Sari la conținut

Suspensie fata CBR F4i


Cesar
 Share

Postări Recomandate

Acum vad ca a-a facut ceva tam-tam pe tema unei furci fata cu un comportament bizar. Tipicul e blocat si am facut unul nou pentru a explica problema tehnica, in caz ca cineva se mai loveste de asa ceva: simeringurile de praf frecau atat de rau tuburile incat cursa telescoapelor era ori blocată ori extrem de îngreunată. Problema s-a manifestat de fiecare data la aproximativ o saptamana dupa servisare.

M-am obisnuit cu comentarii inepte ale trepanatilor de serviciu ai forumului dar remarcile altora, la care aveam pretentii ma întristează.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am desfacut 5000 de furci..si usd si normale. Explicatia data pe celalalt topic m-a facut sa rad de tine maxim! Pai ce mecanici suntem mai nene? Nu vedem sau nu stim ce piese cumparam/montam?

 

Stiu ca majoritatea mecanicilor si auto si moto stiu doar schimbul de ulei...dar chiar asa?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

simeringurile de praf si nu cele de ulei? am citit acum celalalt topic si am icneput si eu sa ma scarpin la ceafa....

revenind...cu cateva intrebari sper eu pertinente:

 

1.ati masurat diametrul tuburilor sa fiti sigur ca se incadreaza la zecime de mm la valoarea standard de fabrica?

 

2.rar dar am mai auzit de piese din cauciuc gen care dupa cateva zile/saptamani sa-ti modifice proprietatile din cauza diferentelor de temperatura exterioara,ati schimbat marca simeringurilor?ca inteleg ca e deja a 2-a oara cand se intampla

 

3.simeringul,de ulei sau de praf,face etansare intre doua medii...corp comun fiind tuburile.....pe partea cu aerul nu avem presiune(ok e atmosferica,e zero neutru) ,dar daca (teoretic) in interior sub simeringurile de praf se face presiune negativa,sa nu uitam....furca lucreaza ca o pompa extrem de complexa...s-ar putea face o diferenta de presiune,dar in ce conditii speciale? n-am idee,caci e si simeringul de ulei sub......revenind,incat la orice praf mizerie prinse intre simering si tub,buza simeringului sa se deformeze,din cauza presiunii negative de sub simering....incet incet pana isi schimba forma si freaca.....din cauza unei minime frecari cauciucul se incinge,si vezi intrebarea 2.....permitand o deformare si mai mare intr-un timp scurt,pana cand simeringul isi face praf buza ....

 

repet,punctul 3 e doar o ipoteza....dar daca voi aveti alta mai buna?! revenim la intrebarea 1 :alcy:

cuzinetii n-au teoretic nici o treaba,am avut furca cu joc mare sus la tuburi sub simering chiar daca cuzineti noi (uzura mare jambe) si tot n-au deranjat simeringurile....tot o honda era

Editat de mad_max_86
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Chiar atat de stranse sa fie incat sa le blocheze? La montajul initial nu v-ati dat seama ca sunt prea fixe?

Nu s-au schimbat simeringurile de praf. Nu a fost alegerea mea desi am recomandat asta. Cum am mai spus, problemele au inceput la o saptamana dupa servisare.

» Post actualizat in 10 Sep 2016 15:00

Am desfacut 5000 de furci..si usd si normale. Explicatia data pe celalalt topic m-a facut sa rad de tine maxim! Pai ce mecanici suntem mai nene? Nu vedem sau nu stim ce piese cumparam/montam?

 

Stiu ca majoritatea mecanicilor si auto si moto stiu doar schimbul de ulei...dar chiar asa?

Ne cunoastem cumva domnule 5000 de furci?

» Post actualizat in 10 Sep 2016 15:04

simeringurile de praf si nu cele de ulei? am citit acum celalalt topic si am icneput si eu sa ma scarpin la ceafa....

revenind...cu cateva intrebari sper eu pertinente:

 

1.ati masurat diametrul tuburilor sa fiti sigur ca se incadreaza la zecime de mm la valoarea standard de fabrica?

 

2.rar dar am mai auzit de piese din cauciuc gen care dupa cateva zile/saptamani sa-ti modifice proprietatile din cauza diferentelor de temperatura exterioara,ati schimbat marca simeringurilor?ca inteleg ca e deja a 2-a oara cand se intampla

 

3.simeringul,de ulei sau de praf,face etansare intre doua medii...corp comun fiind tuburile.....pe partea cu aerul nu avem presiune(ok e atmosferica,e zero neutru) ,dar daca (teoretic) in interior sub simeringurile de praf se face presiune negativa,sa nu uitam....furca lucreaza ca o pompa extrem de complexa...s-ar putea face o diferenta de presiune,dar in ce conditii speciale? n-am idee,caci e si simeringul de ulei sub......revenind,incat la orice praf mizerie prinse intre simering si tub,buza simeringului sa se deformeze,din cauza presiunii negative de sub simering....incet incet pana isi schimba forma si freaca.....din cauza unei minime frecari cauciucul se incinge,si vezi intrebarea 2.....permitand o deformare si mai mare intr-un timp scurt,pana cand simeringul isi face praf buza ....

 

repet,punctul 3 e doar o ipoteza....dar daca voi aveti alta mai buna?! revenim la intrebarea 1 :alcy:

cuzinetii n-au teoretic nici o treaba,am avut furca cu joc mare sus la tuburi sub simering chiar daca cuzineti noi (uzura mare jambe) si tot n-au deranjat simeringurile....tot o honda era

Sim de praf au ramas cele vechi. Sim de ulei NOK, echipare oem, 43x54x11. aproape toate furcile Showa 43 au dimensiunile astea dar nu toate.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa fii sănătos!

» Post actualizat in 10 Sep 2016 15:55

Pe viitor tine-ti parerile savante pentru tine si cercul tau de oameni speciali. E plina românia de inepti superficiali si autosuficienti.

Multumesc pt intelegere!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acolo nu s-au curatat interiorul telescopului...mizerie adunata si-a pus pata.

Nu cred,deci nu cred simeringul de praf nu a fost schimbat,si totusi furca s-a blocat dupa o saptamana din cauza ei,sau al simeringului de ulei.

Deci toate bune si frumoasa,iar dupa un timp (dupa ce se misca/plimba mizeria) simeringul se umfla blocand telescopul.deci gropile si shocurile de la durum nu duce la cedarea ei...

Mai lasa amu naibi...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

simeringurile de praf daca nu se schimba,se curata temeinic,se ung putin cu ulei, si daca sunt ciupite/rupte iar consistenta cauciucului/structurii pare dubioasa la gunoi.....nici eu nu le-am schimbat,dar le-am verificat...si eram pregatit sa le arunc daca descopeream ceva rau.,.. erau sufient de largi,nici lalai sa stea de forma,dar nici sa fie jeleu sau coapte.

daca vorbeam de vreo piesa noua,cum era de inteles initial,era ceva sf cum imi imaginam....dar folosite si cu defect..................................

Editat de mad_max_86
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cine nu crede e invitat sa monteze respectivele sim de praf pe orice furcÄ showa 43 si sa vada ce-o sa se distreze í ½í¸Â» Post actualizat in 10 Sep 2016 16:16Special le-am pastrat

daaa,ce sa mai...

Chiar amu o sa fugim.cine crezi ca musca la asemenea invitatie?!

Vorbe de adormit prunci.

DAR AMU deja se monteaza greu???

Atunci nu ati observat chestia asta? SAU nici nu a fost demontat... Ma intreb atunci,cum a fost curatat restu pieselor???

E greu sa spuneti,da sa gresit,a grsit un angajat,sau..indiferent.graba sau.. Neatentie...indiferent,se greseste,oricine greseste.

E greu de recunoscut?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tu ai citit tot topicul? Vrei sa ma verifici? Nici o problema, esti invitatul meu. Despre ce greseli vorbesti ca eu nu pricep?

» Post actualizat in 10 Sep 2016 16:58

daaa,ce sa mai...

Chiar amu o sa fugim.cine crezi ca musca la asemenea invitatie?!

Vorbe de adormit prunci.

DAR AMU deja se monteaza greu???

Atunci nu ati observat chestia asta? SAU nici nu a fost demontat... Ma intreb atunci,cum a fost curatat restu pieselor???

E greu sa spuneti,da sa gresit,a grsit un angajat,sau..indiferent.graba sau.. Neatentie...indiferent,se greseste,oricine greseste.

E greu de recunoscut?

Daca nu te pricepi si nu ai inteles ce s-a petrecut, te rog, abtine-te. Editat de Cesar
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc Vlad! Pana acum esti unul dintre putinii dispusi sa inteleaga.

De la furca ta si pana azi au fost multe cu aceeasi problema. Predilectă pare sa fie la intepenirea simeringurilor in paharele de aluminiu, furca showa de bmw f650 gs.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tu ai citit tot topicul? Vrei sa ma verifici? Nici o problema, esti invitatul meu. Despre ce greseli vorbesti ca eu nu pricep?» Post actualizat in 10 Sep 2016 16:58Daca nu te pricepi si nu ai inteles ce s-a petrecut, te rog, abtine-te.

m-am referit ca tu ai gresit,sau ma rog,angajatul tau care sa ocupat de telescop.si nu vrei sa recunosti.dai vina pe simeringurile de praf,ce culmea,erau montate pe furca si furca culisa.dupa servisare,culmea dupa o saptamana o ia razna,strange in asa hal incat blocheaza telescopul ,indiferent de ce gropi sau shocuri primeste.

Asta nu imi vine sa cred ca doua inele de gumais fac de cap ,dupa ce sa umblat la furca.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu sunt clientul cu furca despre care e vorba...si da, desi pare bizar la fel cum s-a incheiat si topicul precedent cu postul lui TNG in care se amuza pe explicatia data de mine, problema era de la sem de praf care desi erau oem ( de aceea nici nu am vrut sa le schimb initial) frecau foarte tare pe telescoape ceea ce facea sa culiseze extrem de greu.

Topicul trecut l-am deschis in ideea ca poate a mai dat cineva de o problema similara si gasesc o rezolvare, dar se pare ca pe forum lumea isi face cont si posteaza doar ca sa nu se plictiseasca acasa/servici/etc ...

#Onda ramai la cele 5000 de furci ale tale si data viitoare o sa vin la tine ca sa faci 5001...nu vad rostu la posturile tale....ca tine e plin forumul

 

Cat despre asa zisa rezolvare imposibila, va stau la dispozitie cu sem de praf vechi si merg la ce service vreti voi cu motoru meu (cu furca in cauza) si schimbati sem de praf ca sa va lamuriti singuri ... si aici ma refer in special la cei care le stiu pe toate si nu are cum un sem de praf sa faca una ca asta

 

M-am lamurit cum sta treaba si cu forumul si "baietii" ce posteaza aici

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Putea sa rezolve foarte usor si repede si proprietarul motoretei,fara a mai deschide un topic pe aici sa iasa cu discutii in contradictoriu...Am avut o astfel de problema la o furca de gsx si imediat mi-am cumparat cu cater,am piscat semeringurile de jur imprejur unde opuneau forta pe frecarea dintre tuburi si nu a mai fost problema.Mi-am zis ca daca culiseaza prea mult pt orice eventualitate mi-am achizitionat si banda izoler pt a le mai strange un pic.

Au 4 zile si deja ma tin fara probleme.,cu motorul nu ma dau sa vad cat rezista interventia,daca se duce la o saptamana inscriu inventia la osim....

P.S.Eu am desfacut numai 163 de furci,dar de semeringuri care se opun cursei telescoapelor nu am auzit si nici daca se va intampla nu o voi folosi ca scuza....

Salutari.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu am facut distinctia in prima postare: la apăsare usoara pe suspensia fata, telescoapele nu culisau. Acelasi comportament si la o apăsare sa zic ":medie". Doar apăsând serios pe furcă aceasta culisa. Miscarea era insa foarte greoaie.

Una e ce credem si alta e ce s-a petrecut de fapt. 100% as fi crezut si eu acelasi lucru si e prima oara cand niste sim de praf fac asemenea probleme. Cu atat mai bizar sa functioneze ok o saptamana si apoi sa fie iar nasol.

Daca ar fi fost vorba despre scuze sau alte aberatii n-as mai fi scris despre asemenea ciudatenie. Sa intelegem sensul termenilor:Rostul primei postari nu este de a convinge ci de a împărtăsi din experienta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si eu am crezut initial ca este vorba despre o greseala sau chiar manareala insa dupa ce am citit atent explicatiile tind sa ii dau crezare lui Cesar. Am intalnit destule fenomene bizare ce sfidau logica in viata mea asa ca nu mai exclud nimic din start. Oricum, eu am sa fiu mult mai atent cu semeringurile de praf pe viitor!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...