Sari la conținut

Păreri Ducati 749, recenzii de la posesori... Sfaturi utile.


m4mihai
 Share

Postări Recomandate

Salutare, sunt în căutarea unui motor sport, am câțiva ani buni de experienta, nu se poate pune problema de începător pe super sport.

În general am deținut 3 honde si un Kawasaki, nu tin la marca, cât țin la anumite modele, însă cam de 2 ani mă bate gândul la Ducati... (Stiu, italiene...).

Problema apare când încep să fac comparații, analize si alte calcule legate de această schimbare.

În speță vizez modelul 749, se încadrează în buget, îmi place, dar nu l am călărit decât pe cric. Ca si specificații pare o putoare de motor, cu un sunet nespecific, si cam atât.

Acum îi întreb pe posesori, dacă se merita sa arunc 3500e pe un Ducati de 750, în condițiile în care sunt o persoana modesta, cu un venit modest, trăiesc într un oraș modest... Însă visez la el.

Am 1.89m, iarăși pare o problema sa încap pe așa ceva, dar m am obișnuit deja să dau cu coarnele n genunchi.

Mă mai interesează costul de întreținere, consumul de carburant, dacă este mai fasnet decât un 600 de după 2008, pe scurt dacă ar fi alegerea corectă.

Mulțumesc frumos, aștept răspunsurile pentru a lua o decizie corectă.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu am avut ducati dar am 2 prieteni ce sunt fani italience for life iar unul dintre ei a avut si modelul respectiv pe care l-am manat si eu.

La intaltimea ta nu cred ca e ok,Mobra nu e mai fasneata ca un 600 model mai nou, consumul este cam mare 7-8 exterior din ce imi amintesc, intretinerea e mai scumpa ca la japan, nu ma refer la consumabile, piese second nu prea gasesti in ro.Mobra sta bine la (suspensie,frane, ciclistica este fantastica ) mai putin acceleratie are numa vreo 100cai dar daca nu cauti putere e ok si nu vrei sa compari cu 929 din profilul tau, estetic nu are cum sa nu iti placa ducati.

Si eu am vrut o italianca in trecut dar nu am gasit nimic ok, sunt mai rare pe piata :D.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cam asta atârnă greu la Ducati, frina, suspensie, ciclistica, design. Cam asta vad si eu din exterior, fără să mă fi dat pe vreuna.

» Post actualizat in 23 Aug 2016 13:39

În mare caut un 750cc fiind ceva de mijloc între plăcerea unui 600 agil pe viraje, si puterea unui 1000. Acum, e greu să renunți la putere... Însă aș face compromisul asta până la 750cc...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am vrut un 998 ca al prietenului meu dar nu am gasit,m-am orientat catre rsv si nici de ala nu am gasit, 998 are si acceleratie, treci peste consumul mai mare cu 1-2l ,singurul minus ce il au aceste modele este rezervorul care nu e deloc ergonomic cu pieptul cand te apleci pe el in rest nu am ce sa reprosez, sunetul de ambreaj si cele 2 tobe termignoni e demential pt mine .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca nu esti axat prea tare pe look-ul lui Ducati 749, te poti uita dupa o Aprilia RSV Mille (preferabil 2001-2003). Din umila mea parere este superioara unui Ducati 749 din mai multe motive...

 

Se gasesc la un pret in jumatate aproape fata de un 749 (3500 eur,cat ziceai tu), insa daca vrei una in mintile ei, nu te astepta sa dai sub 2000 eur.

 

Indiferent pe care mergi (Ducati, Aprilia),asigura-te ca nu iei una hartanita si abuzata, cum au facut altii,ca ulterior sa te plangi ca 'italiencele sunt nefiabile si de ca.cat" :)

 

Incearca sa dai o tura pe un RSV si pe un 749, ca sa-ti faci o idee cat mai obiectiva asupra ce ofera una fata de cealalta...

 

RSV mi se pare cea mai accesibila sportiva V2 din era ei, care chiar poate satisface un rider cu experienta...

VTR SP1/2 sunt scumpe in draci, iar TLR ....nu are ciclistica si franele de pe Mille, e mai mare/greoi. Motorul sa zicem ca are cativa caluti in plus, care nu-i simti insa....

 

Costurile de intretinere nu sunt mari la un RSV, daca iei una ok, in care sa nu bagi bani ulterior. SH se gasesc multe piese , iar consumabilele evident le cumperi de noi si au acelasi pret ca la oricare alta motocicleta. (dupa ce m-am dat peste cap cu ea, am cumparat cu 400 eur: janta fata si discuri de frana (originale, SH), carene laterale, carena codita cu tot cu sa pasager, radiator stang, rezervor ulei, scarita rider stanga, carena inferioara (cea de jos), semighidon stang, ram air stanga + dreapta si niste maruntisuri)

 

Consum... scoate si 5.4% daca merg pana in 120 km/h , in oras (cum e Bucuresti) te poti astepta si la 9-10% depinde de trafic. (Dar asta te asteptai deja)

 

Pe curbe/circuit, nu o sa se simta ca un 600 cc dupa 2008. Am vazut diferenta dupa ce-am condus un R6 2007 si un gsxr K8 de 600, si se simte ca RSV e o idee mai greoi, dar e de asteptat la un miar din 2000..... la fel cum e si un Fireblade sau alte mobre din generatia ei...

 

Ceva usor si 'flickable' poate un gsxr 750 K6, dar e alta mancare de peste cu totul...

Editat de the insider
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Rsv mile nu mă încânta, nu am auzit pe nimeni care să nu pună cel puțin 1l de ulei în motor între schimburi... E grea si v2 nu îmi prea place. La Ducati atârnă greu aspectul si ideea...

Gsxr as lua chiar și 2004, 2005, îmi plac, le văd perfecte pentru ce am nevoie, însă mi se par scumpe la 3000e pentru ce oferă.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asa cum zice si insider am caut si eu exact modelul de rsv 01-03 nu am gasit nimic bun toate erau tiganite si expirate (adica 2), ca si design tot ducati sta mai bine ca rsvu dar e o chestie de gusturi pana la urma.

Succes.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Rsv mile nu mă încânta, nu am auzit pe nimeni care să nu pună cel puțin 1l de ulei în motor între schimburi... E grea si v2 nu îmi prea place. La Ducati atârnă greu aspectul si ideea...

Gsxr as lua chiar și 2004, 2005, îmi plac, le văd perfecte pentru ce am nevoie, însă mi se par scumpe la 3000e pentru ce oferă.

 

Eu sunt fost posesor, si stiu ce vorbesc... Daca tu preferi sa te iei dupa X si Y....sau dupa mecanici din spatele blocului, e alegerea ta.

 

Motorul rotax de pe ea e unul foarte fiabil, iar daca X a pus 1 L de ulei inseamna ca a avut o problema el, nu ca e ceva intalnit la toate.

 

Daca RSV ti se pare grea, uita-te la masa la gol la 749, 998, 999.... si compara caii putere cu masa (raportul)

 

Daca oscilezi intre Ducati si Gsxr...inseamna ca nu stii ce vrei, is total diferite ca si comportament (al motorului)...

Editat de the insider
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Două probleme:

  • Atât timp cât nu ai mers pe un Ducati cât de cât similar (adică un motor relativ recent, răcit pe lichid, nu un M600 din '96) nu vei putea ști dacă-ți place. Este complet diferit de ceea ce ai avut până acum: poziție, mod de exploatare al motorului, cutie, ținută de drum, etc. S-ar putea să-ți placă maxim sau să o urăști. Nu prea sunt căi de mijloc. Trage de jos, dar vibrează. Stă ca pe șine în viraje, dar tragi de ea de pe o parte pe alta. Poziția e dinamică, perfectă pentru dat, dar extrem de obositoare la drum lung. Cutia e precisă, dar ambreiajul îți rupe mâna. Și tot așa. Încearcă să găsești pe cineva care să-ți dea una la o tură scurtă - de preferat nu prin oraș. Nu văd altă soluție.
  • Dacă-ți place și ți se pune pata, nu va fi ușor să găsești una bună. E o motocicletă destul de veche deja (10 ani+) iar un preț mic ascunde hibe de obicei. La italience contează mult întreținerea, iar dacă la un moment dat a trecut prin mâinile unui afon/dezinteresat/cârpaci, nu e bine.
Editat de PzKpfW
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ai punctat bine... Va trebui să încerc pra data una, să văd dacă mă pot înțelege cu ea. Iar legat de oscilatia între Ducati si Gsxr, e clara... As merge pe o japoneza fiindcă stiu ca îmi place, un motor cunoscut... Însă piticii trag de mine spre o schimbare, pe care nu sunt sigur că o vreau.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cam asta este. Dacă-ți iei japo în continuare fără să mergi și pe un Ducati, vei regreta de fiecare dată când vei vedea unul. Dacă-ți iei fără să fi mers pe el și-ți dai seama ulterior că nu-ți place deloc (șanse relativ mici, zic eu), vei regreta de fiecare dată când te vei urca în șa.

 

Pentru întreținere nu trebuie să-ți faci mari griji. Dacă te prinde microbul, te prinde bine și nu-ți va mai prea păsa de costuri - care nu sunt atât de mari până la urmă. Nici cu disponibilitatea nu prea mai sunt bătăi de cap. Sunt mulți care vând/aduc piese de Ducati, iar internetul e plin de dezmembrări.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ia omule ce iti place si fa-ti damblaua, oricum tu platesti ...daca ai avut 3-4 japoneze, baga banu' si pe o italiana sa te linistesti ...apoi mai vezi tu :)

Bafta la cumparare !

 

p.s. ,,nemtoaicele '' (bmw )nu iti fac cu ochiul ??

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mie nu prea mi s-a parut ca vibreaza 749, chiar senzatia a fost de motor in linie.

 

E adevărat că vibrează mai puțin decât alte motoare în două pistoane (V2 sau 2 paralel) datorită unghiului de 90° dintre cilindrii - un design curat și eficient, care nici nu are nevoie de arbore de echilibrare. În același timp, în ture înalte, nu se compară cu un 4 în linie de cilindree echivalentă: pistoanele sunt mai mici, turațiile mai înalte, la fel ca și frecvența și puterea vibrațiilor. După o tură de autostradă pe Ducati simți ceva furnicături în extremități. Pe un 4 în linie, mai puțin.

 

Personal nu mă prea deranjează, dar pentru alții este important.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La V2, ori boxer la bmw (la test drive am călărit doar noutăți...), Mă deranjat că plăcerea se termina repede, se termina când la 4 în linie debea începe. O să revin după ce călăresc un Ducati să văd ce înseamnă.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La V2, ori boxer la bmw (la test drive am călărit doar noutăți...), Mă deranjat că plăcerea se termina repede, se termina când la 4 în linie debea începe. O să revin după ce călăresc un Ducati să văd ce înseamnă.

 

La V2 niciodata n-am simtit ca se termina placerea, nu stiu pe ce drumuri te dai si cu ce viteza, dar eu m-am distrat chiar si pana in 7500 RPM cu RSV...

 

Avantajul la V2 (mai ales 1000cc) este ca nu tre sa ai 12.000 RPM ca sa simti ca mobra de sub tine trage. In afara de asta, simti viteza mai usor/rapid decat la un 4L 1000cc, unde te cam 'fura' (la 4L gen mergi cu 160 si simti ca mergi cu 130)..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Apropo de terminat repede...depinde la ce te referi. Se termina repede turele ssu cutia. Eu am mers pe ducati si de la 6000 de ture se cam plafona in schimb la Rsv trage la fel pana la 10500 cand taie scanteia pe un cilindru. Si da cutia se termina repede. Pana intra liniarul in ture cat tragi tu de sarma acolo eu la v2 schimb 3 trepte.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am revenit cu noutățile, mi am luat R1, rn12... Nu o să mai treacă prea multe pe lângă, sunt extrem de mulțumit, însă cândva în viața asta voi fi posesor de Ducati! Mulțumesc frumos pentru sprijin, numai bine tuturor!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...