Sari la conținut

BMW K 1200/ 1300 S /GT /R (Sport)


Alex_reg
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 380
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

un tank-pad as fi aplicat si eu insa la S-uri portiunea din mijloc este un trapez cu latime mica si lungime mare si nu am gasit nimic sa se potriveasca :( si chiar daca as gasi ceva asa ingust 0- nu imi protejeaza marginile carenelor din imediata vecinatate. Poate infolierea ar fi o solutie...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tank tracked. Caută l pe fb și spune i ce vrei.

un tank-pad as fi aplicat si eu insa la S-uri portiunea din mijloc este un trapez cu latime mica si lungime mare si nu am gasit nimic sa se potriveasca :( si chiar daca as gasi ceva asa ingust 0- nu imi protejeaza marginile carenelor din imediata vecinatate. Poate infolierea ar fi o solutie...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

un tank-pad as fi aplicat si eu insa la S-uri portiunea din mijloc este un trapez cu latime mica si lungime mare si nu am gasit nimic sa se potriveasca :( si chiar daca as gasi ceva asa ingust 0- nu imi protejeaza marginile carenelor din imediata vecinatate. Poate infolierea ar fi o solutie...

Nu e bai, ți le taie cum vrei tu. Face si înspre laterale tot la ce dimensiuni ceri. Pui pe margini, laterale, pe trapez.

 

Dacă nu o folie cum a spus Luigi.

 

Sau o husă dedicată de rezervor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dacă bagi mâna-n gaz de la 2000, are lag. Dacă o bagi la 4-5000, pleacă de patinează spatele. N-ai ce-i face, e 4 în linie chiar dacă e de 1200. Vrei cuplu, ia V2.

 

Fluctuarea relantiului se accentuează și poate duce la calare/oprirea motorului (surging or stalling). De-asta spuneam că problemele sunt legate.

 

Oricum motorul ăsta nu merge foarte rotund la relanti, ca japonezele. Mai "întrerupe" din când în când. Și la 1300 e la fel.

Vezi ca stalling si surging nu au a face cu calarea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vezi ca stalling si surging nu au a face cu calarea.

 

Poate greșesc, dar conform traducerii mele "stalling" = calare/blocare. Iar "surging" (turația inconstantă a motorului sub o încărcare și accelerare constantă) ar putea duce in fine la oprirea motorului.

 

Corectează-mă dacă vorbesc prostii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu ii nici un bai, ca si eu cand nu inteleg un cuvant scris, ma apuc si caut filmulete dupa cuvantul ala.

Ia la tipu asta cum o calat motorul si apoi l-o de-calat :D

 

 

Stall ii cand calci frana sa zicem si ambreiajul nu, la stop, sau cand ai relantiul foarte jos si iti moare motorul.

 

Partea buna e ca la surging te-ai prins, probabil ai avut sau inca ai o mobra bmw :laugh:

Editat de Dan Cata
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ia la tipu asta cum o calat motorul si apoi l-o de-calat :D

 

Nu prea m-am prins ce s-a întâmplat și ce a făcut :unsure:

 

Partea buna e ca la surging te-ai prins, probabil ai avut sau inca ai o mobra bmw :laugh:

 

Am avut. Poate voi mai avea. Mi se pare interesant că am auzit de chestia asta la BMW indiferent de tipologia motorului (R, K...)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pune un bec de pozitie led cu can bus si eroarea dispare.

Merci mister tractor

» Post actualizat in 08 Oct 2018 06:05

Si mai am o duda....am pozitia pe spate.....dar imi apare in bord bec ars spate. Merge si stopu pe frana si pozitia. Trebuie vreun model de bec anume sa-l accepte bemveutu?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Trebuie vreun model de bec anume sa-l accepte bemveutu?

 

Nu. Dealtfel becul pe care-l are acum este becul cu care a mers în ultimii ani. Am încercat să-l înlocuiesc cu unul nou dar mesajul tot apărea în bord, așa că l-am pus pe cel vechi la loc.

 

Următorul pas era să trec pe la Tibi cu motocicleta, să-i dea un reset la ECU. Asta te sfătuiesc să faci, având în vedere că problema este cel mai probabil electronică.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu. Dealtfel becul pe care-l are acum este becul cu care a mers în ultimii ani. Am încercat să-l înlocuiesc cu unul nou dar mesajul tot apărea în bord, așa că l-am pus pe cel vechi la loc.

 

Următorul pas era să trec pe la Tibi cu motocicleta, să-i dea un reset la ECU. Asta te sfătuiesc să faci, având în vedere că problema este cel mai probabil electronică.

Cand am dus-o pt ulei si antigel....nu era tibi ..si ceilalti n-au stiut ce sa-i faca.... Mi-au zis sa trec cand e tibi...dar n-am mai avut timp ca acum astept numarul :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Îmi zice cineva și mie procedura corecta de verificare a uleiului la k1200s pentru ca pe 2 forumuri din afara găsești 2 treburi diferite. Eu asa o știu o lași sa meargă pana se încălzește la temperatura normala de funcționare o pui dreapta și trebe sa fie între min și max pe dipstick... Unde greșesc?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

completezi dupa 20 s de mers in gol al motorului. Motocicleta trebuie sa fie dreapta, motivul este pentru ca, initial, ai demontat cricul lateral, ca sa poti sa schimbi filtrul de ulei. Logic, la fel este si atunci cand numai verifici.


» Post actualizat in 13 Oct 2018 20:26

Am gasit si modalitatea concreta de verificare, argumentata, in manualul de utilizare. Ai dreptate, uleiul trebuie sa aiba temperatura de functionare, motocicleta dreapta, lasi sa functioneze motorul un minut, opresti si verifici.

post-70075-0-72304600-1539460432_thumb.jpg

post-70075-0-98569800-1539462392_thumb.jpeg

Editat de leoangi
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 months later...

Nu știu de ambreiajul menționat, dar da, sunt ceva probleme cu cele aftermarket.

Nu știu să intru în detalii acum, dar ăsta este motivul pentru care eu în primăvară am mers pe cel original.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 7 ore, Tornada a spus:

Nu știu de ambreiajul menționat, dar da, sunt ceva probleme cu cele aftermarket.

Nu știu să intru în detalii acum, dar ăsta este motivul pentru care eu în primăvară am mers pe cel original.

ai schimbat si oala ? ce an e mobra ta ? 

 

 

offtopic de ambreiaj si referitor la senzorul de nivel al combustibilului.cati ati intampinat probleme cu el? si cum le-ati rezolvat? ( ma gandesc acum ca nu toti posesorii de k 1200s,r,gt se uita la postul asta dar intreb.)

Editat de djwave22
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • adidas changed the title to BMW K 1200/ 1300 S /GT /R (Sport)

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...