Jump to content

blocul motor sudat, pareri ?


Recommended Posts

"las' ca merge"...sau "mie nu mi se intampla nimic"...sau "n-are ma nimic" ...oricum romanii sunt mai destepti decat japonejii, "stiu ei mai bine" si e ok.

eu nu m-as sui pe mobra aia nici sa fac poze. ca mergi pe asa ceva sau calare pe o bomba antiaeriana e totuna. spune-i sa uite de ea. mai sunt mobre.

 

aoleu, ti se pare ca un carter fisurat e crima! :)))) daca aveam cacar idee despre ce vorbeai nu scoteai aberatiile astea din tine...

Link to post
Share on other sites
  • Replies 142
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Acum nu mai e important moto lu colegu dupa forum, ci interesnt este faptul cum e posibil sa se spargă asa si acolo... Nu am gasit nimic pe Google despre asta .

Link to post
Share on other sites

aoleu, ti se pare ca un carter fisurat e crima! :)))) daca aveam cacar idee despre ce vorbeai nu scoteai aberatiile astea din tine...

da, sunt praf. :alcy:

 

sa traduc: ''Daca ''aveai macar'' idee despre ce ''vorbeai'', nu ''scoteai'' aberatiile astea din tine "....adica din mine...eu...

Edited by marcelius78
Link to post
Share on other sites

Acum nu mai e important moto lu colegu dupa forum, ci interesnt este faptul cum e posibil sa se spargă asa si acolo... Nu am gasit nimic pe Google despre asta .

Cazatura.Am la tara un motor de f4 cu aceeasi crapatura si am vazut si un R1 2008 la fel.

Link to post
Share on other sites

Cazatura.Am la tara un motor de f4 cu aceeasi crapatura si am vazut si un R1 2008 la fel.

Cel mai probabil o căzătură, dupa cum stiam si eu motorul este si cadru fatzA de alte moto care motoarele sunt învelite in cadru .

 

Aici un motiv pt care se poate sparge carterul : ))

Link to post
Share on other sites

Aceea este o carpaceala. O sudura de genul ala nu are ce cauta in povestea motocicletei ce tre sa asigure maxima securitate riderului. Cui nu i pasa de viata lui poa sa mearga si asa. Va intreb domnilor ; ati avea curaj sa va urcati si sa zburati intr un avion al carui bloc motor este sudat ? !

Link to post
Share on other sites

Aceea este o carpaceala. O sudura de genul ala nu are ce cauta in povestea motocicletei ce tre sa asigure maxima securitate riderului. Cui nu i pasa de viata lui poa sa mearga si asa. Va intreb domnilor ; ati avea curaj sa va urcati si sa zburati intr un avion al carui bloc motor este sudat ? !

lol, ce treaba are avionul cu motoreta? asta nu zboara... in plus ignoranta ta e maxima! e o problema comuna la 929/954, cand le scapi sunt foarte in afara capacele laterale! si se crapa si carterele, sunt mii de motociclete din seriile astea care merg mult si bine asa sudate...

Link to post
Share on other sites

Eu nu inteleg cum de unii mergu cu cadrul sudat si nu au probleme, dar brusc sudura unei FISURI(adica nu e o bucata ce a fost sudata ulterior, e o sudura peste o fisura) e letala. Si @dan olaru, nu cred ca tu nu te sui in taxi (un logan mort din toate punctele de vedere) sau nu ai circulat niciodata cu cfr... Motocicleta mea are un pret redus din cauza acestei suduri. Se adreseaza oamenilor care nu isi permit sa isi ia una impecabila, dar vor totusi o motocicleta care sa mearga bine, sa aibe putere mare, sa fie pe injectie, etc.

» Post actualizat in 14 Sep 2016 19:46

@marianv, vad ca tu stii despre ce e vorba. Eu am mers cu acest moto si l am si fortat putin. Tu intelegi cu ce se mananca, dar cand vad toti cunascatorii cum isi dau cu parerea, ba mai mult, fac o propaganda contra si ei nici macar nu au habar despre ce vorbesc, ma apuca piticii. LUMEEEEE DOCUMENTEAZA TE inainte sa deschizi gura!

Link to post
Share on other sites

Nu stiu cum vzi tu lucrurile , dar un motor sudat nu e ok. Daca era cadru hai ca merge , dar motorul totusi .. Ai merge cu masina blocul motor sudat? Sa faci km .. Daca ti sar fisura/sparge motorul si ramai in drum sau mai rau sa sara ulei incins la 110grade cand ai pantaloni scurti .. Motorul e motor, daca japonezul inginer de meserie l-a proiectat dintr-o bucata pai asa sa fie. Nu noi suntem români si facem pe ingineri si sudam motoare si spunem trage frate si merge impecabil. Hai sa fi realisti.

Link to post
Share on other sites

Nu stiu cum vzi tu lucrurile , dar un motor sudat nu e ok. Daca era cadru hai ca merge , dar motorul totusi .. Ai merge cu masina blocul motor sudat? Sa faci km .. Daca ti sar fisura/sparge motorul si ramai in drum sau mai rau sa sara ulei incins la 110grade cand ai pantaloni scurti .. Motorul e motor, daca japonezul inginer de meserie l-a proiectat dintr-o bucata pai asa sa fie. Nu noi suntem români si facem pe ingineri si sudam motoare si spunem trage frate si merge impecabil. Hai sa fi realisti.

 

 

lol, alt geniu care nu stie sa tina o surubelnita in mana da' isi da cu parerea! auzi tu la el, daca era cadrul sudat mai mergea! :)) pai ba nene, ala e singurul lucru care nu trebuie sudat de vreun obosit... crede-ma ca n-ai presiune in zona aia, japonezii aia de ii crezi tu asa de destepti au proiectat foarte prost motocicletele astea, chiar si daca le scapi de pe loc faci buba mare!

Link to post
Share on other sites

lucrurile sunt foarte simple:

daca pe sub sudura aia nu e nimic important iar peretele in cauza are doar rolul de a tine uleiu inauntru - nu e nici o problema.

Intre un cadru sudat si un carter sudat - de primul as fugi fara discutie, la al 2-lea as inspecta agregatu si as analiza pretul sa vad daca imi convine

Link to post
Share on other sites

Astia care zic ca un cadru sudat e mai sigur decat un carter sudat vor sa cumpere motocicleta asta :)) Nu am baza in voi ca o cumparati, ca asa cum am zis si mai sus voi nu aveti bani nici sa dati un telefon, dar eu zic sa nu va cumparati motoare daca ganditi asa! @westrider

» Post actualizat in 14 Sep 2016 20:14

Si esti prost rau. Acum chiar ca m am atacat. De unde stii tu ca nu trage si nu merge bine? Ai mers cu ea? Ce legatura are o sudura peste o carcasa cu performantele motocicletei?

Link to post
Share on other sites

Astia care zic ca un cadru sudat e mai sigur decat un carter sudat vor sa cumpere motocicleta asta :)) Nu am baza in voi ca o cumparati, ca asa cum am zis si mai sus voi nu aveti bani nici sa dati un telefon, dar eu zic sa nu va cumparati motoare daca ganditi asa! @westrider» Post actualizat in 14 Sep 2016 20:14Si esti prost rau. Acum chiar ca m am atacat. De unde stii tu ca nu trage si nu merge bine? Ai mers cu ea? Ce legatura are o sudura peste o carcasa cu performantele motocicletei?

Dar dc jignesti, nu poti fi rezonabil ? Educat etc? Nu am zis de moto tau, vorbeam la general de romani.

» Post actualizat in 14 Sep 2016 21:29

Dar dc jignesti, nu poti fi rezonabil ? Educat etc? Nu am zis de moto tau, vorbeam la general de romani.

Nu m-am referit stric la moto tau ca nu trage, sigur ca trage ca in prima zi , si ciclistica este la fel de buna . Dar motorul sudat e tot un motor sudat.

» Post actualizat in 14 Sep 2016 21:36

 

 

lol, alt geniu care nu stie sa tina o surubelnita in mana da' isi da cu parerea! auzi tu la el, daca era cadrul sudat mai mergea! :)) pai ba nene, ala e singurul lucru care nu trebuie sudat de vreun obosit... crede-ma ca n-ai presiune in zona aia, japonezii aia de ii crezi tu asa de destepti au proiectat foarte prost motocicletele astea, chiar si daca le scapi de pe loc faci buba mare!

Bai istețule, care stii sa tii "șurubelnița" in mana , am mer cu un cadru sudat pe un gixer la 130h luam mana dupa ghison si mergea drept, intra pe viraj la fel de bine , motorul era impecabil , nu stiu dc era sudat dar era sudat peste sudura originala.

Link to post
Share on other sites

@WestRider, anumite serii de GSX-R au avut probleme cu cadrele. Solutia era o bratara de otel peste partea frontala a cadrului inainte de buba. Ok, cadrul pe care ai mers tu era drept, probabil fisura a fost descoperita din timp si sudata. Asta insa nu e o garantie a sigurantei. Aproape 100% acel cadru va ceda in zona sudurii. Nu sudura de fabrica a fost problema ci o implementare proasta a gurilor de ram-air facuta de...injineri.

Link to post
Share on other sites

sudura unei FISURI(adica nu e o bucata ce a fost sudata ulterior, e o sudura peste o fisura).

Felul in care motivezi si cauti scuze face toti banii. Si mai apoi e si faza asta:

 

Daca era cadru hai ca merge , dar motorul totusi ..

 

=>un topic de mare succes.

Link to post
Share on other sites

Care-i diferenta intre un capac lateral sudat si un carter sudat? Daca a fost doar o fisura si sudura a fost bine facuta, nu s-a deformat nimic la interior, n-are nici pe dracu'. Nu e ca si cum nu sunt alte N motoare cu reparatii pe genunchi, mult mai nasoale. Multi merg cu improvizatii, sarme, poxipol... altii uita sa schimbe anvelopele cate 10-15 ani, kitul de lant e nemuritor, discurile merg si-asa... si voi va cramponati la o fisura sudata.

Link to post
Share on other sites

presiunea in carter e in jur de 5 atmosfere. nu mi se pare o problema sa tina sudura, e doar o problema de cat de bine este sudat. ganditi-va altfel. e motocicleta voastra. ati dat-o pe jos, i-ati spart motorul. ce-i faci daca nu ai bani de un motor nou? exact, o sudezi si mergi cu ea in continuare, nu o duci la remat. desigur, ii scade ingrozitor valoarea de revanzare dar asta e viata. motorul, vreo 4-700 de euro, daca-l gasesti. cu seriile trecute in carte, trebuie cumparat cu factura. manopera pentru inlocuit motorul inca vreo suta, la care adaugi coeficientul de chilipir, pentru ca altfel te duci si cumperi una intreaga din prima. probabil ca pretul corect psihologic incepe de la -1000 de euro sub pretul pietei. si poti merge mult si bine cu ea, mai ales ca nu e motocicleta de touring si nu te lasa departe de casa.

 

sudura pe cadru, la tensiunile dinamice care sunt acolo? dai intr-o groapa si te depaseste spatele.

Link to post
Share on other sites

presiunea in carter e in jur de 5 atmosfere. nu mi se pare o problema sa tina sudura, e doar o problema de cat de bine este sudat. ganditi-va altfel. e motocicleta voastra. ati dat-o pe jos, i-ati spart motorul. ce-i faci daca nu ai bani de un motor nou? exact, o sudezi si mergi cu ea in continuare, nu o duci la remat. desigur, ii scade ingrozitor valoarea de revanzare dar asta e viata. motorul, vreo 4-700 de euro, daca-l gasesti. cu seriile trecute in carte, trebuie cumparat cu factura. manopera pentru inlocuit motorul inca vreo suta, la care adaugi coeficientul de chilipir, pentru ca altfel te duci si cumperi una intreaga din prima. probabil ca pretul corect psihologic incepe de la -1000 de euro sub pretul pietei. si poti merge mult si bine cu ea, mai ales ca nu e motocicleta de touring si nu te lasa departe de casa.

 

sudura pe cadru, la tensiunile dinamice care sunt acolo? dai intr-o groapa si te depaseste spatele.

:crack: :crack: :crack:

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +20 000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +17000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Create New...