Jump to content
Sign in to follow this  

Recommended Posts

Salutare. Intentionez ca in perioada 8-11 sept sa fac o tura epica (pentru mine) prin munti, cu plecare din Bucuresti.

Traseul ar fi cam asta:

Bucuresti - Pitesti - Curtea de Arges - Lacul Vidraru - Cartisoara - Talmaciu - Sadu - Cisnadie - Poplaca - Gura Raului - Orlat - Sibiel (cu cazare). A doua zi va fi ceva light, respectiv Sibiel - Saliste - Miercurea Sibiului - Sebes - Alba. Petrecut toata ziua cu nevasta (care pleaca separat intr-o delegatie). Dormit peste noapte in Alba, apoi intoarcere la Bucuresti prin Transalpina - Obarsia Lotrului - Novaci - Baia de Fier - Polovragi - intrare pe DN67 - Horezu - Rm. Valcea - Pitesti - Bucuresti.

As avea rugamintea la cei care au fost recent pe TF si TA sa-mi recomande ce cred ei de cuviinta, la ce sa fiu atent, ce sa evit, care este comportamentul participantilor la trafic (moto, bici, auto). Precizez ca este prima mea tura (sper ca nu si ultima) si am ceva emotii, dar pentru ca mirajul ma cheama catre curbe voi pleca. Experienta pe doua roti am doar ca citizen de Bucuresti cu naveta zilnica, iesind doar ocazional pe ici, pe colo, in afara orasului. Ma voi deplasa cu o Yamaha XT 600, fara pasager, cu ceva bagajel light si in mod cert solo. Ideea este ca nu vreau sa incurc pe nimeni si nici sa fiu tentat sa copiez un eventual coleg de tura. Stiu ca este riscant sa plec singur la drum dar imi asum chestiunea asta.

Orice sfat e binevenit, orice gluma buna va fi gustata, dar in principal as vrea sa ma aleg cu ceva informatii utile pentru aceasta tura. Traseele le-am facut partial cu masina, in sensul ca la Vidraru m-am oprit si am luat calea intoarsa spre Bucuresti, iar pe TA m-am oprit la Ranca, drumul fiind inchis in acea perioada spre Sebes.

 

Multumiri anticipate.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Rabdare in trafic... fiind week end probabil ca va fi coloana de masini si pe Transfagarasan.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Rabdare in trafic... fiind week end probabil ca va fi coloana de masini si pe Transfagarasan.

 

Week end ul il voi prinde la intoarcere pe Transalpina si ma gandesc sa plec din Alba cu noaptea in cap, pe la 6,00. Multumesc de atentionare.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Probabil ca vei prinde temperaturi de 8-9 C si ceva burnita, asa ca multa atentie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

sa faci plinul inainte de fiecare trans, mai ales inainte de TA, ai in Posaga parca ultima benzinarie, un Rompetrol pe stanga cum mergi incolo. Dupa nu mai ai nimic pana in Novaci, la peste 100km.


» Post actualizat in 01 Sep 2016 11:03

Sugag, nu posaga, sorry

Share this post


Link to post
Share on other sites

Probabil ca vei prinde temperaturi de 8-9 C si ceva burnita, asa ca multa atentie.

 

Buna observatie. Multumesc.

» Post actualizat in 01 Sep 2016 11:14

sa faci plinul inainte de fiecare trans, mai ales inainte de TA, ai in Posaga parca ultima benzinarie, un Rompetrol pe stanga cum mergi incolo. Dupa nu mai ai nimic pana in Novaci, la peste 100km.

» Post actualizat in 01 Sep 2016 11:03

Sugag, nu posaga, sorry

 

Da. Ma bate gandul sa iau si o canistra (de metal) de 3-5 litri, pe care as putea sa o atasez de suportul sidecase. Oricum, e bun pontul cu benzinaria. Multumesc.

» Post actualizat in 01 Sep 2016 11:15

da-i bataie!!!

:hug:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Si TA si TF sunt pline in weekend-uri... Grija mare ca sunt tot felul de oameni, cu tot felul de soferi care adopta tot felul de trase 'interesante'

 

Drum bun!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da. Ma bate gandul sa iau si o canistra (de metal) de 3-5 litri, pe care as putea sa o atasez de suportul sidecase. Oricum, e bun pontul cu benzinaria. Multumesc.

cu placere.

Nu te stresa, bucura-te de drum.

Eu am rezervorul f. mic, am autonomie de doar cca 200km, dar daca ai grija sa faci plinul unde trebuie, nu e niciun risc, nu are sens sa te complici cu canistre, eu nu am luat niciodata cu mine cel putin.

Share this post


Link to post
Share on other sites

drum bun! sa revii cu poze, detalii si pareri.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Si TA si TF sunt pline in weekend-uri... Grija mare ca sunt tot felul de oameni, cu tot felul de soferi care adopta tot felul de trase 'interesante'

 

Drum bun!

 

Multumesc. Voi fi atent.

» Post actualizat in 01 Sep 2016 12:03

drum bun! sa revii cu poze, detalii si pareri.

 

In mod cert ca voi face si poze. Filmarea va fi permanenta, cu camera alimentata. Inca nu m-am hotarat daca sa o montez pe casca sau pe ghidon.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu e OK tura asta, pentru inceput. Frig seara si dimineata, km. multi, drumuri grele, aglomerate si periculoase, drumuri pe care nici macar nu le cunoasti, mobra nepotrivita pentru touring, singur...plm, prea multe "asa nu".

Faci cum crezi, evident.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu e OK tura asta, pentru inceput. Frig seara si dimineata, km. multi, drumuri grele, aglomerate si periculoase, drumuri pe care nici macar nu le cunoasti, mobra nepotrivita pentru touring, singur...plm, prea multe "asa nu".

Faci cum crezi, evident.

Stiam ca vor fi si astfel de comentarii, de altfel, foarte pertinente. Cred ca toate astea fac parte din provocare. Sigur ca apreciez franchetea ta, dar sunt prea motivat ca sa mai dau inapoi. Daca nu reusesc sa trec TF in timp util ma voi caza altundeva. Am ca backup mai multe locatii. Altfel sigur ca este periculos, dar asta face parte din pasiunea noastra, a tuturor mobristilor :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Stiam ca vor fi si astfel de comentarii, de altfel, foarte pertinente. Cred ca toate astea fac parte din provocare. Sigur ca apreciez franchetea ta, dar sunt prea motivat ca sa mai dau inapoi. Daca nu reusesc sa trec TF in timp util ma voi caza altundeva. Am ca backup mai multe locatii. Altfel sigur ca este periculos, dar asta face parte din pasiunea noastra, a tuturor mobristilor :)

Ce vreau sa retii e ca toate aspectele pe care ti le-am mentionat ca fiind "contra" iti pun viata in pericol. Dupa prima zi oboseala va fi foarte mare din cauza acelor lucruri pe care ti le-am spus. Iar in a treia zi, pe ultima sute de km o sa fii rupt. Adica exact pe portiunea de drum pe care o sa ai de trecut Dealu' Negru si de parcurs mizeria aia de ii zicem noi "autostrada" si toate astea duminica seara cand e foarte aglomerat pe segmentele respective.

Am facut TA si TF intr-o singura zi si, cu toate ca aveam deja destula experienta si o mobra mai adaptata la "drum lung", cand am ajuns la Poienari am decis ca nu e intelept sa mergem mai departe pana la Bucuresti si ne-am cazat undeva in Corbeni. Alta data am facut 850 km intr-o zi prin Dobrogea si era sa adorm la intoarcere pe Autostrada Soarelui.

Daca totusi pleci cum ti-ai propus, eu zic sa pleci cu ideea de a schimba etapele si de a te opri in caz ca te simti obosit la un moment dat. Adica sa ai bani de cazare in plus la tine (sau cort, desi inteleg ca nu ai de gand ) si ziua de luni la dispozitie in caz de "prelungiri".

Share this post


Link to post
Share on other sites

Total de acord cu tine. Dar, eu totusi plec joi dimineata. Ma gandesc ca nu va fi trafic infernal pana la Corbeni, unde sper sa ajung in jurul orei 10. Asta inseamna ca ora de plecare va fi pe la 6:45 din Bucuresti. Cu ce alimentez, cu ce ma mai dezmortesc ma gandesc sa prind miezul zilei pe TF. Inteleg ca in conditii optime TF se traverseaza in 2,5 - 3h. Eu pun 4,5 - 5 h cu oprire la Capra, la Vidraru si pentru refrishare. Asta inseamna ca pe la ora 15 as fi in intersectia cu E68, drumul care duce catre Avrig. De acolo pana la punctul de cazare (Sibiel) ar mai fi inca 1,5 - 2h. Deci, undeva pe la ora 17,18,19 :) m-as opri la punctul de cazare. A doua zi, Sibiel - Alba va fi relaxare si refacere (o zi intreaga de odihna), iar intoarcerea prin TA va avea loc sambata, nu duminica. Sambata noapte voi dormi aproape de Pitesti, la locul de bastina al nevestii :) , imi vad copiii (pe care ii las zilele astea la bunici) apoi duminica dimineata imi raman doar 60 de Km de A1. Am luat in calcul si bani suplimentari si ziua de luni (pe care sper sa nu o ratez, ca incep copiii scoala), am doua telefoane, 4 baterii, 2 energy bank, ceva scule, GPS, Tracker GPS pe mobra si imi pun nevasta sa-mi ia coordonatele din ora in ora. Daca vede ca nu ma misc intr-un interval rezonabil se va alerta.

In cazul in care simt ca etapele ma depasesc atunci reconsider si fie le fractionez, fie ma intorc, ca nu e nicio rusine sa-ti recunosti limitele.

Oricum, apreciez ca ai impartasit experienta ta, o informatie foarte utila pentru mine.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu am facut Giurgiu - Sibiu si retur intr-o singura zi, plecat spontan. Simbata seara era doar o idee amuzanta, duminica m-am trezit pe la ora 6 si am zis wtf, daca e prea lung ma intorc de la Pitesti, ce mare lucru. Pe la 7 am pornit din Giurgiu, am ajuns in Sibiu pe la 12, opriri doar pentru realimentare. Am plecat pe la 17 din Sibiu, am ajuns acasa pe la 23, condus la fel, continuu.

 

Mobra era un Suzuki Bandit 400, a fost destul de comoda. Am prins trafic naspa pe Valea Oltului, A1 l-am facut mai mult pe intuneric. A fost o calatorie interesanta, si mai ales educativa, in sensul ca la doua zile dupa intoarcere mobra a ajuns pe olx. A fost o calatorie placuta in sensul ca a fost mai putin monoton decat cu masina si neplacuta din cauza aglomeratiei de la intoarcere si catorva situatii neplacute in trafic, gen coloana de masini sau gropi aiurea pe sosea, inclusiv pe autostrada. Chiar daca tura m-a facut sa renunt la motociclism, a fost o calatorie interesanta din care am ramas cu amintiiri, fiind si prima mea tura lunga, 650 km intr-o zi (pana atunci facusem maxim 280 km intr-o singura zi, pana la Veliko Tarnovo si inapoi). Parerea mea e sa pornesti la drum si sa fii atent va fi o aventura de neuitat.

 

Am renuntat la motociclism imediat dupa tura aceasta, pentru ca, desi conduc defensiv, intotdeauna vei avea tentatia de a trage de acceleratie mai mult decat trebuie. In afara de asta mai e traficul, soferii neglijenti, drumurile proaste, destule ocazii pentru a-l intalni pe dl. Deces :)

 

TF-ul l-am facut doar cu masina, iar partea dificila este scurta si frumoasa, in rest este un drum normal cu multe curbe si asfalt nu prea grozav pe alocuri, il faci lejer in doua ore si jumatate daca nu te opresti.

Edited by Eek!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca pleci de joi cu intoarcere duminica si faci si pauzele mentionate, este in regula. Ce as recomanda eu atat pe TF cat si pe TA este sa ai o atentie permanenta la viraje. Sunt multe stranse si, partial pot fi cu nisip sau pietris pe jos (fac referire la TF). In plus, atentie la asfalt si la schimbarea culorii lui in zonele umbrite. Pe masura ce urci o sa fie umed. Acum e frig in fiecare noapte la tot ce trece de 1.000 metri altitudine.

Virajele sa le iei cu calm si viteza moderata. Daca te mananca in palma, opreste si fa niste poze. Apoi mergi mai departe.

Sa alimentezi in Curtea de Arges. Ultima benzinarie este un Rompetrol Expres, spre iesirea din Curtea de Arges.

Drum bun sa ai!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu inteleg cum unii pot avea pareri contra pentru acest traseu...pentru ce ai permis categoria A si motocicleta? Sa te duci doar la munca si pe o raza de 60 km de casa? ....Omule vin motociclisti din toate colturile europei sa faca TF-ul si TA asa ca nu mai cugeta daca e ok sau nu..Ia-ti chit de pana, sigurante , o trusa de scule si neaparat un constum de ploaie ca vei avea cu siguranta nevoie pe TA si dai bice ca asta este farmecul motociclismului nu mersul de la un semafor la altul prin oras. Asfalt uscat!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu am trecut pe TF acum cateva zile si nu au fost probleme deosebite. Doar sa fii pregatit de ploaie, ceva ceata pe zonele inalte (poate chia mazga daca ai asfalt umed), alimentat la timp, mers in limita ta de confort, atentie sporita tot timpul, telefonul sa fie functional :D just in case si da-i bataie! Drum bun!

 

ps- si mie imi place sa merg singur; si o fac de cele mai multe ori! ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Eek!

@Pitesti2010

@Tonisax

@Tornada

@All

 

Multumesc de incurajari si sugestii. Despre asta vorbeam cand spuneam ca am nevoie de informatii utilie. Am retinut punctele sensibile si voi tine cont de ele.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Total de acord cu tine. Dar, eu totusi plec joi dimineata. Ma gandesc ca nu va fi trafic infernal pana la Corbeni, unde sper sa ajung in jurul orei 10. Asta inseamna ca ora de plecare va fi pe la 6:45 din Bucuresti. Cu ce alimentez, cu ce ma mai dezmortesc ma gandesc sa prind miezul zilei pe TF. Inteleg ca in conditii optime TF se traverseaza in 2,5 - 3h. Eu pun 4,5 - 5 h cu oprire la Capra, la Vidraru si pentru refrishare. Asta inseamna ca pe la ora 15 as fi in intersectia cu E68, drumul care duce catre Avrig. De acolo pana la punctul de cazare (Sibiel) ar mai fi inca 1,5 - 2h. Deci, undeva pe la ora 17,18,19 :) m-as opri la punctul de cazare. A doua zi, Sibiel - Alba va fi relaxare si refacere (o zi intreaga de odihna), iar intoarcerea prin TA va avea loc sambata, nu duminica. Sambata noapte voi dormi aproape de Pitesti, la locul de bastina al nevestii :) , imi vad copiii (pe care ii las zilele astea la bunici) apoi duminica dimineata imi raman doar 60 de Km de A1. Am luat in calcul si bani suplimentari si ziua de luni (pe care sper sa nu o ratez, ca incep copiii scoala), am doua telefoane, 4 baterii, 2 energy bank, ceva scule, GPS, Tracker GPS pe mobra si imi pun nevasta sa-mi ia coordonatele din ora in ora. Daca vede ca nu ma misc intr-un interval rezonabil se va alerta.

In cazul in care simt ca etapele ma depasesc atunci reconsider si fie le fractionez, fie ma intorc, ca nu e nicio rusine sa-ti recunosti limitele.

Oricum, apreciez ca ai impartasit experienta ta, o informatie foarte utila pentru mine.

Bun, in stilul asta incepe sa para mult mai OK. Drum bun si ochii cat cepele!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Si eu am permisul de la 1 iunie, la inceputul lui iulie am facut si eu o tura de vreo 1200 km in 3 zile si acum vreo 2 saptamani la fel in vreo 5 zile tot cam 1200 km, ambele ture cu prietena in spate + bagaje, ture asemenatoare cu ceea ce vrei si tu.

Am alimentat in Sebes pentru TA si dabia pe Dealul Negru din nou si mi-a fost suficient.

Din partea mea, da-i bataie, daca esti cumpatat cu viteza cat de cat si dupa ce ai luat o curba bine nu capeti incredere "oarba" in tine ca gata ai invatat si nu-i chiar asa greu, nu vei avea probleme.

 

Vreme buna sa ai!

Edited by george_p

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dimineata la 8 in pasul Urdele e o ceata de nu vezi 10 m in fata....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut! Aproape acelasi traseu l-am facut si eu in August. Bucuresti - Pitesti - Curtea de Arges - Tf - Avrig (cazare) - Sebes - TA - Horezu - Rm Valcea - Curtea de Arges - Corbeni (da m-am intors si am mai stat acolo). Tot singur si nitel cam nepregatit.

 

Cel mai important e sa nu te grabesti. Mergi lejer, lasa toti bivolii de AG si VL care au permis luat pe un sac de cartofi sa se duca dracu unde se grabesc si ai grija ca mai sunt unii care nu stiu ce e aia linie continua, si te trezesti cu ei in curba cu jumate de masina intrata pe banda ta.

 

Dupa ce treci de Curtea de Arges drumul se strica. Sunt numai petice si denivelari. Pe alocuri dai de nisip/pietris iar dupa baraj e jale - sunt unele locuri unde drumul e surpat si e doar o banda disponibila. Ultima benzinarie inainte de TF este de fapt in Capataneni, dupa Corbeni. Este mica (2 pompe), e pe dreapta si am uitat cum se numeste. Am bagat de acolo de mai multe ori si pare sa fie OK. Poti platii si cu cardul. Daca faci plinul (15 litri in cazul meu) ar trebui sa iti ajunga pana la Sibiu.

 

Transfagarasanul e destul de capricios. Ceata si ploaia sunt la ele acasa acum. Eu am prins nasol si in August, cand m-a plouat de la coada lacului pana sus la Balea. Nu aveam nimic impermeabil asa ca am stat foarte putin acolo, cat sa beau o ciocolata calda, si am coborat la Cartisoara repede ca deja tremuram. Asfaltul pe TF nu e nici prost nici wow. Sunt zone raschetate pe lung si uneori iti danseaza rotile pe ele. Mergi incet si bucura-te de experienta. Vezi ca la coborare o sa ti se para foarte ciudat la inceput, cand vii de sus, intri in ace de par fara parapeti si vezi haul inainte. Ai grija la point fixation, nu te lasa furat de peisaj - ochii la iesirea din viraj mereu !

 

Cat despre Transalpina, eu am plecat din Sebes catre ea, si drumul de acolo e absolut genial. Asfaltul e tipla si cand ajungi prin padurile de conifere ai zice ca nu esti in Romania. Drumul se strica nitel inainte de Obarsia Lotrului si chiar dispare cu totul o bucata de cateva zeci de metri. Pe TA e ok dar sunt zone din loc in loc de cate 2m in care e pamant/pietris. La fel, nu te lasa furat de peisaj, mai ales ca zici ca o sa inregistrezi video. Ochii pe curbe si ai grija cum dozezi frana.

 

In rest, cand simti ca amortesti sau vezi ca nu te mai concentrezi la fel de bine tragi pe dreapta. Pe TF si TA nu prea ai unde, si pe marginea drumuli e pietris si pe urma hãu. Neaparat ia-ti pelerina sau echipament impermeabil, imbracaminte groasa dar si subtire, bani cash ca POS-urile inca nu au aparut pe la toate magazinele in sate/orasele, kit de pana, clasica trusa de scule si doape de urechi. Pe autostrada o sa simti diferenta.

 

Ah, si daca ai disclock, asigura-te ca ai si cheile de la el. Cand am ajuns in Avrig la cazare, l-am pus pe disc din reflex si a doua zi de dimineata am vazut ca nu am luat cheia cu mine. A trebuit sa imprumut un polizor sa il tai...

 

In rest, asfalt uscat si daca vrei sa vezi mini aventura mea pana pe TF poti sa te uiti la asta

si la asta
:)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bun, in stilul asta incepe sa para mult mai OK. Drum bun si ochii cat cepele!

 

Multumesc.

» Post actualizat in 02 Sep 2016 07:14

Si eu am permisul de la 1 iunie, la inceputul lui iulie am facut si eu o tura de vreo 1200 km in 3 zile si acum vreo 2 saptamani la fel in vreo 5 zile tot cam 1200 km, ambele ture cu prietena in spate + bagaje, ture asemenatoare cu ceea ce vrei si tu.

Am alimentat in Sebes pentru TA si dabia pe Dealul Negru din nou si mi-a fost suficient.

Din partea mea, da-i bataie, daca esti cumpatat cu viteza cat de cat si dupa ce ai luat o curba bine nu capeti incredere "oarba" in tine ca gata ai invatat si nu-i chiar asa greu, nu vei avea probleme.

 

Vreme buna sa ai!

 

Eu am 14+3 (rezerva) sper sa fie ok la gabaritul pe care o sa-l am cu toate cele. Multumesc.

» Post actualizat in 02 Sep 2016 07:16

Dimineata la 8 in pasul Urdele e o ceata de nu vezi 10 m in fata....

Incerc sa evit orele matinale sau cele dinspre seara pe crestele muntilor. As vrea sa fiu in miezul zilei pe zonele sensibile. Multumesc de atentionari.

» Post actualizat in 02 Sep 2016 07:17

@Fuli3

 

Foarte utile informatiile. Multumesc.

» Post actualizat in 08 Sep 2016 14:12

Dragilor. Prima zi din tura mea s-a terminat cu bine. Drumul absolut mirific. Am facut de la km50 A1 pana in Avrig fix 4 ore. Dupa primele 10 curbe m-am prins eu cum se aplica counter steering miscandu-ma si in sa stanga, dreapta. Un singur viraj mai larg si am ciupit putin linia continua. Un nene cu Logan, intelegator, a tras putin dreapta si am trecut fara urmari. Mentionez ca aveam si sidecase care marea si el "ecartamentul". In schimb la un viraj in scurt intr-o comuna, in mijlocul curbei dau peste balega pe trasa mea cu masina din contrasens. Mobra mea s-a scuturat putin, s-a aplecat gata sa cada si atunci o gheata pusa jos la viteza relativ mica (30,40/h) a salvat situatia. Sunt intreg iar acum descarc pe hdd sd cardul. Voi reveni curand cu ceva imagini pe topic. Cu bine.

» Post actualizat in 11 Sep 2016 15:00

Iata-ma intors acasa dupa prima mea experienta serioasa pe doua roti in afara Bucurestiului. DIn punct de vedere al integritatii corporale sunt ok. Toate oasele sunt la locul lor iar pielea o am intreaga pe 100% din suprafata corpului. Totusi, m-am ales cu o raceala de zile mari. De ieri, de cand m-am intors, o tin continuu in paracetamol si nurofen, dar asta este, un tribut tot trebuia platit.

Lasand la o parte acest mic amanunt (pe care o sa-l trec cu bine, sper) a fost o tura exceptionala din care am invatat multe, si in privinta moto dar si ca experienta de viata. Cand am cumparat XT-ul stiam ca nu l-am luat pentru touring, ci mai degraba pentru iesiri ocazionale pe langa Bucuresti. Ei bine, la drumul asta am constatat ca o astfel de mobra te poate aduce la exasperare pe autostrada. Pana pe la 110-115 era relativ ok, dar peste aceasta viteza se destabiliza groaznic din cauza vantului si mai ales din cauza camioanelor care genereaza turbulente. Dansam pe asfalt de parca eram la "Dansez pentru tine" dar fara spectatori. Cel mult, soferii din spatele meu s-ar fi putut intreba daca eram beat sau daca cunosc ca linia dreapta e... dreapta, nu franta. Altfel, pe nationale/judetene/comunale/off road mobra s-a comportat exceptional. Au fost cateva treceri cu lipsa asfalt sau plombe, ceea ce-i determina pe colegii intalniti pe traseu sa incetineasca rau de tot ca sa evite neplacerile, insa caprita mea s-a simtit in elementul ei. Natural ca pe on road aveam dezavantaj, dar cum eu nu tineam sa dobor vreun record ci sa ma bucur de o iesire cu happy end, am ignorat acest lucru. Sigur ca am fost depasit dar am si depasit la randul meu si nu putine vehicule, moto sau auto. Cel putin nicio masina nu a reusit sa ma faca sa raman in spatele ei, desigur, daca imi permiteau conditiile de depasire. In mod previzibil am fost nevoit sa incalc si cateva reguli de circulatie, dar asta este, daca un nene se pozitiona cu 40 in fata mea nu puteam sa stau si sa numar copacii de pe langa drum... Mai o linie continua, mai un 70 in localitati, stiti voi, micile noastre pacate...

In rest, vreme extraordinara (mare noroc pe capul meu) si privelisti de vis...

Poze nu am facut decat cateva, fara mare relevanta, dar am filmat aproape tot drumul. Spun aproape pentru ca inainte de Ranca cu vreo 5-10 Km camera s-a blocat, probabil de la trepidatiile din mufa de alimentare sau habar nu am. Cert este ca toate urcarile in ac de par le-am pierdut, unde au fost cateva situatii tragi comice. Doua masini carora li s-au oprit motoarele in rampele alea nasoale, magari (d'aia adevarati) care stationau exact in apexul curbei etc. Una peste alta, in afara faptului ca am fost foarte mirat cand am constatat ca la un moment dat a trebuit sa retrogradez in treapta 1 pe cateva urcari (chiar, voi ati facut asa?) totul a fost ok.

Daca sunt doritori de detalii va stau la dispozitie. Filmulete nu postez decat daca este cerere.

 

Afalt uscat tuturor si multumiri pentru toate sfaturile extrem de utile.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...