Sari la conținut

BMW K 1200/ 1300 S /GT /R (Sport)


Alex_reg
 Share

Postări Recomandate

Înclin să cred că da! :) D.N. este fostul proprietar.

Habar nu aveam de reportaj deși credeam că am citit tot ce a apărut pe online legat modelul ăsta!

 

Later edit: am văzut acum pozele din articol și cred că e altă motoreta acolo; în CIV nu îmi amintesc să fi avut număr de Brașov...; asta dacă nu îmi scapă ceva!

» Post actualizat in 13 Oct 2017 10:11

Și mai later edit:

 

Ăsta este articol de ieri...!?! Ce tare! :)

O fi motorul lui D.N. căci am înțeles că și-a luat unul la fel.

Editat de Tornada
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 380
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Motocicleta care este acum la Tornada a fost la mine si poate fi recunoscuta usor dupa numele de pe laterale: Von Blltzen.

Blitzen, unul din renii lui Mos Craciun... si Von pentru ca este un domn pentru domni.

Eu, in medie schimb motoarele cam o data la 2 ani... deci, m-am despartit prieteneste de el cand avea 17.000 km.

Pentru ca modelul K1200R Sport e produs in serie mica si va deveni model de colectie... acum il am pe Monza Blue.

La multi kilometri frumosi !

 

post-882-0-37559100-1507909964_thumb.jpg

 

 

 


» Post actualizat in 13 Oct 2017 20:02

post-882-0-65651100-1507924951_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1. Tornada, foloseste cu incredere ofertele ebay. :D

2. Vezi ca, un doctor bun pune in primul rand un diagnostic bun.

 

Transmission oil: 600 ML SAE 90 GL-5

 

3. Vlad KHK, fii pe faza... si poate ne ajuti sa nu mai citam greselile de tipar ale altora... sau sa confundam modelele R cu K

si BMW K 1200 fabricatie 1999...cu K1200R, Sport sau R Sport 2005-2008.

...Si... daca nu cer prea mult, recomanda-ne un Service bun la Viena.

Editat de Dan Nastase
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cum pot repara acele semne? nu vreau sa demontez grupul si sa vopsesc tot ansamblul. exista nuanta asta de gri in magazinele de profil? merci!

 

post-68528-0-76399600-1508137629_thumb.jpg

Editat de styuk
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dacă tot...., un preț pentru cric central, ...

 

De ce te-ai chinui sa pui un cric central? dai bani, il montezi, atarna ceva greutate in plus, se vad si niste fiare p-acolo... ca sa ce?

Eu la noul GS nu am avut cric central din fabrica, fiind varianta Rallye, si nu-i duc dorul deloc, ba chiar ma bucur ca nu-l are si ca nu-l mai vad acolo.

» Post actualizat in 16 Oct 2017 07:41

...Si... daca nu cer prea mult, recomanda-ne un Service bun la Viena.

 

Principalul este BMW Motorradzentrum Wien. Eu numai la ei am fost intotdeauna.

 

Am auzit ca ar mai fi unul, al unui nene care a lucrat multi ani la ei si apoi si-a facut service-ul lui; dar, ca si in cazul lui Tibi, la un moment dat este limitat de lipsa unor softuri & co pe care nu le poti obtine decat ca service oficial BMW.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1. De ce te-ai chinui sa pui un cric central?

» Post actualizat in 16 Oct 2017 07:41

 

2. Principalul este BMW Motorradzentrum Wien. Eu numai la ei am fost intotdeauna.

 

1. Majoritatii motociclstilor le ar fi de folos cricul central.

2. Multumim frumos pentru adresa Service-ului din Viena.

Editat de kato_arad
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am dat cu roata într-un bolovan, pe la Craiova, s-a deformat janta, discurile ușor deplanate, intr-o vineri plecând spre Alpi.

La dracu.

Unde repar/schimb eu janta?

Am mers așa si sâmbătă la 10 eram la oamenii ăștia în Viena.

Un băiat a constatat si mi-a zis ca în 3 zile sosește o janta nouă din Munchen...

M-am uitat la el si i-am spus că dimineața trebuie sa plecam spre Alpi.

 

Moment, zice.

Si după 5 minute si 2 telefoane il aud:

Avem soluție!

 

S-a dus a luat GTL-ul din vitrină, l-a pus pe stand, i-a luat roata de față, a demontat cauciucul, senzorul de presiune si discurile de pe ea, ale mele erau noi, într-o oră le-a schimbat si eram plecat pe roți...

Iar cafeaua lor nu era de loc proastă.

Jos pălăria!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

...Sâmbătă la 10 eram la oamenii ăștia în Viena...

 

Jos pălăria!

 

peacepaix.GIF

» Post actualizat in 18 Oct 2017 08:14

... Asa rapid se lucreaza si in str. Horia Closca si Crisan nr.17... numai ca... mai elegant! :) :) :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai, da, la mare caterinca. Martore sunt cele trei emoticoane zambitoare.

Apropo de service... Ce maneta are Von Blitzen la ambreiaj ?!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In efervescenta nemtilor de a scoate pe piata noua serie K de 4 cicilindri in 2007, a fost si imposibilitatea de a regla dupa plac maneta ambreiajului.

Multi ziceau ca ambreiajul fiind hidraulic, nu se poate regla. Si mai multi... inlocuiau manetele de serie cu altele de fițe, pentru impresie artistica.

Eu stiu ce am pus acolo si de ce, actionarea ambreiajului se facea muuult mai motociclistic, dar ma gandesc ca actionarea nop-stop timp de

cateva jdemii de kilometri... necesita oarecare atentie, inainte de a inlocui levierele, placile sau diverse, conform recall uzantei...

Succes!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

UPDATE PROBLEMA AMBREIAJ K1200R sport:

 

Pe scurt, nu mai găseam neutralul atunci când motorul era pornit și mobra stătea pe loc. Altfel, în deplasare ieșea pe liber fără probleme. Pe loc cu motorul oprit la fel.., nu erau probleme în a găsi neutralul.

De asemenea, agăța la schimbatul treptelor, iar la plecare când băgam în viteza 1, dădea să plece ușor.

 

Ambreiajul desfăcut a arătat o ușoară uzură la placa din exterior și primul disc, atât. Restul componentelor vizual păreau ca noi....

 

Am căutat un ambreiaj after market, dar nu am găsit. Se făcea rost de unul TRW, dar piesele nu erau corect dimensionate, trebuia să iau fiecare disc un pic la pilă (!) și am renunțat după ce 2 colegi cu k-uri au spus că problema s-a rezolvat....parțial.

 

Am ales până la urmă ambreiajul original (cam 2500 lei plus șuruburi, garnitură, bucșă, mana de lucru - total destul de mult după părerea mea...) și cu inima îndoită (nu eram sigur că ăsta este baiul; nu patina!), l-am schimbat....

 

Prin urmare, problema a dispărut în totalitate, deci era ambreiajul și nu pompițele hidraulice, uleiul mineral sau instalația de aerisire (din păcate căci ar fi fost mai ieftin)!

 

Deci, REZOLVAT!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Felicitari pentru alegerea ambreiajului original si sa te bucuri de el.

La multi kilometri frumosi!

Editat de Dan Nastase
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut!

Detin un k1200s din 2005 si din momentul achizitionarii am ramas cu o dilema si anume: in partea din fata sub far nu ar trebui sa fie o carena interioara care sa faca legatura cu cele 2 carene laterale interioare. Nu prea in vine sa cred ca cei de la bmw nu au pus nimic acolo.

 

Atasez si o poza.

post-89462-0-52874900-1508507348_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vă dați seama că la o eventuală vânzare, voi ține de preț că am pus numai ce a fost mai bun și mai scump! :P :D

Asa sa faci. K1200R Sport nu se gasesc pe toate drumurile...

Succes!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

Deja îmi fac planuri pentru un set de anvelope noi.

 

Acum am Dunlop Sportsmart 2 de care pot spune că sunt foarte mulțumit. Au dus bine cam 10k km. Nu am ce să le reproșez. Se încălzeau rapid, au fost foarte ok chiar și pe ud, de uscat nu mai zic.

 

Acun voi alege dintre:

 

Dunlop Sportsmart 2 max - îl recomanda experiența bună avută cu predecesorul; anvelopa e sport, deci arată bine. Însă o viață ceva scurtă și nu sunt sigur că la stilul meu de mers, folosesc anvelopa în parametrii corecți.

 

Dunlop Roadsmart 3 - multe review-uri pozitive mai ales pentru un motor de dimensiunile unui K; viață ceva mai lungă. Am avut mereu o reticență față de anvelopele sport-touring, mai ales la o alergătură cu băieții.

 

Pirelli Angel gt - cel puțin după review-uri am înțeles că ar fi cea mai sport - touring (in ordinea asta) dintre cele din categoria asta; viață ceva mai lungă față de un sport.

 

Ceva păreri?

 

 

 

» Post actualizat in 09 Nov 2017 00:44

 

 

Salut!

Detin un k1200s din 2005 si din momentul achizitionarii am ramas cu o dilema si anume: in partea din fata sub far nu ar trebui sa fie o carena interioara care sa faca legatura cu cele 2 carene laterale interioare. Nu prea in vine sa cred ca cei de la bmw nu au pus nimic acolo.

 

Atasez si o poza.

Se pare că totuși nu au pus nimic acolo, dar nu mi se pare ceva ieșit din comun. Editat de Tornada
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca este interesat cineva de cutie, ambraiaj de K1200R stiu pe cineva cine dezmembreaza un K 1200 R. Vor mai fi si alte piese dar doar dupa ce incepe dezmembrarea. ( moto a fost trantit si nu se mai poate repara.)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Foarte mu1ltumit de Pirelli Angel GT. Recomand varianta cu A la sfarsit.Adica are ramforsari suplimentare pentru motocicletele noastre grele.Excelente pe ploaie. Intr-un an am schimbat 2 de spate (unul este acum la jumate) iar fata trebuie inlocuita acum. In conditiile in care am facut un drum de Koln si un circuit de 9 tari in vara. Deci recomand Pirreli Angel GT A.

» Post actualizat in 09 Nov 2017 20:38

Este ok. Nu sunt carene la K12S in acea zona.

Editat de leoangi
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • adidas changed the title to BMW K 1200/ 1300 S /GT /R (Sport)

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...