Sari la conținut

Probleme Frana Fata Honda 929rr


Postări Recomandate

Daca tot s-a deschis topicul spun si eu ce problema am.

Sunt momente in care maneta ca sa prinda frana tine foarte aproape de manson. Daca fac pedala(ca la masina) se intareste oarecum. Ar mai fi problema ca am manete dalea colorate petarde cum zicea un coleg mai sus si cand o trag maxim se aude un pocnit pacanit . Ce poate sa fie ? maneta sau de la aerisire sau pompa?

nu-i nimic, e doar bilet de intrare la Darwin Awards

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

maneta revine la pozitia initiala si frana functioneaza normal daca il imping merge usor sau daca il scot din viteza curge lin circa 2 km .dupa cateva franari pentru intersectiii sau colturi de strada ... dupa care se intampla fenomenul de blocare si maneta se intareste de nu o mai poti apasa... si nu mai poti misca motorul discurile si etrieri se incalzesc si ei de asemenea ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Baga si tu pistonasele in etrier, lasa mai putin lichid in borcan, pune capacul si da-i la pompa / Scoate un etrier, goleste paharul si apasa pe pistonase (era buna o scula din aia de pe louis), vezi daca se umple borcanu' / desfa pompa, scoate cilindrul de la pompa (ai nevoie de un cleste pt. sigurante de interior) si vezi care e treaba si acolo. Ia-le si tu la rand.

 

(PS: nu ar fi exclus sa fie cum zice TNG, asta as incerca-o prima oara, stiu s-a mai intalnit cu asa ceva)

Editat de Banzay
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

maneta revine la pozitia initiala si frana functioneaza normal daca il imping merge usor sau daca il scot din viteza curge lin circa 2 km .dupa cateva franari pentru intersectiii sau colturi de strada ... dupa care se intampla fenomenul de blocare si maneta se intareste de nu o mai poti apasa... si nu mai poti misca motorul discurile si etrieri se incalzesc si ei de asemenea ...

ai o problema de intelegere?

 

Maneta are un "pinten" care APASA UN PISTON , daca tine apasat pistonul ala / nu-l elibereaza complet face exact cum zici tu

 

 

Intru moca oriKUMMMMMM

aeriseste la banjo , apoi faci cateva pompe, strangi bine levierul si-l legi de manson cu ceva , il tii asa cateva ore

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ia-ti naibii o pompa mai de doamne-ajuta...

omul nu merge la mecanic si intreaba pe forum sa mai scuteasca niste parai si tu crezi ca te asculta? :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu unul nu va inteleg ! va luati avioane de motoare rupte in 14 pe bani putini in loc sa va luati la acelasi pret un motor mai modest pe care sa vi-l permiteti! Eu la toate motoarele pe care le-am avut tot ce a tinut de frana am cumparat original si NOU! Daca nici atat nu va pasa de viata voastra incat sa porniti la drum cu gandul ca oricand o sa am nevoie sa trag de levier totul sa functioneze ireprosabil atunci nu meritati nici un sfat! Singura invatatura o s-o capatati pe pielea voastra cand o sa va lase franele de tot!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator
Acest topic este acum închis pentru alte răspunsuri.
 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...