Jump to content

12. Octo British Grand Prix Silverstone Circuit Great Britain


Recommended Posts

Ei, epitetele dure nu-si au rostul in contextul dat, insa distanta intre "agresiv" si "idiot" a fost al naibii de mica in cazul MM din aceasta cursa.

Link to post
Share on other sites
  • Replies 200
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

https://www.facebook.com/dustindcosta/videos/10209423769444655/

 

Minutul 1:20 - cat noroc sa ai sa iesi din asa o faza fara sa pierzi nici macar o jumatate de secunda :)

 

In rest...imi mentin parerea: fata de bataliile forțate de la finalul lui 2014, cand MM il depasea pe Rossi ca apoi sa lase jos ritmul in incercarea de a-l tine departe de Lorenzo, actiunile si lupta din aceasta cursa mi s-au parut legitime si spectaculoase chiar daca au fost dure in unele momente.


» Post actualizat in 05 Sep 2016 11:38

“We made a gamble today with the setting and went harder with the suspension because in 2012 we made [this change] in the warm-up and this worked. But today it didn't work and also we lose rear grip and from the warm-up lap I saw that I had a little bit less rear grip,”

Priceless! De cate ori te intalnesti cu asa ceva? :mexicanwave: Bravo Cal!

Link to post
Share on other sites

Marquez merge agresiv si "la intimidare" de cand e el, si la clasele mici mergea la fel. Si Rossi mergea si inca merge la fel, gen ce-o fi o fi. La fel si Crushlow.. cand are cu ce. Chiar in cursa asta a zis ca a avut momente cu ROssi cand si-a zis: ce-o fi o fi.

Insa unii pana nu isi descarca frustrarile pe Marquez nu se simt bine. Da, asta il face campion pe MM, faptul ca merge tare si ca merge la intimidare. Cine e in stare sa mearga la fel ca el sa o faca, cine nu, nu.

Ce are insa magistral fara de Rossi care a mers ca ghiolbanul toata cariera lui, la fel cum merge MM acum, este ca MM este si foarte rapid, dovada fiid Pole-urile.. pe care le are. Deja am impresia ca l-a depasit pe Lorenzo si mai are un pic si trece si de Rossi la capitolul asta. Bine, o sa-mi ziceti, calificarile nu au fost niciodata punctul lui forte. Bun, deci asta inseamna ca nu e suficient de rapid. Atunci cum a castigat curse? Mergand in stilul descris mai sus: dati-va ca vin eu. Asta e reteta succesului... daca n-ati observat pana acum. Asta cu doar sa fii rapid nu tine, vedeti Lorenzo sau Pedrosa. Daca esti doar rapid si apoi nu ai curaj sa dai sau sa iei la gioale in pluton o sa ramai vesnic un numbar TWO. Rossi nu a fost cel mai rapid pilot din toate timpurile insa a stiut sa dea la gioale magistral, le-a dat-o la toti, inclusiv celui mai recent rival...

Link to post
Share on other sites

[...]

Cite puncte avea ROS in fata lui LOR anul trecut pe vremea asta? exact!

N-am prea inteles ce vrei sa punctezi. Anul trecut dupa etapa 12 Ros avea fix 12 puncte in fata lui Lor (236 - 224).

Anul asta diferenta intre locul 1 si 2 e de 4 ori mai mare (50 puncte).

 

Intr-adevar diferenta actuala intre Ros si Lore e de 14 puncte (similar cu anul trecut). Insa asta fix nu conteaza in economia campionatului. Si chiar daca ar conta anul asta Lore n-o sa mai recupereze mare branza.

Link to post
Share on other sites

Ei, am gresit, am avut senzatia ca sezonul trecut intre ROS si LOR se cascase o prapastie respectabila pina a inceput nesuferitul sa recupereze, step by step (tot vreo 50 de puncte).

 

Apropos de Lorenzo, parerea mea e ca treaba aia cu mercato-ul inca de la inceputul sezonului ar trebui interzisa, sa fie ca la fotbal o perioada (nu stiu, incepind cu ultimele 2-3-4GP-uri) in care se fac permutari si aia e; omuletul asta nu mai are nici un chef sa alerge in albastru, ba chiar pare tras pe linie moarta dpdv tehnic.

Link to post
Share on other sites

B.B., ca sa castigi o cursa ai nevoie de +-20 de tururi rapide, nu de unul! Daca faci ca MM in cursa asta, un tur rapid si doua iesiri in decor, nu poti castiga cursa, ci te consideri norocos daca termini pe 4! Dupa alti 3 MAI BUNI in acea cursa, desi nu au avut fastest lap.

Asa se castiga cursele, altminteri erau doar calificari de 15 min si se dadea trofeul direct celui din pol...

 

Oricum, iti raspund doar pentru ca ma plictisesc la servici, nu pentru ca nu m-am prins ce fel de trolling faci. :D

Daca ar fi sa aplic logica ta, Rossi a castigat cursa asta! Pai cum de ce, pai Mav are cel mai bun cadru deci nu se pune, Cal era acasa si era normal sa cunoasca circuitul si sa fie in fata, prin urmare Rossi de fapt a luat locul 1!

 

... nu e suficient de rapid. Atunci cum a castigat curse? Mergand in stilul descris mai sus: dati-va ca vin eu. Asta e reteta succesului... daca n-ati observat pana acum. Asta cu doar sa fii rapid nu tine, vedeti Lorenzo sau Pedrosa. Daca esti doar rapid si apoi nu ai curaj sa dai sau sa iei la gioale in pluton o sa ramai vesnic un numbar TWO.

Edited by ZAPPY
Link to post
Share on other sites

Sunt deparde de a fi vreun fan Lorenzo dar voi uitati ca omul este campionul mondial en-titre.

In momentul in care esti (triplu) campion mondial nu cred ca vreo secunda iti trece prin cap s-o arzi fara chef. Sincer cred ca trage cat poate chiar daca trece printr-o pasa proasta.

 

La fel si echipa: de ce nu si-ar sustine la maximum propriul campion mondial? Yamaha e la bataie mare cu Honda atat la constructori cat si la echipe pentru titlu. Au nevoie de fiecare punctulet amarat, asa ca sunt absolut convins ca nu-si saboteaza singuri pilotul.

 

Foarte buna cursa, mult mai interesant acest "vechi" MM fata de cum a mers in ultima vreme.

Erau pe aici cativa care-l faceau testoasa si bosorog pe Rossi anul trecut cand mergea la rezultat, gandindu-se sa nu piarda puncte. Si totusi, anul asta cand Marc face acelasi lucru oamenii il lauda spunandu-i ca sa maturizat ... WTF!!!?

A facut o cursa excelenta, la fel si Cal si Rossi, chiar daca a intrat de doua ori in Cal (odata la primul start al cursei si a doua oara la sfarsit) :)

 

PS: va ploua si la Misano.... dar doar azi si maine :) in weekend - vreme numai buna de plaja.

Link to post
Share on other sites

Marquez a intrat in Redding la primul start.

 

@Zappy, tot ce am vrut sa zic este ca nu e suficient sa faci 20+- tururi rapide ca sa castigi curse, trebe sa stii si bataie si sa ai curajul sa o faci.

De-asta e mare campion Rossi, de-asta este si o sa fie si mai mare campion Marquez. De-asta nu e un mare campion Lorenzo, de-asta nu e deloc campion Dovi sau Pedrosa.

 

Sportul asta e care pe care, e lupta, daca nu stii sa te lupti si nu ai curajul sa o faci, atunci nu o sa atingi niciodata performanta.

 

Marquez are nevoie sezonul asta sa ii iasa de doua ori nebunia fara sa mai greseasca si sa castige 2 curse.. si poate sa fie campion dinainte de Valencia.

Link to post
Share on other sites

Problema este ca in materie de batalie in cursa, distanta dintre "genial" si "inconstient" e mai subtire decat o foaie de hartie. In cursa asta a fost totul la limita (Cal nu e zdravan... big balls of steel!), dar nu a fost nici un fir de par dincolo de limita. A fost perfect, de aia le-a placut tuturor! Dar sper sa nu ajungem vreodata sa bocim vreunul dintre acesti supra-oameni, dus la cele drepte dintr-o greseala a vreunui coleg.

Asta nu tine de noi, fanii/haterii din lumea larga, ci numai de ei, semi-zeii. Dar si zeii plang si sangereaza...

Link to post
Share on other sites
Link to post
Share on other sites

Ha,ha se plange BB-ul ca e lumea rea cu Marc!Si ca se face hatereala de micut!

Ce sensibili devenim cand favoritii sunt luati la pwla!Si ce duri suntem cand trolam de altii!

Stai linistit Belbody,Marc are obrazul gros !

Vad ca Lorenzo e plans de unii,ca nu are sustinere!Nici in gluma nu e corect sa se scrie asa ceva!

Link to post
Share on other sites

Mie-mi place ca MM a (re)devenit tantalau si gandul nu i-a stat doar la titlul de campion. Astfel, noi, spectatorii, avem un plus de spectacol. Tot de dragul spectacolului, sper s-o tina tot asa si sa vedem si unul-doua DNF-uri (fara accidentari pt el, evident). Si, la cum a fortat nota ieri, n-a fost departe. :D

Totusi, cred ca dupa cursa a fost bagat in sedinta si in cursele urmatoare o sa fie un bland mielusel care n-o sa forteze nota, o sa stea in spatele lui Rossi (poate sa termine toate cursele acolo si sa iasa campion, cu conditia ca Lorenzo sa fie la fel de "constant"). Exceptie o sa fie la Valencia, cand deja o sa aiba mai mult de 25 de puncte avans si o sa-l lase sa-si "faca de cap". :tempted:

Link to post
Share on other sites

https://www.facebook.com/dustindcosta/videos/10209423769444655/ - hai ca si mosului i-a placut :D

 

Motoreta lui Cal imi parea mult mai stabila ...

 

La head-to-head cu MM pe iesirea din viraje, repsolul dadea din poponeata de numa', in timp ce troaca englezoiului mergea oblu ca pe sine; probabil asa ii place lui Marq, mai vioaie :crack:

 

In conferinta post-calificari daca nu ma insel Cal a spus ca Honda i-a dat sa "evalueze" un nou sasiu.

Cred ca rezultatul evaluarii e evident. :)

 

Poate-l evalueaza si echipa Repsol la Misano. Vom vedea.

 

 

Excelente curse.

Bravo CC!

Link to post
Share on other sites

Nu am pretenti ca Marc sa se dea din fata lui Rossi, s-a vazut clar ca aici a fost ma bun, singura problema pe care eu o vad, depasirile lui au fost ''sprijinite'' pe adversari, nimic calculat, sau facut din incheietura cum s-ar spune, mi-a adus aminte de bunicu cand taia lemne in mijlocul curtii.

Cred eu ca asemenea manevre nu-si au rostul decat in ultimele doua ture, poate doar in ultimul, sunt prea riscante si te bazezi prea mult pe noroc, sunt multe dezavantaje in asemenea abordare. Ii lipseste respectul fata de ceilalti piloti pe circuit, da, bun, nu se compara cu o plimbare pe cheia dar nici sa stai cot in cot la 200+ nu este normal si ei ar trebuii sa stie cel mai bine asta.

 

Au fost situatii cand Rossi a facut la fel, Jerez 2005 (ultimul viraj), Laguna seca 2008 (dezvantaj tehnic evident, era obligat sa forteze pentru a sta in fata), Motegi 2010 (parca??), ultimele doua ture. Dar cand ai un avantaj evident fata de adversari, nu vad rostul acestor manevre, mai ales cand esti la jumatatea cusei.

 

Dar una peste alta a fost spectacol, noi ne-am ros unghile si asta e tot ce conteaza, speram la cat mai multe curse de acest gen.

Link to post
Share on other sites

Toti cei implicati au sustinut dupa cursa ca duelurile au fost "hard but fair". Binenteles, forumistii stiu mai bine. :)

Si numai bimbominkia a remarcat tripla depasire a lui Cannone, a la Phillip Island. Pfff...

Link to post
Share on other sites

Legat de cum intra Marquez, va dau exemplul meu... eram la un concert sambata seara cu baietelul meu.. si voiam sa-l duc in fata la alti copii care se jucau langa scena. Nu era foarte aglomerat dar totusi trebuia sa trec cu el in brate printre multi oameni, vreo 30m. Am inceput politicos cu pardon, va rog, etc pana mi-am bagat (cuvant urat) si am inceput sa trec printre ei ca prin papusoi pana am ajuns in fata. Nu stiu pe cati am impins dar nici nu mi-a pasat. Era loc sa trec oamenii trebuiau sa se dea 10-20cm sa am loc sa trec calumea.

Asa si MM, bai, e loc, incap nu incap, ma bag, ca daca nu ma bag o sa raman in spate pana la sfantul asteapta. Asta e mentalitatea de campion :D

Asa si eu la concert daca nu dadeam din coate stateam in spate pana imi crestea barba..

Link to post
Share on other sites

Cel mai ciumec. Io pun pariu ca nu ai inteles ce am facut acolo. Repet, era un concert gratuit in piata unui oras, cu o multime de gura casca care se uitau. Lejer, nu buluc. Voiam sa ajung in fata cu un copil de 2,5 ani in brate, nimic mai mult. . Voiam doar sa ajung in fata sa-l duc la alti copii, pe mine concertul respectiv ma interesa 0%.

Si daca plecam acasa, ca sa ajung la masina tot printr-o adunare de oameni trebuia sa trec si as fi trecut la fel. Cand o sa ai un copil poate o sa intelegi.

Link to post
Share on other sites

 

Legat de cum intra Marquez... Asta e mentalitatea de campion :D

Atat timp cat la antrenamente si la calificari MM isi incearca mereu limitele fortand si riscand pe propria piele mai mereu si in cursa merge tot la fel, barbateste... De aici si pana a spune ca e ghiolban,e departe si stau marturie 3 titluri de campion din 4 participari la motogp plus "pole-urile" pe care le are...cam multe.

Link to post
Share on other sites

Legat de cum intra Marquez, va dau exemplul meu... eram la un concert sambata seara cu baietelul meu.. si voiam sa-l duc in fata la alti copii care se jucau langa scena. Nu era foarte aglomerat dar totusi trebuia sa trec cu el in brate printre multi oameni, vreo 30m. Am inceput politicos cu pardon, va rog, etc pana mi-am bagat (cuvant urat) si am inceput sa trec printre ei ca prin papusoi pana am ajuns in fata. Nu stiu pe cati am impins dar nici nu mi-a pasat. Era loc sa trec oamenii trebuiau sa se dea 10-20cm sa am loc sa trec calumea.

Asa si MM, bai, e loc, incap nu incap, ma bag, ca daca nu ma bag o sa raman in spate pana la sfantul asteapta. Asta e mentalitatea de campion :D

Asa si eu la concert daca nu dadeam din coate stateam in spate pana imi crestea barba..

 

BiBi campeonu' !!!

Link to post
Share on other sites

Cel mai ciumec. Io pun pariu ca nu ai inteles ce am facut acolo. Repet, era un concert gratuit in piata unui oras, cu o multime de gura casca care se uitau. Lejer, nu buluc. Voiam sa ajung in fata cu un copil de 2,5 ani in brate, nimic mai mult. . Voiam doar sa ajung in fata sa-l duc la alti copii, pe mine concertul respectiv ma interesa 0%.

Si daca plecam acasa, ca sa ajung la masina tot printr-o adunare de oameni trebuia sa trec si as fi trecut la fel. Cand o sa ai un copil poate o sa intelegi.

Tu aveai 0.5km/h, in cel mai rau caz puteai lua una in bot. La 200km/h, sa cazi de sus, nu-i acelasi lucru.

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +20 000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +17000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Create New...