Sari la conținut

Accident grav Brasov - Calea 13 Septembrie


ChrisRR
 Share

Postări Recomandate

Eu am citit ca pasagerul nu avea casca...

 

probabil or s-o gaseasca peste vreo 2 luni prin boscheti. la fel cum vor mai gasi si parti din motocicleta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 215
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Pe bune? Ai auzit un motor ca cel implicat in accident cum suna cu toba stoc? Suna ca o musca! Deci nu amesteca marfa cu ambalaju ca nu te cred!

Lasati-o cu tobele...

Nu e atât de mult vorba de "nu te-am vazut" cat de "nu m-am uitat".

In cazul asta, la viteza aia, ca este evident ca 50 la ora nu a fost... tobele se aud chiar si stoc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pe bune? Ai auzit un motor ca cel implicat in accident cum suna cu toba stoc? Suna ca o musca! Deci nu amesteca marfa cu ambalaju ca nu te cred!

Eu sunt partial deacord cu tobele care trebuie sa fie mai puternice decat cele stoc atat din motive "estetice", dau viata motorului, cat si din motive de siguranta.

Sa ai insa pretentia ca daca ai tobe goale duse in jdemii' de ture poti sa o arzi racing ca daca nu te vede te aude mi se pare nu doar riscant ci si pueril.

Degeaba te aude daca tu faci zeci de metri pe secunda pana ajungi la el.

 

Eu o tin pe a mea: conduita preventiva (chiar daca suna comunist si usor idiotic ca formulare) nu inseamna sa mergem imbracati in portocaliu fosforescent, cu 50 la ora in localitati si 90 afara, ci bun simt in trafic, atentie sporita, fara giumbuslucuri si racing intre semafoare. Niciun motociclist nu e sfant, ca de aia e motociclist, toti facem "tampenii" insa pana si tampeniile trebuie calculate si facute cu cap ca daca depasesti ca boul pe dunga continua in curba fara vizibilitate si te lipesti de un tir sau o arzi fara casca cu >100 kmh intre semafoare nu esti vreun mare motociclist ci un "tragator de gaz". Motociclismul inseamna plimbare, fun, adrenalina uneori, distractie nu blana ca idiotu unde prinzi o linie dreapta.

Editat de Dracon
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Chiar dacă e off, întreb: o tobă mai zgomotoasă nu are și vibrații mai puternice? Cum afectează asta confortul la drum lung, la o tură de 5-6-700 km?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Chiar dacă e off, întreb: o tobă mai zgomotoasă nu are și vibrații mai puternice? Cum afectează asta confortul la drum lung, la o tură de 5-6-700 km?

 

Am patit pe o singura motocicleta chestia asta, pe un gsxr 600 K8, avea o Yoshimura parca, ceva mai scurta ,fara db killer , si la o anumita turatie (sau o plaja fff ingusta de turatii) avea o rezonanta si vibratii foarte enervante.... (nu era a mea, m-am plimbat de cateva ori cu ea doar)

 

Mai sunt unele in care le simti in scarite, foarte enervant (de obicei la 4L am patit asta), la V2, culmea, nu (probabil si pt ca merg in regim de turatii mai redus decat 3L sau 4L)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Eu sunt partial deacord cu tobele care trebuie sa fie mai puternice decat cele stoc atat din motive "estetice", dau viata motorului, cat si din motive de siguranta.

.

Si eu care atatia zeci de ani am crezut ca viata motorului o dau calutii putere.

Daca nu ai cu ce sa te faci remarcat in societate o faci prin galagie fiind cel mai usor: manele la maxim acasa sau in masina, tobe auto/moto care scoala si mortii din mormant, burnout (oi fi scris cum trebuie?), drift-uri etc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Chiar dacă e off, întreb: o tobă mai zgomotoasă nu are și vibrații mai puternice? Cum afectează asta confortul la drum lung, la o tură de 5-6-700 km?

 

la drum lung si fara doape ai creieru tzichi, am schimbat totul inapoi pe stock... e foarte obositor la drum lung, dar deh fiecare are perioada lui de nebunie, unora le trece de la sine, altii nu mai apuca... fiecare face cum vrea, vorba aia: bine ca nu suntem toti la fel! nRock!

Editat de m4v3rick
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hai ca incepem sa facem pe noi,este? Daca un individ vrea sa faca zarva pe undeva,toba nu conteaza. Nu stiam ca motocicletele cu tobe sport sunt in aceeasi oala cu manelele. Manelistii aia din motogp si nu numai sigur sunt de acord cu tine. Mai taie din ele, ok?

Aa, inca ceva. Viata motorului i-o da uleiul, nu caii putere, la fel cum si matale ti o da sangele si nu muschii umflatii la sala. Right ?

Si eu care atatia zeci de ani am crezut ca viata motorului o dau calutii putere.

Daca nu ai cu ce sa te faci remarcat in societate o faci prin galagie fiind cel mai usor: manele la maxim acasa sau in masina, tobe auto/moto care scoala si mortii din mormant, burnout (oi fi scris cum trebuie?), drift-uri etc.

Editat de Sinister
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Prietene,era vorba de viata, nu de putere. Deci vorbim de tot ceea ce tine de o motocicleta, nu despre aberatii crunte si rusinoase. Toba sport gen akrapovic,yoshimura,mivv,etc...sunt gunoaie urlatoare,producatoare de galagie ampwlea, etc. A ajuns orice pokemon sa vorbeasca . Sorry..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E, daca am ajuns sa comparam forjatorii de bulevard cu pilotii de motogp... e bine, ce sa mai zic :))

De "street legal" n-ai auzit inca, nu? La noi orice burlan lucios si puternic urlator are denumirea generica de "toba sport"... desi, cel mai probabil, marea majoritate pierd, nu castiga ceva cu ele.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Prietene,era vorba de viata, nu de putere. Deci vorbim de tot ceea ce tine de o motocicleta, nu despre aberatii crunte si rusinoase. Toba sport gen akrapovic,yoshimura,mivv,etc...sunt gunoaie urlatoare,producatoare de galagie ampwlea, etc. A ajuns orice pokemon sa vorbeasca . Sorry..

Eu zic ca daca benzineste si scanteieste atunci porneste...si mai si vietuieste...

Ce zici vanator de poke...cum?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Chiar dacă e off, întreb: o tobă mai zgomotoasă nu are și vibrații mai puternice? Cum afectează asta confortul la drum lung, la o tură de 5-6-700 km?

 

Eu cred ca depinde mult de tipul de motor + modelul de finala + '' gustul '' (auzul)proprietarului . . In plus de asta multi merg cu dopuri de urechi si mai conteaza si ce casca ai .Nu poti sa le bagi pe toate in acceasi oala ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Uimeste ma si tu ! Si cat vietuieste cu scanteia si benzina dar fara ulei? Bhaha

Dar doar cu ulei ? Ia "viata" de la tine daca-i dai la manivela si doar cat dai la...manivela.

Fara ulei in care a fost bagat in prealabil golirii, Duralube, Metabond, etc, chiar destul de mult...

Si nu mai fa compartii fortate pentru ca "viata" nu inseamna neaparat sange si numai sange..

 

Si cand colegul s-a referit la "viata" cred ca a vrut sa se refere la iuteala, sprinteneala, plus de snaga. cum am mai zis, in nicin caz ca toba respectiva ar pune-o in miscare sau ar mentine-o...pe ea..o..pe miscare...

Editat de mianmar23
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In plus de asta multi merg cu dopuri de urechi si mai conteaza si ce casca ai .Nu poti sa le bagi pe toate in acceasi oala ...

 

Mobra e 2L, de 800. Folosesc permanent doape, iar casca e o integrala foarte ok, ca nivel al zgomotului. Insa problema mea erau vibratiile...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pasager fara casca? Viteza mare? Lipsa echipament? Crosetari? Pasageri despuiati de tricouri si.n slapi? Zilnic,in timp ce.mi fumez tigarile pe o banca la bulivar Beijing Herastrau,vad alergand de 'colo 'colo multi copii fara instinct de supravietuire.Probabil ca printre ei se afla destui candidati la RIP.Observ ca sunt destui pe care puterea exemplului ii lasa reci.Tin ei mortis sa aibe propria experienta.Doar ca uneori n-o mai poti povesti cuiva decat prin mediumi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca urla muzica in boxe poti sa ai evacuarea taiata de la blocul motor ca tot nu te ajuta . Nu cred ca in cazul de fata se poate vorbi de muzica dar chiar si o discutie cu pasagerul te poate distrage . In fine , armata a investit foarte mult in sisteme care sa detecteze din timp o racheta si nici asa nu au 100% garantia ca reusesc . Ne miscam prea repede intr-un trafic mult prea incet si haotic decorat cu gropi , nesimtire si nepasare . Daca mai si acceleram putin sansele sa ne intalnim cu astfel de situatii cresc groaznic de mult . Riscurile inutile nu apar trecute pe piatra funerara din pacate .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

la viteza aia nu il ajuta nici lumina stroboscopica.....Omu ala nu l-a vazut pentru ca nu avea ce vedea....voi credeti ca a iesit asa pur si simplu cu dorinta de a lua 2 vieti?

 

Au gresit amandoi, asta este clar....din pacate aia de pe motor nu aveau nici cea mai mica sansa la viteza aia....poate daca mergeau relativ normal 80-100....erau vazuti, sau in cel mai rau caz reduceau viteza pana la impact, in asa fel incat sa plece cu inima batand de la locul accidentului.

 

Asta este....un idiot cu mana in gaz a distrus minim 3 familii...pe a lui, a pasagerului, dar si a soferului...

 

Sad, but true! :10:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Se cuvine o precizare pentru motociclistii de tastatura care umbla cu tobe goale si se cred Marquez: cand am spus "viata" nu m-am referit la putere si alte modificati tehnologice pe care le avet totti in cap ci la "sentiment", "feeling" placerea de a auzi un motor de motocicleta care oricum e special. Am spus ca motociclismul e mai mult decat un mijloc de transport daca te duce capul si ai educatie sa nu te pui in pericol inutil pe tine si pe cei din jurul tau.

O toba asa cum bine spunea altcineva daca nu e insotita de filtru de aer si eventual de o remapare a motorului e foarte posibil sa ia din putere nu sa dea putere dar nu despre asta e vorba ci despre burlane si preconceptia cretina ca daca mergem cu tobe goale sau rahaturi de marketing, supraturati prin oras sau afara avem un scut in jurul nostru care ne protejeaza de propria prostie.

Editat de Dracon
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Se cuvine o precizare pentru motociclistii de tastatura care umbla cu tobe goale si se cred Marquez: cand am spus "viata" nu m-am referit la putere si alte modificati tehnologice pe care le avet totti in cap ci la "sentiment", "feeling" placerea de a auzi un motor de motocicleta care oricum e special. Am spus ca motociclismul e mai mult decat un mijloc de transport daca te duce capul si ai educatie sa nu te pui in pericol inutil pe tine si pe cei din jurul tau.

O toba asa cum bine spunea altcineva daca nu e insotita de filtru de aer si eventual de o remapare a motorului e foarte posibil sa ia din putere nu sa dea putere dar nu despre asta e vorba ci despre burlane si preconceptia cretina ca daca mergem cu tobe goale sau rahaturi de marketing, supraturati prin oras sau afara avem un scut in jurul nostru care ne protejeaza de propria prostie.

Stai pe pace ca a inteles toata lumea ce ai vrut sa spui cu ''viata''. Mai se face o gluma, mai o rautate,deh, ce sa faci cand esti la serviciu? :)

Ai spus foarte corect ceea ce ai spus.

Multora ne place un sunet ''mai bengos'' la motor sau masina. Sa avem impresia ca suntem calare pe cine stie ce dihanie.

 

Pentru @sinister: imi pare rau ca am mentionat manelele. Daca spun de cei care dau muzica tare este politic corect? Doar ca sa fiu al draqu daca am auzit vreodata Mozart sau Chopin dat pentru tot cartierul. Nici macar Angela Similea, Gica Petrescu sau Sofia Vicoveanca (am incercat sa acopar mai multe stiluri muzicale ca sa nu ma mai arati cu degetul). Doar manelele le aud date la maxim. Imi pare rau, dar asta este situatia.

Cat despre tobele de la GP acolo este vorba de aspecte tehnice. Sau or fi galagioase ca sa se auda competitorii intre ei?.

Si sa fi convins ca daca o toba urlatoare ar fi utila pentru siguranta traficului ar avea asa ceva din fabrica toate masinile, camioanele si motoarele.

Cat despre manele, ele nu ar deranja pe nimeni daca nu s-ar auzi in tot cartierul. Asa ca daca tu iti modifici motorul sa urle cat poate nu vad ce l-ar putea deosebi de o manea atita timp cat finalitatea este aceeasi: sa te stie lumea cine esti. (Ca ai valoare?)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...