zahei Postat Septembrie 28, 2016 Share Postat Septembrie 28, 2016 don't be a tit, squeeze that throttle! or get a car! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
thesaw Postat Septembrie 29, 2016 Share Postat Septembrie 29, 2016 Ce-mi place cand unii cred ca pot folosi fizica de clasa a 7-a sa descrie orice, nu conteaza complexitatea. Ce ai scris tu e valabil pentru caderea libera in vid, nu coborarea unei pante. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zahei Postat Septembrie 29, 2016 Share Postat Septembrie 29, 2016 vad solutii care mai de care mai exotice, la o problema inexistenta ca unica observatie, coborarea unei pante cu motorul oprit e o idee proasta, pentru orice fel de autovehicul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chv Postat Septembrie 30, 2016 Share Postat Septembrie 30, 2016 eu merg tot timpul in frina de motor, ca asa nu consuma deloc. de aia alimentez prin martie sa-mi ajunga pina in noiembrie, cind mai alimentez Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
thesaw Postat Septembrie 30, 2016 Share Postat Septembrie 30, 2016 (editat) Atunci coboara tu 1000m (in Slobozia) pe o panta - valau de TAF inclinat la 400 fara frana de motor Ma depaseste analogia/gluma ta dar ma rog. Energia aia care ti-a rezultat tie se disipa in nspe fenomene de frecari (inclusiv cu aerul), aderenta cauciucuri, opunere a motorului cauzata de compresie etc. nu doar in frane. Editat Septembrie 30, 2016 de thesaw Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Octombrie 1, 2016 Share Postat Octombrie 1, 2016 Exact asta am incercat sa demonstrez si prin calcul: - franele nu pot disipa o asemenea cantitate de energie (2.000 KWs) fara sa se distruga, mai ales cand si motorul "trage" ceva de vehicul fiind alimentat in relanti. Daca franezi timp de 200 s (3-4 minute) vei disipa continuu 10 KW. Si asta daca tu + mobra aveti doar 200 Kg. Deci este obligatorie frana de motor, nu doar OK. » Post actualizat in 01 Oct 2016 00:12 Pe sosea treaba pare mult mai lejera: 200 Kg x (30m/s)2 /2 = 90.000 J (mv2/2) adica doar 90 KWs de disipat (de la 100.Km/h la 0.Km/h). Nicidecum nu 2.000 KWs ca in off-road. hai mai nene termina cu tampeniile, poate n-ai mers cu o motocicleta cat de cat moderna , abia incalzesti discurile nu mai zic nimic de calcule si unitati de masura ... ca sunt eu rau. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
smar2 Postat Octombrie 1, 2016 Share Postat Octombrie 1, 2016 1000m pe verticala nu prea cred ca ii cobori in 3 minute si 20s. Poate in 30 de minute ar fi un timp mai realist. Asa ca cei 10kW calculati de tine devin doar 1kW. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
high_voltage_tm Postat Octombrie 1, 2016 Share Postat Octombrie 1, 2016 hai mai nene termina cu tampeniile, poate n-ai mers cu o motocicleta cat de cat moderna , abia incalzesti discurile Daca sfaraie scuipatu' pe discuri, oare or fi caldute? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Octombrie 1, 2016 Share Postat Octombrie 1, 2016 Daca sfaraie scuipatu' pe discuri, oare or fi caldute? stii tu o panta smechera unde-ti tocesti placutele , am inteles Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
high_voltage_tm Postat Octombrie 1, 2016 Share Postat Octombrie 1, 2016 N-ai inteles... E o "panta" la campie, un poti merge tare, dar musai sa franezi mai tzapan, ca sa poti lua un viraj. Daca franele tale sunt caldute dupa ce franezi de la 250+ pana la 100, inseamna ca ai o locomotiva faina Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Octombrie 1, 2016 Share Postat Octombrie 1, 2016 da tie- ti-au scuipat 2 tiganusi in lichidul de frana? ca pe mine nu ma intereseaza cand sfaraie flegma ci cand fierbe lichidul de frana ca atunci te lasa franele . eu fac pariu ca nu e nici un motociclist pe aici care a fiert lichid la motocicleta stradala servisata cum trebuie la timp . ia sa vedem, deci care ai fiert lichidu verule sa-ti dea bajetii premiu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
high_voltage_tm Postat Octombrie 1, 2016 Share Postat Octombrie 1, 2016 (editat) Nu-i vorba de fiert lichidu de frana, sau de tras flegme pe discuri. Ideea e ca tu ai zis ca nu poti incinge discurile la o motocicleta si defapt nu e deloc greu. Chiar si prin oras le poti incinge, daca te dai ca huliganu noaptea cand e liber si rupi franele la semafoare; daca esti mai mult decat huligan si nu mai opresti nici macar la semafoare, atunci da, probabil ca poti pune si spirt pe post de lichid e frana. Desi am folosit persoana a 2-a, nu ma refer in mod direct la tine. Editat Octombrie 1, 2016 de high_voltage_tm Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Octombrie 2, 2016 Share Postat Octombrie 2, 2016 (editat) Nu-i vorba de fiert lichidu de frana, sau de tras flegme pe discuri. Ideea e ca tu ai zis ca nu poti incinge discurile la o motocicleta si defapt nu e deloc greu. Chiar si prin oras le poti incinge, daca te dai ca huliganu noaptea cand e liber si rupi franele la semafoare; daca esti mai mult decat huligan si nu mai opresti nici macar la semafoare, atunci da, probabil ca poti pune si spirt pe post de lichid e frana. Desi am folosit persoana a 2-a, nu ma refer in mod direct la tine. ma scuzati , trebuie sa desenez pe unde apreciati ca sfaraie scuipatul pe disc? Editat Octombrie 2, 2016 de superbec Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Falkenberg Postat Octombrie 4, 2016 Share Postat Octombrie 4, 2016 Am si uitat de topic asta. Azi dimineata am derapat nitel cu frana de motor pe dunga alba uda !!1! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
smar2 Postat Octombrie 5, 2016 Share Postat Octombrie 5, 2016 Tu cred ca n-ai prea ajuns la munte la viata ta si-ti imaginezi ca sunt ca in desene animate, cu drumuri care urca pieptis pe versanti la 30-45 grade, nu? ) Hai sa luam cazul Trans-urilor: Transfagarasan: de la Balea Lac, ca sa cobori 1000m pe verticala trebuie sa mergi 17 km spre nord sau 18 km spre sud. Transalpina: de la varful Urdele, ca sa cobori 1000m pe verticala trebuie sa mergi 20km spre sud; spre nord nu mai zic, ca mergi 30-40km pana ajungi cu 1000m mai jos. Sa luam o valoare medie... 18 km. Tu ii faci in 3 minute, nu? Adica 6 km/minut. Adica 360km/h, viteza medie. Ca imi imaginez ca pe liniile drepte ii dai mai tare... Ei, dragii mosului, cam asta e nivelul aberatiilor expuse senin de EasyRideOn pe-aici. Daca merg pe jos la vale, fara "mobra", da, ai dreptate. Cam 30 de minute /2-3 Km Situatie in care ma (in)franez cu doar 0.5 KW ca sa nu rad de tine. Doar am cu 120 Kg mai putin, nu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Octombrie 5, 2016 Share Postat Octombrie 5, 2016 La ceva intre stradal si motocross. De padure dar cu lumini. » Post actualizat in 28 Sep 2016 22:14 Tocmai asta era si ideea: ca o frana de motor sa fie exclusiv frana, nicidecum motor. Si indiferent de celelalte variabile. Iar decizia de comutatie sa o ia motociclistul, nicidecum nu sistemul de injectie sau jiglorul de relanti. » Post actualizat in 28 Sep 2016 22:20 Daca "tai" electric aprinderea pe frana de motor si deschizi usor obturatorul ai ungere si la 2T /coborare. Care poate fi si peste 1000 m pe verticala. » Post actualizat in 28 Sep 2016 22:40 Orientativ, calculand energia potentiala mgh la m(200Kg) x g(9,81m/s2) x h(1000m) = cam 2.000.000 J, adica o energie de cam 2.000 KW secunda - aplicata franelor. decompresor automat ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
-UFO- Postat Octombrie 5, 2016 Share Postat Octombrie 5, 2016 decompresor automat ? gresit! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Falkenberg Postat Octombrie 5, 2016 Share Postat Octombrie 5, 2016 Deci tot pe dunga mergi ca sa lasi banda altora? De data asta era o sageata care [impune / sugereaza] directia de mers (a se incercui varianta care se aplica in functie de om) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b374 Postat Octombrie 5, 2016 Share Postat Octombrie 5, 2016 lla statistici, 'stradal/forestier' mai sus de 2500m elevation change / 40mins n-am prins... si in ritm sustinut nu cred ca exista unde sa scoti abruptenii d-astea... pe mai mult de 100-200m diff nivel... si, i've been places, so to say. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
-UFO- Postat Octombrie 5, 2016 Share Postat Octombrie 5, 2016 lla statistici, 'stradal/forestier' mai sus de 2500m elevation change / 40mins n-am prins... si in ritm sustinut nu cred ca exista unde sa scoti abruptenii d-astea... pe mai mult de 100-200m diff nivel... si, i've been places, so to say. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Octombrie 6, 2016 Share Postat Octombrie 6, 2016 155 replies pentru ce? S-a ales prafu de sectiunea service pe acest forum... Pacat ca si-a pierdut adevaratul sens, de a pune o intrebare cu o problema tehnica, si a gasi un raspuns sa o poti rezolva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
smar2 Postat Octombrie 6, 2016 Share Postat Octombrie 6, 2016 @EasyRideOn: Eu inteleg ca te-ai hazardat cu cele 3 minute pe 1000m diferenta de nivel si ca acum nu stii cum sa te mai scoti, dar faptul ca am BMW si numere de Galati nu inseamna ca am mai putina dreptate. N-ar fi mai frumos sa ne spui tu pe ce drum din Romania ai avut tu parte de o diferenta de nivel de 1000m pe care ai coborat-o in 3 minute? Bine, asta intr-o lume ideala... ca in cea reala probabil ca vei continua sa te legi de culoarea tenisilor mei, sau de poza de la avatar, in lipsa de contra-argumente la subiect. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Octombrie 6, 2016 Share Postat Octombrie 6, 2016 @EasyRideOn: Eu inteleg ca te-ai hazardat cu cele 3 minute pe 1000m diferenta de nivel si ca acum nu stii cum sa te mai scoti, dar faptul ca am BMW si numere de Galati nu inseamna ca am mai putina dreptate. N-ar fi mai frumos sa ne spui tu pe ce drum din Romania ai avut tu parte de o diferenta de nivel de 1000m pe care ai coborat-o in 3 minute? Bine, asta intr-o lume ideala... ca in cea reala probabil ca vei continua sa te legi de culoarea tenisilor mei, sau de poza de la avatar, in lipsa de contra-argumente la subiect. termina mah ca acum ne pune o poza cu un forestier si 3 cazane "enduro"-touring cu lazi pe ele Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Octombrie 7, 2016 Share Postat Octombrie 7, 2016 » Post actualizat in 07 Oct 2016 00:07 Nu draga, doar ca unii nu prea stiu cum se intretine, repara si regleaza frana de motor ia spune tu cate tipuri de frana de motor exista si dupa aia mai discutam. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
einstein1984 Postat Iunie 7, 2021 Share Postat Iunie 7, 2021 La 01.10.2016 la 2:45, easy ride on! a spus: Exact asta am incercat sa demonstrez si prin calcul: - franele nu pot disipa o asemenea cantitate de energie (2.000 KWs) fara sa se distruga, mai ales cand si motorul "trage" ceva de vehicul fiind alimentat in relanti. Daca franezi timp de 200 s (3-4 minute) vei disipa continuu 10 KW. Si asta daca tu + mobra aveti doar 200 Kg. Deci este obligatorie frana de motor, nu doar OK. » Post actualizat in 01 Oct 2016 00:12 Pe sosea treaba pare mult mai lejera: 200 Kg x (30m/s)2 /2 = 90.000 J (mv2/2) adica doar 90 KWs de disipat (de la 100.Km/h la 0.Km/h). Nicidecum nu 2.000 KWs ca in off-road. HSBP, cum frana el cu 3g..... Au sunat de la porsche ca vor sa invete si ei, greu le iese peste 1,2 g. O mutam aici pe aia cu frana de motor necesara ca sunt franele slabe? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.