Sari la conținut

Identificare dobitoc


pisoiu
 Share

Postări Recomandate

Nu pot sa nu-ti dau dreptate de data asta. Oricum te felicit inca o data pentru modul in care ai gestionat situatia, fara pizdismele tipice (il rup daca-l prind, uite cum m-a julit, etc, etc.).

Daca ar exista conceptul de asigurare si pentru avocati un astfel de demers nu ar costa nici timp nici bani(in plus).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 74
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

E foarte deranjanta, chiar si pe timp de zi, am 4 faruri de faza lunga, nu as face asta. Oricum, am achizitionat 2 proiectoare, o sa le montez cat mai curand.

Editat de pisoiu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am casca, cizme si manusi. Nu am hard protection, port costum de blugi dar cand e cald mai las haina in port-bagaj. Trike-urile se rastoarna mai greu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Totusi unde este echipamentul tau ? O casca nu face cat un echipament,daca te izbea era vina lui,daca mureai era vina amandurora,tu nu aveai echipament si el e dobitoc de fel.

Daca il izbea se facea pilaf cu sau fara echipament, nu are zona de absorbit socul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asta e chestie de fizica mai grea, nu e pentru toata lumea. La viteza de impact de 200km/h, nu prea mai conteaza ce ai sub fund sau pe tine, masina/bike/trike/manusi/casti/etc. Ca sa fiu bine inteles, 200km la ora provine nu din faptul ca eu mergeam cu viteza aia ci din faptul ca fiecare participant mergea cu 100 la ora iar la impact frontal vitezele se aduna. Si in plangerea de la politie am scris aceeasi chestie cu viteza de impact de 200 la ora si evident ca organul m-a intrebat daca chiar mergeam cu 200 la ora. :eek:

Singura chestie care eventual te poate salva este sa zbori din vehicul si sa ai marele noroc sa nu te lovesti de ceva pana cand te opresti.

 

Pentru cui ii plac cifrele, un impact la 150km/h intre o masina de dimensiunea unui logan si un zid de beton care nu se misca (aka toata energia de impact e absorbita de masina) genereaza forte de decelerare de ordinul 170-200G. Corpul uman rezista in mare pana pe la vreo 15G, depinde de durata socului. In traducere libera 200G=piftie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

El sigur scapa, greutate mai mare si zona de absorbtie a energiei de impact mai mare.

E mai nasol la accidente in care greutatile vehiculelor sunt similare. Acum cativa ani, exact in acelasi loc in care am avut eu patania s-au lovit 2 tiruri cap in cap. Ambele cabine au fost turtite pana au ajuns cam de 1 metru de lungi. Cu soferii iti dai seama ce s-a intamplat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Totusi unde este echipamentul tau ? O casca nu face cat un echipament,daca te izbea era vina lui,daca mureai era vina amandurora,tu nu aveai echipament si el e dobitoc de fel.

 

Uite. Pisoiule, cine te ia la intrebari ca nu ai echipament :

 

/index.php?/topic/741846-sunt-inalt-pentru-motoare-help/

 

In alta ordine de idei, ne am intersectat in 15.07. in Cluj, eu incercam sa ies din oras si mai rau m a zapacit trike ul :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Imi pare rau de zapaceala :)

Hai, acuma nu mai fiti asa rai cu baiatul, ca nici noi poate nu eram mai breji la 15 ani. Adica eu sigur nu eram. Omu are dreptu sa intrebe, asa ca ii raspundem. Peace :peace: .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cu centura de siguanta si airbaguri scapi si din accident generand 70 g viu. Doar ca daca te lovea ala pe tine el scapa si tu erai ingeras, masina e mai grea decat trikeul si mai moale.

Fara a fi carcotas, de unde ai tu aceste informatii? Sau pe ce se bazeaza afirmatia de mai sus. EU as spune 40g pentru nu mai mult de 30ms.Ce Este peste e cu semnul intrebarii
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tu poti sa spui ce vrei, poti citi protocoalele euroNcap ca sunt publice.

Uite aici un Protocol Euro-NCAP, poti te rog sa-mi incercuiesti unde este scris?

http://euroncap.blob.core.windows.net/media/24493/mercedes-benz_e-class_2016_datasheet_new.pdf

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Uite aici un Protocol Euro-NCAP, poti te rog sa-mi incercuiesti unde este scris?

http://euroncap.blob.core.windows.net/media/24493/mercedes-benz_e-class_2016_datasheet_new.pdf

Ala e un rezultat de test, protocolul e altceva. Nu intentionez sa port o discutie cu tine pe subiecte pe care nu le intelegi, daramite stapanesti.

O zi buna.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

referitor la speta, vezi ca la o plangere depusa trebuie sa iti raspunda in scris in termen, si acolo sa iti decline competenta. Telefonul e fix tinut in brate pe celalalt.

Telefonul a fost asa de curtoazie, mi-a spus ca mi se va raspunde si in scris. Am numar de inregistrare.

Deocamdata astept sa il primesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ala e un rezultat de test, protocolul e altceva. Nu intentionez sa port o discutie cu tine pe subiecte pe care nu le intelegi, daramite stapanesti.

O zi buna.

 

Off Topic!

 

Imi recunosc limitele in acest domeniu de aceea insist sa ne dai un link prin care doar faci referire la informatia citata, asta presupunand ca nu esti chiar in domeniu si faci astfel de incercari si ne poti chiar pune la dispozitie un protocol sau fisa de masuratori sau rezultate.

Eu presupun, cu rea vointa evident, ca ce ai scris acolo este o informatie auzita odata, undeva in "cercurile in care te invarti" intr-un anumit context pe care chiar nu o stapanesti, adica nici macar nu ai avut curiozitatea sa citesti in "docomentele" la care faci referire. Incapacitatea de a argumenta cu date stiintifice te "impinge" sa folosesti calomni pentru a-ti justifica ipoteza, tipic unei "pi..de".

 

P.S. poate ne muta cineva in alta parte daca deranjam.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Off Topic!

 

Imi recunosc limitele in acest domeniu de aceea insist sa ne dai un link prin care doar faci referire la informatia citata, asta presupunand ca nu esti chiar in domeniu si faci astfel de incercari si ne poti chiar pune la dispozitie un protocol sau fisa de masuratori sau rezultate.

Eu presupun, cu rea vointa evident, ca ce ai scris acolo este o informatie auzita odata, undeva in "cercurile in care te invarti" intr-un anumit context pe care chiar nu o stapanesti, adica nici macar nu ai avut curiozitatea sa citesti in "docomentele" la care faci referire. Incapacitatea de a argumenta cu date stiintifice te "impinge" sa folosesti calomni pentru a-ti justifica ipoteza, tipic unei "pi..de".

 

P.S. poate ne muta cineva in alta parte daca deranjam.

 

goagal

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

goagal

 

Ai vizionat / ascultat filmuletul de la cap la coada si ai inteles ce spuneau acolo? sau precum piatra84 imi faci referinte la cai verzi pe care nici macar nu ai avut curiozitatea sa le parcurgi?

O sa ma rezum doar la John Stapp (cel care a fost franat in pozitie normala, nu orientat in sens invers deplasarii). Aici gasesti datele experimentului la care face referire filmul: http://www.stapp.org/stapp.shtml

Pe scurt oprit de la 632 mile / ora in 1,4 Secunde. Fizica de calsa a patra spune: decelarie medie de 20.6 g si in link-ul spre stapp.org ni se spune de peak-ri de 40 g. In urma deceleratie suferite omul a suferit pierdera temporara a vederii si coaste rupte. Echipamentul folosit: Proteza dentara, centura in 5 puncte pretensionata (cu mana ce-i drept), maini si picioare legate si o casca (asta din urma a fost o ideea rea defapt).

 

Daca tu si pietricica mergeti orientati in sens invers deplasarii atunci nu prea are rost sa mai scriu ceva aici, voi aflandu-va doar in grupa I sau II.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...