adica undeva la(aproximez din topor)6.5-7/100km.cu rezervor de 18.5 faci in jur de 300km.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Uita-te in link-urile postate de mine, sunt useri care au modelul si vei vedea exact cati km fac cu un plin.

Vezi ca n-ai facut bine calculul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Uita-te in link-urile postate de mine, sunt useri care au modelul si vei vedea exact cati km fac cu un plin.

Vezi ca n-ai facut bine calculul.

da am vazut...ma cam sperie...desi sunt oamnei care cu 16 litri au facut 466 km ceea ce e ok

Editat de nikkon
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Uita-te in link-urile postate de mine, sunt useri care au modelul si vei vedea exact cati km fac cu un plin.

Vezi ca n-ai facut bine calculul.

corect!facusem calculul(dupa cum am spus) din topor.deci constant e peste 8L/100km din ce observ.interesant...sau mai bine zis:aiurea rau!la genul asta de motor chiar conteaza consumul.poate de aceea nu e neapara un model de succes si nu prinde la public atat de bine.

Editat de george05
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da stiu ca factorul consum este foarte delicat la VFR

 

Nu este atât de rău. Din câte spune internetul, motocicleta a avut parte de două upgrade-uri. În 2012, au fost upgrade-uri de software (motor și cutie), pentru mai mult cuplu în ture joase și schimbări optimizate de viteză. În 2015 au fost schimbări ceva mai substanțiale.

 

o sa vi se para o tampenie poate...insa KTM super Duke GT mie mi se pare super cool chair si pt un touring.desi e bruta!!!

 

Asta ar fi prima mea alegere. Dar ai spus că vrei cardan :)

Are controale electroinice pentru tracțiune, wheelie, engine maps, etc. Poți s-o faci super docilă. Iar V2 de 1300 = cuplu oricând, oricum.

Singura problemă pe care o văd este legată de vibarațiile motorului. Două pistoane de 650 sub fund pot să fie deranjante la drum lung pentru unii. Dar depinde ce fel de touring vrei să faci.

 

singura diferenta e ca asta e 2 pistoane boxer, seria K 4 pistoane in linie...

 

Ba bine că nu :) Sunt motociclete complet diferite. În afară de motor și cutie (boxer-ul trage, se simte și merge foarte diferit față de 4L), cadrul și suspensiile sunt total altceva.

 

8% e mult pentru o masina dar pt motor

 

Dacă te ajută, și eu am un V4 care consumă 11-12% în urban și în jur de 8 afară :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce e ciudat e ca la ultima revizie de model (face-lift sa zic) în 2015 Honda anunță că amarat rezervorul la 19L și ajunge ~290km => un consum mult mai mare de 8.in fine. Imp e ca acest motor + stansmisie sa fie fiabile... Iar feed-back uri nu prea sunt în zona asta pentru ca foarte putini au.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 5 months later...

Modificarile pentru 2015 sunt doar culoarea alba pe carene combinata cu zone honeycomb negre si jantele albe.

Cui ii place sa lustruiasca... sa mearga pe jantele albe.

 

Restul modificarilor sunt valabile pentru toate modelele de la 2012 incoace:

- sa modificata, mai putin alunecoasa si mai comfy

- traction control decuplabil, cu buton pe carena superioara stanga

- harti normale de putere pentru treptele 1 si 2 (nerestrictionate) - din cate stiu nu e valabil ca update soft pentru modelele non-TC din 2009-2011

- modificari pe partea de injectie, optimizare consum si raspuns thrttle by wire

- computer de bord pe ecranul stang, sub indicatorul de viteza, modelul revizuit are o linie orizontala vizibila si cand e cadranul stins (sub linie sunt range-ul, consum mediu, etc)

- modelul DCT are posibilitatea de a comuta temporar in modul manual direct din butoanele de +/- trepte de viteza dupa care revine pe auto - modificarea asta e posibila si pe modelele mai vechi daca se incarca noul soft gen. 2 in DCT

- rezervor crescut cu 0.5 litri, la 19 litri in total

- modelele de la 2014 inclusiv au carena spate vopsita in culoarea motocicletei, variantele 2009-2013 sunt argintii (impropriu spus carene, sunt bucatile de langa sa)

- pozitii LED pe spate fata de bec normal

 

Cam astea imi vin in minte asa rapid poate mai sunt si altele?

Eu zic sa cauti de la "construction year" 2012 incoace si e suficient, iti raman bani de genti si accesorii care nu sunt ieftine deloc. :(


» Post actualizat in 11 Jan 2017 10:53

Un update pe partea de probleme posibile:

 

Unele modele 2010 au recall pe motor: prezenta de span in motor.

Am vazut totusi la vanzare exemplare cu peste 100k km, problema nu e atat de raspandita, dar nu e deloc de neglijat.

 

Modelele 2010-2013 au un recall oficial pe "Universal joint" la cardan.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 months later...

Intre timp am pregatit un draft comparativ intre k1200s vs vfr1200f, motoare pe care le-am detinut un timp concomitent. Nu am scris mult, sunt vreo 8 pagini in word, :)) dar astept sa mai fac km cu vfr. Cu k1200s am mers cca 12000km iar cu vfr doar 700km (698 mai precis). E drept ca a fost si frig si zapada multa la inceputul asta de an.

 

Pe masura ce sedimentez opiniile mai corectez materialul scris pana acum.

 

O sa incerc sa dau un "owner's review" pe care eu la randul meu l-am cautat dar nu l-am gasit suficient de dezvoltat. Pe langa acest aspect, sunt si multi care scriu si comenteaza doar pe baza a ceea ce citesc din presa. Nu e un lucru rau ca sunt informati, dar a detine cu a citi sunt doua lucruri diferite.

Editat de audi_A9
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 months later...

va multumesc frumos tuturor celor care au participat la acest thread.

Am cumparat-o deja. VFR 1200F 11/2015 (197 km pe bord) inca miroase a nou :)

abia acum incepe distractia si invatarea :) de la nc750s la vfr1200 e diferenta mare :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 9 months later...

Salut, felicitari pentru alegerea facuta si sa te bucuri de ea cat mai mult.


Spune-mi te rog niste impresii generale despre moto, acum ca a trecut o vara si ma gandesc ca ai apucat sa te dai cu ea si sa iti faci mana.
Doresc sa-mi iau si eu la fel vara asta, model după 2015 DCT

Iti multumesc.

Cosmin

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 months later...

@TROLL eram dator cu un raspuns : am cu ea 12700 km.

pot spune urmatoarele:

- o folosesc si in oras si afara

- consider ca este extrem de manevrabila pentru greutatea pe care o are

- consuma mult in oras - 8-9% - rezonabil la drum lung daca stau sunt 150km/h

- sunt incantat de motor si de cuplul pe care il am de la turatii joase

- imi place extrem de mult cutia in modul S - In D merg mai mereu cu ea pe autostrada, in oras e crima, schimba la 2k si face 1000 de schimbari in 10m km. - cred ca se si uzeaza si merge si subturat

- mi-as fi dorit ca, coburii sa fie mai mari. nu bag prea mult in ei

- am facut si 1300km intr-o zi si a fost uman. nu recomand insa am putut merge - consider ca e confortabila

- suspensia fata mi se parea mult prea moala - am schimbat fata/spate cu HyperPro si sunt mult mai multimit de cum incarca si descarca fata.

 

Sunt incantat de motor desi sunt obligat sa o folosesc des in bucuresti si stiu ca nu-i fac bine. Din aceasta cauza fiecare schimb de ulei si toate filtrele, mai ales cel de DCT la mine se face la maxim 5k + lichid de racire si ulei cardan.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 years later...

Un pic de Adancata cu trotineta din dotare, plecat cu noaptea in cap, din curiozitatea de a vedea cum e la circuit (primul trackday), trebuia sa ma intorc cu aceeasi motoreta pe roti.

Per total binisor, 2:24.7 fara nici o pregatire, 3 sesiuni la grupa D, prima sesiune cu antemergator, gume de strada Michelin Road 5.

Bike odometer: 40k si ceva maruntis.

Consum mediu pe ultimii 29k km: 7,1 l/100km.

 

20200926_054934.jpg

 

20200926_075226.jpg

 

F58A0880.jpg

 

F58A1034.jpg

 

F58A0962.jpg

 

F58A2503.jpg

 

F58A2550.jpg

 

F58A2587.jpg

F58A2667.jpg

 

F58A2552.jpg

 

20200926_143402.jpg

 

IMG-20200926-WA0038.jpg

 

20200926_221715.jpg

Greutate moto: 268kg

Ampatament: 1550mm (18cm in plus fata de un cbr600rr 2008), adica mult :)))

Dar a fost super distractiv.

Editat de audi_A9
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...
On 5/21/2018 at 12:36 PM, nikkon said:

@TROLL eram dator cu un raspuns : am cu ea 12700 km.

pot spune urmatoarele:

- o folosesc si in oras si afara

- consider ca este extrem de manevrabila pentru greutatea pe care o are

- consuma mult in oras - 8-9% - rezonabil la drum lung daca stau sunt 150km/h

- sunt incantat de motor si de cuplul pe care il am de la turatii joase

- imi place extrem de mult cutia in modul S - In D merg mai mereu cu ea pe autostrada, in oras e crima, schimba la 2k si face 1000 de schimbari in 10m km. - cred ca se si uzeaza si merge si subturat

- mi-as fi dorit ca, coburii sa fie mai mari. nu bag prea mult in ei

- am facut si 1300km intr-o zi si a fost uman. nu recomand insa am putut merge - consider ca e confortabila

- suspensia fata mi se parea mult prea moala - am schimbat fata/spate cu HyperPro si sunt mult mai multimit de cum incarca si descarca fata.

 

Sunt incantat de motor desi sunt obligat sa o folosesc des in bucuresti si stiu ca nu-i fac bine. Din aceasta cauza fiecare schimb de ulei si toate filtrele, mai ales cel de DCT la mine se face la maxim 5k + lichid de racire si ulei cardan.

Salut @nikkon

 

Sunt super interesat de un VFR 1200F, nu stiu inca daca sa aleg DCT sau manuala, asta e alta discutie.

 

Insa am cateva intrebari pentru tine ca posesor de VFR in Bucuresti.

1. cum e cu strecuratul printre masini? cu coburi laterale poti intra? ce latime totala are cu coburi?

2. ce consum are in Bucuresti? 8-9% ala s-a mentinut?

3. cat costa o revizie si de ce alegi sa schimbi filtrul la DCT si uleiuil in cardan la fiecare revizie? uleiul in cardan stiam ca se schimba unde la 30k

4. cum e ca si manevrabilitate in oras? e greoaie, lunga, prea lata?

 

Mentionez ca am un Hornet de 600 de 3 sezoane, merg mult in Bucuresti si vreau sa fac mai multe ture lungi in afara orasului. Ture de aprox 300 - 500 km/zi.

 

Daca ai timp sa-mi raspunzi la intrebarile de mai sus, iti sunt recunoscator.

 

Asfalt uscat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...