Jump to content

Incepator cu o mare dilema

Recommended Posts

Buna seara!

Asa cum spune si titlul, sunt incepator si as dori parerile voastre despre primul moto. Treaba sta in felul urmator: am 15 ani, 1.82 si 73kg si (mare cliseu) am fost pasionat de tot ce papa benzina si are roti de mic. Masinile au reprezentat principala pierdere de timp, retinand mult prea multe date tehnice si uitandu-ma la sute de canale de YouTube, insa in ultimul timp au inceput sa ma atraga motoarele. Ca orice tanar semi-inconstient, am dat de minunata categorie A1 si m-am documentat despre ce presupune. Am fost si m-am urcat pe numeroase Duke-uri, RC-uri, MT-uri si YZF-uri de 125cc pana cand intr-o noapte un biciclist lovit in fata mea era sa-mi moara in brate. Am realizat ca iubesc viata mai mult decat un 15 cai putere si m-am orientat astfel spre Enduro, unde nicio masina nu te poate lovi (sper). Am avut ocazia sa testez un Suzuki 450 DRZ aprox. 3 ore, iar singura impresie este ca cele 130kg sunt prea grele pentru mine. M-am orientat astfel spre ceva mai usor si, auzind numeroase opinii si pareri mai mult sau mai putin normale, m-am setat pe un 250 EXC din 2007-2010. Este cumva prea mare pentru incepator? Prea puternica? Stiu ca este foarte scumpa la 2.5k si da, stiu cat costa un echipament bun, si nu, nu vreau deoloc sa abuzez bunatatea parintilor, insa dupa multe ore de cautat moto mai ieftine si multe, multe povesti de la prieteni cu motoare de 1.5k in care au bagat inca pe atat in piese, mi-e teama sa salvez 500€ din cei 2.5k pentru a baga dupa dublu in parti. Fac o alegere gresita gandind asa? Nu am niciun prieten cu service sau cu cunostinte prea multe in acest domeniu. Multunesc anticipat de timp si raspunsuri si imi cer scuze de acum pentru orice greseala.

Born-confused

Buna seara!