Sari la conținut

gsxr k2- nu mai urca peste 3500-4000 ture


Postări Recomandate

Salutari! Expun si eu o problema pe care nu o inteleg, sper s-o descriu cat mai pe inteles si imi cer scuze anticipat daca n o fac ca la carte. Dupa o zi in care am folosit motoreta ca intotdeauna, urmatoarea dimineata, iesind pe sosea am constatat incepand cu treapta 1 ca motorul ajunge relativ greu pana in 3500-4000 ture si acolo ramane, oricat as baga mana in gaz, a2-a, a3-a si tot asa aceeasi simptoma. la relanti e ceva mai bine, nefiind in sarcina se tureaza pana intr un 7-8000, dar cu un zgomot ciudat. nu am niciun martor aprins sau ceva de genul, de asemenea, bujiile sunt noi, puse de 3 saptamani, rezervorul curatat, inclusiv filtrul din pompa de benzina. desfacand airbox ul la filtrul de aer n am observat nimic ciudat, fiind nou, insa cumva in saptele lui este acel mic locas in care se afla tot un fel de filtru sau ceva, cu forma unui buretel( scuze, dar n am idee daca are o denumire) care mirosea puternic a benzina, ba chiar era cumva imbibat. la bujii n am ajuns, intrucat mergeam spre un prieten si cheia o am acasa, iar motoreta a ramas acolo.

 

multumiri anticipate si zi buna!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu as incepe cu schimbat bujii, curatat / sincronizat carburatie, verificat membranele de la carburatoare.

curatat si sinconizat nu strica oricum, schimbate bujiile dupa o perioada in care a mers prost ar trebui...

si ar putea fi o membrana cipita / gaurita / rupta... verificarea se poate face relativ usor, dupa demontarea airr box-ului.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pe liber pare diferit, urca in ture, desi oarecum mai greu si cu un fel de zgomot ciudat(mai ales toba), cel putin diferit de cel "clasic", parca ceva o chinuie.


» Post actualizat in 08 Aug 2016 08:48

parca ar fi inecata, mai mult la figurat, desi mi a trecut prin cap ca cineva putea sa mi traga de accelaratie aiurea( nu stiu daca ar fi creat probleme), insa tot sunt paralel cu situatia:)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Verifica presiunea la pompa de benzina... La fel facea la mine (Yamaha R6)... Nu urca decat pina la 4000 rpm si la liber urca un pic mai mult... La mine era din pompa de combustibil problema...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ai spalat-o recent ? Vezi sa nu fi intrat apa pe la bujii, pe langa, prin jurul fiselor.

Poti verifica si fisele bujiilor. Daca sunt invechite si scoapte totodata, s-ar putea sa-ti "fure" curent.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

e buretele care filtreaza gazele carter ala e ca si alea de acvariu albastra.

 

innainte de toate sigur n-ai valva de exup pe esapament blocata pe inchis ? la relanti e inchisa si daca numai deschide destul cum deschiz gazu se limtieaza motoru .

 

uite un tutorial ce sa faci in caz ce blocata si scapi de problema pe veci http://www.starracing.com/Star/documents/GSXR600.pdf

Editat de TwinS
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Test presiune si volum pompa benzina,dupa care verificat STV daca mai functioneaza corect.

Si TPS verificat cu multimetru (de calitate) daca are cursorul corect fara oscilatii.

» Post actualizat in 08 Aug 2016 18:31

Si in final verifica integritatea furtunelor de vacum de la MAP.

Editat de TNG
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dupa o desfacere de bujii am constatat ca porneste greu, o ia sta in 1000 de ture si cum trag putin de gaz o ucide. Mutlumesc TNG pt raspuns. Am scris din nou in ideea de a mi spune din simptomele acestea daca ramane aceeasi recomandare din partea ta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sincer,acum au aparut alte probleme...nu stiu ce sa zic.

Clar nu este ceva in regula acolo. Faptul ca ai mai umblat la ceva,si au aparut alte probleme pe care nu le-ai avut inainte,asta mie imi spune urmatoarele lucruri.

1.Ai probleme cumulate si faptul ca nu stii sa le indentifici te "va baga si mai tare in ceata"

2.Nu ai cunostintele necesare si o data cu incercarea de a repara ceva,mai strici si altceva pe langa.

 

Imi pare rau dar de regula la problemele cumulate ma aptin sa mai dau sfaturi,nu am baza solida pentru a face o analiza corecta si pot sa te indrum gresit.

Sfatul meu este sa o duci totusi la cineva care stie,poate,si are dotarea necesara sa indentifice problemele si sa le rezolve

Bafta!

 

Cu respect TNG!

Editat de TNG
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Verifica presiunea la pompa... Si regulatorul... Exact la fel facea la mine... Poti scoate furtunul de vacuum si sa vezi daca e sparta membrana... Incearca sa o pornesti cu furtunasul de vacuum de la regulator scos... Daca lasi furtunasul scos ai presiune mai mare in rampa...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc, dom' profesor TNG! Asa cum am spus, doar bujiile le am scos si le am sters, nimic altceva. Faptul ca n am cunostinte care sar de o maxima generalitate,e clar!din pacate n am cu ce s o deplasez pana in Ciolpani, desi daca ar fi dupa mine as impinge o pana la DVS.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Verifica presiunea la pompa... Si regulatorul... Exact la fel facea la mine... Poti scoate furtunul de vacuum si sa vezi daca e sparta membrana... Incearca sa o pornesti cu furtunasul de vacuum de la regulator scos... Daca lasi furtunasul scos ai presiune mai mare in rampa...

Prietene cu tot respectul,dar incurci marcile de motociclete.

Tu vorbesti de regulator presiune rampa de HONDA!

Aici este vorba de SUZUKI care are regulatorul pe pompa in rezervor,deci nici un furtun de vacum..

» Post actualizat in 10 Aug 2016 07:23

Multumesc, dom' profesor TNG! Asa cum am spus, doar bujiile le am scos si le am sters, nimic altceva. Faptul ca n am cunostinte care sar de o maxima generalitate,e clar!din pacate n am cu ce s o deplasez pana in Ciolpani, desi daca ar fi dupa mine as impinge o pana la DVS.

Nu sunt, si nici nu voi fi profesor,dar totusi iti multumesc pentru cuvintele frumoase.

Nu am zis sa vii cu ea la mine,am spus sa te duci la cineva care te poate ajuta.

Dar hai sa incercam ca o rezolvam aici sar trebuie sa faci ceea ce iti spun nimic altceva.

Primul test:

Presiune in rampa.

Ai nevoie de un manometru 1/10bari cu un furtun conectat la pompa.Pui contactul si vezi ce presiune face pompa.

Astept resultatul,in functie de el mergem mai departe.

» Post actualizat in 10 Aug 2016 07:30

Test presiune pompa benzina.

post-15340-0-20656900-1470814212_thumb.jpg

post-15340-0-35572800-1470814220_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc, dom' profesor TNG! Asa cum am spus, doar bujiile le am scos si le am sters, nimic altceva. Faptul ca n am cunostinte care sar de o maxima generalitate,e clar!din pacate n am cu ce s o deplasez pana in Ciolpani, desi daca ar fi dupa mine as impinge o pana la DVS.

salut, am citit topic-ul tau si am inteles ca ai avea nevoie sa transporti moto pana in Ciolpani la TNG. eu ofer servicii de transport moto cu remorca specializata si te costa 150 lei daca vrei sa o transporti in Ciolpani. Daca doresti sa colaboram astept un semn de la tine la numarul 0736926682. daca nu raspund lasa te rog un sms si revin eu la tine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

cu scuzele de rigoare, a trecut destul timp de cand am solicitat ajutorul, insa am fost plecat din tara in perioada asta. motocicleta a ramas pe mana unui amic care a rezolvat treaba cu pompa, nu el personal, a dus o la cineva care s-ar fi priceput. intorcandu ma acasa am testat o . totul bine si frumos vreo zi, a doua insa, a reinceput distractia, noroc ca ma aflam pe langa casa si am tras de ea asa. la o incercare ulterioara de pornire, moarta. de la fire a luat o. am verificat releul, fire topite. zis si facut, fire noi, papuci, le am dibacit cumva. a mers in aceeasi nota pana s a incalzit motorul la vreo 90 grade. la semafor printre masini, fiind atent la oglinzile masinilor mai impingeam cu picioarele, motoreta fiind pe liber. senzatia pe care mi o lasa era ca roata spate se blocheaza, parea de 3 ori mai grea. dupa acel semafor, la 4000 de ture s a balbait si tremura de mama focului am desfacut si statorul si nu pare nimic ciudat la el, cel putin la ochiul meu de nepriceput, in sensul ca nu e nimic negru pe acolo.


» Post actualizat in 20 Sep 2016 14:12

asa ca nu stiu daca au legatura intre ele, faptul ca la turatia respectiva parca o poseda un demon si o blocheaza bagand o in spasme si faptul ca ceva mi a mancat toata bateria, la modul ca e moarta complet( cumparata in aprilie anul curent)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...