Sari la conținut

Probleme incalzire Honda CRF 450R


Postări Recomandate

Salut,sunt foarte proaspat pe forum si nu stiu daca am postat bine,daca nu,va rog anticipat sa ma scuzati.Detin o honda crf450r din anul 2005,imi place foarte mult,se comporta foarte bine,doar ca se pare ca o boala generala la aceste modele e faptul ca se incalzeste foarte repede si imi scuipa apa afara,daca merg cu viteza si se face bine racirea pe aer nu scuipa un strop,dar prin padure nu pot mereu sa merg suficient de tare.Asa ca intrebarea mea ar fi,cum pot solutiona aceasta problema? Nu este grava,dar as prefera sa nu merg mereu cu 2 litrii de apa distilata si antigel in ghiozdan. Am inteles ca ar fi ceva ventilatoare care se pun pe radiator,stie cineva cat sunt de eficiente? Multumesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

exista antigel de la motul (motocool ii zice sau asa cv) care fierbe un pic mai greu decat antigelul normal (135 grade). alta varianta, dar mai scumpa, e sa cauti o pompa de apa aftermarket de la boyesen de exemplu.

post-15619-0-81462700-1475326830_thumb.jpg

post-15619-0-21468600-1475326855_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1) iti iei rezervor de captare a antigelului ,intreaba la un magazin moto pentru asa ceva.2

2) pui un antigel bun + aditiv de racire MOCOOL de la Motul ,iti da un plus de racire la orice antigel cu 10-15 grade.

3) in ultim caz poti lua radiatoare aftermarket cu capacitate marita.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sau un radiator facut din teava de aluminiu care se monteaza pe furtunul din stg care vine din radiator in motor .am unul sa vezi cum arata dar nu am timp de poza acum.maine daca doresti.este f eficace am vz pe una de concurs si am copiat la secunda.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sau un radiator facut din teava de aluminiu care se monteaza pe furtunul din stg care vine din radiator in motor .am unul sa vezi cum arata dar nu am timp de poza acum.maine daca doresti.este f eficace am vz pe una de concurs si am copiat la secunda.

Astept te rog frumos poza,si va multumesc tuturor de sfaturi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Furtunele de racire sunt sub presiune in momentul cand scuipa (= tari)? Sa nu fie o probleme cu etanseitatea capacului.

Scuipa prin vas de supraplin (daca are asa ceva) sau iese la capac?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am verificat,imi scuipa apa pe jos.

stii ca in capac este o supapa dimensionata pt o anumita presiune ?

» Post actualizat in 05 Oct 2016 07:41

aditiv de racire MOCOOL de la Motul ,iti da un plus de racire la orice antigel cu 10-15 grade.

:alcy:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Imi cer scuze de intarziere dar nu am avut acces la internet o perioada de timp,imi scuipa apa pe la la presetupa,inainte imi scuipa pe acolo si cand era rece,si cand era cald,si cand opream motorul inca scuipa,am refacut presetupa iar acuma imi scuipa numa cand e cald,am bagat acel aditiv de racire de la Motul si se pare ca este mai bine,totusi pe viitor voi opta pentru un ventilator sau pentru radiatoare marite.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu inteleg cum sa imi bage apa in motor odata ce imi arunca apa prin gaura aia de jos,nu tocmai de asta arunca pe acolo? ca sa nu bage apa in motor?,la presutupa am schimbat tot infara de ax,care era foarte putin uzat,i-am pus ventilator si s-a rezolvat absolut orice problema. Va multumesc tuturor de sfaturi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Voi avea cea mai mare grija,cred :)) , pe viitor voi schimba si acel ax,si se pare ca totusi este invers proportional fata de cum faceam eu,eu mergeam cu a 2 a sau chiar a 3 a ca in mintea mea mai multe ture = se incalzeste mai repede,dar mi-a spus cineva care sa da de 5-6 ani ca turatiile mai multe ajuta pompa de apa,deci tinuta in a 1 a si sa ii dau in gura sa se faca racirea pe aer cum trebe.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 years later...

Salut am si eu o honda crf din 2007 porneste merge ok dar dupa 1-2 km incepe sa dea rateuri si se opreste. Dupa acea porneste greu si da rateuri care ar putea fi cauza? Precizez ca daca i schimb bujia sau daca o cudat iarasi merge un pic si din nou da rateuri?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...