Sari la conținut

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 76
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

iar mi-o iau de la zeii franarii...

dar...

pe perioada franarii motorul raspunde la schimbarea de directie mai greu.

mai ales frana de fata te tine pe trasa. aia incorecta pe care nu o vrei...

este contraintuitiv dar daca vrei sa iei curba mai bine elibereaza frana.

se franeaza inainte de curba, ideal ar fi ca pe viraj franele sa fie libere...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

FRANA IN CURBA E INTERZISA! Neaparat sa invete ca trebuie sa iti adaptezi viteza pentru viraj inaintea virajului si ca trebuie intrat si iesit cu acceleratie constanta.

Editat de LSC05
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Point fixation combinat cu lipsa de experienta. Been there...done that. Important e sa invete ceva din asta, pe cat posibil fara pasager.

Editat de Calin26
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

au

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

au

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

au

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

au

 

 

 

 

 

 

 

 

au

 

 

 

 

 

 

au

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

au

 

 

 

 

 

 

 

Cand iesi din curba poti accelera, pericolul a trecut..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Incepator aici. Intreb si eu:sa zicem cw franezi inainte de viraj, intri in curba cu acceleratie constanta, si , bolovan fiind, iti dai seama ca nu a fost suficienta frana. Ma gandesc ca in situatia asta , daca ai loc te indrepti si apoi frana, sau, daca nu apuci-masini, franezi spate apoi fata? Suna logic ce zic? Help..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

iar mi-o iau de la zeii franarii...

dar...

pe perioada franarii motorul raspunde la schimbarea de directie mai greu.

mai ales frana de fata te tine pe trasa. aia incorecta pe care nu o vrei...

este contraintuitiv dar daca vrei sa iei curba mai bine elibereaza frana.

se franeaza inainte de curba, ideal ar fi ca pe viraj franele sa fie libere...

si putin gaz, ca sa iesi mai usor din curba, si ala ar ajuta :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

FRANA IN CURBA E INTERZISA! Neaparat sa invete ca trebuie sa iti adaptezi viteza pentru viraj inaintea virajului si ca trebuie intrat si iesit cu acceleratie constanta.

 

De unde ai scos imbecilitatea asta? Se franeaza FARA PROBLEME in curba, si cu fata si cu spatele. Trebuie doar sa stii cum.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Incepator aici. Intreb si eu:sa zicem cw franezi inainte de viraj, intri in curba cu acceleratie constanta, si , bolovan fiind, iti dai seama ca nu a fost suficienta frana. Ma gandesc ca in situatia asta , daca ai loc te indrepti si apoi frana, sau, daca nu apuci-masini, franezi spate apoi fata? Suna logic ce zic? Help..

Ciupesti frana spate, numai ea te mai ajuta sa strangi virajul, dar grija mare sa nu blochezi spatele, copita umana neavand aceeasi sensitivitate precum degetele mainii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ciupesti frana spate, numai ea te mai ajuta sa strangi virajul, dar grija mare sa nu blochezi spatele, copita umana neavand aceeasi sensitivitate precum degetele mainii.

Ms! Si , banuiesc ca s a inscris foarte rau, pentru o curba cu vizibilitatezero, nu avea ce cauta aproape de axul drumului. In curbe de genul, te dai mai spre margine(dar nu langa ea-pietris nisip etc), corect?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ms! Si , banuiesc ca s a inscris foarte rau, pentru o curba cu vizibilitatezero, nu avea ce cauta aproape de axul drumului. In curbe de genul, te dai mai spre margine(dar nu langa ea-pietris nisip etc), corect?

Eu din experienta mea cam asa fac...Uite-te unde eram eu cu motorul (bine, cunosteam si drumul) Dar e de preferat sa stai de la mijloc spre exterior... Nici sa nu te scoata pe contrasesns, dar sa poti sari pe interior cand vezi ca se termina. Plus de asta in serpentine, interiorul mereu e mai abrupt.. Si nu vrei sa fi pe interiorul unui ac de par... Cum era aici, pe marginea din dreapta e foarte, foarte abrupt.. Sid e multe ori cu denivelari

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...