Sari la conținut

Ce sa aleg oare...


do_it
 Share

Postări Recomandate

Salutare. Ptr sezonul urmator sunt pregatit sa trec la acest “capitol moto” si dupa ce am citit in stinga si in dreapta sunt… si mai nedumerit. Merg 70% cu sotia si peisajul inconjurator ma indeamna la “drumetii montane” deci as vrea sa fac un upgrade. Am “in vizor” urmatoarele moto:
1. Kawasaki Vulcan S. 649 ccm, 61 CP/63 Nm, 228 kg, tank 14 l, Trepte 6 (lant) Pret: 7.695 €
2. Harley D Iron 883. 883 ccm, 52 CP/69 Nm, 256 kg, tank 12,5 l, Trepte 5 (curea) Pret: 10.145 €
3. Harley D SuperLow 883. 883 ccm, 53 CP/69 Nm, 258 kg, tank 17 l, Trepte 5 (curea) Pret: 9.975 €
4. Harley D SuperLow 1200T. 1202 ccm, 68 CP/96 Nm, 274 kg, tank 17 l, 5 trepte (curea) Pret: 12.975 €
5. Yamaha XVS1300 Custom. 1304 ccm, 73 CP/103 Nm, 293 kg, tank 15 l, Trepte 5 (curea) Pret: 11.495 €
Am facut deja test drive cu Kawasaki Vulcan S. Luna viitoare in perioada 15-20 Oct fac test cu HD Iron 883 si imediat cu HD SuperLow 1200T. Urmaresc sa primeasca cei de la Yamaha Customul XVS 1300.
De la HD mi sa spus ca Iron 883 si SuperLow 883 vin fara locul ptr pasager si fara scarite care m-ar costa inca 5-6oo €… Pe HD SuperLow 1200T ne-am urcat si se sta bine este comfortabil si ptr pasager, are suspensia spate reglabila de la “un buton”, vine si cu parbriz detasabil. Ce ma sperie putin este greutatea lor de peste 250 kg. Va rog pe cei care detineti motoare asemanatoare (sau aveti experienta), sa ma scape de fobia masei mari
Sunt un tip de statura medie (cred eu) adica am 1.80m si 90 kg constructive atletica. Nu am avut pina acum chopper sau motor mai mare de 500 ccm. Testul facut cu Honda CTX si Kawasaki Vulcan S mi-a dat incredere dar am vazut ca sunt cele mai usoare dintre modelele alese de mine. Pun accent pe confort si nu pe viteza. Multumesc celor care aveti putin timp sa impartasiti cu mine pareri (primesc cu drag sfaturile voastre).

 

post-91180-0-68522900-1474917009_thumb.jpg

post-91180-0-83741600-1474917021_thumb.jpg

post-91180-0-74723600-1474917029_thumb.jpg

post-91180-0-28042800-1474917038_thumb.jpg

post-91180-0-48418000-1474917049_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut. Nu sunt in masura sa te ajut cu un sfat in alegerea unei motociclete din cele enumerate , dar legat de ' fobia masei mari ' , iti pot spune ca pana nu m-am urcat la insistentele prietenului meu , posesor la vremea aceea de o frumoasa domnisoara' , ca era noua, -BMW 1200 RS / 2004 , nu as fi stiut cat de manevrabila poate sa fie . Prima impresie a fost ca manevrez o bicicleta :). Oricare ar fi alegerea , asfalt uscat si fara incidente !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Momentan am un KD 350 care are 190 kg si ma descurc excelent cu el, dar ma gindesc ca 250 kg ar fi ceva...

Când e pe loc e grea, dacă se mişcă e uşoară.

 

Doi poliţişti pe un aeroport. - Măi, eu nu pot să înţeleg cum poate un terorist să deturneze ditamai avionul care e aşa de mare…

- Măi tâmpitule, nu-l deturneaza când e la sol, ci în aer sus când se face mic de tot…

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1200T pentru feel si pentru practicalitate, Iron 883 pentru feel, design si cool factor, Japo daca vrei sa faca nu faca ,,desteptii'' misto de tine ca ai dat o galagie de bani pe un motor care ,,se strica'' des. ;) Super Low e mai pentru gagici fiind destul de joasa iar cursa suspensiei automat e foarte scurta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cu exceptia strykerului de 1300, gasesti celelalte motociclete la dealer,la test.

 

Nu ai cum sa obtii un sfat pertinent avand in vedere cat de diferite sunt optiunile tale.

 

Kawasaki e o jucarie scumpa pentru fumei si incepatori dornici sa arunce multi bani pe un lucru reinventat. Motoreta e plastic toata si e 2 in linie...

 

Porksterul e misto, suna fantastic si arata classic. Dar nu e musai pentru 1.80.

 

Poate un Dyna. Sau, poate un 48. Ai sigur o reprezentanta Harley in zona.

 

Despre Yamaha Custom 1300...Greu. E relativ ieftina pentru ceea ce promite, are o linie grozava, o roata huge pe spate, transmisie pe curea si un brand mare in spate...Star.

 

N-o gasesti decat la cativa dealeri, de obicei nu in showroom.

 

In Germania ai x optiuni oentru a putea determina ce-ti place.

Editat de Gixu.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

“drumetii montane”. Am “in vizor” urmatoarele moto:

 

1. Kawasaki Vulcan S.

2. Harley D Iron 883.

3. Harley D SuperLow 883.

4. Harley D SuperLow 1200T.

5. Yamaha XVS1300 Custom.

 

Din cele enumerate de tine,nici una nu are legatura cu ce vrei tu.stima!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Gixu. desigur am HD reprezentanta chiar linga mine (in spate le Porsche Museum) unde am fost de 2 ori si acolo am facut programare la probefahrt Luna viitoare cind vor primi Iron 883 ptr test (il au nou dar nu se poate testa). SuperLow 1200T este deja disponibil ptr test dar vreau mai intai sa ma dau cu "cel mic" si dupa sa il testez pe cel de 1200. Mi-a placut f mult cum am stat pe SuperLow 883

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Adica ?????

Vor mai ramane doar două din 5, e simplu. ;)

Sa arate bine, sa traga cum trebuie, sa nu fie f grea, sa fie confortabila la drum lung pt doua persoane si lmanevrabila, ar trebui să-ți iei un cruiser între 750 si 1300. Lista ta se poate extinde lejer, uita-te la Vulcanul de 900, Shadowul de 750, Intruderul de 800...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1. Kawasaki Vulcan S. - motor 2 cilindri in paralele - pentru mine acesta nu este cruiser, mai mult cu 2 persoane pe acest motor nu prea vad drumuri lungi
2. Harley D Iron 883. - too damn small
3. Harley D SuperLow 883. - vezi la 2
4. Harley D SuperLow 1200T. - okish...pregateste-te de surubarit si de bagat inca cateva mii de euro daca vrei si accesorii
5. Yamaha XVS1300 Custom. - arata bine dar dar iti spun de pe acum ca pasagerul nu va fi multumit cu picatura aceea de sa

 

Masa motocicletei tinde spre mai putin relevant atunci cand esti in miscare.

A mea are 328kg la ud, iar eu am 1,83m si 97kg dar nu am intampinat probleme sa o tin/deplasez de pe loc.

Eu zic sa urmaresti urmatoarele aspecte la test:

 

- pozitia ta in sa la drum mai lung de 300km (daca ai asa ceva in vedere)

- confortul pasagerului....una este sa mearga 10km si cu totul alta 100km.

- ciclistica motocicletei....la test incearca o franare mai agresiva concomitent cu fata cat si cu spatele. Motocicleta ar trebuie sa mearga in linie dreapta si sa nu traga intr-o parte.

 

Din cate observ in selectia ta a contat in proportie de 90% factorul cool si mai putin factorul practic, oricum iti urez succes.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Merg pe o Dyna de 300kg la 1.70m si 70kg. Nu iti face probleme de masa motocicletei. Te obisnuiesti repede si dupa ti se par prea firave cele de 160-200kg.Eu as trece acum la Road Glide, care are peste 350kg. La dimensiunile tale, poti sa mergi lejer pe absolut orice motocicleta, cat ar fi ea de mare. Dupa HD, cu greu cred ca poti sa mai alegi altceva. Poate 1200-le.

 

Drumuri bune si asfalt uscat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare prieteni. Azi am fost la Limbächer & Limbächer GmbH ( Stuttgart ) si am dat tircoale unui Kawasaki Vulcan 900 Custom.( 903 ccm, 48 CP / 77 Nm, 278 kg, Tank 20 litri, Pret: 8.495 €)

Mi sa parut mult mai confortabil comparativ cu Kawasaki Vulcan S. Din pacate nu il au disponibil la test dar se pare ca vor primi unul din luna Nov. Am apreciat transmisia pe curea si pozitia confortabila (inclusiv ptr pasager). La capitolul "minus" am observat ca are cei mai putini CP... oare sunt suficienti sa impinga 2 persoane ? Cred ca am mai spus nu vreau sa fac liniute, vreau sa savurez peisajul dar nu vreau sa fie cumva submotorizat; de fapt diferenta de CP fata de celelante de la HD e de 4-5 CP deci nu ar fi prea rau. Voi ce spuneti?

post-91180-0-03721900-1475002430_thumb.jpg

post-91180-0-66811400-1475002436_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare prieteni. Azi am fost la Limbächer & Limbächer GmbH ( Stuttgart ) si am dat tircoale unui Kawasaki Vulcan 900 Custom.( 903 ccm, 48 CP / 77 Nm, 278 kg, Tank 20 litri, Pret: 8.495 €)

Mi sa parut mult mai confortabil comparativ cu Kawasaki Vulcan S. Din pacate nu il au disponibil la test dar se pare ca vor primi unul din luna Nov. Am apreciat transmisia pe curea si pozitia confortabila (inclusiv ptr pasager). La capitolul "minus" am observat ca are cei mai putini CP... oare sunt suficienti sa impinga 2 persoane ? Cred ca am mai spus nu vreau sa fac liniute, vreau sa savurez peisajul dar nu vreau sa fie cumva submotorizat; de fapt diferenta de CP fata de celelante de la HD e de 4-5 CP deci nu ar fi prea rau. Voi ce spuneti?

 

Eu spun ca nu ai de ce sa-ti faci griji ca nu o sa traga. O masina de clasa medie (Ford Focus, Opel Astra, etc) are cam 100 cai la 1100 kg. Tu aici ai 50 cai la nici 300 kg. Eu zic ca esti foarte ok.

 

Si ca nota de subsol: eu as alege vulcanul. XVS-ul de 1300 e prea mare, iar Harley merita doar de la Dyna Low incolo (parerea mea). 883-urile sunt pentru oameni mai pe la 1.70 si 75 de kg. Tu ai fi prea mare pt el.

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cei de la Limbacher sunt dealeri de motoare Sh, destul de piperate as putea spune. Cauta o reprezentanta Kawasaki in zona, asa poti sa testezi Vn-ul. Sfatul meu e sa nu dai mai mult de 4500-5000 pe el. Si asa, se cam bate la pret cu un Sportster 1200 sau cu suratele din clasa de peste 1000cmc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

Salutare. Am vesti. Saptamana tecuta am mers cu Kawasaki Vulcan 900 Custom apoi la "2 zile distanta" am testat HD Iron 883 si imediat dupa, HD Sporster 1200.

Pro si cons: In ceea ce priveste HD pe Iron 883 nu m-am simtit bine, este rigid si la relanti tremura f tare. Am observat ca se vad destul de urit firele, cablurile sunt trase si prinse impreuna fara prea mult efort estetic (am vazut un fel de scoch care pe alocuri le tinea legate) suruburile destul de inestetic (ma refer la cele din jurul cadrului). Cele din jurul motorului se vedeau bine la prima vedere. Overall mi-a lasat impresia de o "usoara neglijenta" la finisarea in partea inferioara. Comenzile de pe ghidon aratau bine (nu mi-a placut butoanele semnalizatoare separate pe fiecare directie in parte) dar calitatea materialelor, aici sus unde le vezi mai mereu e net superioara fata de ce se imtimpla mai jos. F misto self canceling semnalizatoarele. Saua stock la Iron 883 destul de incomoda (am avut fiecare motor aproape 1 ora la dispozitie) si motocicleta in general, rigida. Centrul de greutate cam sus. Apoi a venit rindul lui Sporster 1200. Finisarea un pic mai buna (ma refer la cabluri, fire la vedere... Mi-a placut demarajul lui, se simte ca ai ceva mai puternic sub tine (96 Nm). Nu tremura asa de tare la relanti dar oricum iti vibreaza sub poponeata. Pozitia la semafor mi s-a parut ca si in cazul Iron 883, destul de inalta. In Ausstellung cind m-am urcat pe SuperLow am stat bine si relax (cum ma astept sa stau pe un chopper). Ce m-a enervat tot timpul au fost scaritele care sunt pozitionate exact acolo unde pun piciorul jos la semafor... adica ma loveam de ele, "imi stateau in drum" ca sa spun asa. Am inteles ca exista un kit care daca il cumpar pot sa le mut in fata in pozitia de cruise. Ma intreb daca nu cumva cei de la Harley D. nu cer cam mult la fiecare surub. Adica de ex scaritele de pe spate nu ti le da din prima... platesti extra ca sa le ai, la fel si cu saua ptr pasager; treaba asta cred ca au facut-o intentionat ca sa cumperi acest kit... offff.

Si acum impresia despre Kawasaki Vulcan 900 Custom (77 Nm): singurul punct la care pierde este puterea motorului in comparatie cu HD Sporster 1200 adica Vulcan are doar 77 Nm si deasemeni tobele stock nu suna asa de tare ca Harley D. Dar in ceea ce priveste fire, tevi sau furtune parca nu mi-au sarit in ochi asa de rau. Nu inseamna ca daca le cauti nu le gasesti dar stii cum e... impresia aia care o ai cind te uiti la motor (eu nu tin cu nici o marca de motoare ptr ca sunt la prima alegere si nu sufar de prejudecati). La mers confortul este mult mai bun pe Kawasaki Vulcan 900 fata de HD. Nu e rigid si ai din prima (fara costuri aditionale impuse de marca) scarite si sa ptr 2 persoane indicator de benzina (lucru esential) buson-rezervor cu cheie (la HD e un buson simplu fara cheie si f urit ca design; mi sa spus ca daca vreau cu cheie atunci ma costa extra!!!). La semafor pozitia este cea corecta ptr categoria din care face parte si inca ceva; la K.Vulcan am gasit punctul Neutral f usor (am inteles ca au un sistem -imi scapa numele- care a imbunatatit gasirea N mai usor). In schimb la ambele HD am avut mai mereu probleme la N (va rog sa nu spuneti ca sunt incepator ca si pe Kawa Vulcan tot eu am fost, asa ca nu tine argumentul asta). Am un orieten Linga mine am un prieten care are un Triumph Thunderbird Storm 1700 si ma-am uitat cu mare atentie si la motorul lui (ca sa compar cu ce am vazut eu)... nu se vedeau asa de tare firele, furtunasele, parca erau ascunse... nu stiu cum de HD nu corecteaza chestia asta (sau asa trebuie sa arate un HD si eu nu stiu)...

Am cautat si Yamaha XVS1300 Custom si nu am nici o sansa... nu exista decit 2 in Germania la reprezentanta dar sunt departe de mine... asa ca astept inca. Luna viitoare merg in Milano la EICMA (am fost si anul trecut) sa vad noutati... Va tin la curent cu ce mai fac...Inca o data multumesc de sfaturi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...