Sari la conținut

Ce sa aleg oare...


do_it
 Share

Postări Recomandate

Salutare prieteni. Azi am fost la Limbächer & Limbächer GmbH ( Stuttgart ) si am dat tircoale unui Kawasaki Vulcan 900 Custom.( 903 ccm, 48 CP / 77 Nm, 278 kg, Tank 20 litri, Pret: 8.495 €)

Mi sa parut mult mai confortabil comparativ cu Kawasaki Vulcan S. Din pacate nu il au disponibil la test dar se pare ca vor primi unul din luna Nov. Am apreciat transmisia pe curea si pozitia confortabila (inclusiv ptr pasager). La capitolul "minus" am observat ca are cei mai putini CP... oare sunt suficienti sa impinga 2 persoane ? Cred ca am mai spus nu vreau sa fac liniute, vreau sa savurez peisajul dar nu vreau sa fie cumva submotorizat; de fapt diferenta de CP fata de celelante de la HD e de 4-5 CP deci nu ar fi prea rau. Voi ce spuneti?

 

Eu spun ca nu ai de ce sa-ti faci griji ca nu o sa traga. O masina de clasa medie (Ford Focus, Opel Astra, etc) are cam 100 cai la 1100 kg. Tu aici ai 50 cai la nici 300 kg. Eu zic ca esti foarte ok.

 

Si ca nota de subsol: eu as alege vulcanul. XVS-ul de 1300 e prea mare, iar Harley merita doar de la Dyna Low incolo (parerea mea). 883-urile sunt pentru oameni mai pe la 1.70 si 75 de kg. Tu ai fi prea mare pt el.

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare prieteni. Azi am fost la Limbächer & Limbächer GmbH ( Stuttgart ) si am dat tircoale unui Kawasaki Vulcan 900 Custom.( 903 ccm, 48 CP / 77 Nm, 278 kg, Tank 20 litri, Pret: 8.495 €)

Mi sa parut mult mai confortabil comparativ cu Kawasaki Vulcan S. Din pacate nu il au disponibil la test dar se pare ca vor primi unul din luna Nov. Am apreciat transmisia pe curea si pozitia confortabila (inclusiv ptr pasager). La capitolul "minus" am observat ca are cei mai putini CP... oare sunt suficienti sa impinga 2 persoane ? Cred ca am mai spus nu vreau sa fac liniute, vreau sa savurez peisajul dar nu vreau sa fie cumva submotorizat; de fapt diferenta de CP fata de celelante de la HD e de 4-5 CP deci nu ar fi prea rau. Voi ce spuneti?

 

Nu simt VN900-ul ca fiind submotorizat , dar e drept ca eu merg doar solo si sant si subiectiv -pentru ca asta e motorul care l-am vrut.-.

» Post actualizat in 27 Sep 2016 19:33

 

Eu spun ca nu ai de ce sa-ti faci griji ca nu o sa traga. O masina de clasa medie (Ford Focus, Opel Astra, etc) are cam 100 cai la 1100 kg. Tu aici ai 50 cai la nici 300 kg. Eu zic ca esti foarte ok.

 

Si ca nota de subsol: eu as alege vulcanul. XVS-ul de 1300 e prea mare, iar Harley merita doar de la Dyna Low incolo (parerea mea). 883-urile sunt pentru oameni mai pe la 1.70 si 75 de kg. Tu ai fi prea mare pt el.

 

 

Trage destul de bine , iar cu un windshield il tii in 130 pe autostrada fara probleme. In plus de asta e unul dintre cele mai manevrabile middleweight cruisere , insa suspensia rigida +pozitia fac ca dupa 5-600 km pe drumurile din Romanica sa simti ca ai coloana :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cei de la Limbacher sunt dealeri de motoare Sh, destul de piperate as putea spune. Cauta o reprezentanta Kawasaki in zona, asa poti sa testezi Vn-ul. Sfatul meu e sa nu dai mai mult de 4500-5000 pe el. Si asa, se cam bate la pret cu un Sportster 1200 sau cu suratele din clasa de peste 1000cmc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E foarte faina motocicleta, ai suficienti cai putere, iar cuplul de aproape 80 Nm iti permite sa faci si liniute daca vrei. :D

Liniute cu un cruiser , fara alte asteptari :)

 

Cei de la Limbacher sunt dealeri de motoare Sh, destul de piperate as putea spune. Cauta o reprezentanta Kawasaki in zona, asa poti sa testezi Vn-ul. Sfatul meu e sa nu dai mai mult de 4500-5000 pe el. Si asa, se cam bate la pret cu un Sportster 1200 sau cu suratele din clasa de peste 1000cmc.

Nu are cum sa il ia la 5000 daca il vrea nou sau aproape nou . Imediat e 2017 si nu gaseste sub 5000 (si ala stock) nici macar din 2015 cu km putini . In plus, daca vrea sa faca ceva iesiri mai lungi o sa aiba nevoie de un windshield , de saddlebags si eventual de o sa noua ...deci mai adauga 1000 euro. (dar asta e valabil la orice ar alege)

Editat de JUST4TNT
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

Salutare. Am vesti. Saptamana tecuta am mers cu Kawasaki Vulcan 900 Custom apoi la "2 zile distanta" am testat HD Iron 883 si imediat dupa, HD Sporster 1200.

Pro si cons: In ceea ce priveste HD pe Iron 883 nu m-am simtit bine, este rigid si la relanti tremura f tare. Am observat ca se vad destul de urit firele, cablurile sunt trase si prinse impreuna fara prea mult efort estetic (am vazut un fel de scoch care pe alocuri le tinea legate) suruburile destul de inestetic (ma refer la cele din jurul cadrului). Cele din jurul motorului se vedeau bine la prima vedere. Overall mi-a lasat impresia de o "usoara neglijenta" la finisarea in partea inferioara. Comenzile de pe ghidon aratau bine (nu mi-a placut butoanele semnalizatoare separate pe fiecare directie in parte) dar calitatea materialelor, aici sus unde le vezi mai mereu e net superioara fata de ce se imtimpla mai jos. F misto self canceling semnalizatoarele. Saua stock la Iron 883 destul de incomoda (am avut fiecare motor aproape 1 ora la dispozitie) si motocicleta in general, rigida. Centrul de greutate cam sus. Apoi a venit rindul lui Sporster 1200. Finisarea un pic mai buna (ma refer la cabluri, fire la vedere... Mi-a placut demarajul lui, se simte ca ai ceva mai puternic sub tine (96 Nm). Nu tremura asa de tare la relanti dar oricum iti vibreaza sub poponeata. Pozitia la semafor mi s-a parut ca si in cazul Iron 883, destul de inalta. In Ausstellung cind m-am urcat pe SuperLow am stat bine si relax (cum ma astept sa stau pe un chopper). Ce m-a enervat tot timpul au fost scaritele care sunt pozitionate exact acolo unde pun piciorul jos la semafor... adica ma loveam de ele, "imi stateau in drum" ca sa spun asa. Am inteles ca exista un kit care daca il cumpar pot sa le mut in fata in pozitia de cruise. Ma intreb daca nu cumva cei de la Harley D. nu cer cam mult la fiecare surub. Adica de ex scaritele de pe spate nu ti le da din prima... platesti extra ca sa le ai, la fel si cu saua ptr pasager; treaba asta cred ca au facut-o intentionat ca sa cumperi acest kit... offff.

Si acum impresia despre Kawasaki Vulcan 900 Custom (77 Nm): singurul punct la care pierde este puterea motorului in comparatie cu HD Sporster 1200 adica Vulcan are doar 77 Nm si deasemeni tobele stock nu suna asa de tare ca Harley D. Dar in ceea ce priveste fire, tevi sau furtune parca nu mi-au sarit in ochi asa de rau. Nu inseamna ca daca le cauti nu le gasesti dar stii cum e... impresia aia care o ai cind te uiti la motor (eu nu tin cu nici o marca de motoare ptr ca sunt la prima alegere si nu sufar de prejudecati). La mers confortul este mult mai bun pe Kawasaki Vulcan 900 fata de HD. Nu e rigid si ai din prima (fara costuri aditionale impuse de marca) scarite si sa ptr 2 persoane indicator de benzina (lucru esential) buson-rezervor cu cheie (la HD e un buson simplu fara cheie si f urit ca design; mi sa spus ca daca vreau cu cheie atunci ma costa extra!!!). La semafor pozitia este cea corecta ptr categoria din care face parte si inca ceva; la K.Vulcan am gasit punctul Neutral f usor (am inteles ca au un sistem -imi scapa numele- care a imbunatatit gasirea N mai usor). In schimb la ambele HD am avut mai mereu probleme la N (va rog sa nu spuneti ca sunt incepator ca si pe Kawa Vulcan tot eu am fost, asa ca nu tine argumentul asta). Am un orieten Linga mine am un prieten care are un Triumph Thunderbird Storm 1700 si ma-am uitat cu mare atentie si la motorul lui (ca sa compar cu ce am vazut eu)... nu se vedeau asa de tare firele, furtunasele, parca erau ascunse... nu stiu cum de HD nu corecteaza chestia asta (sau asa trebuie sa arate un HD si eu nu stiu)...

Am cautat si Yamaha XVS1300 Custom si nu am nici o sansa... nu exista decit 2 in Germania la reprezentanta dar sunt departe de mine... asa ca astept inca. Luna viitoare merg in Milano la EICMA (am fost si anul trecut) sa vad noutati... Va tin la curent cu ce mai fac...Inca o data multumesc de sfaturi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu as alege VN-ul de 900. Sieu am avut de ales intre dragstar, vn si intruder, am ales VN-ul si nu-mi pare rau. Incearca si varianta classic. Indifirent ca e vorba de modelele B sau C, VN-ul e comod, usor de manevrat, si una peste alta raport calitate pret foarte bun. De la HD, as alege ceva din gama softail. Mie imi place softail de lux si heritage-classic.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu as alege VN-ul de 900. Sieu am avut de ales intre dragstar, vn si intruder, am ales VN-ul si nu-mi pare rau. Incearca si varianta classic. Indifirent ca e vorba de modelele B sau C, VN-ul e comod, usor de manevrat, si una peste alta raport calitate pret foarte bun. De la HD, as alege ceva din gama softail. Mie imi place softail de lux si heritage-classic.

 

Ei zic ca 900-le classic e un pic peste custom , dar normal ca sant subiectiv si pina la urma e o chestie de gust . Modelele HD din clasa superioara sant mai finisate, mai atent construite , insa vibratiile si cutia de viteza agricola e cam la fel , dar pina la urma asta e si unul din feelingul Hd-ului .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Diferenta de pret intre un Sportster 1200 si o Dyna e de cam 1000-1500 euro.

 

Testeaza si o Dyna, un Street Bob.

 

Aveau in Erlangen la Lippmann o Yamaha xvs 1300.

 

Daca ajungi in zona Nürnberg vei putea testa si un Victory sau un Indian.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cel mai scump din lista mea ar fi Harley D SuperLow 1200T. Pret: 12.975 € care​ este la limita financiara de care as putea sa dispun.

Daca Dyna Street Bob (cea mai ieftina) este la pret 14.695 € (si din nou aceeasi poveste FARA LOCUL DE PASAGER SI FARA SCARITE - care nu sunt deloc ieftine - adica mai pui 800 € si asa ajungi la 15.495 € !!!). Deasemeni ca sa pot sa am scaritele in fata (pozitia normala sa unui chopper trebuie sa cumpar acel kit ca sa le mut si care este citeva sute de euro lejer!) As mai dori un lucru de bun simt, adica sa pot sa incui busonul de benzina (daca nu cer prea mult) dar asta din nou ma costa extra... s.a.m.d. este peste puterile mele financiare. Multumesc de sugestie, voi intreba zilele astea daca au la test si Street Bob... iar Erlangen ar fi cam la 200 km... sa vad cum fac dar mai intai trebuie sa le dau un tel.

Repet: NU tin cu nici o marca de motoare ptr ca sunt la prima alegere si NU sufar de prejudecati fac observatii concrete si argumentate de realitate. Nu vreau sa ma arunc cu capul inainte doar ca sa cumpas o anume firma de motoare, mie imi pasa de banii mei si ptr. ca o marca sau alta de moto sa ma cistige de client trebuie mai intai sa merite si sa convinga! Cred ca orice membru de aici gindeste asa (chiar daca nu o spune). Multumesc de sugestie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La o cautare simpla pe mobile.de mi-au aparut atat un xvs 1300 cat si un Indian Scout in apropierea ta, in Mannheim mai precis. VN-ul de 900 e prea scump comparativ cu concurenta. Arunca un ochi si pe acolo. Nu se stie niciodata.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ironu e cel mai frumos, kawa ala e pt copii/pixde ( :) ) , sporty 1200T echipat complet e cea mai buna varianta si pt touring si yamaha e ''cea mai motocicleta'' .

(din topul tau)

 

poti sa treci si yamaha bolt pe lista ta. greutatea nu te va incurca prea mult pt ca sunt motociclete scunde si joase. in mers nu vei face diferenta. te vei obisnui foarte repede cu oricare din cele de mai sus.

bafta


» Post actualizat in 21 Oct 2016 08:35

ps : de la sporty la street bob e diferenta de la cer la pamant si merita din plin daca dispui de $. de la cadru pana la motor dyna e pur si simplu ''altceva'', mult peste gama sporty. franele sunt la fel (de proaste :))) )

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Eu as alege 1200T. Am avut Sportster, era ok, am iubit. Modelul T are dotarile necesare pentru tine din fabrica, iar ciclistica e cea mai buna dintre modelele enumerate, o sa te simti foarte ok si la serpentine (pe celelalte nu prea...). Iar din cauza greutatii nu trebuie sa ai grija. Eu am 1.75, 84 de kile si calaresc un Royal Star Venture, care are 400 de kile. Si nu am probleme. Te obisnuiesti repede. My 2 cents. Bafta la alegere!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut baieti (si fete)... inca nu am ales... nu e graba. Voi cumpara in orice caz in Martie/Aprilie si numai dupa ce testez tot ce ma intereseaza... Maine plec la EICMA (am fost si anul trecut) si ma intorc Duminica seara Va tin la current cu noutatile daca va intereseaza.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 7 months later...
  • 4 months later...

Si? Ai luat ceva pana la urma?

Intre timp mi-am schimbat motorul, recomand clar Stryker / xvs1300 custom. Am venit aici sa-i fac reclama.

 

Am avut Vulcan inainte, VN800 classic. Mare diferenta. Nu atat la puterea motorului - desi e si acolo - dar la ciclistica etc. Pot sa merg mult mai mult ca pe Vulcan, cu nevoia de pauze mult mai mica. Si Vulcanul nu era incomod, doar ca Strykerul e mult mai comod.

 

Si cand te uiti la ea ti se pare greu de controlat, dar peste 20 km/h e o placere sa mergi, si se apleaca in curbe de mai mare dragul.

 

Mi-am luat parbriz quick-release si genti cu easy brackets, ca sa le pot pune sau scoate pe ambele cand vreau. Presupun ca de asa ceva vorbea Fury cand zicea de kit turing. Cand le pun parca ii strica putin fata dar gentile sunt necesare si parbrizul recomandat la un drum lung.

 

Am mers doar ocazional cu pasager. Nici nu am simtit ca aveam kile in plus. Saua pasagerului e... adecvata. In caz ca vei merge des cu pasager pori sa iti cauti o sa mai comfortabila pt spate, sau doar un sissy bar. Dar daca schimbi saua cu totul, o sa fie greu sa gasesti una la fel de comfortabila ca cea stock pentru tine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

Foarte frumos... ptr Gremania nu este recomandat sa se cumpere orice motor fara sa indeplineasca norma Euro 4. Noile reguli Europene spune ca trebuie sa fie Euro4 si sa aiba ABS... din pacate din acest motiv a disparut din oferta de la Yamaha acest frumos model... Pacat. Sa il stapinest cu placere.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...