Sari la conținut
Alex_reg

BMW K 1200/ 1300 S /GT /R (Sport)

Postări Recomandate

Ti-am trimis mesaj privat!

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Nasol, poate merge sudat in zona aia si rectificat filetul cu un tarod.

Ca idee, asa arata extractorul pe care l-am confectionat pt a scoate flansa dupa ce prima data am rupt un surub de extractor cu gheare. Cu toate ca am incalzit zona cu o suflanta abia a iesit, zici ca e sudat acolo.

post-89462-0-94762700-1522347983_thumb.jpg

post-89462-0-91895300-1522347992_thumb.jpg

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Eu nu as suda flansa aia. De fapt sunt unele lucruri pe care le fac singur, dar sunt reparatii banale; iar la altele prefer sa inlocuiesc piesa sau cum am aflat de la Dan Cata sa pun o alta piese peste care intareste flansa.

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Nu stiu ce intaritura se poate aduce acolo pt ca spatiul e limitat, chiar daca ai pune ceva tot ar trebui prinsa de flansa prin sudura sau ceva.

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Din cate stiu, la BMW este recall pe piesa respectiva si se inlocuieste gratuit cu alta dintr-un material mai rezistent.

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Nu stiu ce intaritura se poate aduce acolo pt ca spatiul e limitat, chiar daca ai pune ceva tot ar trebui prinsa de flansa prin sudura sau ceva.

Ceva de genul ăsta: http://boxer-upgrades.webs.com/apps/webstore/products/show/4536026

» Post actualizat in 30 Mar 2018 09:47

 

 

Din cate stiu, la BMW este recall pe piesa respectiva si se inlocuieste gratuit cu alta dintr-un material mai rezistent.

Așa este! Am mai citit pe net că unii preferă întăritura în locul flanșei de oțel pusă la recall.

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Personal nu am avut probleme cu flansa schimbata pe recall la fostul K1200s.

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Cum ati rezolvat cu echilibrarea rotii fata? Nu gasesc, in zona mea, aparat care sa poata echilibra din cauza formei jantei fata.

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Cum ati rezolvat cu echilibrarea rotii fata? Nu gasesc, in zona mea, aparat care sa poata echilibra din cauza formei jantei fata.

Daca nu ai senzori de presiune, poti echilibra dinamic cu bile, citeste despre dyna beads.

 

Ceva de genul ăsta: http://boxer-upgrades.webs.com/apps/webstore/products/show/4536026

» Post actualizat in 30 Mar 2018 09:47

 

 

 

Așa este! Am mai citit pe net că unii preferă întăritura în locul flanșei de oțel pusă la recall.

De aia am facut intaritura, desi cei multi prefera sa le puna flansa din otel la recall.

Flansa de otel este 2/3 lata fata de flansa de aluminiu, si poate ajunge sa iti distruga canelurile de la grup, caz in care va trebui sa iti iei alt grup, cu totul...

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Daca nu ai senzori de presiune, poti echilibra dinamic cu bile, citeste despre dyna beads.

Multumesc. Am fost la Sirius , in Bucuresti si am rezolvat-o.

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Va salut!

 

Revin iarasi cu problema grupului spate....Dupa ce am schimbat simeringurile am observat recent ca grupul se incalzeste, la inceput nu am dat prea mare importanta pt ca mi se parea normal sa fie oarecum cald sa zic15 grade peste temp de afara dar astazi dupa 15 km de mers la o viteza de 150-170km/h nu reuseam sa tin mana pe el mai mult de 3-4 secunde.

Asadar am hotarat sa scot uleiul care evident este negru dupa nici 1500km, am scos si sennzorul de abs si nu mare a fost mirarea sa gasesc 3-4 aschii metalice.

 

Unde am gresit?

La schimbarea simeringurilor am masurat fiecare piesa fata de un reper pt a le monta exact la fel

Nu am folosit ciocan la asamblare, toate piesele au fost montate prin presare si incalzite in prealabil cu un feon industrial.

Ulei nu am pierdut nici un gram de la schimbarea simeringurilor iar distantierele dintre flansa si carcasa au fost montate la locul lor, zgomot/huruit nu are, etc.

 

Am vazut ceva uzura (spanul ce l-am gasit pe zenzorul de abs) pe roata dintata ce vine atasata la cardan, uzura este prezenta pe varful rotii dintate asta inseana ca distanta dintre rotile dintate conice este prea mare?

 

Pls help!

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Salut!

Sunt detinatorul motocicletei din semnatura! As avea nevoie de o schema a instalatiei electrice. Sa vad daca are pe ea mufe pentru accesorii: proiectoare, volmetru, alarma etc. Am avut si K 75 S si asta prevedea mufe pe intalatia electrica pentru diverse accesorii.

Multumesc!

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
Single Wire System and CAN bus


The BMW Motorrad Single Wire System (SWS) is an innovative, electronic vehicle wiring system for
motorcycles. The data exchange is affected by means of CAN bus technology (Controller Area Network) via a single connection (thus the term Single Wire System), although in practice it is designed as a dual channel system. This vehicle electrical system offers a considerably larger range of functions compared to conventional systems in motorcycles, providing a significant reduction in wiring. Other advantages of this intelligent motorcycle electrical system are the weight reduction in the wiring harness, increased functional reliability and full diagnosis capacity.

CAN bus in combination with the BMW Motorrad Single Wire System is thus a data network concept which makes do with a single data line. This connects various control units - rather like stops along a bus route (which is where the name "bus" technology comes from) - allowing permanent access to all data in the system. The basic principle of this technology is that all control units, sensors and consumers are linked into a network via a single shared channel designed for all signals, regardless of their later function. This network therefore permanently makes all information available at all times for all the components connected to it.

Thus the complex cabling of each individual function is no longer necessary, greatly reducing the potential error sources of conventional vehicle electrical systems. At the same time, the permanent bi-directional data exchange between all control units provides the possibility of simple and extensive diagnosis of the entire system. The whole network makes do without conventional cut-out fuses: in the event of short-circuit or failure, the electronic system switches off the relevant function as a precautionary measure - the error can then be quickly identified when the diagnosis is carried out. In addition, errors are indicated in the multifunction display of the info flatscreen. This is a further bonus point for the high degree of reliability of this entire conception.

After twenty years of experience with innovative vehicle electronics, BMW Motorrad has now taken another crucial step towards the future in introducing this motorcycle electrical system.Canbus 101
There has been a lot of discussion about the new Canbus and its implications on the usage of aftermarket equipment.

The Canbus system in its fullest implementation could allow for a single communication line and a single power supply to be shared among all components. For example a turn signal could be a module, supplied with power and the data communication would tell it to turn on and off. Additionally all of these modules would not need to be fused as they would monitor current and if a short or other fault occurs, would disable the circuit until the fault was cleared. There could be a module for the headlights, horn, brake lights, etc.

The implementation on our motorcycles is the same except that all control “modules” are contained in a single chassis control module called the ZFE. This ZFE has inputs from all switches and controls and outputs to all components. Each brake light switch has its own input as does each switch on the handlebar controls. Sidestand switch, clutch switch, neutral, etc are also input to the ZFE as individual inputs. Each powered component such as horn, lights, windshield, etc. has its own output from the ZFE. The ZFE has the software logic to determine what output occurs based upon one or several inputs. Each output is fault protected and most are fault tolerant as well, meaning that as soon as a fault is corrected an output will resume its normal function without the need for external intervention.

We do not need to be afraid of attaching external devices to the Canbus equipped bike, we just need to be careful not to overload any of the ZFEs protected outputs. Any of the outputs can also drive a relay without fear of triggering a ZFE fault. Some of the ZFE outputs such as the one for the taillight, monitor for over as well as undercurrent situations. An undercurrent situation (burned out bulb) in the taillight will cause the ZFE to run the brake light at reduced brightness for safety until the defective bulb is replaced. Under that situation you will see a fault indicated on the instrument panel. As soon as the bulb is replaced the fault will clear and normal function will resume. Any additional lighting for brake lights or taillights should be implemented using relays and most importantly the original bulbs must be left in place or a fault could be triggered. LED taillight replacements must be designed to account for the ZFE monitoring, by employing circuitry that draws enough current to let the ZFE “know” that the bulbs are functioning.

For external equipment I would recommend one of two different approaches. For small equipment such as a GPS, radar detector, communication system or satellite radio, there is an auxiliary equipment connector just in front of the battery. It is a three-pin connector consisting of a ground (brown wire), power supply (red with white trace) and speed pulse (blue with green trace). A mating connector with pigtails can be purchased from your dealer using part number 83 30 0 413 585 for around $25. I have successfully used this connection on my K1200s, Michelle’s K1200S and my K1200GT. It drives an Autocom Super Pro AVi intercom system, a Garmin 2720 GPS and a Pioneer INNO XM radio on all three bikes. Since this is a fault protected output no fuses are needed. The Autocom draws less than 150 milliamps, the GPS well under 1 amp and the INNO can draw as much as 1.5 amps when charging its battery. The auxiliary output drives all three items without a problem. An additional feature is that this auxiliary output is a “retained power” output, meaning that it remains active foe a few minutes after the key is turned off. For this reason I would not recommend this output to control a relay for auxiliary lighting.

For auxiliary lighting I would recommend a relay driven from the low beam headlight wiring. Using the running light circuit to drive this relay takes it out of the “load shed” group and will allow your auxiliary lighting to remain on while starting the engine. Using the low beam headlight wiring (yellow with white trace) has the advantage of remaining off until the engine is started to prevent unnecessary load on the battery during the high load event when starting the engine. An additional feature is that this allows you to turn your key on to enable the GPS, radio or other accessory without the headlight or auxiliary lighting being on and draining the battery. On the K1200S the wiring to the headlight is easily accessible in behind the cover just to the right of the instruments. On the GT the wiring is in the same place, but lacks the exposed wiring that is on the S. I had to cut through a layer of cloth tape in a harness to expose the yellow/white wire to control the relay for my MotoLights. The actual plug and wiring for the headlights is behind the instrument cluster. There is no reason to fear using this headlight wiring to control a relay, by nature the headlight control line must be robust enough to control between 5 and 10 amps of lighting allowing for one or two 55-watt bulbs.

There is a software update to the ZFE when the bike is fitted with a Xenon headlight (not available in the US) so there may be some concern that the ZFE is looking at a minimum current to the headlight circuit to monitor for a burned out headlight bulb. I am not sure how an aftermarket HID add-on will affect the ZFE monitoring.

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

ai mufa de alarma, cauti una sh si o activezi la bavaria

 

pentru voltmetru si proiectoare ,gps,telefon si ce mai vrei acolo tragi direct de la baterie, control cu releu si o cutie de sigurante sau exista solutii integrate de relee ssr cu sigurante incluse.

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Salut!

 

Doua intrebari:

 

->A gasit cineva o varianta de protectie la vant (parbriz/ deflector universal) care sa nu fie urat cu spume pentru K1200R? Eu am gasit dora MRA; arata cat se poate de rau :)

->52 53 7 709 574 este codul pentru saua originala? Vad ca este descrisa ca fiind "comfort seat" dar nu stiu daca nu cumva este cea de pe motor...

 

Merci!

Editat de styuk

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

52537709574 este seaua de pe motocicleta.


Salut!

 

Doua intrebari:

 

->A gasit cineva o varianta de protectie la vant (parbriz/ deflector universal) care sa nu fie urat cu spume pentru K1200R? Eu am gasit dora MRA; arata cat se poate de rau :)

->52 53 7 709 574 este codul pentru saua originala? Vad ca este descrisa ca fiind "comfort seat" dar nu stiu daca nu cumva este cea de pe motor...

 

Merci!

Editat de petre81.

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

52537709574 este seaua de pe motocicleta.

 

 

bun, asta cu seaua am lamurit-o. nu imi ramane decat sa o ciopartesc desi imi pare rau deoarece arata perfect. daca cineva are o recomandare, imi poate scrie aici sau in privat. Merci!

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Salutare!

Am de gand sa iau un K1200S din 2005 de la un amic si voiam sa ii intreb pe cei ce detin/au detinut acest model daca si mobrele lor vibrau destul de tare la +5500RPM.

Mi se pare ca mobra merge perfect pana la 5000RPM, cand incepe sa vibreze destul de tare, iar la 6000+ mi se pare greu de suportat.

Deasemenea, cam cat costa inlocuirea intinzatorului de la distributie? Se aud zgomote destul de tare la pornire si dupa ce se incalzeste motorul (in partea dreapta a motorului).

Multumesc!

Editat de iaco

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Vibrațiile sunt normale, e lucru cunoscut pe K12. Motorul este fixat direct pe cadru (fără bucși de cauciuc sau altceva). Mai sus în ture (8000+) încep să se estompeze. Acum nu știu la ce nivel este "insuportabilul" pentru tine.

 

Nu știu cât costă înlocuirea întinzătorului, dar manopera s-ar putea să fie ceva. În afară de cutie, cam toate componentele motor sunt greu accesibile. Vezi totuși dacă modelul a fost subiectul unui recall legat de întinzător (știu că a fost ceva de genul) - caz în care ar trebui să fie înlocuit pe gratis.

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Nu m-am dus cu el mai sus de 8000 ture, dar o sa testez cu prima ocazie :) Am tot citit pe forumuri si am inteles ca a fost ceva recall pentru intinzator, dar probabil acum 10 ani :)) o mai fi posibil sa fie inlocuit acum (gratuit), daca n-a fost inlocuit atunci? Merci de info

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Teoretic, da. Practic trebuie să suni la Bavaria și să întrebi.

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Teoretic, da. Practic trebuie să suni la Bavaria și să întrebi.

Ok, multumesc de raspunsuri !

» Post actualizat in 20 Aug 2018 14:14

Aaa, inca o nedumerire: cutia de viteze mi s-ar parut foarte "rigida". Mi se pare destul de greu de scos pe neutral (mai ales pe loc, din treapta 1 - in miscare nu am observat problema asta). Deasemenea mi se pare ca zgomotul scos la schimbarea vitezei este destul de pronuntat (cel putin fata de F4i-ul cu care ma plimb acum).

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Și asta este normal. Și așa este la majoritatea BMW-urilor. Mai puțin seriile F și S.

 

Legat de neutral, ar fi bine s-o scoți din viteză înainte de oprirea completă. Asta în general, la orice motocicletă.

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Dacă faza cu neutralul e mai mult decât normalul când treci de pe o mobra pe alta, poate însemna și ceva uzura a ambreiajului.

La începutul sezonului am schimbat ambreiajul strict pentru acest motiv, nu mai găseam neutralul deloc cu motorul pornit, dar stând pe loc. În mers nu aveam nici o problemă și nici nu patina!

 

Cutia rigidă confirm și eu, așa e ea.

 

Vibrațiile însă, pe cât de normale, totuși nu poți spune în niciun caz de limita suportabilului....

 

Recall-ul ți-l face. Dacă necesita vreo piesă pe care nu o mai țin în stoc, durează până ți-o aduc.

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Am facut si o programare la Mototehnica, ca sa faca o verificare si sa fiu sigur ca e totul in regula inainte sa cumpar agregatul

Multumesc pentru raspunsuri! :cheers:

Editat de iaco

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu

Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.

Creează un cont

Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!

Înregistrează un nou cont

Autentificare

Ai deja un cont? Autentifică-te aici.

Autentifică-te acum

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×